διάσημο έργο σύγχρονου συνθέτη το οποίο δεν έχει ''ακούσει'' κανένας ποτέ

Re: Απάντηση: διάσημο έργο σύγχρονου συνθέτη το οποίο δεν έχει ''ακούσει'' κανένας πο

Αν θυμάμαι καλά, αυτές οι απαγορεύσεις ήταν από την πλευρά της εκκλησίας.
Επειδή ήταν δαιμονικοί αριθμοί ή κάτι τέτοιο.
Βέβαια, στο μεσαίωνα οι μουσικές που γράφονταν ήταν κυρίως εκκλησιαστικές...

Δεν νομίζω οτι έχει να κάνει με δεισιδαιμονίες... Απ' όσο ξέρω, στον μεσαίωνα ακολουθούσαν λιγο-πολύ οσα πίστευαν οι αρχαίοι έλληνες για τα σύμφωνα και διάφωνα διαστήματα, γι αυτό κι ευνοούσαν τις τέταρτες και πέμπτες.
 
Η ουσία της αισθητικής του John Cage, είναι πως ο συνθέτης δεν δημιουργεί τη μουσική αλλά μάλλον την απελευθερώνει. Η γενικότερη φιλοσοφία του είχε πολύ έντονη την επιρροή του Βουδισμού και του Ζεν και είναι ακριβώς αυτή η επιρροή που τον έκανε να απορρίψει τον παραδοσιακό ρόλο του καλλιτέχνη σύμφωνα με το Δυτικό τρόπο σκέψης: κατά τον Cage, ο καλλιτέχνης σε καμία περίπτωση δεν παρεμβαίνει, δεν αλλάζει τον κόσμο μέσα στον οποίο ζεί αλλά διαμορφώνει μιά μορφή δημιουργικότητας βάσει της οποίας μάλλον προσαρμόζεται καλύτερα σ αυτό τον κόσμο. Eίναι μιά στάση ζωής περισσότερο γνωστή παλιότερα σαν "ησυχαστικός αναρχισμός", κάπου ανάμεσα τις θεωρίες του Κροπότκιν και σε αυτές του Marcel Duchamp.
Το " 4.33' " θεωρείται σήμερα περίπου μιά γελοιογραφία του μοντερνισμού, ανάλογη με τις μουντζούρες ή τις χυμένες μπογιές του Jackson Pollock. Την εποχή που πρωτοπαρουσιάσθηκε όμως, πενήντα-τόσα χρόνια πριν, πρέπει να ήταν μιά άκρως συνταρακτική, τελείως "πολεμική" εμπειρία.
Ο Cage, για πάρα πολλά χρόνια, ήταν πολύ αμφίθυμος σχετικά με τη ...διατήρηση της μουσικής του σε "μηχανικά αναπαραγόμενες μορφές". Παρ όλα αυτά, περί το τέλος της ζωής του -πέθανε το 1992- επόπτευσε ο ίδιος μία σειρά ηχογραφήσεων πάνω στο έργο του. Οσο παράξενο κι αν ηχεί, υπάρχουν ηχογραφήσεις του "4.33' ". Σύμφωνα με τους μελετητές του, αυτό και τα άλλα "πιανιστικά" του ("Sonatas & Interludes") αντιπροσωπεύουν "το σημείο 0 της Σύγχρονης μουσικής, το σημείο που αυτή (η μουσική) παύει να είναι ένα καταναλώσιμο τεχνούργημα και μεταβάλεται σε μιά συμμετοχική λογική κατά την οποία όλοι μας, θέλοντας και μη, είμαστε συνυπαίτιοι".
Το μεγαλείο του Cage, κατά τους θαυμαστές του, έγκειται ακριβώς σε αυτό: στο ότι καθιστά τη μουσική Κοινωνικό Φαινόμενο ξανά.

