Εγγύηση Roksan αγορασμένου από εξωτερικό.

Status
Not open for further replies.
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Εγγύηση Roksan αγορασμένου από εξωτερικό.

Αυτά πού αναφέρω είναι καί αυτά ΠΟΥ ΞΕΡΩ . Επειδή δέν έχω διάθεση καί θεωρώ καί υποτιμητικό νά διαβεβαιώνω γι αυτό μέ "λογους τιμής " καί όρκους , σταματώ τή κουβέντα εδώ καί μετανοιώνω πού ανακατεύτηκα. ΛΑΘΟΣ μου!!

Δέν έχω τίποτα προσωπικό μαζί σου , ούτε σέ ξέρω κι από πρίν.

Πολύ καλώς μπλεχήκατε, αλλά με λάθος τρόπο... Θα το διορθώσουμε όμως, γιατί έχετε αδικιθεί.
 
Βλεπω οτι ολοι θεωρειτε οτι οτι ο ορος πανευρωπαικη εγγυηση ειναι κατι το προαιρετικο για τις εταιριες.Εγω επιμενω πως ειναι υποχρεωτικο και πρεπει να υλοποιειται απο τις τοπικες αντιπροσωπειες χωρις βεβαια να βλαπτονται αυτες.Ο τοπικος αντιπροσωπος θα επρεπε να αποζημιωνεται απο την κατασκευαστρια εταιρια και ολοι να ειναι ευχαριστημενοι.
 
Φίλε μου δεν βιάζομαι να βγάλω συμπεράσματα. Το συγκεκριμένο θέμα τρέχει αρκετές ημέρες. Έβγαλα τα συμπεράσματα που έβγαλαν όλοι διαβάζοντας αυτά που έγραψες που έγιναν η αιτία να κλειδώσει διπλανό θέμα, λέγοντας πως υπάρχει πρόβλημα με τις εγγυήσεις που δίνει το audioaffair, κάτι τελείως ανακριβές, το οποίο ξεκίνησε από αυτό που έγραψες.
http://www.avclub.gr/forum/showthread.php?p=935571#post935571

Προφανώς οι άνθρωποι στο audioaffair, δεν κατάλαβαν τι τους έλεγες, οπως δεν καταλάβαμε κι εμείς.

Proof of purchase είναι κάποιο έγγραφο, μπορεί να είναι και ένα απλό γράμμα, ή ένα αρχείο μέσα σε κάποιον υπολογιστή που λέει ότι αγόρασες κάτι. Receipe σημαίνει απόδειξη και Invoice σημαίνει τιμολόγιο.

Ποτέ δεν τα βαλα με την Audioaffair. Και το συγκεκριμένο thread κλείδωσε γιατί αν διάβασες, λέει για κίνδυνο να μην έχει εγγύηση κάποιος στις on-line αγορές, πράγμα που συνέβει σε μένα και γι αυτό βγήκα περισσότερο να ξέρουν όσοι πρόκειται να αγοράσουν απ' έξω, πως με τα προϊόντα αυτής της εταιρίας θα έχουν πρόβλημα.
Ευχαριστώ για το μάθημα Αγγλικών, αλλά το να έχω επιπλέον και απόδειξη ενισχύει περαιτέρω νομίζω τα επιχειρήματά μου για απαίτηση επιδιόρθωσης στην εγγύηση, χωρίς κόστος συγκρίσιμο με την αρχική τιμή, γιατί αλλιώς γελοιοποιείται η ίδια η έννοια της εγγύησης.
 
Βλεπω οτι ολοι θεωρειτε οτι οτι ο ορος πανευρωπαικη εγγυηση ειναι κατι το προαιρετικο για τις εταιριες.Εγω επιμενω πως ειναι υποχρεωτικο και πρεπει να υλοποιειται απο τις τοπικες αντιπροσωπειες χωρις βεβαια να βλαπτονται αυτες.Ο τοπικος αντιπροσωπος θα επρεπε να αποζημιωνεται απο την κατασκευαστρια εταιρια και ολοι να ειναι ευχαριστημενοι.

Έτσι ακριβώς πρέπει να είναι. Στην εταιρεία μου, αντιπροσωπεύουμε ξένους οίκους και αν τύχει και κάποιος δεν έχει αγοράσει από εμάς χρειάζεται κάποιου είδους τεχνική υποστίριξη, μας στέλνουν το αντίτιμο. Βέβαια, ελέγχονται και απαγορεύονται οι παραεισαγωγές, κάτι που θα έπρεπε να κάνει και η Roksan.

Από το τσάμπα, έχουν κλείσει εταιρείες. Δεν είναι αστεία τα πράγματα.
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Εγγύηση Roksan αγορασμένου από εξωτερικό.

Πολύ καλώς μπλεχήκατε, αλλά με λάθος τρόπο... Θα το διορθώσουμε όμως, γιατί έχετε αδικιθεί.


Και τέτοιες δηλώσεις θα...παρεξηγηθούν -bye-
 
Για τα ελλατωματικα προιοντα που πουλαει ο σντιπροσωπος, παλι δεν επιβαρυνεται ο κατασκευαστης? Δηλαδη τον "τιμωρουν" αν επισκευασει κατι που δεν το πουλησε ο ιδιος? Δεν το πιστευω αυτο.
 
Ποτέ δεν τα βαλα με την Audioaffair. Και το συγκεκριμένο thread κλείδωσε γιατί αν διάβασες, λέει για κίνδυνο να μην έχει εγγύηση κάποιος στις on-line αγορές, πράγμα που συνέβει σε μένα και γι αυτό βγήκα περισσότερο να ξέρουν όσοι πρόκειται να αγοράσουν απ' έξω, πως με τα προϊόντα αυτής της εταιρίας θα έχουν πρόβλημα.

Αυτό το ξέρουν όλοι. Δεν είναι κάτι καινούριο. Το καινούριο στην διπλανή συζήτηση αν διαβάσεις ποιό προσεκτικά, είναι ότι προέκυψε πρόβλημα με το συγκεκριμένο κατάστημα στην εγγύηση.

Ευχαριστώ για το μάθημα Αγγλικών, αλλά το να έχω επιπλέον και απόδειξη ενισχύει περαιτέρω νομίζω τα επιχειρήματά μου για απαίτηση επιδιόρθωσης στην εγγύηση, χωρίς κόστος συγκρίσιμο με την αρχική τιμή, γιατί αλλιώς γελοιοποιείται η ίδια η έννοια της εγγύησης.

Θα πληρώσεις τα μεταφορικά για να πάει στο κατάστημα που το αγόρασες, και να επιδιορθωθεί δωρεάν. Αλλιώς, θα πληρώσεις ταμεταφορικά και τα εργατικά για να το διορθώσεις στην τοπική αντιπροσωπία. Είναι απλά τα πράγματα και έτσι ορίζουν και οι νόμοι αν δεν κάνω λάθος.
 
Τρέχει ένα θέμα τόσες μέρες, στιριζόμενο σε τρίχες κατσαρές και σπυλώνεται η φήμη καταστημάτων, γιατί εσύ δεν ξέρεις καλά Αγγλικά και γιατί δεν διάβασες τους όρους της εγγύησης πριν αγοράσεις. Επέλεξες να αγοράσεις από αγγλία. Ποιός σου φταίει? Είσαι υπεύθυνος για τις πράξεις σου. Τέλος!

Κάνω λάθος σε κάτι?
Κάνεις λάθος στο ύφος. Ποιος είσαι εσύ που θα ορίσεις πότε θα τελειώσει η κουβέντα;
 
Καλύπτει εργατικά, εφόσον το προϊόν γυρίσει σε αυτήν ή στον πωλητή. Δεν καλύπτει όμως εργατικά, για να το φτιάξει κάποιος ο οποίος δεν έχει εμπλακεί καθόλου στην πώληση και δεν έχει βγάλει κάποιο κέρδος. Απολύτως λογικό!

Σκέψου να πλήρωνες 2000 Ευρώ το μήνα (μαζί με ΙΚΑ ΣΙΚΑ ΜΙΚΑ) για να απασχολούσες ένα άτομο για να φτιάχνει δωρεάν προϊόντα που πούλησαν άλλοι... πως το βλέπεις?


Αυτο εξαρταται απο τη σχεση που εχει ο ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ με τον ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟ ΕΛΛΑΔΟΣ.

Η Νομοθεσια φυσικα, μπορει να καθοριζει αυτη τη σχεση. Πρεπει να ξερουμε τη σχεση και τη Νομοθεσια, για να πουμε αν ο Αντιπροσωπος Ελλαδος ειναι Υποχρεωμενος να αναλαβει την επισκευη χωρις κοστος.
 
Είναι ξεκάθαρος, όντως. Ο κατασκευαστής παρέχει 2ετή εγγύηση. Μήπως γαυγίζουμε στο λάθος δέντρο επομένως;

Για αυτο το λογο (επειδη δεν μπορει ο ιδιος ο κατασκευαστης να ειναι παντου) υπαρχουν οι κατα τοπους αντιπροσωποι ,ειναι σαν να ειναι ο κατασκευαστης ο ιδιος η κανω λαθος ρε παιδια ;

ΥΓ .εκφραζω αργα την απορια μου το ξερω αλλα σημερα διαβασα ΟΛΟ το νημα
 
Για αυτο το λογο (επειδη δεν μπορει ο ιδιος ο κατασκευαστης να ειναι παντου) υπαρχουν οι κατα τοπους αντιπροσωποι ,ειναι σαν να ειναι ο κατασκευαστης ο ιδιος η κανω λαθος ρε παιδια ;

Αυτο θα επρεπε ο Αντιπροσωπος (ή ο Κατασκευαστης) να το εχει διευκρινισει απο καιρο.

Κατι τετοιο δεν εχει γινει.
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Εγγύηση Roksan αγορασμένου από εξωτερικό.

Δέν έχω τίποτα προσωπικό μαζί σου , ούτε σέ ξέρω κι από πρίν.

Ούτε εγώ σε ξέρω, αλλά έχω κάτι προσωπικό μαζί σου: Γιατί όταν με συμβούλευες εδώ στο φόρουμ να αποφύγω την online αγορά, ΔΕΝ ΥΠΕΓΡΑΦΕΣ ΕΝΩ ΗΣΟΥΝ ΣΥΝΕΡΓΑΤΗΣ ΤΗΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑΣ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΞΕΡΩ ΜΕ ΠΟΙΟΝ ΕΧΩ ΝΑ ΚΑΝΩ;
 
Αν θελει η αντιπροσωπεια μπορει να μας κοινοποιησει τους επισημους ορους της συμβασης που εχει με την κατασκευαστρια εταιρια και που αφορουν το θεμα της εγγυησης και των επισκευων ωστε να μην την κατηγορουμε αδικα και να ξεκαθαρισει το τοπιο. Ετσι θα φυγει και η καχυποψια που υπαρχει οτι η αρνηση επισκευης δεν γινεται μονο και μονο για να αποτραπουν αγορες απο το εξωτερικο και να προστατευτουν οι πωλησεις της.
 
Τις χρεώσεις της εργατοώρας για την κάθε εταιρεία δε μπορώ να τις γνωρίζω και ακόμα περισσότερο να τις ορίσω :-|

Αυτό που γνωρίζω σίγουρα είναι:

Χρόνος: Άνοιγμα ενισχυτή, ψάξιμο προβλήματος, επεξήγηση προβλήματος στην κατασκευάστρια εταιρεία, τρία (συνήθως) επιπλέον μηνύματα για να πειστούν ότι… δεν είμαι «ελέφαντας»… στη διάγνωση του προβλήματος, καταγραφή των ανταλλακτικών, πίεση με συνεχή μηνύματα στην περίπτωση που έχουν περάσει 5 εργάσιμες και δεν έχω ακόμα τα ανταλλακτικά ή βεβαίωση αποστολής αυτών.
Εργασία: Αφού παραλάβω τα ανταλλακτικά, θα πρέπει να ασχοληθώ με την επισκευή του, μετρήσεις του, δοκιμές του και τελικά την παράδοση του, επισκευασμένο.

Για εσάς, μπορεί να φαίνονται εύκολα, για μία εταιρεία είναι χρόνος εργάσιμος, χρέωσης, είτε πρόκειται για την άμεση επισκευή είτε για ενέργειες που αφορούν την επισκευή.
Η πιο εύκολη επισκευή μηχανήματος, εντός εγγύησης, είναι περίπου 5 ώρες.
Γράφω το «εντός εγγύησης» γιατί χρειάζεται να σου καλύψει τα ανταλλακτικά η εταιρεία και δε σκέφτεσαι -καν- να χρησιμοποιήσεις από το εμπόριο.

Προσωπικά, θα πρότεινα την επισκευή του ενισχυτή από την εταιρεία Μασσέλος, αφού πρώτα είχε εκτιμηθεί το κόστος της επισκευή της και είχε συμφωνηθεί με τον πελάτη γι’ αυτό.

Το μόνο που καταφέρνουμε με την πληθώρα των μηνυμάτων είναι να «χαλάμε» τις καρδιές μας για κάτι που ευθύνεται άλλος.
Και δεν αναφέρομαι στον κανεκατι ή στο κατάστημα Αγγλίας αλλά στην εταιρεία Roksan, που δείχνει να αντιμετωπίζει διαφορετικά ή με ίδια τιμολογιακή πολιτική αντιπροσώπους και καταστήματα, χωρίς να σκέφτεται ότι για την παρουσία της στην παγκόσμια αγορά κοπιάζουν κάποιοι (επίσης είναι άλλο θέμα που δεν αφορά την παρούσα συζήτηση και πολύ περισσότερο τους καταναλωτές)…
 
Last edited:
Πάντως πρέπει να έπεσε σύρμα στο audioaffair
Η τιμή για το μηχανάκι που συζητάμε είναι 895GBP δλδ 1017 ευρω σήμερα + μεταφορικά

εδω εχει 950?
 
Φίλτατοι,

Το θέμα έχει φτάσει τις 22 σελίδες. Παρακαλώ όσους τοποθετούνται να τοποθετούνται με σαφήνεια και αφού έχουν διαβάσει τα προηγούμενα. Αυτό γιατί βλέπω να επαναλαμβάνουμε τα ίδια.

Επίσης βλέπω πολλούς που τοποθετούνται σύντομα, βιαστικά και με πολλαπλά Post. Σκεφθείτε λίγο το τι θέλετε να πείτε και κάντε μια συνολική τοποθέτηση, γιατί το κάναμε chat room.

Τέλος, παρακαλώ να αποφεύγετε τους πικάντικους χαρακτηρισμούς!
 
Πάντως πρέπει να έπεσε σύρμα στο audioaffair
Η τιμή για το μηχανάκι που συζητάμε είναι 895GBP δλδ 1017 ευρω σήμερα + μεταφορικά

εδω εχει 950?
895GBP ειναι και εδω η λιανικη τιμη οπως ειπε πριν και ο εκπροσωπος της αντιπροσωπειας. Απλως θα εκαναν εκπτωση στον πελατη.
 
Φίλτατοι,

Το θέμα έχει φτάσει τις 22 σελίδες. Παρακαλώ όσους τοποθετούνται να τοποθετούνται με σαφήνεια και αφού έχουν διαβάσει τα προηγούμενα. Αυτό γιατί βλέπω να επαναλαμβάνουμε τα ίδια.

Επίσης βλέπω πολλούς που τοποθετούνται σύντομα, βιαστικά και με πολλαπλά Post. Σκεφθείτε λίγο το τι θέλετε να πείτε και κάντε μια συνολική τοποθέτηση, γιατί το κάναμε chat room.

Τέλος, παρακαλώ να αποφεύγετε τους πικάντικους χαρακτηρισμούς!
Οκ-bye-
(Για να γελασουμε και λιγο)
 
Πιστευω οτι ολο το προβλημα θα λυθει απλα ειναι χρησιμο οποιος κανει καταγγελια να περιλαμβανει ολα τα στοιχεια ευθυς εξαρχης για να βοηθαει τους συμφορουμιτες να παρουν θεση και να μαθουν σωστα τα καθεκαστα. Επισης καλο θα ειναι οι αντιπροσωπειες γρηγορα να παιρνουν θεση προτου ξεφυγει το θεμα και αρχιζουν ακομα και προσωπικες αντιπαραθεσεις.

Τωρα θα ηθελα να θεσω δυο-τρια ερωτηματα που γεννιωνται απο ολο το νημα.

