Διόδια

Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Λαρισα-Θεσσαλονικη ο δρομος πλεον εχει καταντησει ανεκδοτο. Διοδια ανα 20km, 3 ευρω αντιτιμο και συνεχως να κλεινουν και διαφορετικοι παραδρομοι απο τις κοινοπραξειες (αληθεια ειναι νομιμο αυτο?).

Υ.Γ. Πριν 10 χρονια ταξιδευαμε ασφαλεστερα.


Γιατι αγχεσαι μπες στο κινημα δεν πληρωνω και θα βρεις την υγεια σου
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

πως θα σου φαινοταν, αν οποτε μπενεις ή βγενεις απο την εξωπορτα του σπιτιου σου, σου ζηταω πχ 1ευρω, γιατι μολις μαζεψω το απαιτουμενο ποσο, θα σου φτιαξω ενα πεζοδρομιο... τρελλα, με παρτερια, δενδρυλια, παγκακι, θεση σταθμευσης ποδηλατου... ξερεις, ο δημος ειναι φτωχος...

Θα με πληρωνεις μονο για 40 χρονια, οποτε μπενοβγενεις σπιτι σου...

Δεν θα ειναι δικο μου το πεζοδομιο, απλα θα το εκμεταλλευομαι...

Ολοι γνωριζουμε ποσο συμβαλλει στην ποιοτητα της ζωης μας ενα ωραιο πεζοδρομιο...θα το χαρακτηριζα και αναπτυξιακο εργο, γιατι περαν των επαγγελματιων που θα απασχοληθουν στην κατασκευη του, θα αποροφηθουν ανεργοι, αλλα θα κερδισουμε και σε τουρισμο, χωρια οτι κι εσυ θα πηγαινεις ευκολοτερα και γρηγοροτερα στη δουλεια σου, αρα θα εισαι πιο αποδοτικος κτλ κτλ

Δεν έχει νόημα...

Αφού δεν μπορείς να κατανοήσεις την διαφορά μεταξύ εκμετάλλευσης για ορισμένο χρονικό διάστημα και ιδιοκτησίας, έχεις δίκιο.

Είναι σαν να μου λες ότι ένας ενοικιαστής έχει και την ιδιοκτησία του διαμερίσματος.
...

Τωρα που το κατανοησα, εσυ, εβγαλες νοημα??? Συμφωνουμε δηλαδη?:ears:
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Γιατι αγχεσαι μπες στο κινημα δεν πληρωνω και θα βρεις την υγεια σου

Προτιμω να χρησιμοποιω παραδρομους.
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Ο δρομος της κορινθου τριπολης εχει κατασκευστει (1993) με λεφτα της ευρωπαικης ενωσης , συν τα λεφτα των φορολογουμενων
Τοσα χρονια εχουν βγαλει τα εξοδα τους , με ποια λογικη να λειτουργουν ?


Κορινθος πατρα ειναι 40 χρονια ο δρομος γιατι να πληρωνουμε διοδια?
Στα 40 χρονια λειτουργιας των ποσα λεφτα εχουν βγαλει ? και καλα αυτα γιατι να ζηταει ο κρατικοδιατος επιχειρηματιας να του παραχωρουνε ?
Γιατι ειναι ομορφος και εχει μπαρμπα σην κορωνη :firstprize:

Ο δρόμος Κορίνθου-Τρίπολης σχεδόν ανακατασκευάστηκε σε όλο το μήκος του. Διαπλάτυνση, αλλαγή χάραξης σε αρκετά σημεία, ολοκλήρωση δεύτερους σκέλους σήραγγας Αρτεμίσου και δύο καινούριες σήραγγες πριν από αυτό πηγαίνοντας για Τρίπολη. Τα διόδια αφορούν αυτά τα έργα καθώς και τα έργα μέχρι την Καλαμάτα και την Σπάρτη.

Κόρινθος-Πάτρα. Κατασκευάζεται για πρώτη φορά κλειστός αυτοκινητόδρομος. Μέχρι τώρα τα λεφτά τα έπαιρνε αποκλειστικά το κράτος και κανένας ιδιώτης. Τώρα τα παίρνει κατά 50% ο ιδιώτης που επιτέλους κατασκευάζει τον δρόμο.

Να ξέρουμε τι λέμε...
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Και πάλι για το ΜΕΓΑ ζήτημα ότι το κράτος εισπράττει το 50% των διοδίων που και καλά εκμεταλλεύονται οι κοινοπραξίες κάνουν όλοι την ΠΑΠΙΑ...