Μου είναι πολύ δύσκολο να τον απορρίψω: έχω ακούσει αυτές τις Σονάτες και Ιντερλούδια και κάθε άλλο παρά αλεξίθυμα είναι. Παράγουν συγκινήσεις και με το παραπάνω, απλά το κάνουν με δικούς τους τρόπους που δεν έχουν καμία σχέση με ό τι γνωρίζουμε από την παράδοση.

Από την άλλη, πείτε μου εσείς, γιατί πια να προσπαθήσει κάποιος να γράψει μουσική δωματίου; Τι έχει απομείνει για να ειπωθεί μετά τα Κουαρτέτα του Χάϋδν και του Μπετόβεν ή μετά τη μουσική δωματίου του Μπράμς;
Γιατί να γράψει κάποιος μετά από τον Ντοστογιέφσκυ ή τον Μπάρροουζ; γιατί να ζωγραφίσει μετά από τον Γκόγια και τον Νταλί; γιατί να κάνει ταινίες μετά από τον Αϊζενστάϊν και τον Ταρκόφσκυ;

Εδώ κατά τη γνώμη μου είναι το ερώτημα και η δοκιμασία της Σύγχρονης τέχνης. Που δεν ξέρω αν είναι και τόσο Σύγχρονη τελικά: βλέπετε και ο Μπράμς, ανάλογα προβλήματα είχε. Θεωρούσε πως ήταν ασύγκριτα ευκολότερο να είιναι κανείς συνθέτης στην εποχή του Χάϋδν και του Μότσαρτ και πως 100 χρόνια μετά, στην εποχή που ζούσε αυτός, "όλα είχαν πιά, δυστυχώς, ειπωθεί" (sic).
 
Last edited:
.....................
Από την άλλη, πείτε μου εσείς, γιατί πια να προσπαθήσει κάποιος να γράψει μουσική δωματίου; Τι έχει απομείνει για να ειπωθεί μετά τα Κουαρτέτα του Χάϋδν και του Μπετόβεν ή μετά τη μουσική δωματίου του Μπράμς;
Γιατί να γράψει κάποιος μετά από τον Ντοστογιέφσκυ ή τον Μπάρροουζ; γιατί να ζωγραφίσει μετά από τον Γκόγια και τον Νταλί; γιατί να κάνει ταινίες μετά από τον Αϊζενστάϊν και τον Ταρκόφσκυ;

Εδώ κατά τη γνώμη μου είναι το ερώτημα και η δοκιμασία της Σύγχρονης τέχνης. Που δεν ξέρω αν είναι και τόσο Σύγχρονη τελικά: βλέπετε και ο Μπράμς, ανάλογα προβλήματα είχε. Θεωρούσε πως ήταν ασύγκριτα ευκολότερο να είιναι κανείς συνθέτης στην εποχή του Χάϋδν και του Μότσαρτ και πως 100 χρόνια μετά, στην εποχή που ζούσε αυτός, "όλα είχαν πιά, δυστυχώς, ειπωθεί" (sic).

Πολυ μεγαλο θεμα. Προτεινω να το ανοιξεις σαν καινουριο θεμα και να μεινει sticky για να δουμε μηπως υπαρξει καποια καινουρια αποψη που επιτελους θα απαντησει πειστικα στο ερωτημα. Βεβαια δεν ειναι καθολου ευκολο να απαντηθει, το ιδιο συμβαινει σε ολους τους χωρους της τεχνης και της επιστημης, οταν δλδ υπαρξει καποιο πρωτοποριακο εργο (οροσημο) τοτε το επομενο "πρωτοποριακο" χμ είναι δυσκολο. Προς το παρον αρκουμαστε στο "η επαναληψη ειναι μητηρ μαθησεως"!.
 
Απάντηση: Re: διάσημο έργο σύγχρονου συνθέτη το οποίο δεν έχει ''ακούσει'' κανένας πο

...βλέπετε και ο Μπράμς, ανάλογα προβλήματα είχε. Θεωρούσε πως ήταν ασύγκριτα ευκολότερο να είιναι κανείς συνθέτης στην εποχή του Χάϋδν και του Μότσαρτ και πως 100 χρόνια μετά, στην εποχή που ζούσε αυτός, "όλα είχαν πιά, δυστυχώς, ειπωθεί" (sic).

