Διόδια

Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Το ελληνικό μοντέλο κοινοβουλευτικής δημοκρατίας έχει από πολλού ναυαγήσει.
Ο λαός καλείται να επιλέξει κάποιον κρίνοντας "εφ' όλης της ύλης" (μεγάλη μπούρδα, το μόνο που τον ρωτάνε είναι ποιον θέλετε να σας κυβερνήσει ή με ποιον βλέπετε μέλλον για τη χώρα, πετάνε και μερικές παπαριές τύπου "το διακύβευμα αυτών των εκλογών" -όποτε ακούω αυτή τη λέξη βγάζω εξανθήματα), δεν υπάρχει θεσμοθετημένη η συμμετοχή του ή ερώτησή του κατά την παραγωγή νομοθετικού έργου (μόνο το δημοψήφισμα που δεν έχει γίνει 36 χρόνια τώρα ούτε ένα -μόνο εάν θα φύγει ή θα μείνει ο Τέως κρίθηκε σημαντικό να ερωτηθούμε).
Όλοι λοιπόν οι τρόποι αντίδρασης σε ένα άδικο και μη έχον λαϊκό έρεισμα νομοθέτημα είναι εξ ορισμού εξωθεσμικοί, το μόνο θεσμοθετημένο είναι να καθίσουμε καλά στα αυγά μας και να ψηφίσουμε όποτε μας ζητηθεί, δίνοντας συνολική και δίχως όρια εντολή σε έναν νέο αφέντη και άφεση αμαρτιών στον προηγούμενο.
 
Re: Απάντηση: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Φυσικά και αναφέρει την προπληρωμή των διοδίων. Προφανώς και έχουν ημερομηνία παράδοσης ΟΛΕΣ οι συμβάσεις. Για παράδρομους δεν έχω διαβάσει. Το αγαπημένο μου θέμα είναι τα διόδια και ο χρόνος παραχώρησης.

Στην σύμβαση της Μορέας που διάβασα, αν κατάλαβα καλά, υπάρχει οροφή στα έσοδα της κοινοπραξίας. Από εκεί και πέρα τα παίρνει το κράτος. Τα ποσοστά συμμετοχών στα έσοδα προκύπτουν αν ξέρουμε και την κίνηση που έχει ο δρόμος.

Εκείνο που έχει σημασία να καταλάβουν όλοι, είναι ότι ΤΙΠΟΤΑ από όσα κάνουν οι κοινοπραξίες στο κομμάτι των διοδίων δεν είναι αυθαίρετο. Όλα είναι μέσα στις συμβάσεις και είναι γνωστά σε όλους από το 2007.

Η ξαφνική πρεμούρα και τα ψέμματα περί αυθαιρεσιών των κοινοπραξιών είναι απλά εκ του πονηρού.

Οι κοινοπραξίες υλοποιούν αυτά που έχουν υπογράψει.

Ο Ρέππας έχει βάλει εδώ μήνες να ψάχνουν για τα έσοδα της Αττικής Οδού. Το συμπέρασμα είναι ότι η Αττική Οδός δεν έχει ακόμα κέρδη, τουλάχιστον όχι αυτά που προβλέπονται ώστε ο δρόμος να επιστρέψει στο δημόσιο.

http://origin.imerisia.gr/article.asp?catid=15459&subid=2&pubid=96937157

Αυτό ως απάντηση στους μπακαλίστικους υπολογισμούς που διαβάζουμε στα blog.

Έχουν έσοδα οι κοινοπραξίες αλλά όχι αυτά που γράφονται. Το δημόσιο έχει μερίδιο σχεδόν παντού, πέρα από τον ΦΠΑ που είναι σχεδόν το 1/4 του κόστους των διοδίων παντού.

Υ.Σ. Το κίνημα για τα διόδια δεν κάνει διαφοροποίηση με το αν υπάρχει εναλλακτική διαδρομή ή όχι. Εναλλακτική όμως γιατί το παράδρομος δεν ισχύει πουθενά. Τα κέρατα μου έχω πληρώσει σε Ιταλία και Γαλλία, παράπλευρο δρόμο δεν βρήκα...

Υπάρχει, απλά δεν τον βρήκες. Παράπλευρος δρόμος δεν είναι υποχρεωτικά παράλληλος με τον αυτοκινητόδρομο, είναι αυτός που σε πηγαίνει στα ίδια μέρη με τον αυτοκινητόδρομο.

Υ.Σ2. Αν η Τουρκία είναι παράδειγμα προς μίμηση ως κράτος, τότε τι να πω...Μάλλον έτσι εξηγείται και η σημερινή μας κατάσταση.

Μη στηρίζεις τα λεγόμενά σου στην "Ημερησία", ανήκει και αυτή στο Μπόμπολα, άρα οποιοδήποτε άρθρο της αναφέρεται στα διόδια (και όχι μόνο) είναι εντελώς αναξιόπιστο.
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Το ελληνικό μοντέλο κοινοβουλευτικής δημοκρατίας έχει από πολλού ναυαγήσει.


Όλοι λοιπόν οι τρόποι αντίδρασης σε ένα άδικο και μη έχον λαϊκό έρεισμα νομοθέτημα είναι εξ ορισμού εξωθεσμικοί,.

