Δείτε χάλι

Re: Απάντηση: Δείτε χάλι

μια φορα κατεβασα απο σαιτ μουσικης το CD live 2πλο του Μ.Χατζηγιαννη .......

λογω του οτι ειμαι Γερμανια ειναι δυσκολο να το βρω εδω ....

μολις το κατεβασα και το εβαλα να παιξει ο ηχος ηταν αισχος !!!!! παραμορφωνε στις κορυφες της φωνης ειδικα ...



ε... ειπα φταιει το mp3 192Khz !!!!

ασε λεω αμα παω ελλαδα τον αυγουστο το αγοραζω !
οντως το αγορασα και ω του θαυματος να ακουγεται το CD το οριγιναλ ΑΚΡΙΒΩΣ με τα ιδια χαλια οπως το mp3 ............


ε ειπα ειναι η τελευταια φορα που αγοραζω CD Ελληνικο !!!!!!!!!

αυτο που κανει εντονα την εμφανιση του ειναι μια θολουρα στον ηχο του CD γενικα σε ολο το δισκο.........

εμ δεν φταίνε τα cd :flipout:
 
Re: Απάντηση: Δείτε χάλι

Ευτυχώς τον καινούργιο δίσκο των Eagles τον κατέβασα. Δεν πέταξα λεφτά να τον αγοράσω.:ernaehrung004:

Βρε μάνα μου, δε λέω.
Αλλά και που τον κατέβασες?
θεωρείς ότι είναι ικανοποιητικό "πρωτογενές" υλικό, έστω γιά να επιστρέψεις σε κάποια θεωρητικά καλύτερη ηχητικά μορφή από αυτό ?
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Δείτε χάλι

Βρε μάνα μου, δε λέω.
Αλλά και που τον κατέβασες?
θεωρείς ότι είναι ικανοποιητικό "πρωτογενές" υλικό, έστω γιά να επιστρέψεις σε κάποια θεωρητικά καλύτερη ηχητικά μορφή από αυτό ?

Οπως βλέπεις έστω κι αν είναι mp3 είναι σαφώς καλύτερο από εκείνο το δράμα του Bruce Springsteen. Αρα τελικά δεν παίζει ρόλο ούτε το format παρά μόνο η αρχική ηχογράφιση και το mixάρισμα.
Τι να το κάνω αν είναι "ασυμπίεστο" audio CD αλλά χιλιογαμ....ο από τον compressorα στο studio; Ενα mp3 με πιο σωστή ηχογράφηση (όχι ότι είναι σωστό των Eagles, τό χάλι του έχει κι αυτό, απλώς είναι καλύτερο από του Bruce) ακούγεται τελικά καλύτερα.
Βλέπεις λοιπόν ότι με αυτό το ΕΓΚΛΗΜΑ που κάνουν οι φωνογραφικές εταιρίες ακυρώνουν τα πάντα. Οχι μόνο "αχρηστεύουν" τα καλά μηχανήματά μας και το "ψάξιμό" μας για σωστό ήχο, αλλά ακόμα και το format έχουν καταφέρει να το κάνουν να μην παίζει πλέον ρόλο αφού η ζημιά που κάνουν στον ήχο είναι πολύ πολύ μεγαλύτερη από την ζημιά που κάνει ο αλγόριθμος mpeg όταν συμπιέζει την μουσική. Δηλαδή κατάφεραν να κάνουν το mp3 να φαίνεται σαν πταίσμα μπροστά στην δικιά του δολοφονία.

Ναι είμαι πολύ χαρούμενος που δεν το πλήρωσα! Το κατέβασα τζάμπα!
 

Attachments

  • untitled1.jpg
    untitled1.jpg
    116.4 KB · Views: 33
Να μην ξανακούσω περί πειρατίας, παράνομου κατεβάσματος μουσικής και άλλες τέτοιες παπαριές. Εφόσον οι εταιρίες δεν μάς σέβονται σαν πελάτες και μάς πουλάνε τέτοιες σαβούρες, ευχαριστούμε πολύ δεν θα πάρουμε.


.