Κώστα απαντάς ο ίδιος στον προβληματισμό σου. Η ηλικία της φόρμας ποτέ δεν ήταν εμπόδιο για τους πραγματικά μεγάλους. Ο Μπραμς μπορεί να παραπονιόταν, αλλά τα κατάφερε.

Ο Μπάρτοκ και ο Σοστακόβιτς μας έδειξαν πως υπήρχαν ακόμη πολλά να ειπωθούν στη φόρμα του κουαρτέτου εγχόρδων.

Απλά, χρειάζεται να είναι κανείς μεγαλοφυΐα και αυτή δε βγαίνει δυστυχώς από παρθενογένεση. Ελπίζω να έχουν αφήσει οι καιροί μας παρακαταθήκη για τους επόμενους κάποιες μεγαλοφυΐες προς ανακάλυψη, γιατί εμένα προς το παρόν, μου διαφεύγουν.
 
Απάντηση: Re: διάσημο έργο σύγχρονου συνθέτη το οποίο δεν έχει ''ακούσει'' κανένας πο

Τι έχει απομείνει για να ειπωθεί μετά τα Κουαρτέτα του Χάϋδν και του Μπετόβεν ή μετά τη μουσική δωματίου του Μπράμς;
Γιατί να γράψει κάποιος μετά από τον Ντοστογιέφσκυ ή τον Μπάρροουζ; γιατί να ζωγραφίσει μετά από τον Γκόγια και τον Νταλί; γιατί να κάνει ταινίες μετά από τον Αϊζενστάϊν και τον Ταρκόφσκυ;...

Αν αυτά καλύπτουν τον καθένα μας, φυσικά και δεν υπάρχει λόγος να ειπωθεί κάτι άλλο ακόμη. Αν αυτά αλέθουν τα βιώματά μας σε εμπειρίες, αν μέσα μας δημιουργείται η ζύμωση που μας παρακινεί να ξεπεράσουμε εαυτούς, τότε δεν χρειαζόμαστε κάτι καινούργιο. Και αυτό καλό είναι. Ωςτόσο, οι σημερινοί (κοινωνικοπολιτικοί) κώδικες -άρα και η συμπεριφορά μας- μας καθυστούν εγκλοβισμένους σε "σύγχρονα" ΕΙΜΑΙ&ΘΕΛΩ, άρα υπάρχει πραγματική ανάγκη ανάλογα προσαρμοσμένων ερεθισμάτων αφύπνισης. Προσωπικά θεωρώ πως η διανύουσα εποχή (που έχει μετατρέψει το άτομο του κλειστού μικροσυνόλου σε μυρμήγκι του παγκόσμια ελεγχόμενου-εξαρτώμενου χωριού, απαιτεί λιγότερη μουσική δωματίου και περισσότερη μουσική υπογείου (π.χ Battles). Τα κενά διαστήματα του Cage ούτως ή άλλως μας τα παρέχει ο επιβαλλόμενος τεχνιτός φόβος με την αποξένωση. Απλά, η ευκαιρία που μας παρέχει η τέχνη σήμερα, έχει αλλάξει κουστούμι. -bye-
 
Re: Απάντηση: Re: διάσημο έργο σύγχρονου συνθέτη το οποίο δεν έχει ''ακούσει'' κανένα

Απλά, χρειάζεται να είναι κανείς μεγαλοφυΐα και αυτή δε βγαίνει δυστυχώς από παρθενογένεση. Ελπίζω να έχουν αφήσει οι καιροί μας παρακαταθήκη για τους επόμενους κάποιες μεγαλοφυΐες προς ανακάλυψη, γιατί εμένα προς το παρόν, μου διαφεύγουν.