Πολυ απαισιοδοξο, αλλα -δυστυχως- πραγματικοτητα...
 
Απάντηση: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Ελλάς το μεγαλείο σου !!!!
Αυτές είναι μπίζνες..
Δηλαδή σε 4 χρόνια θα έχει πάρει τα λεφτά της πίσω η κοινοπραξία και θα της μένουν άλλα 31 χρόνια να εισπράττει.
Ασφαλώς θα πήραν και οι πολιτικοί μας τις προμήθειες τους... δεν ξέρω ,,, λέω…..


Γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου

Η γέφυρα Ρίου Αντιρρίου κόστισε συνολικά 740 εκ ευρώ ή 252 δισ. δραχμές.

Από αυτά:
· Το 10% ( 74 εκ. ευρώ, ή 25 δισ. δρχ.) το έβαλε η κοινοπραξία που την κατασκεύασε και την εκμεταλλεύεται.
· Το 40% ( 296 εκ. ευρώ – 101 δισ. δρχ.) είναι η συμμετοχή του δημοσίου, δηλαδή το πληρώσαμε εμείς.
· Το υπόλοιπο 50% ( 370 εκ. ευρώ – 126 δισ. δρχ.) είναι δάνειο από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα,

με κρατικές εγγυήσεις.

Που σημαίνει ότι αν στραβώσει η δουλειά, η τράπεζα θα πάρει τα λεφτά της από το κράτος,
δηλαδή από εμάς. Αν δεν στραβώσει, θα τα πάρει από τα διόδια, δηλαδή πάλι από εμάς.
(σ.σ. Είδες που θα πάει η σύνταξη κι ο μισθός που σου εκοψαν;)

Βάσει των συμφωνημένων, η κατασκευάστρια κοινοπραξία θα εκμεταλλεύεται τη γέφυρα μέχρι το 2039,
δηλαδή επί 35 χρόνια.

Από την εκμετάλλευση αυτή, υπολογίζεται ότι θα εισπράξει 1,7 δισ. ευρώ, ή 579 δισ. δραχμές.
Αν αφαιρέσει κανείς τα 370 δισ. της τράπεζας, υπολείπονται 209 δισ. για την κοινοπραξία,
δηλαδή 8,36 φορές παραπάνω από όσα έβαλε, ή περιθώριο κέρδους 736%.
Δεν είναι κι άσχημα!
Αν το υπολογίσουμε αυτό σε διάστημα 35 χρόνων, προκύπτει εύκολα ότι κάθε χρόνο

η κατασκευάστρια κοινοπραξία θα καθαρίζει περίπου 6 δισ. δηλαδή το ¼ της αρχικής της συμμετοχής στο έργο.

Δηλαδή σε 4 χρόνια θα έχει πάρει τα λεφτά της πίσω και θα της μένουν άλλα 31 χρόνια να εισπράττει.(σ.σ. ΝΑ ΤΟ ΕΠΑΝΑΛΑΒΟΥΜΕ ΑΥΤΟ:


Δηλαδή σε 4 χρόνια θα έχει πάρει τα λεφτά της πίσω και θα της μένουν άλλα 31 χρόνια να εισπράττει.)Αυτού του είδους οι δουλειές, πριν τις βαφτίσουν «υποδειγματικά αναπτυξιακά έργα»,
τις λέγανε απλώς «αποικιακές».

Και ο βασιλεύς Λεοπόλδος, στο Κονγκό, το 1900, με τέτοιους όρους δούλευε.
Γεννάται λοιπόν το ερώτημα πώς μπορεί κάποιος με αρχικό κεφάλαιο 25 δισ. δηλαδή όσο κοστίζει
η κατασκευή ενός ολυμπιακού σταδίου μαζί με τις υπερβάσεις (και λίγο παραπάνω από όσα
κατηγορείται ο Νεονάκης ότι κέρδισε στο χρηματιστήριο)
να βγάλει σε τέσσερα χρόνια τα λεφτά του και εφτά φορές άλλα τόσα στα επόμενα 31 χρόνια.

Η απάντηση είναι απλή:
πρέπει να βρεις κάποιον να σου βάλει το υπόλοιπο 90% της επένδυσης, χωρίς καμία αξίωση στα κέρδη.



Υπάρχει τέτοιος μαλάκας; Ναι, υπάρχει. Ο Έλλην φορολογούμενος, δηλαδή εμείς.Από πλευράς του Έλληνος φορολογουμένου, η κατάσταση έχει ως εξής:
· 101 δισ. (δηλαδή όσο η κρατική συμμετοχή) πληρώσαμε στη φάση της κατασκευής και
· 579 δισ. (δηλαδή όσα περιμένουν να εισπράξουν στην 35ετία) πληρώνουμε σε διόδια
στην φάση της εκμετάλλευσης.
Αυτό σημαίνει ότι πληρώνουμε 680 δισ. για μια γέφυρα που αποδεδειγμένα στοίχισε 252,
δηλαδή πληρώνουμε τη γέφυρα 2,7 φορές παραπάνω από το πραγματικό της κόστος.
(Σχεδόν τρεις. Από εκεί πρέπει να βγήκε αυτό που λένε «Τρεις Γέφυρες»).