Εσύ που αγόρασες το CD γιατί δεν διαμαρτύρεσαι εγγράφως στην εταιρεία ?


Εύκολα βρίζεις, αλλά έχεις και το θάρρος να στείλεις επιστολή στην εταιρεία ?

Εδώ θέλω να σε δώ μάγκα μου.
 
Last edited by a moderator:
-Αν το wave είναι ψαλιδισμένο ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ να επανέλθει με οποιαδήποτε διαδικασία ή επεξεργασία ούτε σε 2 ούτε σε 102 ώρες...Η πληροφορία έχει χαθεί(ψαλιδιστεί)...
-Οι εταιρίες το κάνουν αυτό για ν' ακούγονται δυνατά τα cd's...Είναι θέμα marketing...
-Aν έχει γίνει σωστό extraction πράγματι είναι απαράδεκτο...
-Αν πρέπει ν' ακουστεί δυνατά το project(ειδικά το ψηφιακό) είναι προτιμότερο να επεξεργασθεί με compressor/limiter/expander παρά να ενισχυθεί τόσο ώστε να 'κουτσουρευτεί'......
 
Re: Απάντηση: Δείτε χάλι

Εσύ που αγόρασες το CD γιατί δεν διαμαρτύρεσαι εγγράφως στην εταιρεία ?


Εύκολα βρίζεις, αλλά έχεις και το θάρρος να στείλεις επιστολή στην εταιρεία ?

Εδώ θέλω να σε δώ μάγκα μου.

Προσωπικά, δεν θα είχα κανένα ενδοιασμό να τους τα χώσω ομοίως και χειρότερα, μέχρι επιστροφής του CD (το εκανα σε ενα θεοκλείδωτο CD της Sony μια φορά, πλακώθηκα με τον καταστηματάρχη (φωνητικά), μου ελεγε οτι το πηρα και το αντέγραψα, του λεω ΠΩΣ αφου δεν αντιγράφεται αφου δεν το βλέπει το πισι βρε λακαμά, πηρα τα λεφτουλια μου ζεστά - ζεστά πίσω και εκτοτε δεν ξαναγόραζω τιποτα εαν δεν το ακουσω πρώτα....
 
Last edited:
Δυστυχως παντα θα υπαρχουν δισκογραφικες εταιρειες που ξεχνουν οτι ο καταναλωτης πληρωνει για να αγορασει το αγαπημενο του συγκροτημα-το αγαπημενο του γκρουπ-τα τραγουδια εκεινα που τον ταξιδευουν γεματα απο ηχους και μελωδιες!!!!!!!!!
Μηπως ομως και μεις αναζητωντας τον καλο ηχο,τις σωστες ηχογραφησεις θα πρεπει να αρχιζουμε να ψαχνομαστε με εταιρειες που συνεχιζουν να ΣΕΒΟΝΤΕ τον καταναλωτη αλλα και το ιδιο τους το ονομα?
Οσες φορες αγορασα σιντακια της HIGHER OCTAVE,της ECM,ALLULA RECORDINGS,της ΙΜPULSE,της TBM,της jvc K2 ,της Τelark,της GROOVE NOTE :fahne90::fahne90::fahne90::fahne90::fahne90: και πολλων ακομα ΣΟΒΑΡΩΝ εταιρειων δεν αισθανθηκα οτι ξεχασαν τον καταναλωτη και τα χρηματα που εδωσαν για την αγαπημενη τους μουσικη!!!!!!!
Σαφως και πολλες φορες λεμε εχοντας αναλογη εμπειρια οτι και αυτες εχουν τον δικο τους ηχητικο χαρακτηρα-εγγραφη που ομως δεν προδιδουν το μουσικο ακουσμα!
Μπορει να κοστιζουν πραγματι κατι παραπανω ομως στην τελικη ποσες φορες αυτο που αποκαλεσαμε καυλα δεν το πληρωσαμε?
Ποσες φορες μια απαιχτη ηχητικη ερμηνεια αλλα και εγγραφη δεν μας ταξιδεψαν,δεν μας εστειλλαν ......................
ΑΠΛΑ.......εχει ερθει η ωρα να ριξουμε πορτα σε αυτους που υποτιμουν την τσεπη μας αλλα και την νοημοσυνη μας!!!!!!!!!!
Και οσο νυχτωνει η Π.................πορτα μεγαλωνει!!!!!!!!!!
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Δείτε χάλι