Είμαι όλο και λιγότερο βέβαιος για κάτι τέτοιο Ντέμιαν. Και πιστεύω πως μου αρκεί και λιγότερο από το μεγαλοφυές. Να προσπαθήσω να σου πω καλύτερα τι ακριβώς εννοώ: άκουγα προ καιρού αποσπάσματα από την όπερα του Leonard Bernstein "A Quiet Place", γραμμένη το 1983, μετά από τη μακροχρόνια ασθένεια και το θάνατο της συζύγου του. Δεν ξέρω αν είναι η πιο μεγαλοφυής όπερα που γράφτηκε τον περασμένο αιώνα - πιθανότατα δεν είναι. Με τσάκισε και με στοίχειωσε όμως και την κουβάλαγα μαζί μου για εβδομάδες. Τώρα την ψάχνω στην έκδοση που την άκουσα (Polydor), είναι καταργημένη και κοστίζει γύρω στα 40 δολάρια στο e-Bay.
Είμαι αδικαιολόγητος που δεν ήξερα αυτό το έργο: και μόνο το Ορατόριο για την κηδεία του JFK ή το Halil -μια εκπληκτική σύνθεση Σύγχρονης μουσικής που έγραψε το 1981- θα έπρεπε να με είχαν υποψιάσει να τον ψάξω καλύτερα...
 
Νομίζω πως καταλαβαίνω Κώστα και από μια άποψη, σε μακαρίζω γι' αυτό. Εγώ, απ' την άλλη, μόλις τώρα αναγνωρίζω το Λιστ. Ξέρεις, ουγγρικές ραψωδίες και μεφίστο βαλς ήταν αγαπημένα κομμάτια των εφηβικών και φοιτητικών χρόνων, αλλά μέχρι εκεί. Στα χρόνια που ακολούθησαν τα έργα του στη δισκοθήκη μου τα έτρωγε η σκόνη. Ανέκαθεν, ήμουν ζηλόφθονος απέναντι στους αχτύπητους γκόμενους και μεγαλώνοντας, καλλιέργησα αρκετά τον κυνισμό μου, για να μπορώ να το απολαμβάνω.

Τώρα όμως αρχίζω και καταλαβαίνω πόσο σπουδαίος υπήρξε ο πάπαρδος.

Υγ. Σόρρυ για το οφφτόπικ
 
Στην πραγματικότητα, πρόκειται για performance art με τη συμμετοχή του κοινού και όχι για μουσική με τη συμβατική έννοια. Παρόμοιο σε σύλληψη είναι το έργο-παράσταση που "έγραψε" ο Γιάννης Χρήστου, "Ο Πιανίστας" το οποίο ερμήνευσε συγκλονιστικά έως ερωτικά ο Γ. Σεμιτέκολο.Ο πυρήνας εκεί ήταν άλλος-εξωμουσικός: η προσέγγιση, η δυσκολία, το ταξίδι η Ιθάκη, η ματαίωση.
Και στις δυο περιπτώσεις η μουσική είναι είτε πρόφαση είτε αφορμή.
 
στην εποχή που ζούσε αυτός, "όλα είχαν πιά, δυστυχώς, ειπωθεί" (sic).

Για να υπάρξει νεα μουσική χρειάζεται νέο υλικό. Αν προσέξει κανεις τις ροπές της μουσικής στον εικοστό αιώνα, θα δει οτι ίσως δεν έχουν αξιοποιηθεί όλες στο έπακρο. Ο δωδεκαφθογγισμός, η χρήση λαϊκών μουσικών ιδιωμάτων, οι προηχογραφημένοι ήχοι, η ηλεκτρονική μουσική, η αλεατορική(τυχαία) μουσική, τα loops, και ίσως κι άλλα ακόμα.

Μένει να γεννηθούν άνθρωποι που θα τολμήσουν ακόμα και ν' αγνοήσουν την "ακαδημαϊκή" μουσική, ωστε να συγκεράσουν κομμάτια από το υπάρχον υλικό σε συνθέσεις.
 