Αυτό το μοντέλο κατασκευής δημοσίων έργων ονομάζεται

«Σύμπραξη Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα» και διαφημίζεται ως ο πλέον σύγχρονος και αποτελεσματικός
δρόμος για τις προκλήσεις του 21ου αιώνα.

Αν η γέφυρα είχε κατασκευαστεί με τις οπισθοδρομικές μεθόδους του προηγούμενου αιώνα,
θα μας είχε κοστίσει 252 δισ. και θα την είχαμε αποσβέσει με τους ίδιους ρυθμούς
σε 15 χρόνια και τρεις μήνες.

Αλλά ακόμα κι αν ο κράτος επέμενε να εισπράττει διόδια επί 35 χρόνια, ώστε να μαζέψει 2,7
φορές την αξία της γέφυρας, έχει κάποια διαφορά να πληρώνεις διόδια στο κράτος και
όχι σε κοινοπραξίες εταιρειών.
Διότι τα λεφτά που πάνε σε κοινοπραξίες δεν θα τα ξαναδούμε ποτέ, ενώ τα λεφτά που πάνε στο κράτος,
όλο και κάποια τρύπα θα μπαλώσουν.

Θα μπορούσε λοιπόν κάποιος αφελής να αναρωτηθεί γιατί το κράτος,
αφού πλήρωσε που πλήρωσε το 40% (296 δισ.) της γέφυρας και δανείστηκε το άλλο 50% (370 δισ.),
δεν έδινε και 25 δισ. στην κατασκευάστρια εταιρεία, να φτιάξει τη γέφυρα και να πάει στο καλό,
αντί να μας κάθεται 35 χρόνια στο σβέρκο σαν τον Προκρούστη και να εισπράττει διόδια.

Αλλά όχι. Διότι τότε η γέφυρα θα ήταν δημόσια επένδυση, πράγμα που γενικώς δεν αρέσει
στην Ευρωπαϊκή Ένωση.

Και διότι ως δημόσια επένδυση, θα ξέφευγε διαρκώς από τον προϋπολογισμό και από τα χρονοδιαγράμματα,
για να μην πούμε ότι πιθανώς να ήταν και ελαττωματική στην κατασκευή της.

Αυτό πανηγύριζε ο Λαλιώτης όταν έτρεχε λαμπαδηδρόμος πάνω στη γέφυρα με το σορτσάκι
και την ολυμπιακή δάδα: ότι μετά από είκοσι χρόνια εξουσίας, …..
βρήκαν έναν τρόπο να φτιάξουνε το έργο χωρίς να φάνε τα λεφτά σε μίζες
(πράγμα που δεν καταφέρανε π.χ. με το Κτηματολόγιο) και ο τρόπος αυτός είναι να μας κοστίζει
τρεις φορές πάνω από την αξία του, μόνο και μόνο επειδή κάποιος ιδιώτης έβαλε το 10%.
Αληθινά υποδειγματικό αναπτυξιακό έργο.


Αλλά το πιο άσχετο απ’ όλα είναι αυτές οι επικλήσεις στον Χαρίλαο Τρικούπη,
που οραματίστηκε τη ζεύξη Ρίου Αντιρρίου για να φέρει την ανάπτυξη στη Δυτική Ελλάδα.
Διότι ο Χαρίλαος Τρικούπης δεν οραματίστηκε τη ζεύξη για να περνάνε ΙΧ, που άλλωστε τότε δεν υπήρχαν καν.

Την οραματίστηκε για να περάσει το τρένο. Και από τη γέφυρα Ρίου Αντιρρίου τρένο δεν περνάει,
με συνειδητή πολιτική απόφαση, για να μη μειώνει τα περιθώρια κέρδους της κοινοπραξίας
που την εκμεταλλεύεται. (Για τον ίδιο ακριβώς λόγο δεν περνάνε λεωφορεία από την Αττική Οδό).

Υπ’ αυτήν την έννοια, το όραμα του Τρικούπη όχι μόνο δεν υλοποιείται, αλλά καθίσταται ακόμα
πιο ανεδαφικό, αφού πλέον για να περάσει τρένο πρέπει να γίνει υποθαλάσσια σήραγγα – νέοι εργολάβοι,
νέος δανεισμός, νέες επωφελείς Συμπράξεις Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα-
ή να το περνάνε απέναντι με το φεριμπότ.

¨Όλ’ αυτά είναι αμφίβολα για τα επόμενα 35 χρόνια, που το πέρασμα βρίσκεται σε ιδιωτικά χέρια,
σκληρούς και αποφασισμένους φραγκοφονιάδες, αλλά οι κάτοικοι της υποανάπτυκτης Ηπείρου
που περιμένουν το τρένο από την εποχή του Τρικούπη,
μπορούν να νιώθουν περήφανοι για τις προκλήσεις του 21ου αιώνα.



http://epitropesdiodiastop.blogspot.com/2011/01/blog-post_3948.html
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Όχι ότι έχω καμία ιδιαίτερη διάθεση να υποστηρίξω τους εργολάβους, αλλά το παραπάνω κείμενο είναι τόσο ότι νά'ναι που δεν μπορώ να μην το σχολιάσω..