Προσωπικά, δεν θα είχα κανένα ενδοιασμό να τους τα χώσω ομοίως και χειρότερα, μέχρι επιστροφής του CD (το εκανα σε ενα θεοκλείδωτο CD της Sony μια φορά, πλακώθηκα με τον καταστηματάρχη (φωνητικά), μου ελεγε οτι το πηρα και το αντέγραψα, του λεω ΠΩΣ αφου δεν αντιγράφεται αφου δεν το βλέπει το πισι βρε λακαμά, πηρα τα λεφτουλια μου ζεστά - ζεστά πίσω και εκτοτε δεν ξαναγόραζω τιποτα εαν δεν το ακουσω πρώτα....

Σωστός.
 
Καλησπέρα. Δεν χρειάζεται να συμπληρώσω και εγώ ότι συμφωνώ >>1000 μαζί σου. Να αγιάσει το στόμα σου (η μάλλον το πληκρολόγιό σου) που λένε. Είχα ξαναγράψει ότι γιά εμένα το πρόβλημα δεν είναι στα μηχανήματα/καλώδια κτλ. Είναι στις αισχρές εγγραφές!

Νομίζω ότι είναι η ώρα, να δώσεις τα φώτα σου και σε κάποιου φίλους που πιθανόν θέλουν να κάνουν επεμβάσεις σε απαράδεκτες ηχογραφήσεις :rifle: αλλά δεν έχουν τι απαραίτητες γνώσεις (σαν και εμένα δηλαδή).

Δηλαδή τι software και τι ακριβώς διορθώσεις μπορούμε να κάνουμε? Αν είχε χρόνο πχ να δώσεις step-by -step τι έκανες γιά να διορθώσεις την τελευταία ηχρογράφηση που αναφέρεις, αυτό θα ήταν το ιδεατό.

Ίσως να ανοίξεις κάποιο άλλο thread με αυτό το θέμα? Θα σώσεις πολλούς! (και ακόμα περισσότερες ηχογραφήσεις) :aktion033:

Φυσικά έχω τουλάχιστον 20 δισκους (CD) που είναι υπέροχοι από μουσικό περιεχόμενο αλλά ΔΕΝ ακούγονται με τίποτα.

Και πάλι συγχαρητήρια γιατί κάποια πράγματα πρέπει να λέγονται με το όνομά τους.
Εχεις δίκιο. Δες πώς είναι μία σωστή εγγραφή από CD της 10ετίας του '80. Supertramp. Το RMS level βρίσκεται στο -21,56dB και η μία και μοναδική κορυφή που αγγίζει το μηδέν (στο αριστερό κανάλι προς το τέλος του κομματιού) δεν είναι ψαλιδισμένη. Οι κορυφές δηλαδή σε αυτό το CD έχουν "αέρα" 21,56dB και δεν είναι πνιγμένες από την χρήση του compressorα όπως κατά κόρον γίνεται σήμερα. Καμμία παραμόρφωση, ευχάριστος ξεκούραστος ήχος χαίρεσαι να τον ακούς ακόμα και σε φορητό CD player.
 
Οπως γνωρίζετε δεν επιτρέπεται και δεν είναι κόσμια η χρήση υβριστικών εκφράσεων κι η παρότρυνση σε παράνομες πράξεις.Εσβησα αρκετές σε μηνύματα του Komhst.
Αν επαναληφθεί το θέμα θα κλειδωθεί κι ο υπεύθυνος θα υποστεί τις συνέπειες που προβλέπονται απο τους κανονισμούς του Φόρουμ.
 