Σωτήρη, αν θυμάμαι καλά, συζητούσαμε προχθές ότι έχουμε πέσει σε "τέλμα", όσον αφορά τη μουσική (κι όχι μόνο) στις μέρες μας.

Χρειάζεται ένα δυνατό "ταρακούνημα", ένα ερέθισμα, για να μας βγάλει από το λήθαργο, καλλιτέχνες και κοινό.

Πιστεύω ότι θα έχουμε πάλι κάποια μουσική "έξαρση", μέσα στις επόμενες δεκαετίες.


Και σίγουρα, δεν έχουν ειπωθεί όλα...
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: διάσημο έργο σύγχρονου συνθέτη το οποίο δεν έχει ''ακούσε

Είμαι όλο και λιγότερο βέβαιος για κάτι τέτοιο Ντέμιαν. Και πιστεύω πως μου αρκεί και λιγότερο από το μεγαλοφυές. Να προσπαθήσω να σου πω καλύτερα τι ακριβώς εννοώ: άκουγα προ καιρού αποσπάσματα από την όπερα του Leonard Bernstein "A Quiet Place", γραμμένη το 1983, μετά από τη μακροχρόνια ασθένεια και το θάνατο της συζύγου του. Δεν ξέρω αν είναι η πιο μεγαλοφυής όπερα που γράφτηκε τον περασμένο αιώνα - πιθανότατα δεν είναι. Με τσάκισε και με στοίχειωσε όμως και την κουβάλαγα μαζί μου για εβδομάδες. Τώρα την ψάχνω στην έκδοση που την άκουσα (Polydor), είναι καταργημένη και κοστίζει γύρω στα 40 δολάρια στο e-Bay.
Είμαι αδικαιολόγητος που δεν ήξερα αυτό το έργο: και μόνο το Ορατόριο για την κηδεία του JFK ή το Halil -μια εκπληκτική σύνθεση Σύγχρονης μουσικής που έγραψε το 1981- θα έπρεπε να με είχαν υποψιάσει να τον ψάξω καλύτερα...

Κώστα ο Bernstein ανέκαθεν ήταν ψηλά στην εκτίμησή μου ως conductor.Αν και πολλοί τον έχουν σε μικρή σχετικά υπόληψη,υπάρχουν εκτελέσεις του που ξεπερνούν σε πιστότητα πολλές "καταξιωμένες".

Τώρα το συνθετικό του έργο δεν το έχω εξερευνήσει και με αφορμή το παραπάνω ποστ σου νομίζω ήρθε ο καιρός.

Πάντως αυτή η σχολή της μουσικής του 20ου αιώνα προς το παρόν δεν με αγγίζει (πλήν εξαιρέσεων φυσικά).Περνάω την Μπετοβενική μου φάση τώρα.(Ναι γέλα Διονύση,ο Βόλφυ πήγε στην άκρη για την ώρα)
Τον ξαναβιώνω μέσω των διαφορετικών προσεγγίσεων των έργων του από διάφορους μαέστρους/ερμηνευτές.Τρείς διαφορετικές Ερόικες αρκούν για να ανακαλύπτεις και να εξερευνείς στοιχεία που ποτέ δεν είναι ίδια.
Το ίδιο και με την 6η.Αρκεί να ακούσεις την "εκδοχή" με τον Κάραγιαν του'63 για να τον αποκαθηλώσεις,έστω προσωρινά.Η έπαρσή του την κατέστρεψε.

Γενικώς είμαι της "παληάς σχολής"στην Κλασσική (σαν τον Παναγιωτίδη με τα 70'ς).Οι θησαυροί και η κληρονομιά είναι τόσα που μια ζωή δεν φτάνει να τα απολάυσεις,να τα ζήσεις και να τα εξερευνήσεις ποικοιλοτρόπως.
Κλείνοντας συμφωνώ με τον Δαμιανό για την ανάγκη απουσίας συνεχούς μουσικής στο player.Είναι άλλο το βίωμα της μουσικής του μυαλού.
Και σίγουρα παραπάνω από 4:33..