1) Αν μια αντιπροσωπεια κλεισει τα μηχανηματα δεν αποστελλονται σε αντιπροσωπεια αλλης χωρας για σερβις? Ας πουμε οτι η εδω αντιπροσωπεια της Roksan κλεινει οι κατοχοι που θα χρειαστουν σερβις δεν μπορουν να τα στειλουν στην κοντινοτερη αντιπροσωπεια (πχ Ιταλια ή Βουλγαρια ή οπου αλλου)? Τι γινεται σε αυτη την περιπτωση?

2) Αν η εδω αντιπροσωπεια αλλαξει χερια η νεα αντιπροσωπεια μπορει να αρνηθει το σερβις σε μηχανηματα επειδη δεν τα πουλησε αυτη? Ή δεν ειναι αδικο τοτε με το ξεκινημα μια αντιπροσωπεια να φορτωθει διορθωσεις μηχανηματων πριν καν να εχει πουλησει καποιο καινουριο?

3) Οι συμβασεις των αντιπροσωπειων με τις εταιρειες που αντιπροσωπευουν ειναι τυποποιημενες ή ποικιλλουν και καθεμια συμβαση ειναι διαφορετικη? Δεν υπαρχει νομολογια εμπορικη της ΕΟΚ η οποια διεπει αυτες τις συμφωνιες και υπερισχυει ολων των ιδιωτικων συμφωνιων? Γιατι γνωριζω πχ οτι μια εταιρεια (η Intersys που αντιπροσωπευει τις Canon) αρνειται καθε εγγυηση σε φωτ. μηχανες που δεν εχουν αγοραστει μεσω της ιδιας της αντιπροσωπειας.

...η περιλαμβανόμενη σε σύμβαση αποκλειστικής διανομής ρήτρα , με την οποία ο κατασκευαστής αναλαμβάνει έναντι του αποκλειστικού του αντιπροσώπου την υποχρέωση να παρέχει εγγύηση για τα προϊόντα του μετά την πώληση στον καταναλωτή και δυνάμει της οποίας αρνείται να παράσχει αυτή την εγγύηση στους πελάτες των παράλληλων διανομέων είναι ασυμβίβαστη προς το άρθρο 85 , παράγραφος 1 , της Συνθήκης EOK , κατά το μέτρο που ο περιορισμός του ανταγωνισμού , ο οποίος θα μπορούσε να προκληθεί με τον τρόπο αυτό , επηρεάζει το εμπόριο μεταξύ των κρατών μελών .
Το ανωτερω ειναι το αποτελεσμα της δικαστικης διαμαχης το 1985 της εταιρειας Swatch σε ευρωπαικο δικαστηριο και αφορα τις εγγυησεις που καλυπτουν παραεισαγωγες των ρολογιων.
 
Last edited:
Αυτο θα επρεπε ο Αντιπροσωπος (ή ο Κατασκευαστης) να το εχει διευκρινισει απο καιρο.

Κατι τετοιο δεν εχει γινει.
Αυτο ειναι κατι που δεν το καταλαβαινω ,αυτο που γνωριζω ειναι οτι η εταιρια που κατασκευαζει το προιον με δεδομενο οτι δεν μπορει η ιδια "μαμα" εταιρια να ειναι παντου επιλεγει -εχει- επισημους αντιπροσωπους .
Επειδη λοιπον δεν μπορω να παω για παραδειγμα το αμαξι μου στην Αγγλια το παω στον εν Ελλαδι αντιπροσωπο της Φορντ και ειναι το ιδιο .
Απο οσο επισης ξερω για αυτον ακριβως το λογο Υποχρεουται ο Αντιπροσωπος να εχει και Σερβις ,δλδ δεν μπορει καποιος να οριστει αντιπροσωπος χωρις να εχει σερβις

@Stavrosz
2) Αν η εδω αντιπροσωπεια αλλαξει χερια η νεα αντιπροσωπεια μπορει να αρνηθει το σερβις σε μηχανηματα επειδη δεν τα πουλησε αυτη? Ή δεν ειναι αδικο τοτε με το ξεκινημα μια αντιπροσωπεια να φορτωθει διορθωσεις μηχανηματων πριν καν να εχει πουλησει καποιο καινουριο?

Γιατι να ειναι αδικο; Του "φορτωσε κανεις την εταιρια; Παιρνοντας την αντιπροσωπεια εχει αυτοματα και την ευθυνη να καλυψει ΟΛΟΥΣ τους κατοχους προιοντων της εταιριας με σερβις-εγγυησεις κλπ
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.