Last edited:
Re: Απάντηση: Δείτε χάλι

Εχεις δίκιο. Δες πώς είναι μία σωστή εγγραφή από CD της 10ετίας του '80. Supertramp. Το RMS level βρίσκεται στο -21,56dB και η μία και μοναδική κορυφή που αγγίζει το μηδέν (στο αριστερό κανάλι προς το τέλος του κομματιού) δεν είναι ψαλιδισμένη. Οι κορυφές δηλαδή σε αυτό το CD έχουν "αέρα" 21,56dB και δεν είναι πνιγμένες από την χρήση του compressorα όπως κατά κόρον γίνεται σήμερα. Καμμία παραμόρφωση, ευχάριστος ξεκούραστος ήχος χαίρεσαι να τον ακούς ακόμα και σε φορητό CD player.

αχ... αυτός ειναι ο φόβος κι ο τρόμος κάθε mastering engineer - το οτι δεν θα παίζουν δυνατά τα κομμάτια του CD σε ενα 2Χ5w rms φορητό της ...Crown (γειά σου Μιχάλη:p) γιατί τέτοια φερνουν τα γκομενάκια στις παραλίες και λικνίζονται με τα "Χερια ψηλά" του Χ''γιάννη.

Ο ηχος ειναι πεντακάθαρος αλλά.... λίγος! σε τέτοια μηχανήματα.

επίσης, σε ενα μηχανάκι με 40db s/n ratio, ποση ειναι η στάθμη του θορύβου???? -19.44 db. Ασε που παιζουν και με μπαταρία (ευτυχως δεν εχουν βομβο αλλά να ακουσετε κλιπάρισμα απο πεθαμένες μπαταρίες σε βραδυνό beach party, να πεσετε στην θαλασσα και να μείνετε κατω απο το νερό μεχρι υποθερμίας....

Δεν συγκρίνεται με τα -120db ενος HiEnd..... που αφήνουν χώρο για ξεδίπλωμα και προοδευτικότητα, για διακριτή παρουσία οργάνων και επαρκή κορύφωση.........
 
Δεν το βλέπω ως επιχείρημα αυτό.

Δηλαδή οι ηχογραφήσεις των Beatles, με τα πενιχρά τεχνικά μέσα της εποχής (το Sgt Peppers ηχογραφήθηκε σε 8 κανάλια πριν 41 χρόνια), ήταν προορισμένες να ακούγονται σε hi-end συστήματα ή στα ραδιόφωνα και στα φορητά πικάπ; Κι όμως, είναι πολύ ανώτερης ποιότητας και καθαρότητας από την πλειοψηφία των σημερινών. Γιατί η ηχοληψία και η μίξη γινόταν δεν γινόταν από καραγκιόζηδες, τόσο απλά.
 
-Αν το wave είναι ψαλιδισμένο ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ να επανέλθει με οποιαδήποτε διαδικασία ή επεξεργασία ούτε σε 2 ούτε σε 102 ώρες...Η πληροφορία έχει χαθεί(ψαλιδιστεί)...
-Οι εταιρίες το κάνουν αυτό για ν' ακούγονται δυνατά τα cd's...Είναι θέμα marketing...
-Aν έχει γίνει σωστό extraction πράγματι είναι απαράδεκτο...
-Αν πρέπει ν' ακουστεί δυνατά το project(ειδικά το ψηφιακό) είναι προτιμότερο να επεξεργασθεί με compressor/limiter/expander παρά να ενισχυθεί τόσο ώστε να 'κουτσουρευτεί'......

Υπάρχουν πολλά κλιπαρισμένα σημεία και σε προσεγμένες εγγραφές.
Κλιπάρουν γιά ελάχιστο χρόνο και δεν είναι ακουστά.
Φυσικά υπάρχει μεγάλη διαφορά από το συνεχές κλιπάρισμα.
επίσης δεν πειράζει να κλιπάρει σε δυό τρία σημεία γιά χιλιοστά του δλ αν η στάθμη γενικά του cd είναι -18 ή -20 κάτω, ώστε να υπάρχει χώρος να αναπνεύσει η μουσική.
Ανατρέξτε στο site του Warren Nichols που είναι ο παραγωγός των Steely Dan.
Εχει πολύ ενδιαφέροντα πράγματα.
Πχ ο προ τελευταίος δίσκος του Donald Fagen αν και τσιμπημένος (γύρω στα -12) έχει ελάχιστες κορυφές και δεν ακούγονται.
Αντίστοιχα ο τελευταίος του που δεν είναι δική του παραγωγή, είναι ακόμα πιό πάνω, αλλά και πάλι με περισσότερα κλιπαρίσματα δεν ενοχλεί.
Αντίστοιχα σε δίσκους όπως της Amy Winehouse η στάθμη είναι κάπου στα -5 και όλα κόκκινα...