Υ.Γ.Εκείνη την Ιεροτελεστία δεν την πήρε τελικά ο Στέργιος και κάθεται τώρα δίπλα στα masters του Karajan..:grandpa:
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: διάσημο έργο σύγχρονου συνθέτη το οποίο δεν έχει ''ακ

Ναι γέλα Διονύση,ο Βόλφυ πήγε στην άκρη για την ώρα.


Δημήτρη οι ανάγκες μας σαν ακροατές δεν (πρέπει να) είναι στατικές.
Μέσω των ακουσμάτων δημιουργείται ανάγκη για νέα ακούσματα από τον Bach στον Mahler και από τον Mozart στον Messiaen και γιατί όχι και στον Cage (όχι με το 4:33 βέβαια) για κάποιους.
Πέρα από συνθέτες αυτό ισχύει και για είδη μουσικής φυσικά.
Το θέμα είναι να ακούμε με ανοιχτά αυτιά (βλέπε χωρίς προκαταλήψεις) και να μην αυτοεγκλωβιζόμαστε.
Ότι έχουν ανάγκη τα αυτιά του καθενός το βρίσκει αργά ή γρήγορα.
Σε τελική ανάλυση ακούμε μουσική για ευχαρίστηση , δεν είναι καταναγκασμός.

Υ.Γ. Την Ιεροτελεστία του Von Karajan σε άλλον δεν την είχες τάξει Φον Δημητράκη ή έχω χάσει επεισόδια; :confused:
Εννοείται ότι δεν υπάρχει πρόβλημα. Είμαι υπερπλήρης Ιεροτελεστιών.
:smile:
 
Last edited:
Έστω το ακούς σαν άνθρωπος στο καθιστικό σου, και σε παίρνουν τηλέφωνο.
Εκεί τι κάνεις? Πατάς pause? Ή το κουδούνισμα και η τυχόν επακολουθούσα συνομιλία γίνεται τμήμα του έργου;

Ξέρω, είμαι χθαμαλός και αυτοανακαλούμαι στην τάξη!
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: διάσημο έργο σύγχρονου συνθέτη το οποίο δεν έχει ''ακ

Είδες που είσαι παλιομοδίτ(ης)ισσα τελικά?
Εδώ παντρεύονται με ροζ πουκάμισα πλέον τα σερνικά!
:chinese:

Για μενα πάντως ισχύει ότι δεν μπαίνουν περιορισμοί στη Τέχνη, δεν μπαίνει σε κανένα κουτί.

το σχόλιο για πολιομοδίτη-σα το το προσπερνώ.

'Οντως δεν υπάρχει ορισμός για την τέχνη. Έτσι ο καθένας μας μπορεί να λέει τέχνη ότι του αρέσει, οπως και το αντίθετο, δηλαδή να απορρίπτει κάτι ως τέχνη κατα βούληση.
 
Re: Απάντηση: διάσημο έργο σύγχρονου συνθέτη το οποίο δεν έχει ''ακούσει'' κανένας πο

...και τέχνη που είναι πίσω από την εποχή της δεν είναι τέχνη.

Η τέχνη έχει χρονικά όρια?!!!!!!
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: διάσημο έργο σύγχρονου συνθέτη το οποίο δεν έχει ''ακούσε

:grinning-smiley-043:grinning-smiley-043
Αλλο πράγμα είναι νά υπάρχει επαφή μέ τίς ρίζες και άλλο εφησυχασμός σε αυτές...
Αμα κάτσουμε επάνω τους θα μαραθούν εντελώς οι δόλιες...

Εφησυχασμός? Ο άνθρωπος από τη φύση του δεν ηρεμεί ποτέ.

Αλλά, άλλο να δημιουργούμε κάτι όμορφο που ανυψώνει τη ψυχή μας (μουσική ας πούμε) και άλλο να αποδεχόμαστε τους οποιουσδήποτε πειραματισμούς του εκάστοτε "καλλιτέχνη" και να λέμε "πρόοδος!!".
 