Δηλαδή, τώρα πρέπει να πιστέψουμε ότι ο αρθρογράφος έγραψε αυτό και πραγματικά το πιστεύει;

Από την εκμετάλλευση αυτή, υπολογίζεται ότι θα εισπράξει 1,7 δισ. ευρώ, ή 579 δισ. δραχμές.
Αν αφαιρέσει κανείς τα 370 δισ. της τράπεζας, υπολείπονται 209 δισ. για την κοινοπραξία, δηλαδή 8,36 φορές παραπάνω από όσα έβαλε, ή περιθώριο κέρδους 736%.
Δεν είναι κι άσχημα!
Αν το υπολογίσουμε αυτό σε διάστημα 35 χρόνων, προκύπτει εύκολα ότι κάθε χρόνο η κατασκευάστρια κοινοπραξία θα καθαρίζει περίπου 6 δισ. δηλαδή το ¼ της αρχικής της συμμετοχής στο έργο.

Δηλαδή σε 4 χρόνια θα έχει πάρει τα λεφτά της πίσω και θα της μένουν άλλα 31 χρόνια να εισπράττει.


Οπότε, δεν θα έχουμε καθόλου πληθωρισμό τα επόμενα 35 χρόνια, οι τράπεζες έχουν μηδενικό επιτόκιο, κτλ κτλ....

Whatever.

Τέτοια κείμενα μόνο ζημιά κάνουν στο κίνημα Δεν Πληρώνω.
 
Απάντηση: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Κάτσε να κατασταλάξει σε κάποια πολιτική κίνηση η "δεν πληρώνω" διάθεση και μετά την κατηγορούμε για λαϊκισμό...
 
Re: Απάντηση: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Μη στηρίζεις τα λεγόμενά σου στην "Ημερησία", ανήκει και αυτή στο Μπόμπολα, άρα οποιοδήποτε άρθρο της αναφέρεται στα διόδια (και όχι μόνο) είναι εντελώς αναξιόπιστο.

Μάλλον δεν διάβασες τι έγραφα. Το 90% είναι προσωπικές απόψεις αφού διάβασα πολύ μεγάλο κομμάτι της συγκεκριμένης σύμβασης (ΜΟΡΕΑΣ).

Τα υπόλοιπα σχετικά με τον Ρέππα και τον έλεγχο που κάνει στην Αττική Οδό εδώ και μήνες και τα συμπεράσματα της έρευνας, δεν τα γράφει μόνο η Ημερησία.

Αφού δεν σου αρέσει η Ημερησία, φαντάζομαι θα δεχτείς την Ελευθεροτυπία που τα λέει και αναλυτικότερα.

"Κόντρα" για διόδια και Αττική οδό
 
Last edited:
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.


Αν το υπολογίσουμε αυτό σε διάστημα 35 χρόνων, προκύπτει εύκολα ότι κάθε χρόνο η κατασκευάστρια κοινοπραξία θα καθαρίζει περίπου 6 δισ. δηλαδή το ¼ της αρχικής της συμμετοχής στο έργο.

Δηλαδή σε 4 χρόνια θα έχει πάρει τα λεφτά της πίσω και θα της μένουν άλλα 31 χρόνια να εισπράττει.


Οπότε, δεν θα έχουμε καθόλου πληθωρισμό τα επόμενα 35 χρόνια, οι τράπεζες έχουν μηδενικό επιτόκιο, κτλ κτλ....

Whatever.

Τέτοια κείμενα μόνο ζημιά κάνουν στο κίνημα Δεν Πληρώνω.

Συμφωνώ 100% και για αυτό μου είναι αδύνατο να ταυτιστώ με το "κίνημα" αυτό. Σχεδόν όλη η οργή στηρίζεται σε ΑΠΙΘΑΝΑ επιχειρήματα που έχουν διακινηθεί από "έγκυρα" blog.

Ούτε με μαθηματικά δημοτικού δεν προκύπτουν τα νούμερα που γράφουν. Πολλαπλασιάζουν το αντίτιμο των διοδίων με φανταστικές διελεύσεις. Αυτό όταν μόνο και μόνο ο ΦΠΑ (23%) πηγαίνει στο κράτος!!!!!

Άσε τα μερίδια του κράτους, άσε τα επιτόκια, άσε το κόστος συντήρησης, άσε το κόστος εξυπηρέτησης των χρηστών, άσε το μερίδιο του κράτους.

