coreAVC 1.9.0 w/CUDA (nvidia) acceleration!

Δε ισχυει αυτο που εγραψες gggppp333.

Φιλε εχεις δικιο. :a0210:

Τωρα μολις δοκιμασα καμποσα και τα ανοιγει ολα κανονικα.
 
Last edited:
dimitris (το γραφω οπως ειναι το nickname σου για να μη μπερδευτουμε) κανεις λαθος.

Πρωτον το σκεπτικο σου ειναι λαθος.Οποιαδηποτε συσκευη για τη λειτουργια της απαιτει ρευμα.Το HW acceleration κατα DXVA στις NVidia χρησιμοποιει το VPx τσιπακι που βρισκεται επανω στη καρτα γραφικων.Αναγκαστικα το τσιπ απαιτει ρευμα για τη λειτουργια του.Σιγουρα χαμηλοτερο απο το πυρηνα της καρτας γραφικων ή της CPU ομως οχι μηδενικο.

Δεύτερον η υλοποιηση του CUDA HW της CoreCodec ειναι πολυ εξυπνη!
Ενω στην αρχη νομιζαμε οτι χρησιμοποιουνται μονο οι shaders της καρτας γραφικων,τελικα χρησιμοποιειται και το VPx για υποβοηθηση.Ομως και εδω ειναι η βασικη διαφορα του HW κατα CUDA και κατα DXVA,στη περιπτωση της CUDA το VPx χρησιμοποιειται σαν παραλληλος επεξεργαστης και οχι σαν βασικος.

Αυτο εχει το θετικο οτι απο τη μια οι πολυ δυσκολες και ενεργοβορες διεργασιες συνεχιζεται να γινονται απο το VPx ομως τη πρωτευουσα αποκωδικοποιηση των ροων την εχει αναλαβει η GPU η οποια δεν εχει κανενα περιορισμο στο τι μπορει να δεχτει.

Ειναι πολυ ευκολο να διαπιστωσεις οτι δεν καταλωνεται ιδιαιτερο ρευμα απο τη καρτα γραφικων με τη χρηση ενος προγραμματος που δειχνει τη θερμοκρασια της.Θα δεις οτι παρα πολυ ελαχιστα θ`ανεβει κατα τη διαρκεια θεασης ταινιας με χρηση του CoreAVC 1.9 και ενεργο το CUDA.Συγκεκριμενα η δικια μου απο 49 βαθμους κελσιου ανεβηκε στους 51 βαθμους.Αντιθετα οταν τρεχει καποιο παιχνιδι και γινεται χρηση μονο των shaders θα φτασει τους 70.




Οχι δεν χρησιμοποιει τους shaders.Αυτος ειναι και ο λογος που οι πολυ αδυναμες onboard μπορουν να κανουν HW κατα DXVA.Ολη τη δουλεια την αναλαμβανει το VPx.

.

Εχει αρχίσει ήδη η κόντρα αν χρησιμοποιεί τους Shaders ή όχι...

Αν τους χρησιμοποιεί καταναλώνει περισσότερο ρεύμα σε σχέση με το dxva που χρησιμοποιεί το MPC-HC.

Τελικά θα δούμε διαφορά στην εικόνα ή όχι??

Για ATI σκούρα τα πράγματα...
 
Η παρουσα υλοποιηση του DXVA ειναι μια αποτυχια γιατι απαιτει συγκεκριμενες προδιαγραφες απο τ`αρχεια βιντεο.
Με χρηση της CUDA γιατι περιμενεις να δεις διαφορα στην εικονα?
 
Sygnwmh gia ta geeklish, ta vista efagan frikh.
Η παρουσα υλοποιηση του DXVA ειναι μια αποτυχια γιατι απαιτει συγκεκριμενες προδιαγραφες απο τ`αρχεια βιντεο.
Με χρηση της CUDA γιατι περιμενεις να δεις διαφορα στην εικονα?
Ligo sevasmos, to DXVA einai poly kalh texnologia, alla einai gia Blu-ray kai HD-DVD, opou kai doulevei apsoga. Den ine gia mkv me oti nane streams mesa. Poly apla opws kai h sony den ypostirizei ola ta profiles sto ps3, etc kai oi ATi/Nvidia de prokeite na ypostiriksoun NOMIMA oti nane.Kanontas to ypostirizoun tin peirateia. Opote kalo "hardware acceleration" mono me cuda tha deis se non-standard x264/h264 streams.
(kai ayto ean ginei kalh ylopoihsh tou logismikou)
 
Last edited:
Η υποστήριξη όλων των profiles από το DXVA δεν έχει να κάνει με τη νομιμότητα. Οι "πειρατές" μπορούν κάλλιστα να κάνουν encodings τα οποία παίζουν μια χαρά με DXVA, όπως και γίνεται.

Τα "ζόρικα" profiles έχουν και αντίστοιχα "ζόρικες" απαιτήσεις από τις κάρτες γραφικών.

Αλλά, το πιο δυνατό επιχείρημα των σχεδιαστών του DXVA είναι ότι τους επαρκούσε το να παίζουν σωστά τα BDs / HD DVDs.
 
Η παρουσα υλοποιηση του DXVA ειναι μια αποτυχια γιατι απαιτει συγκεκριμενες προδιαγραφες απο τ`αρχεια βιντεο.
Με χρηση της CUDA γιατι περιμενεις να δεις διαφορα στην εικονα?

Σαν ερώτηση το έθεσα nix γιατί ακούγονται διάφορα....

Καθόλου αποτυχία, ποτέ δεν αντιμετώπισα πρόβλημα στο HA με DXVA και ευτυχώς που υπήρχε και βγήκαν τα σαίνια με το mpc-hc τσάμπα και μας λύτρωσαν.

Έτσι και αλλιώς το ότι θα αργήσει η υποστήριξη της ATI απο την CoreCodec είναι ανασταλτικός παράγοντας για την επικράτηση του coreavc.

Όπως επίσης και το ότι θα "τραβάει" περισσότερο ρεύμα είναι ανασταλτικός παράγοντας.
 
Να συμπληρώσω στην κουβέντα σας για το DXVA πως δεν είναι το API που αποτρέπει την υποστήριξη του H.264 L5.1 ή unlimited. Το API υποστηρίζει οποιοδήποτε codec και οποιοδήποτε profile. Είναι καθαρά θέμα υλοποίησης. Οι εταιρείες (ATI/nVidia/Intel κτλ) δεν ενδιαφέρθηκαν να υλοποιήσουν κάτι παραπάνω από L4.1 γιατί δεν είχαν στο νου τους τα encodings των mkv. Δεν είναι απίθανο αν διαισθανθούν οι εταιρείς πως υπάρχει ανάγκη στο καταναλωτικό κοινό για κάτι παραπάνω, σε επόμενη έκδοση του hardware τους να το υλοποιήσουν. Θα μπορούσαν ακόμα και με software να το κάνουν, αν χρησιμοποιούσαν για την υλοποίηση του DXVA API, κώδικα γραμμένο για τους unified shaders.
 
Να σας πώ και εγώ την εμπειρία μου ,μια και χάρη στον φίλο lykman κατέβασα τους beta drivers που χρειαζόντουσαν για το cuda.

Να πω εδώ οτι η 55άρα μου,δεν υποστηρίζει 1.3 ούτε 24p.

Δεδομένου οτι στα vista μου δεν μπορούσα να βάλω reclock, η κίνησή μου ειδικά στις ματρόσκες ήταν λογικώς "σπαστική" (εννοώ με σπασίματα..:flipout:)

Εχοντας λοιπόν το τελευταίο CoreAVC, MPC-HC & beta drivers NVidia-Cuda,έκατσα χτες να δώ τον συνδυασμό και το αποτέλεσμα.

εβαλα το "The Painted Veil", 1080p.mkv

Εμεινα άφωνος,τόσο με την εικόνα αλλά κυρίως με την βελούδινη κίνηση !
Καλύτερη και από DVD..

Σύμπτωση?
Δεν ξέρω τί να πώ.
Κοντεύω 2,5 χρόνια με το HTPC μου,τέτοια εμπειρία δεν είχα.Για την κίνηση μιλάω.
Προσοχή όμως, υπάρχει και παγίδα..
Μόλις έκανα pause για να ανοίξω το utorrent (να κάνω seeding ) και το συνέχισα η κίνηση έγινε σαν τις ταινίες του βωβού !(γρήγορη και σπασμωδική..)
Χρειάστηκε να κάνω πάλι pause και ξανά συνέχεια για να συγχρονιστεί και μέχρι το τέλος της ταινίας ήταν χάρμα ροής και κίνησης.Δεν πίστευα στα μάτια μου
Υπάρχουν ψεγάδια ακόμα,σίγουρα.
Πάντως θα τον κρατήσω τον συνδυασμό.

