Έϊτς-Η-Σιξ: The Number of the Beast

Γυρω στα 125 στα 50....
Θα μου τον δανειζεις και για τα κ1000... γύρω στα 50 βατ δτα 125....
 
Απάντηση: Re: Έϊτς-Η-Σιξ: The Number of the Beast

Σταύρο, συζητήσαμε την περίπτωση σου με τον Πάνο σήμερα το μεσημέρι, και καταλήξαμε σε ένα συμπέρσμα... ότι μόνο με έναν ενισχυτή θα μείνεις απόλυτα ευχαριστημένος με τα Hifiman HE-6... και αυτός είναι:






























































































krell_mra1.jpg


http://www.krellonline.com/archive_pdfs/MRA/A0101_030_WEB.pdf

O Krell MRA... απλά πράγματα... 1000w στα 8, 2000w στα 4, 4000w στα 2, 8000w στο 1 kai 16000w στο 0,5ωμ... μόνο έτσι θα ησυχάσεις... :flipout:-bye-

:flipout::worshippy:
Αν κι εδώ που τα λέμε,με τέτοιο ενισχυτή δεν θες ακουστικά.
Περνάς μια ατσαλίνα σε δυο δαπέδου κι είναι το ίδιο.
Έτσι κι αλλιώς για ακουστικά θα τα βλέπει.:flipout:
 
Re: Απάντηση: Re: Έϊτς-Η-Σιξ: The Number of the Beast

:flipout::worshippy:
Αν κι εδώ που τα λέμε,με τέτοιο ενισχυτή δεν θες ακουστικά.
Περνάς μια ατσαλίνα σε δυο δαπέδου κι είναι το ίδιο.
Έτσι κι αλλιώς για ακουστικά θα τα βλέπει.:flipout:


:worshippy::worshippy::worshippy::worshippy:
 
Κοιτα Σταυρο, επεσε σοβαρη σκεψη. Το μονο ελάττωμα που του βρίσκω ειναι οτι δεν τον λες και φορητοτατο (310 κιλα)
 
Για να πάρω τον ρόλο του σπασίκλα και να σας χαλάσω λίγο το daydreaming....

Τελικά θες να πάρεις και εν/τη;
Ο McCormack για κάποιο λόγο (προφανώς όχι ισχύος) δεν; Αν ναι γιατί;;
Ή απλά γίνεται μια θεωρητική κουβέντα;
-bye-
 
Απάντηση: Re: Έϊτς-Η-Σιξ: The Number of the Beast

Για να πάρω τον ρόλο του σπασίκλα και να σας χαλάσω λίγο το daydreaming....

Τελικά θες να πάρεις και εν/τη;
Ο McCormack για κάποιο λόγο (προφανώς όχι ισχύος) δεν; Αν ναι γιατί;;
Ή απλά γίνεται μια θεωρητική κουβέντα;
-bye-

Μάλλον το δεύτερο αν κρίνω από την βαθμολογία.
Απλώς ο Σταύρος ψάχνει το τέλειο.(Και καλά κάνει,ακόμα κι αν δεν το αποκτήσει για κάποιο λόγο,δεν κάνει κακό να το ξέρει/ξέρουμε.)
 
Τα τρακτερ και οι Φερραρι εχουν απο 4 ροδες, ενα κινητήρα, σασμάν και τιμόνι. Εχουν μαλιστα και παραπλήσια ιπποδύναμη. Αν το καλοσκεφτει κανεις δεν απεχουν και τοσο, αλλα γνωρίζουμε οτι ειναι σχεδιασμένα για πολυ διαφορετικές δουλειες. Οι Φερραρι χρησιμοποιουν την ιπποδυναμη τους για να αναπτύσσουν ταχύτητα ενω τα τρακτερ πανε αργα αλλα μπορούν να ανοιξουν την γη στα 2.

Οι ενισχυτές ηχου ειναι optimized αναλογα. Ενας μεγάλος τελικος δεν ειναι οτι καλύτερο για να οδηγήσει ακουστικα, οπως ενα τρακτερ δεν ειναι κατάλληλο για βολτα στην εθνική. Οχι πως δεν μπορει, απλα το αποτελεσμα δεν ειναι το ιδιο.

Κοινώς, καλη αναζητηση ενισχυτη φιλε Σταυρο..
 
πάνω κάτω εκεί έχω καταλήξει και εγώ προσπαθώντας να οδηγήσω τα Κ1000 με τελικό, εδώ και κάπου 8-9 χρόνια.
Οδήγηση καλύτερη έχω με τον τελικό, καλύτερη ποιότητα ήχου δυστυχώς έχω για την ώρα με τον lovely cube και όσο να μην το πιστεύετε με την έξοδο ακουστικών του sony 50ES... αλλά και στις δυό περιπτώσεις με χαμηλές εντάσεις....(ιδίως με το sony)...

και μιλάμε για το ίδιο σχεδόν αχόρταγα ακουστικά.
 
Πολύ ωραίο και σωστό το παράδειγμα Πάνο.
Όμως πως ανταπεξέρχεται ένα καλο-σχεδιασμένος ενισχυτής ακουστικών (Ferrari) του σήμερα σε ένα "ιδιαίτερο" ακουστικό που μπορεί να "χειριστεί" 25 V κορυφές στην είσοδό του (σύμφωνα με το παράδειγμα σε περασμένο ποστ)? Υπάρχουν πολλοί τέτοιοι και αν ναι, ποιοί?