Η μπαρούφα στην Ελλάδα κάνει πλειοψηφικό κόμμα χαλαρά...
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Προσωπικό site Ρέππα
Συνέντευξη στο ραδιοφωνικό σταθμό Real-FM

"ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Βρήκατε στο Υπουργείο σας κάποιες συμβάσεις, με βάση τις οποίες ορισμένες κοινοπραξίες κατασκευαστικών εταιρειών εκμεταλλεύονται τα διόδια μερικών μεγάλων δρόμων της χώρας.
Θέλω να σας ρωτήσω, πρώτον αν αυτές οι συμβάσεις ελέγχονται από το Υπουργείο και με ποιον τρόπο; Παράδειγμα: Γίνεται έντονη συζήτηση εδώ και πολύ καιρό, υπήρξε μάλιστα κάποια στιγμή και εισαγγελικό ενδιαφέρον αλλά τελικά πήγε στο αρχείο, για το ενδεχόμενο να έχει κατ’ ουσίαν ολοκληρωθεί ο χρόνος εκμετάλλευσης της Αττικής Οδού, λέω ένα παράδειγμα, από την κοινοπραξία των κατασκευαστικών και να πρέπει να επιστρέψει η εκμετάλλευση της οδού στο Ελληνικό Δημόσιο.
Έχει ελέγξει το Ελληνικό Δημόσιο τι συμβαίνει; Παρακολουθεί τα έξοδα που χρεώνει η Κοινοπραξία παρατείνοντας το χρόνο εκμετάλλευσης του έργου; Με ποιον τρόπο αντιμετωπίζεται; Και δεν μιλώ μόνο για την Αττική Οδό, και για άλλες οδούς.

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΡΕΠΠΑΣ: Θα έρθω κ. Χατζηνικολάου σε αυτό, αποσαφηνίζοντας, για ν’ αντιλαμβάνονται οι ακροατές μας ποιο είναι το θέμα που συζητούμε, ότι είναι άλλο το θέμα της Αττικής Οδού που είναι ένας δρόμος κατασκευασμένος ο οποίος λειτουργεί, και άλλο θέμα οι παραχωρήσεις μέσω των οποίων κατασκευάζονται πέντε νέοι αυτοκινητόδρομοι των οποίων η κατασκευή δεν έχει ολοκληρωθεί, δεν έχουμε μπει δηλαδή στην επόμενη φάση που είναι η φάση της πλήρους λειτουργίας.
Συζητούμε τώρα για την Αττική Οδό και θα σας δώσω μια είδηση: Αυτό το θέμα έχει συζητηθεί πάρα πολύ. Επιτρέψτε μου να πω εισαγωγικώς ότι στην Ελλάδα κακοί πολιτικοί, κακοί επιχειρηματίες, κακοί δημοσιογράφοι, κακοί συνδικαλιστές, κάνουμε τα πάντα πολλές φορές όσοι ανήκουμε σε αυτή την κατηγορία, να φτιάξουμε μια κακή χώρα. Λοιπόν, ας είμαστε λίγο πιο προσεκτικοί σε αυτά τα οποία λέμε στο δημόσιο λόγο μας. Κι εμείς οι πολιτικοί αυτά τα οποία αποφασίζουμε και αυτά κάνουμε, και εσείς οι δημοσιογράφοι, αφού τώρα ομιλεί ένας δημοσιογράφος με έναν πολιτικό. Πάντα να μιλούμε με μία προηγούμενη τεκμηρίωση και διασταύρωση.

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Απολύτως συμφωνώ, αλλά να μην φοβόμαστε τις ερωτήσεις, να φοβόμαστε τις απαντήσεις.

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΡΕΠΠΑΣ: Καθόλου. Συμφωνώ απόλυτα και σας δίνω τώρα τις απαντήσεις.

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Οι απαντήσεις είναι καλές ή κακές, οι ερωτήσεις είναι πάντα καλές.

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΡΕΠΠΑΣ: Οι ερωτήσεις είναι πάντα καλές και οι απαντήσεις είναι πάντα καλές όταν προέρχονται από κάποιους που φιλοδοξούν να είναι καλοί πολιτικοί ή να είναι καλοί επιχειρηματίες ή καλοί συνδικαλιστές. Και θα είναι πάντα κακές αν συμβαίνει το αντίστροφο, όπως είπα πριν.
Έρχομαι στο συγκεκριμένο ερώτημα: Η Αττική Οδός είναι ένας δρόμος, ο οποίος κατασκευάστηκε με τον τύπο της σύμβασης παραχώρησης και δόθηκε η δυνατότητα στον παραχωρησιούχο όπως λέγεται, να έχει την εκμετάλλευση του δρόμου αυτού με προθεσμία απώτερη, απώτατη θα έλεγα, το 2024. Μ’ έναν αλγόριθμο, προβλέπεται ότι αν εντωμεταξύ λόγω της κυκλοφορίας στο δρόμο αυτό ο παραχωρησιούχος επανακτήσει το κεφάλαιο που τοποθέτησε με την απόδοση των κεφαλαίων που προβλέπεται συγκεκριμένα στη σύμβαση, τότε εκείνη τη στιγμή ο δρόμος αυτός θα πρέπει να «επιστραφεί» στο Ελληνικό Δημόσιο το οποίο θ’ αποφασίσει πια τί θα κάνει. Ή θα εκμεταλλευθεί τον ίδιο το δρόμο όπως έκανε παλιά ή θα κάνει έναν διαγωνισμό για ν’ αναθέσει σε κάποιον, για μια νέα χρονική περίοδο, την εκμετάλλευση της λειτουργίας αυτού του αυτοκινητόδρομου. Ως εδώ κατανοητό;

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Απολύτως. Ξέρετε πού αρχίζει τώρα η φιλολογία; Η φιλολογία –και τη χαρακτηρίζω φιλολογία διότι δεν έχω στοιχεία επ' αυτού- λέει ότι μπορεί να χρεώνονται μεγαλύτερα έξοδα λειτουργίας απ’ ό,τι πράγματα γίνονται προκειμένου να παρατείνεται η εκμετάλλευση.

