Re: Απάντηση: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.
Όχι. Στην σύμβαση προβλέπεται καθαρά και ξάστερα ότι η μέγιστη χρέωση ανά χιλιόμετρο είναι 4 λεπτά το χιλιόμετρο, χωρίς ΦΠΑ, σε τιμές 2003. ΤΕΛΟΣ.
Αναλογική χρέωση υπάρχει και τώρα. Απλά είναι χοντροκομμένη. Με κλειστού τύπου διόδια η χρέωση θα ήταν ΑΠΟΛΥΤΑ αναλογική και τα έσοδα από τα διόδια προφανώς λιγότερα. Όχι εξωφρενικά λιγότερα αλλά λιγότερα.
Ένα παράδειγμα είναι η Αττική Οδός. Μπαίνεις από την έξοδο της Κηφισίας και βγαίνεις στην Δουκίσσης Πλακεντίας και πληρώνεις 2,80 ευρώ. Μπαίνεις από την αρχή της Αττικής Οδού μέχρι το αεροδρόμιο και πληρώνεις πάλι 2,80 ευρώ. Δεν στέκει.
Τα διόδια κλειστού τύπου είναι για εμένα το μοναδικό λάθος στις συγκεκριμένες συμβάσεις Σουφλιά. Τους τα χάρισε γιατί τους είχε ζορίσει πολύ σε όλα τα υπόλοιπα. Νομίζω ότι θα μπορούσε να το είχε περάσει.
Υπάρχει βέβαια ένα θέμα με τα διόδια κλειστού τύπου στην Ελλάδα. Είναι πάρα πολλοί οι κόμβοι και το κόστος τους είναι πολύ μεγάλο. Δείτε πόσα διόδια έχει η Αττική Οδός. Η Αττική Οδός ας πούμε που έχει διόδια σε κάθε κόμβο θα μπορούσε σε δύο μήνες να εφαρμόσει ΑΠΟΛΥΤΩΣ αναλογική χρέωση. Ενώ έχει την υποδομή, δεν το κάνει, γιατί θα έχει μεγάλη μείωση στον τζίρο.
εχει αναφερθει οτι αν υπηρχε αυτην την στιγμη αναλογικη χρεωση στα χιλιομετρα..θα μειωνονται τα υπολογισμενα εσοδα απο τα διοδια οπως εχουν προβλεφθει με τους μετωπικους και παραπλευρους σταθμους. Εφοσον ισχυει αυτο να υποθεσω οτι αν εφαρμοστει η αναλογικη χρεωση, θα καλυφθει το χασιμο των εσοδων ειτε με παρατερω αυξηση της χιλιομετρικης χρεωσης είτε με καποιας μορφης επιδοτηση απο το κρατος?
Όχι. Στην σύμβαση προβλέπεται καθαρά και ξάστερα ότι η μέγιστη χρέωση ανά χιλιόμετρο είναι 4 λεπτά το χιλιόμετρο, χωρίς ΦΠΑ, σε τιμές 2003. ΤΕΛΟΣ.
Αναλογική χρέωση υπάρχει και τώρα. Απλά είναι χοντροκομμένη. Με κλειστού τύπου διόδια η χρέωση θα ήταν ΑΠΟΛΥΤΑ αναλογική και τα έσοδα από τα διόδια προφανώς λιγότερα. Όχι εξωφρενικά λιγότερα αλλά λιγότερα.
Ένα παράδειγμα είναι η Αττική Οδός. Μπαίνεις από την έξοδο της Κηφισίας και βγαίνεις στην Δουκίσσης Πλακεντίας και πληρώνεις 2,80 ευρώ. Μπαίνεις από την αρχή της Αττικής Οδού μέχρι το αεροδρόμιο και πληρώνεις πάλι 2,80 ευρώ. Δεν στέκει.
Τα διόδια κλειστού τύπου είναι για εμένα το μοναδικό λάθος στις συγκεκριμένες συμβάσεις Σουφλιά. Τους τα χάρισε γιατί τους είχε ζορίσει πολύ σε όλα τα υπόλοιπα. Νομίζω ότι θα μπορούσε να το είχε περάσει.
Υπάρχει βέβαια ένα θέμα με τα διόδια κλειστού τύπου στην Ελλάδα. Είναι πάρα πολλοί οι κόμβοι και το κόστος τους είναι πολύ μεγάλο. Δείτε πόσα διόδια έχει η Αττική Οδός. Η Αττική Οδός ας πούμε που έχει διόδια σε κάθε κόμβο θα μπορούσε σε δύο μήνες να εφαρμόσει ΑΠΟΛΥΤΩΣ αναλογική χρέωση. Ενώ έχει την υποδομή, δεν το κάνει, γιατί θα έχει μεγάλη μείωση στον τζίρο.