Re: Απάντηση: διάσημο έργο σύγχρονου συνθέτη το οποίο δεν έχει ''ακούσει'' κανένας πο

Η τέχνη έχει χρονικά όρια?!!!!!!

Το σίγουρο ειναι οτι η μουσική ως και τα μέσα του εικοστού αιώνα εξελισσόταν σχετικα γρηγορα...Κάθε εκατό χρόνια είχαμε διαφορετικό μουσικό ρεύμα και μέσα σε αυτό πληθώρα μεγάλων συνθετών. Σήμερα τα πράγματα ειναι στάσιμα σε σχέση με το παρελθόν. Γεγονός είναι οτι τα τελευταία 50-60 χρόνια έχουμε δει περισσότερο ερμηνείες παρά συνθέσεις, που σημαίνει οτι τα μεγάλα έργα των μουσικών ρευμάτων του παρελθόντος δεν είχαν κατανοηθεί όσο τους άξιζε.

Xρονικά όρια είπες; Όχι βεβαια. Αλλα δεν σταματά και ποτέ, μια και ο άνθρωπος δεν εφησυχάζει όπως είπες πρίν. Αρα, είναι εύλογο το ερώτημα του τι μέλει να γίνει στον χώρο της μουσικής.

Οσο για τους πειραματισμούς και την αποδοχή τους ή μη, μην βιάζεσαι. Γιατι η Τέχνη δεν είναι μονο για να "ανυψώνει την ψυχή" όπως λες, αλλά και για να εκφράζει τις ανησυχίες του δημιουργού. Όποιος τις συμμερίζεται αποδέχεται και την Τέχνη του(διαβασε αν θελεις το νημα για την καταξιωση της Tεχνης).
Από την άλλη, έχουν εκτεθεί ένα σωρό επιχειρήματα υπερ του έργου του Cage. Αν θελεις, μας απαντάς κι επι αυτων ;)
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: διάσημο έργο σύγχρονου συνθέτη το οποίο δεν έχε

Εφησυχασμός? Ο άνθρωπος από τη φύση του δεν ηρεμεί ποτέ.

Αλλά, άλλο να δημιουργούμε κάτι όμορφο που ανυψώνει τη ψυχή μας (μουσική ας πούμε) και άλλο να αποδεχόμαστε τους οποιουσδήποτε πειραματισμούς του εκάστοτε "καλλιτέχνη" και να λέμε "πρόοδος!!".

Δεν είμαι υπέρ τής ´προόδου´ούτε υπέρ οποιουδήποτε νεωτερισμού πάντα....
Το αντιθετο θαλεγα .
Αλλά και οι πειραματισμοί ενός καλλιτέχνη ,όταν εντάσσονται σε μια συγκεκριμένη εποχή,καλοδεχούμενοι είναι...
Ειδικά μάλιστα όταν έχει μία συνέπεια σε αυτό που πρεσβευει...
Ακομα και εάν αυτό πού παράγει δεν είναι στίς πρώτες μου επιλογές ,το σέβομαι.
 
OFF TOPIC
Αμαν Διονύση έχεις δίκιο !!!

Σε εσένα την είχα τάξει ! Στον Στέργιο θα έδινα τους Πλανήτες.( ου γαρ..):bang:

Μάντεψε όμως..

Θα την κρατήσω τελικά.Και μόνο για την διαφορετικότητά της ,ειδικά με την απόδοση Karajan,αξίζει να την έχω στην δισκοθήκη μου.Μπορεί του χρόνου τέτοια εποχή να παίζει πχ στο repeat.Ποτέ δεν ξέρεις με εμένα τον τρελλάρα.Το έχω πάθει πολλάκις στο παρελθόν,ακόμα και με ταινίες.

Ασε που περιμένω τον Σπύρο να με ξεμαλλιάσει από στιγμή σε στιγμή.Περιμένω πώς και πώς να του πατήσω το τριγωνάκι !:Banane0::flipout::flipout:
END OFF TOPIC ..
 
Last edited: