Κύριε Internet King κάποτε σας έγραψα, αλλά δεν το καταλάβατε (υποθέτω), ότι το ιντερνέτ πουλάει, γιατί υπάρχουν οι αντιπρόσωποι που επενδύουν στα προϊόντα, στη διαφήμισή τους, στους χώρους ακρόασης και λογικά, με το ύψος της επένδυσης που κάνουν (δε σταματά η επένδυση για ένα σοβαρό αντιπρόσωπο) προσθέτουν στο τελικό κόστος κάτι επιπλέον, λόγω του κόστους των παραπάνω.
Ο καταναλωτής, ακούει τα προϊόντα, αν του αρέσουν και χωρίς να συνυπολογίζει όλους τους παράγοντες για μία κοστολόγηση, αγοράζει από όπου το βρει φθηνότερα (Αν έχει μεγάλη διαφορά, είμαι μαζί του, το έχω ξεκαθαρίσει σε πολλά μηνύματα μου).
Αν οι αντιπρόσωποι «κλείσουν» την πόρτα των ακροάσεων στους ενδιαφερόμενους, να δω τότε πως θα πουλάνε τα ιντερνέτ καταστήματα.
Θα γυρίσουμε στην εποχή, που ότι διαβάζαμε από τον κάθε "γλυκομίλητο" δοκιμαστή μηχανημάτων, θα ήταν και η εμπορική κίνηση των καταστημάτων για τον επόμενο μήνα (δεν αναφέρομαι μόνο στα περιοδικά αλλά και στο ιντερνέτ).