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΡΕΠΠΑΣ: Έρχομαι τώρα λοιπόν και σας λέω κάποια στοιχεία. Θέλω να το γνωρίζουν οι ακροατές μας, ότι οι διελεύσεις οχημάτων σε κάθε λωρίδα διοδίων σε αυτό το δρόμο καταγράφονται σε ζωντανό χρόνο, σε πραγματικό χρόνο, στο εγκατεστημένο στην Υπηρεσία σύστημα και στη συνέχεια οι διελεύσεις αυτές όπως καταγράφονται με το ηλεκτρονικό σύστημα, αντιπαραβάλλονται με τα στοιχεία των μηνιαίων αναφορών που υποβάλλει ο ανάδοχος.
Επίσης, πρέπει να σας πω ότι οι χρηματοοικονομικές αναφορές που κάνει ο ανάδοχος, ο παραχωρησιούχος, ελέγχονται από τον οικονομικό σύμβουλο που έχει το Δημόσιο, το Υπουργείο μας. Δεν τον προσλάβαμε εμείς, είναι χρόνια εδώ, συνεχίζουμε τη συνεργασία μας και αυτός ο οικονομικός σύμβουλος είναι η Εθνική Τράπεζα. Επίσης, γίνεται έλεγχος από τις Υπηρεσίες του Υπουργείου Οικονομικών όσον αφορά φορολογικά και λοιπά στοιχεία μέσω των δικών του Υπηρεσιών, όπως είναι η Οικονομική Εφορία, ο έλεγχος για το ΦΠΑ, το ΣΔΟΕ το οποίο έχει ασχοληθεί πρέπει να σας πω.
Ακόμη ασχολήθηκαν και οι Εισαγγελείς οι οποίοι έθεσαν την υπόθεση στο αρχείο. Εξηγούμαι και σας λέω: Εμείς, επειδή αυτή τη συζήτηση χρόνια την άκουγα, πριν έρθω σε αυτό το Υπουργείο, αλλά εν πάση περιπτώσει εντάθηκε από τότε που ανέλαβα καθήκοντα, μας απασχόλησε το θέμα αυτό. Δώσαμε εντολή στο σύμβουλό μας να κάνει μια εμπεριστατωμένη αξιολόγηση, προκειμένου να μας αποτυπώσει τη χρηματοοικονομική κατάσταση αυτού του αυτοκινητόδρομου για να γνωρίζουμε αν πράγματι έχουν βάση αυτά τα οποία κάποιοι θέτουν, ότι ο δρόμος έχει αποπληρώσει τους επενδυτές με τα κεφάλαια που έθεσαν και την απόδοση που η σύμβαση προβλέπει ότι πρέπει να λάβουν, ώστε να πρέπει να «επιστραφεί» στο Δημόσιο.
Σε ανύποπτο χρόνο, και αυτή είναι η είδηση, δώσαμε αυτή την εντολή και ο οικονομικός σύμβουλος, που επαναλαμβάνω, είναι η Διεύθυνση μεγάλων έργων της Εθνικής Τράπεζας, στις 19 Μαΐου του 2010 με την έκθεση αξιολόγησης που μας έχει καταθέσει, μας λέει μια σειρά από στοιχεία, βάσει των οποίων καταλήγει ότι δεν προκύπτει υποχρέωση του αναδόχου για την επιστροφή του δρόμου αυτού στο Δημόσιο. Μας λέει δηλαδή ότι δεν έχουν συντελεσθεί οι προβλεπόμενοι όροι προκειμένου να γίνει αυτή η επιστροφή.
Το έχουμε κάνει αυτό πριν μας ζητηθεί. Και λυπούμαι όταν σήμερα γίνεται μια τέτοια συζήτηση, ενώ θα μπορούσε πέραν της διασταύρωσης, και σωστά είπατε για φιλολογία, παρά το ότι αδικούμε τη φιλολογία, γιατί κάπως υποτιμητικά το λέμε..
"
 
Last edited:
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Και πρεπει τωρα να πιστεψουμε... ποιον? τον ρεππα?
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Μα τι λέμε τώρα, και ο Μπερλουσκόνι ακόμη έχει μεγαλύτερη αξιοπιστία και ηθικό βάρος από οποιοδήποτε μέλος, και το καλύτερο ακόμη, του πράσινου ή κυανού θιάσου.
Ωραίο επιχείρημα, το είπε ο Ρέππας. Σε λίγο θα μας λένε και πως το είπε ο Μυνχάουζεν.
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Διαβάζετε τι λέει ή απλά κράζετε?