Είναι εξαιρετικά απλό. Το δημόσιο παραιτείται από το μερίδιο του και τα διόδια πάνε στο μισό.

Γιατί κανείς από το κίνημα κατά των διοδίων δεν αναφέρει ότι το κράτος εισπράττει το 50% του αντίτιμου?

Μα είναι εξαιρετικά απλό. Γιατί δεν μιλάμε για κίνημα αλλά για τα δύο κόμματα τις αριστεράς που ονειρεύονται κρατικοποιήσεις. Δεν τους ενδιαφέρει τόσο το ζήτημα με τα διόδια όσο να εκμεταλλευτούν την οργή του κόσμου (δίκαια ή άδικη) προκειμένου να τα βάλουν με τον ΜΟΝΙΜΟ εχθρό τους. ΤΟΝ ΙΔΙΩΤΗ.

Όλα πρέπει να είναι δημόσιο για αυτούς. Να μην υπάρχει καμία ιδιωτική τεχνική εταιρία αλλά ένα ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΠΕΧΩΔΕ να κατασκευάζει τους δρόμους, τα λιμάνια, τα σχολεία, τα αεροδρόμια, τα πάντα. Όπως γινόταν στα Σοβιέτ.

Μια απάντηση θα πάρω?

Το κράτος λαμβάνει το 50% από τα διόδια. Γιατί τα λέμε ιδιωτικά και όχι κρατικά? Γιατί ΚΑΝΕΙΣ δεν μιλάει ενάντια του κράτους για τα λεφτά που εισπράττει και όλοι ασχολούνται με τον ιδιώτη...
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Όλα πρέπει να είναι δημόσιο για αυτούς. Να μην υπάρχει καμία ιδιωτική τεχνική εταιρία αλλά ένα ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΠΕΧΩΔΕ να κατασκευάζει τους δρόμους, τα λιμάνια, τα σχολεία, τα αεροδρόμια, τα πάντα. Όπως γινόταν στα Σοβιέτ.

Μια απάντηση θα πάρω?

Το κράτος λαμβάνει το 50% από τα διόδια. Γιατί τα λέμε ιδιωτικά και όχι κρατικά? Γιατί ΚΑΝΕΙΣ δεν μιλάει ενάντια του κράτους για τα λεφτά που εισπράττει και όλοι ασχολούνται με τον ιδιώτη...

Αν κρίνω από την ποιότητα των έργων της ΜΟΜΑ σε σχέση με αυτή των ιδιωτών ('οπως γινόταν στην Ελλάδα πριν από κάποια χρόνια, όταν το κόστος και ο βαθμός δυσκολίας των έργων δεν ήταν ελκυστικός για τις ΚΡΑΤΙΚΟΔΙΑΙΤΕΣ Τ.Ε.) ναι , κι εγώ την ΜΟΜΑ θέλω πίσω!
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Ο δρόμος Κορίνθου-Τρίπολης σχεδόν ανακατασκευάστηκε σε όλο το μήκος του. Διαπλάτυνση, αλλαγή χάραξης σε αρκετά σημεία, ολοκλήρωση δεύτερους σκέλους σήραγγας Αρτεμίσου και δύο καινούριες σήραγγες πριν από αυτό πηγαίνοντας για Τρίπολη. Τα διόδια αφορούν αυτά τα έργα καθώς και τα έργα μέχρι την Καλαμάτα και την Σπάρτη.

Κόρινθος-Πάτρα. Κατασκευάζεται για πρώτη φορά κλειστός αυτοκινητόδρομος. Μέχρι τώρα τα λεφτά τα έπαιρνε αποκλειστικά το κράτος και κανένας ιδιώτης. Τώρα τα παίρνει κατά 50% ο ιδιώτης που επιτέλους κατασκευάζει τον δρόμο.

Να ξέρουμε τι λέμε...


Δεν τα ξερεις καλα , η διδυμη σηρραγα του αρτεμισιου ηταν ετοιμη απο 1993 , αν την κρατουσαν 20 χρονια ανενεργη το κρατος εφταιγε
Που την ειδες την διαπλατυνση , τα υπολοιπα τουνελ που εφτιαξαν ειναι εντλως αχρηστα και χαμενα λεφτα στην τριπολη ο δρομος μια χαρα
Τιποτα δεν εκαναν οι κρατικοδιαιτοι εργολαβοι
Πηρανε εναν ετοιμο δρομο χωρις να ξοδεψουν μια , οπως θα γινει και με την εγνατια οδο

Ο δρομος κορινθου πατρων ειναι καρμανιολα δεν εχει γινει ακομα

Αλλα γραμμενους τους εχουμε , δεν πληρωνουμε φραγκο θα μας κανουν τη μουρη κρεας
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Και πάλι για το ΜΕΓΑ ζήτημα ότι το κράτος εισπράττει το 50% των διοδίων που και καλά εκμεταλλεύονται οι κοινοπραξίες κάνουν όλοι την ΠΑΠΙΑ...

Είναι εξαιρετικά απλό. Το δημόσιο παραιτείται από το μερίδιο του και τα διόδια πάνε στο μισό.

Γιατί κανείς από το κίνημα κατά των διοδίων δεν αναφέρει ότι το κράτος εισπράττει το 50% του αντίτιμου?

Μα είναι εξαιρετικά απλό. Γιατί δεν μιλάμε για κίνημα αλλά για τα δύο κόμματα τις αριστεράς που ονειρεύονται κρατικοποιήσεις. Δεν τους ενδιαφέρει τόσο το ζήτημα με τα διόδια όσο να εκμεταλλευτούν την οργή του κόσμου (δίκαια ή άδικη) προκειμένου να τα βάλουν με τον ΜΟΝΙΜΟ εχθρό τους. ΤΟΝ ΙΔΙΩΤΗ.

Όλα πρέπει να είναι δημόσιο για αυτούς. Να μην υπάρχει καμία ιδιωτική τεχνική εταιρία αλλά ένα ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΠΕΧΩΔΕ να κατασκευάζει τους δρόμους, τα λιμάνια, τα σχολεία, τα αεροδρόμια, τα πάντα. Όπως γινόταν στα Σοβιέτ.

Μια απάντηση θα πάρω?

Το κράτος λαμβάνει το 50% από τα διόδια. Γιατί τα λέμε ιδιωτικά και όχι κρατικά? Γιατί ΚΑΝΕΙΣ δεν μιλάει ενάντια του κράτους για τα λεφτά που εισπράττει και όλοι ασχολούνται με τον ιδιώτη...


Οι δρομοι ειναι δημοσιο αγαθο και οχι να τους εκμεταλλευονται κρατικοδιαιτοι επιχειρηματιες της συμφορας
Τους εχουμε χιλιοπληρωσει , εβγαλαν τα κοστη τους τα διοδια πρεπει να καταργηθουν , να υπαρχει ενα συμβολικο κοστος διελευσης (1 ευρω) με λιγους σταθμους σε ολο το δικτυο ισα να συντηρειται κατα τοπους


Οι κρατικοποιησεις ειναι δειγμα πως λειτουργει σωστα μια οικονομια και υπαρχει κοινωνικο κρατος
Η εταιριοκρατια και οι ιδιωτες εχουν βουλιαξει ολο το πλανητη στα ελλειματα και τις χρεωκοπιες , ζητωντας συνεχεια λεφτα απο τις ξεπουλημενες κυβερνησεις , ωστε να τροφοδουτουνε τις χρεωκοπημενες τους εταιριες με τις πλατες των πολιτων
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Δεν τα ξερεις καλα , η διδυμη σηρραγα του αρτεμισιου ηταν ετοιμη απο 1993

ΟΝΤΩΣ ΗΤΑΝ ΕΤΟΙΜΗ ΕΚΤΟΣ ΑΣΦΑΛΤΟΤΑΠΗΤΑ. ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΠΟΙΟΝ ΛΟΓΟ ΗΤΑΝ ΚΛΕΙΣΤΗ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟΥΝΟΥ ΠΑΠΑ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ.
 
Απάντηση: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

ΜΟΜΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ.........
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Δεν τα ξερεις καλα , η διδυμη σηρραγα του αρτεμισιου ηταν ετοιμη απο 1993

ΟΝΤΩΣ ΗΤΑΝ ΕΤΟΙΜΗ ΕΚΤΟΣ ΑΣΦΑΛΤΟΤΑΠΗΤΑ. ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΠΟΙΟΝ ΛΟΓΟ ΗΤΑΝ ΚΛΕΙΣΤΗ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟΥΝΟΥ ΠΑΠΑ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ.


ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΡΑΤΗΣΑΝ ΕΠΙΤΗΔΕΣ ΝΑΧΕΙ ΚΑΝΑ ΕΓΚΑΙΝΙΟ Ο ΚΟΥΦΟΣ?:laugh::laugh::laugh:
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Άλλος ένας αστικός μύθος. Η σήραγγα του Αρτεμισίου ήταν έτοιμη...Ναι και μάλιστα γινόντουσαν και ρειβ πάρτι μέσα...

Ρε τι άλλο θα ακούσουμε. Ο φίλος μου που δούλευε στο έργο τότε μάλλον οράματα πρέπει να έβλεπε τότε γιατί μου έλεγε ότι τα λεφτά τελείωσαν και σταμάτησαν στα 2/5.

Επίσης οράματα θα έβλεπαν και αυτοί που χρησιμοποιήσουν τα μηχανήματα επί 6 μήνες για να τρυπήσουν το υπόλοιπο της σήραγγας.

Κάποια άλλη μυθοπλασία γύρω από τα δημόσια έργα?
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Δεν τα ξερεις καλα , η διδυμη σηρραγα του αρτεμισιου ηταν ετοιμη απο 1993 , αν την κρατουσαν 20 χρονια ανενεργη το κρατος εφταιγε
Που την ειδες την διαπλατυνση , τα υπολοιπα τουνελ που εφτιαξαν ειναι εντλως αχρηστα και χαμενα λεφτα στην τριπολη ο δρομος μια χαρα
Τιποτα δεν εκαναν οι κρατικοδιαιτοι εργολαβοι
Πηρανε εναν ετοιμο δρομο χωρις να ξοδεψουν μια , οπως θα γινει και με την εγνατια οδο

Ο δρομος κορινθου πατρων ειναι καρμανιολα δεν εχει γινει ακομα

Αλλα γραμμενους τους εχουμε , δεν πληρωνουμε φραγκο θα μας κανουν τη μουρη κρεας

Ξέρω και εγώ που την είδα την διαπλάτυνση...Μόνο τέσσερις φορές την εβδομάδα περνάω. Ο δρόμος δεν είχε ΛΕΑ (Λωρίδα έκτακτης ανάγκης) και τώρα έχει. Έγινε διαπλάτυνση από 3 έως 5 μέτρα σε ΟΛΟ το μήκος του δρόμου.

Επαναχάραξη σε τουλάχιστον 10 σημεία.

Οι σήραγγες που έγιναν προβλεπόντουσαν από το αρχικό σχέδιο και δεν είχαν γίνει γιατί είχαν φάει τα λεφτά τότε. Αντικατέστησαν δυο πολύ κλειστές στροφές, πολύ επικίνδυνες και εκτός Ευρωπαϊκών προδιαγραφών.

Όσο για την σήραγγα του Αρτεμισίου τι να πω?

Ήξερα ότι υπάρχουν αστικοί μύθοι αλλά να λέμε ότι η σήραγγα είχε διανοιχτεί είναι εντυπωσιακό.

Θέλεις να βάλουμε ένα στοίχημα και να ψάξουμε να βρούμε αν είχε διανοιχτεί ή όχι?

Εγώ λέω ότι είχε διανοιχτεί κατά τα 2/5, εσύ λες ολόκληρη. 1000 ευρώ φτάνουν για στοίχημα ή θέλεις παραπάνω.

Στείλε μου προσωπικό μήνυμα για τα περαιτέρω.

Καλή είναι η πλάκα αλλά μην αναπαράγουμε μπούρδες...


Υ.Σ. Το τέρας του Λοχ Νες υπάρχει...
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Α μην ξεχάσω...Η ΜΟΜΑ έκανε καταπληκτικά έργα, η ΧΟΥΝΤΑ είχε πάει την οικονομία στον Θεό και ο Καραμανλής έφτιαξε την χώρα...Τίποτε άλλο?
 
Απάντηση: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Σε σχετική συζήτηση με φίλο μου πολιτικό μηχανικό για την συγκεκριμένη σήραγγα, μου είπε πως ο δρόμος και το τούνελ δεν "συνέπεσαν" (!) από την εκτέλεση του έργου, με αποτέλεσμα να τους "βγει" ο δρόμος πιο δεξιά απ'ότι έπρεπε(!).