Ορισμένοι ηχολήπτες σκέφτηκαν να εκμεταλλευτούν όλες τις ανοχές του ανθρώπινου αυτιού, αλλά κάποιοι άλλοι ακολούθησαν την παροιμία "έδωσε ο θεός στη μύγα .... κλπ κλπ"
 
Το πρόβλημα παρατηρείται κυρίως στις εμπορικές μουσικές.
Για παράδειγμα, στα περισσότερα ροκ άλμπουμ των 00'ς, κυρίως από νέα συγκροτήματα.

Θυμάμαι όταν έπαιζα μουσικές, που έβαζα ορισμένα κομμάτια τα οποία είχαν τρελά δυναμικά σκαμπανεβάσματα και έτρωγα κράξιμο είτε επειδή ήταν πολύ χαμηλά η στάθμη, είτε επειδή ξεχνιόμουν και στις κορυφές πονούσαν τ' αυτιά του κόσμου.
Προσφιλής λύση: Ήμουν με το ποτ στο χέρι, για να το πειράζω όποτε ήξερα ότι είχα διακυμάνσεις.

Μάλλον έχουν ένα μερίδιο ευθύνης και οι DJs (γενικότερα ο επαγγελματικός τομέας της διασκέδασης) για τα συμπιεσμένα CDs, έτσι ONGAKU;
 
Το πρόβλημα παρατηρείται κυρίως στις εμπορικές μουσικές.
Για παράδειγμα, στα περισσότερα ροκ άλμπουμ των 00'ς, κυρίως από νέα συγκροτήματα.

Θυμάμαι όταν έπαιζα μουσικές, που έβαζα ορισμένα κομμάτια τα οποία είχαν τρελά δυναμικά σκαμπανεβάσματα και έτρωγα κράξιμο είτε επειδή ήταν πολύ χαμηλά η στάθμη, είτε επειδή ξεχνιόμουν και στις κορυφές πονούσαν τ' αυτιά του κόσμου.
Προσφιλής λύση: Ήμουν με το ποτ στο χέρι, για να το πειράζω όποτε ήξερα ότι είχα διακυμάνσεις.

Μάλλον έχουν ένα μερίδιο ευθύνης και οι DJs (γενικότερα ο επαγγελματικός τομέας της διασκέδασης) για τα συμπιεσμένα CDs, έτσι ONGAKU;
Κανονικά πρέπει να 'παίζεις' όχι μόνο με τα pots αλλά και με τα input gains...σε κάθε κομμάτι...Όμως αυτό δεν έχει να κάνει με το αρχικό υλικό που αν είναι χάλια θα ακουστεί χάλια...Ήθελα και νά 'ξερα που χωρά τόση τσαπατσουλιά, αρπακολιά, ασχετοσύνη και ανευθυνότητα σε ψηφιακές ειδικά παραγωγές που το κλιπάρισμα είναι 'θάνατος'...
 