Υ.Γ.Είχα προσέξει παλαιότερα οτι όταν έβλεπα ταινία την ώρα που "κατέβαζα" η κίνηση ήταν αρκετά πιο προβληματική απ όταν απλά seedαρα.Και εχω και τεραπύρηνο..
 
Εναν δίσκο έχεις? Το μtorrent δεν τραβάει σχεδόν τίποτα από επεξεργαστική ισχύ, ο δίσκος όμως "υποφέρει"...
 
Εναν δίσκο έχεις? Το μtorrent δεν τραβάει σχεδόν τίποτα από επεξεργαστική ισχύ, ο δίσκος όμως "υποφέρει"...

Μμμ..μάλιστα..

Εχω δύο εσωτερικούς και δύο εξωτερικούς.

Δεν θυμάμαι με ποιούς μου το παρουσίαζε..
 
Εβαλα καινούργιο haali 1.9.42.1, coreavc 1.9 και driver τον 181.22. Eίδα το wanted των esir όλα καλά, είδα το p2 πάλι από internal, δεν παρατήρησα κάτι.
Χτες βλέπω s03e10 prison break από sinners. Κάθε φορά, που έβλεπα προφίλ τα πρόσωπα κάτι μοβιές παρατηρούσα, κάτι σκιές να φεύγουνε από τα κεφάλια. Λέω προβληματικό αρχείο. Βάζω και το gauntlet με το κλιντ των cinefile και εκεί τα ίδια. Τα παώ όλα μια έκδοση πίσω, βγάζω το 0->235 16->255 βάζω και τον haali για renderer, μέχρι και ffdshow δοκίμασα αλλά πάλι τα μοβιά επιμένουν.

Συμπέρασμα, αν μια έκδοση φέρνει και κάτι επαναστατικό μαζί της, τότε περιμενε, μην τη βάλεις ακό,α
 
Το DXVA ως API εχει τρια σημαντικα προβληματα
α) Απαιτει windows
β) Δουλευει μονο με renderers της microsoft.
γ) Δεν σου επιτρεπει να χρησιμοποιεις επιπλεον φιλτρα στην αλυσιδα αναπαραγωγης.Οπως π.χ. ffdshow


Το DXVA ως προς την παρουσα υλοποιηση του απο τις ATI/NVidia ειναι ακρως περιοριστικο με τ`αρχεια που δεχονται οι decoders των καρτων γραφικων.Απαιτει συγκεκριμενη κωδικοποιηση για να ειναι εφαρμοσιμο.
 
Μια χαρα ειναι τα windows,γιατι δυστυχως?
Δεν υπαρχει τελειο λειτουργικο και στο τελος αυτο που μετραει ειναι εαν κανεις τη δουλεια σου.

Το οτι απαιτει win το εγραψα με απολυτα αντικειμενικα κριτηρια.Προσωπικα μου ειναι αδιαφορο,ομως σε καποιον που χρησιμοποιει linux δεν ειναι.
 
Το DXVA ως API εχει τρια σημαντικα προβληματα
α) Απαιτει windows
β) Δουλευει μονο με renderers της microsoft.
γ) Δεν σου επιτρεπει να χρησιμοποιεις επιπλεον φιλτρα στην αλυσιδα αναπαραγωγης.Οπως π.χ. ffdshow


Το DXVA ως προς την παρουσα υλοποιηση του απο τις ATI/NVidia ειναι ακρως περιοριστικο με τ`αρχεια που δεχονται οι decoders των καρτων γραφικων.Απαιτει συγκεκριμενη κωδικοποιηση για να ειναι εφαρμοσιμο.

Τα α και β δεν είναι προβλήματα. Μιλάμε για ένα API των windows. Άλλα αντίστοιχα APIs υπάρχουν σε άλλα λειτουργικά συστήματα (πχ το VDPAU για linux). Είναι σαν να λες πως το DirectX δεν είναι καλό γιατί είναι μόνο για windows. Όσον αφορά το γ όντως δεν μπορείς να χρησιμοποιήσεις άλλα φίλτρα και είναι ένα μειονέκτημα.