Η συζήτηση έγινε τότε που είχε πρωτοφτιαχτεί ο δρόμος,(1992-93) και ενώ ταξιδεύαμε για Τρίπολη. Ήταν από τα πρώτα,αν όχι το πρώτο τούνελ που κατασκευάστηκε στην Ελλάδα. Το είχαν σαν μελέτη-άσκηση-εργασία στη σχολή του.Ταυτόχρονα μου έδειχνε τις κακοτεχνίες που είχαν γίνει τότε(ανάποδες - επικίνδυνες κλίσεις στις στροφές, ανεπαρκής φωτισμός κλπ).

Τον συγκεκριμένο δρόμο τον έχω χρησιμοποιήσει 5 φορές από τότε. Δεν ξέρω αν έχουν αλλάξει αρκετά ώστε να δικαιολογεί το αντίτιμο των διοδίων. Πάντως, ακριβά διόδια είχε από την αρχή της κατασκευής του, αν και νομίζω λιγότερα απ' ότι έχει σήμερα.
 
Απάντηση: Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Εγώ λέω ότι είχε διανοιχτεί κατά τα 2/5


Νομίζω πως ακριβώς έτσι ήταν και μάλιστα ήταν κλειστή με κάποιο πρόχειρο τρόπο (ξύλα στην είσοδο) από τη μεριά της Κορίνθου.
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Α μην ξεχάσω...Η ΜΟΜΑ έκανε καταπληκτικά έργα, η ΧΟΥΝΤΑ είχε πάει την οικονομία στον Θεό και ο Καραμανλής έφτιαξε την χώρα...Τίποτε άλλο?


και ο ΓΑΠ και οι εργολάβοι παρθένες μοναστηριού ταγμένες στο γενικό καλό και με γνώμονα την αρετή και τον φιλανθρωπικό έργο


ΑΣΕ ΜΑΣ ρε φίλε gordona ... εκτίθεστε κύριε χωρίς λόγο ,,, εκτός και εάν έχετε λόγο ... εργολαβία μίζα προώθηση ? η δεν ξέρω και εγώ τι


αν γουστάρεις και είσαι άθικτος απο το σενάριο που μας πασάρουν καλώς ...

αλεως μην προσπαθείς να μας πείσεις για το συμφέρον μας .. άστο και εμείς στην πιάτσα είμαστε ... ξέρουμε
 
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Α μην ξεχάσω...Η ΜΟΜΑ έκανε καταπληκτικά έργα, η ΧΟΥΝΤΑ είχε πάει την οικονομία στον Θεό και ο Καραμανλής έφτιαξε την χώρα...Τίποτε άλλο?

Αφου εισαι του χώρου πες μας ποιος θα έκανε τα έργα της Μομα με αυτην την ποιότητα από τους εργολάβους;
Στην Ικαρία όλος ο δρόμος του νησιού είναι φτιαγμένος από τη Μομα και το κομμάτι ανάμεσα σε Μαγγανιτη και καρκιναγρι πάλι ο στρατός το φτιάχνει γιατί είναι ασύμφορο έργο για τους εργολάβους. Το κομμάτι ανάμεσα σε Άγιο και Αεροδρόμιο που το έφτιαξε εργολάβος έχει πέσει ένα κάρο φορές, μπορώ να σου φέρω και άλλα παραδείγματα. . .
Και μην ξεχνιόμαστε, την Μομα την κατάργησε ο Μητσοτάκης γιατί ενοχλούσε τις μπίζνες των εργολάβων, πως το είπαμε; Α! Αθέμιτο ανταγωνισμό (βλέπε Δεη, Οτε κλπ)
 
Last edited:
Re: Όχι άλλα Διόδια....στον δρόμο για ΔΕΘ.

Εγνατία Οδός, Ρίο-Αντίρριο, Μαλιακός, Τέμπη, νέο Αεροδρόμιο, Μετρό Αθήνας, Ανατολική Οδός Πελ/σου, Ολυμπία Οδός κτλ. και εσείς μιλάτε ακόμα για την ΜΟΜΑ????

Είναι σαν να μου λέτε για τον Δόμάζο. Καλός για την εποχή του αλλά σήμερα υπάρχει Τσάβι και Ινιέστα...

Vasilis-T ειρωνικό ήταν το σχόλιο μου. Διάβασε πιο αργά τα ποστ και μην βιάζεσαι. Εσύ εκτέθηκες...