"Έρχομαι τώρα λοιπόν και σας λέω κάποια στοιχεία. Θέλω να το γνωρίζουν οι ακροατές μας, ότι οι διελεύσεις οχημάτων σε κάθε λωρίδα διοδίων σε αυτό το δρόμο καταγράφονται σε ζωντανό χρόνο, σε πραγματικό χρόνο, στο εγκατεστημένο στην Υπηρεσία σύστημα και στη συνέχεια οι διελεύσεις αυτές όπως καταγράφονται με το ηλεκτρονικό σύστημα, αντιπαραβάλλονται με τα στοιχεία των μηνιαίων αναφορών που υποβάλλει ο ανάδοχος.
Επίσης, πρέπει να σας πω ότι οι χρηματοοικονομικές αναφορές που κάνει ο ανάδοχος, ο παραχωρησιούχος, ελέγχονται από τον οικονομικό σύμβουλο που έχει το Δημόσιο, το Υπουργείο μας. Δεν τον προσλάβαμε εμείς, είναι χρόνια εδώ, συνεχίζουμε τη συνεργασία μας και αυτός ο οικονομικός σύμβουλος είναι η Εθνική Τράπεζα. Επίσης, γίνεται έλεγχος από τις Υπηρεσίες του Υπουργείου Οικονομικών όσον αφορά φορολογικά και λοιπά στοιχεία μέσω των δικών του Υπηρεσιών, όπως είναι η Οικονομική Εφορία, ο έλεγχος για το ΦΠΑ, το ΣΔΟΕ το οποίο έχει ασχοληθεί πρέπει να σας πω.
Ακόμη ασχολήθηκαν και οι Εισαγγελείς οι οποίοι έθεσαν την υπόθεση στο αρχείο
."

Εσείς μου λέτε ότι λέει ψέμματα ο Ρέππας, δηλαδή ο αρμόδιος υπουργός, η οικονομική επιτροπή της Εθνικής, το ΣΔΟΕ και ο εισαγγελέας που ασχολήθηκε?

Ενώ αντίθετα έχει δίκιο ο ανώνυμος blogger που πολλαπλασιάζει φανταστικές διελεύσεις με το αντίτιμο και βγάζει συμπέρασμα ότι η Αττική Οδός αποπληρώθηκε τα πρώτα τέσσερα χρόνια???

ΟΚ, έχετε δίκιο...
 
Last edited:
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Ωραίο επιχείρημα, το είπε ο Ρέππας. Σε λίγο θα μας λένε και πως το είπε ο Μυνχάουζεν.

Aμ το αλλο? "Το γραφουν οι συμβασεις"...? Εεεε αν το γραφουν, ετσι θα ειναι...
 
Απάντηση: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Μπά..
Αυτό πού λέμε ειναι οτι πλέον η κατάσταση στην Ελλάδα απο την κλίκα πού τήν κυβερνά έχει υπερβεί κατά πολύ τον κάθε συκοφάντη Ρέπα που βρίζει τούς ''τζαμπατζήδες'' ενώ αυτός τρώει ,πινει ,οδηγεί και μεταφέρεται τζάμπα ως βουλευτής και Υπουργός καί έχει και ασυλία..
Ως εκ τούτου η απόπειρα νά γίνει επιμερισμός ''σωστού'' ή ''λάθους'' ειναι λεπτομέρεια..
Αλλως τε πλέον η πλειοψηφία(σέ συντριπτικό βαθμό) πιστεύει οτι κυβερνά η Τρόϊκα..και οτι αυτοί εδώ ειναι Υπάλληλοι πού απλά νοιάζονται γιά τά κεκτημένα τους...

Σγά τον αρμόδιο υπουργό τών ''Λεφτά υπάρχουν''..Οσο πιστεύουμε τήν Τρέμη αλλο τόσο καί δαύτον ..
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Να ρωτήσω και κάτι ίσως αφελές...??

Η παραχωρηση δεν γινεται επι των καθαρων κερδων ... αλλα γινεται επι των εσοδων. Γιατί???

ΑΝ γνωρίζει κάποιος....
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Διαβάζετε τι λέει ή απλά κράζετε?

"Έρχομαι τώρα λοιπόν και σας λέω κάποια στοιχεία. Θέλω να το γνωρίζουν οι ακροατές μας, ότι οι διελεύσεις οχημάτων σε κάθε λωρίδα διοδίων σε αυτό το δρόμο καταγράφονται σε ζωντανό χρόνο, σε πραγματικό χρόνο, στο εγκατεστημένο στην Υπηρεσία σύστημα και στη συνέχεια οι διελεύσεις αυτές όπως καταγράφονται με το ηλεκτρονικό σύστημα, αντιπαραβάλλονται με τα στοιχεία των μηνιαίων αναφορών που υποβάλλει ο ανάδοχος.
Επίσης, πρέπει να σας πω ότι οι χρηματοοικονομικές αναφορές που κάνει ο ανάδοχος, ο παραχωρησιούχος, ελέγχονται από τον οικονομικό σύμβουλο που έχει το Δημόσιο, το Υπουργείο μας. Δεν τον προσλάβαμε εμείς, είναι χρόνια εδώ, συνεχίζουμε τη συνεργασία μας και αυτός ο οικονομικός σύμβουλος είναι η Εθνική Τράπεζα. Επίσης, γίνεται έλεγχος από τις Υπηρεσίες του Υπουργείου Οικονομικών όσον αφορά φορολογικά και λοιπά στοιχεία μέσω των δικών του Υπηρεσιών, όπως είναι η Οικονομική Εφορία, ο έλεγχος για το ΦΠΑ, το ΣΔΟΕ το οποίο έχει ασχοληθεί πρέπει να σας πω.
Ακόμη ασχολήθηκαν και οι Εισαγγελείς οι οποίοι έθεσαν την υπόθεση στο αρχείο."