Το DXVA δεν είναι περιοριστικό το ίδιο. Απλώς οι εταιρείες που φτιάχνουν τις κάρτες γραφικών nvidia/ati/intel ενδιαφέρθηκαν να επιταγχύνουν μέχρι το επίπεδο του bluray γιατί δεν σκέφτηκαν πως κάποιοι θα ήθελαν κάτι παραπάνω. Επίσης δεν χρειάζεσαι τις εξωτικές επιλογές με τα δεκάδες reference frames που έχουν κάποια H264 encodes για να έχεις καλή ποιότητα. Μερικοί encoders αφελώς νομίζουν πως με το να διαλέγεις στο x264 encoder το unlimited profile, κερδίζεις κάτι (anyway αυτό είναι μία άλλη κουβέντα).

Ακόμα κι αν οι κατασκευαστές καρτών γραφικών υποστήριζαν το L5.1 profile σε επόμενες κάρτες τους, κανείς δε μπορεί να είναι σίγουρος πως δεν θα υπάρξει μία νέα παραλλαγή του H264 codec που και πάλι δεν θα παίζει με H.A. Τελικά, αν θες να τα παίζεις όλα, παίρνεις ένα ισχυρό cpu και καθάρισες.
 
Νομίζω ότι πάνω κάτω τα ίδια λέμε...

Δεν είμαι εναντίον του Coreavc, άλλωστε το πλήρωσα και το χρησιμοποιώ απο πολύ παλιά, αλλά απο την άλλη είμαι ευχαριστήμενος απόλυτα με το ταπεινό DXVA, μιάς και σχεδόν ΟΛΑ τα mkv πια βγαίνουν σε 4.1 και τα βλέπω με άψογη κίνηση στον ταπεινό μου P4 3.2Ghz.

Μπράβο στην CoreAVC και άντε να δούμε και υποστήριξη στις ΑΤΙ.
 
malakudi μαλλον δεν καταλαβες.
Οταν μια καρτα σου παρεχει υποστηριξη κατα DXVA τοτε το α και β ειναι προβλημα γιατι´Πρωτον δεν μπορεις να εχεις επιταχυνση σε αλλα λειτουργικα περα απο windows,διοτι δεν μπορεις να εχεις προσβαση στον ΗW decoder,και δευτερον δεν μπορεις να χρησιμοποιησεις αλλο renderer περα απο vmr ή overlay.

Η χρηση μια γλωσσας προγραμματισμου για GPU οπως η CUDA δεν εχει κανενα τετοιο περιορισμο.Δεν σε περιοριζει στο λειτουργικο,στον renderer,σε επιπλεον φιλτρα και σε συγκεκριμενες προδιαγραφες αρχειων.

Απορω πως υπεραμύνεστε της χρησεως του DXVA.
 
malakudi μαλλον δεν καταλαβες.
Οταν μια καρτα σου παρεχει υποστηριξη κατα DXVA τοτε το α και β ειναι προβλημα γιατι´Πρωτον δεν μπορεις να εχεις επιταχυνση σε αλλα λειτουργικα περα απο windows,διοτι δεν μπορεις να εχεις προσβαση στον ΗW decoder,και δευτερον δεν μπορεις να χρησιμοποιησεις αλλο renderer περα απο vmr ή overlay.

Η χρηση μια γλωσσας προγραμματισμου για GPU οπως η CUDA δεν εχει κανενα τετοιο περιορισμο.Δεν σε περιοριζει στο λειτουργικο,στον renderer,σε επιπλεον φιλτρα και σε συγκεκριμενες προδιαγραφες αρχειων.

Απορω πως υπεραμύνεστε της χρησεως του DXVA.

nix αν αναφέρεσαι και σε εμένα δεν αμύνομαι κανενός και χαίρομαι που δεν έχει περιορισμούς η Cuda και χαίρομαι όταν βλέπω ανοικτό λογισμικό να πηγαίνει μπροστά.

Αλλά δεν ξεχνώ και το DXVA που υπάρχει και μας ξελασπώνει όταν θέλουμε να δούμε HD και δεν έχουμε το κατάλληλο Hardware.

Εϊμαι ΑΤΙάκιας τι να κάνουμε??:flipout::flipout:

Y.Γ Υπάρχει και μεγάλο θέμα με το Interlaced + Cuda υλικό ακόμα, έτσι??
 
Last edited: