newbie
AVClub Addicted Member
Και όμως, η ασυνέπειά τους Στέλιο σε αυτά που λένε, είναι ακόμα μεγαλύτερη!
Πρόσεξε:
Ξέχασα να αναφέρω πιο πάνω πως, στη σελίδα με τις παραγγελίες μου, λένε ξεκάθαρα πως θα βρουν εναλλακτικό προμηθευτή και θα καλύψουν αυτοί την διαφορά. (όμως σε αυτά τα mail που στέλνουν, τα οποία μπορεί να επικαλεστεί κάποιος σε ένα δικαστήριο, αυτή η πρόταση περί κάλυψης της διαφοράς, δεν εμφανίζεται πουθενά)...
View attachment 246964
Αλλά όταν είναι μεγάλη η διαφορά - όπως τώρα - λένε μετά από αρκετές μέρες, πως "δεν βρήκαν το προϊόν σε εναλλακτικό προμηθευτή" τη στιγμή που στη σελίδα τους υπάρχουν δεκάδες προμηθευτές του προϊόντος.
Εντάξει, το καταλαβαίνω, δεν μπορούν και αυτοί στο Skroutz να έχουν τόση ζημία, αλλά κάπως πρέπει να βάλουν έναν περιορισμό σε όλους αυτούς τους εμπόρους που πετάνε μια τιμή έτσι, για κράχτη (αν και δεν καταλαβαίνω τι ακριβώς κερδίζουν) και κυρίως, δεν πρέπει να υπόσχονται πράγματα που ποτέ δεν τηρούν.
Νίκο ότι και να πούμε, η πραγματικότητα είναι ότι κάποιοι πάντα θα μένουν στο απυρόβλητο.
Βέβαια το Skroutz σαφώς και δεν μπορεί να ελέγξει όλους τους συνεργάτες του, αλλά από την στιγμή που λειτουργεί με την λογική του ενδιάμεσου, έχει μεγάλο μέρος της ευθύνης γιατί η πώληση γίνεται μέσω Skroutz, το οποίο εισπράτει και κρατά το ανάλογο ποσοστό. Άρα είναι ο πωλητής.
Με μια γρήγορη ματιά που έριξα στις αξιολογήσεις, βρήκα κάποιες ενδιαφέρουσες απαντήσεις καταστήματος προς δυσαρεστημένους πελάτες:
Τις αναφέρω, ελπίζοντας ότι δεν αντιβαίνουν στον κανονισμό λειτουργίας του forum:
Καλησπέρα σας ,
Πριν προβείτε σε οποιαδήποτε κριτική , είναι πολύ σημαντικό να κατανοείτε πως λειτουργούν τα συστήματα της πλατφόρμας στην οποία κάνατε την παραγγελία σας. Από μεριάς μας το προϊόν δεν μπήκε σε καμία προσφορά στο κατάστημά μας , αλλά φάνηκε σε προσφορά στην πλατφόρμα του Σκρουτζ εξαιτίας της χαμηλής τιμής του. Το προϊόν ήταν σε Status παράδοσης 4-10 εργάσιμες ημέρες , δηλαδή έρχεται κατόπιν παραγγελίας και είναι φυσικό πολλές φορές το stock να εξαντληθεί πριν να προλάβει να γίνει οποιαδήποτε ανανέωση στα συστήματα. Η παραγγελία σας ακυρώθηκε εντός 2 εργάσιμων ημερών , όταν δηλαδή ενημερωθήκαμε και εμείς αντίστοιχα χωρίς να σας καθυστερήσουμε περαιτέρω. Εάν φαινόταν Άμεσα διαθέσιμο το προϊόν και σας το ακυρώναμε , θα ήταν λογικό να αποκτήσετε αρνητική εικόνα , αλλά στην περίπτωση των On demand παραγγελιών θεωρούμαι πως έχουμε λειτουργήσει σωστά. Σας ευχαριστούμε.
Καλημέρα σας , η παραγγελία σας έγινε 22/08 και ακυρώθηκε από εμάς την επόμενη ακριβώς ημέρα με αιτιολογία την λάθος τιμή καθώς εμφανίστηκαν μαζικά λάθη σε τιμές και σε άλλα προϊόντα. Αυτό απότι φαίνεται είναι κάτι που το εντοπίσατε και εσείς όσον αφορά την τιμή. Δεν μπορούμε να κατανοήσουμε τον λόγο που αναφέρετε πως περιμένατε άδικα τόσες ημέρες και πως δεν το έχουμε σαν προϊόν αφού η αιτιολογία ακύρωσης ήταν ξεκάθαρη από μεριάς μας και αφορούσε την τιμή και όχι την διαθεσιμότητα.
Δεν είμαι δικηγόρος για να γνωρίζω αν τα παραπάνω μπορούν να σταθούν σε κάποιο δικαστήριο, οπότε...........