Εσείς μου λέτε ότι λέει ψέμματα ο Ρέππας, δηλαδή ο αρμόδιος υπουργός, η οικονομική επιτροπή της Εθνικής, το ΣΔΟΕ και ο εισαγγελέας που ασχολήθηκε?

Ενώ αντίθετα έχει δίκιο ο ανώνυμος blogger που πολλαπλασιάζει φανταστικές διελεύσεις με το αντίτιμο και βγάζει συμπέρασμα ότι η Αττική Οδός αποπληρώθηκε τα πρώτα τέσσερα χρόνια???

ΟΚ, έχετε δίκιο...

ΣΙΓΟΥΡΑ ΕΧΕΙ ΑΔΙΚΟ ΚΑΙ ΛΕΕΙ ΨΕΜΑΤΑ Ο ΡΕΠΑΣ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΝΑΙ Ο ΡΕΠΑΣ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΤΩΝ ΠΡΟΔΟΤΩΝ. ΤΕΛΟΣ. ΛΗΞΙΣ.
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Να ρωτήσω και κάτι ίσως αφελές...??

Η παραχωρηση δεν γινεται επι των καθαρων κερδων ... αλλα γινεται επι των εσοδων. Γιατί???

ΑΝ γνωρίζει κάποιος....

Κανείς βρε????
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Κανείς βρε????

Μπορείς να το διευκρινίσεις λίγο γιατί μοιάζει κάπως ακατανόητο έτσι όπως το γράφεις. Μπορείς να αναφέρεις μια σύμβαση που να υποστηρίζει το επιχείρημά σου?
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Διαβάζετε τι λέει ή απλά κράζετε?

"Έρχομαι τώρα λοιπόν και σας λέω κάποια στοιχεία. Θέλω να το γνωρίζουν οι ακροατές μας, ότι οι διελεύσεις οχημάτων σε κάθε λωρίδα διοδίων σε αυτό το δρόμο καταγράφονται σε ζωντανό χρόνο, σε πραγματικό χρόνο, στο εγκατεστημένο στην Υπηρεσία σύστημα και στη συνέχεια οι διελεύσεις αυτές όπως καταγράφονται με το ηλεκτρονικό σύστημα, αντιπαραβάλλονται με τα στοιχεία των μηνιαίων αναφορών που υποβάλλει ο ανάδοχος.
Επίσης, πρέπει να σας πω ότι οι χρηματοοικονομικές αναφορές που κάνει ο ανάδοχος, ο παραχωρησιούχος, ελέγχονται από τον οικονομικό σύμβουλο που έχει το Δημόσιο, το Υπουργείο μας. Δεν τον προσλάβαμε εμείς, είναι χρόνια εδώ, συνεχίζουμε τη συνεργασία μας και αυτός ο οικονομικός σύμβουλος είναι η Εθνική Τράπεζα. Επίσης, γίνεται έλεγχος από τις Υπηρεσίες του Υπουργείου Οικονομικών όσον αφορά φορολογικά και λοιπά στοιχεία μέσω των δικών του Υπηρεσιών, όπως είναι η Οικονομική Εφορία, ο έλεγχος για το ΦΠΑ, το ΣΔΟΕ το οποίο έχει ασχοληθεί πρέπει να σας πω.
Ακόμη ασχολήθηκαν και οι Εισαγγελείς οι οποίοι έθεσαν την υπόθεση στο αρχείο
."

Εσείς μου λέτε ότι λέει ψέμματα ο Ρέππας, δηλαδή ο αρμόδιος υπουργός, η οικονομική επιτροπή της Εθνικής, το ΣΔΟΕ και ο εισαγγελέας που ασχολήθηκε?

Ενώ αντίθετα έχει δίκιο ο ανώνυμος blogger που πολλαπλασιάζει φανταστικές διελεύσεις με το αντίτιμο και βγάζει συμπέρασμα ότι η Αττική Οδός αποπληρώθηκε τα πρώτα τέσσερα χρόνια???

ΟΚ, έχετε δίκιο...

Γιατί όποιος δεν αναγνωρίζει κανένα κύρος στη φωνή του Ρέππα θα πρέπει αυτομάτως να συντάσσεται με τον "ανώνυμο blogger";

Η επιχειρηματολογία του Ρέππα, εάν θέλεις να το δούμε επί της ουσίας, βασίζεται στην επίκληση της λειτουργίας των θεσμών και των ελεγκτικών μηχανισμών. Ε αυτό στη χώρα μας είναι νομίζω γνωστό και παλιό ανέκδοτο. Δικό σου θέμα εάν δεν γελάς και το παίρνεις σοβαρά.