Υπάρχουν πολλά κλιπαρισμένα σημεία και σε προσεγμένες εγγραφές.
Κλιπάρουν γιά ελάχιστο χρόνο και δεν είναι ακουστά.
Φυσικά υπάρχει μεγάλη διαφορά από το συνεχές κλιπάρισμα.
επίσης δεν πειράζει να κλιπάρει σε δυό τρία σημεία γιά χιλιοστά του δλ αν η στάθμη γενικά του cd είναι -18 ή -20 κάτω, ώστε να υπάρχει χώρος να αναπνεύσει η μουσική.
Ανατρέξτε στο site του Warren Nichols που είναι ο παραγωγός των Steely Dan.
Εχει πολύ ενδιαφέροντα πράγματα.
Πχ ο προ τελευταίος δίσκος του Donald Fagen αν και τσιμπημένος (γύρω στα -12) έχει ελάχιστες κορυφές και δεν ακούγονται.
Αντίστοιχα ο τελευταίος του που δεν είναι δική του παραγωγή, είναι ακόμα πιό πάνω, αλλά και πάλι με περισσότερα κλιπαρίσματα δεν ενοχλεί.
Αντίστοιχα σε δίσκους όπως της Amy Winehouse η στάθμη είναι κάπου στα -5 και όλα κόκκινα...

Ορισμένοι ηχολήπτες σκέφτηκαν να εκμεταλλευτούν όλες τις ανοχές του ανθρώπινου αυτιού, αλλά κάποιοι άλλοι ακολούθησαν την παροιμία "έδωσε ο θεός στη μύγα .... κλπ κλπ"
Αν εννοείς το 'morph the cat' (το έχω σε cd και σε βινύλιο) έχει αρκετές ατέλειες αν και λανσαρίστηκε για δίσκος αναφοράς...
Το μπάσσο του δεν πρέπει να κατεβαίνει κάτω από τους 120 και είναι κομπρεσσαρισμένο...Καμία σχέση με τα παλιά αριστουργήματα των steely dan τόσο σε επίπεδο σύνθεσης-μουσικής όσο και ήχου-παραγωγής...
 
Κανονικά πρέπει να 'παίζεις' όχι μόνο με τα pots αλλά και με τα input gains...σε κάθε κομμάτι...Όμως αυτό δεν έχει να κάνει με το αρχικό υλικό που αν είναι χάλια θα ακουστεί χάλια...Ήθελα και νά 'ξερα που χωρά τόση τσαπατσουλιά, αρπακολιά, ασχετοσύνη και ανευθυνότητα σε ψηφιακές ειδικά παραγωγές που το κλιπάρισμα είναι 'θάνατος'...

Εννοείται, αλλά μην τους μπερδέψουμε περισσότερο, εδώ μιλάμε για κλιπάρισμα στις κορυφές.

Όπως και να το κάνουμε, όταν η μουσική παίρνει διαστάσεις "βαριάς βιομηχανίας", η αρπακολιά - τσαπατσουλιά - πες-το-όπως-θες θα αποτελεί πάγια τακτική.
 
Γνωστό τέχνασμα , ή μπούνια εγγραφή πλέον ακόμα και στις διαφημίσεις , εκεί που σε παίρνει ο ύπνος χαλαρά και ωραία σαν πουλάκι :sleepey::sleepey: ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΗ !!! ΟΔΟΝΤΟΚΡΕΜΑ ΜΕ 19 ΣΥΣΤΑΤΙΚΑ :drummer::furious3::furious3::furious3:ΓΑΜΩ ΤΑ !@!@#$@#$$^ ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΡΕ ΜΑΣ ΠΙΑΣΑΝΕ ?????????????? :mad:
 
Θυμάμαι όταν έπαιζα μουσικές, που έβαζα ορισμένα κομμάτια τα οποία είχαν τρελά δυναμικά σκαμπανεβάσματα και έτρωγα κράξιμο είτε επειδή ήταν πολύ χαμηλά η στάθμη, είτε επειδή ξεχνιόμουν και στις κορυφές πονούσαν τ' αυτιά του κόσμου.
Προσφιλής λύση: Ήμουν με το ποτ στο χέρι, για να το πειράζω όποτε ήξερα ότι είχα διακυμάνσεις.

Οταν παίζεις για κοινό, που απλά παλευει να ξεχωρίσει τα λόγια και όχι τα ηχοχρώματα, βάζεις κι εναν κομπρέσορα, αφ' ενός για να προστατέψεις ηχεία και ενισχυτή και αφ ετέρου για να μην χρειάζεται να εισαι με το χέρι στα pots και στα input gain. ;)