Εκπτώσεις-Προσφορές.

Και όμως, η ασυνέπειά τους Στέλιο σε αυτά που λένε, είναι ακόμα μεγαλύτερη!
Πρόσεξε:

Ξέχασα να αναφέρω πιο πάνω πως, στη σελίδα με τις παραγγελίες μου, λένε ξεκάθαρα πως θα βρουν εναλλακτικό προμηθευτή και θα καλύψουν αυτοί την διαφορά. (όμως σε αυτά τα mail που στέλνουν, τα οποία μπορεί να επικαλεστεί κάποιος σε ένα δικαστήριο, αυτή η πρόταση περί κάλυψης της διαφοράς, δεν εμφανίζεται πουθενά)... ;):mad:

View attachment 246964

Αλλά όταν είναι μεγάλη η διαφορά - όπως τώρα - λένε μετά από αρκετές μέρες, πως "δεν βρήκαν το προϊόν σε εναλλακτικό προμηθευτή" τη στιγμή που στη σελίδα τους υπάρχουν δεκάδες προμηθευτές του προϊόντος.

Εντάξει, το καταλαβαίνω, δεν μπορούν και αυτοί στο Skroutz να έχουν τόση ζημία, αλλά κάπως πρέπει να βάλουν έναν περιορισμό σε όλους αυτούς τους εμπόρους που πετάνε μια τιμή έτσι, για κράχτη (αν και δεν καταλαβαίνω τι ακριβώς κερδίζουν) και κυρίως, δεν πρέπει να υπόσχονται πράγματα που ποτέ δεν τηρούν.

Νίκο ότι και να πούμε, η πραγματικότητα είναι ότι κάποιοι πάντα θα μένουν στο απυρόβλητο.
Βέβαια το Skroutz σαφώς και δεν μπορεί να ελέγξει όλους τους συνεργάτες του, αλλά από την στιγμή που λειτουργεί με την λογική του ενδιάμεσου, έχει μεγάλο μέρος της ευθύνης γιατί η πώληση γίνεται μέσω Skroutz, το οποίο εισπράτει και κρατά το ανάλογο ποσοστό. Άρα είναι ο πωλητής.

Με μια γρήγορη ματιά που έριξα στις αξιολογήσεις, βρήκα κάποιες ενδιαφέρουσες απαντήσεις καταστήματος προς δυσαρεστημένους πελάτες:

Τις αναφέρω, ελπίζοντας ότι δεν αντιβαίνουν στον κανονισμό λειτουργίας του forum:

Καλησπέρα σας ,
Πριν προβείτε σε οποιαδήποτε κριτική , είναι πολύ σημαντικό να κατανοείτε πως λειτουργούν τα συστήματα της πλατφόρμας στην οποία κάνατε την παραγγελία σας. Από μεριάς μας το προϊόν δεν μπήκε σε καμία προσφορά στο κατάστημά μας , αλλά φάνηκε σε προσφορά στην πλατφόρμα του Σκρουτζ εξαιτίας της χαμηλής τιμής του. Το προϊόν ήταν σε Status παράδοσης 4-10 εργάσιμες ημέρες , δηλαδή έρχεται κατόπιν παραγγελίας και είναι φυσικό πολλές φορές το stock να εξαντληθεί πριν να προλάβει να γίνει οποιαδήποτε ανανέωση στα συστήματα. Η παραγγελία σας ακυρώθηκε εντός 2 εργάσιμων ημερών , όταν δηλαδή ενημερωθήκαμε και εμείς αντίστοιχα χωρίς να σας καθυστερήσουμε περαιτέρω. Εάν φαινόταν Άμεσα διαθέσιμο το προϊόν και σας το ακυρώναμε , θα ήταν λογικό να αποκτήσετε αρνητική εικόνα , αλλά στην περίπτωση των On demand παραγγελιών θεωρούμαι πως έχουμε λειτουργήσει σωστά. Σας ευχαριστούμε.

Καλημέρα σας , η παραγγελία σας έγινε 22/08 και ακυρώθηκε από εμάς την επόμενη ακριβώς ημέρα με αιτιολογία την λάθος τιμή καθώς εμφανίστηκαν μαζικά λάθη σε τιμές και σε άλλα προϊόντα. Αυτό απότι φαίνεται είναι κάτι που το εντοπίσατε και εσείς όσον αφορά την τιμή. Δεν μπορούμε να κατανοήσουμε τον λόγο που αναφέρετε πως περιμένατε άδικα τόσες ημέρες και πως δεν το έχουμε σαν προϊόν αφού η αιτιολογία ακύρωσης ήταν ξεκάθαρη από μεριάς μας και αφορούσε την τιμή και όχι την διαθεσιμότητα.



Δεν είμαι δικηγόρος για να γνωρίζω αν τα παραπάνω μπορούν να σταθούν σε κάποιο δικαστήριο, οπότε...........
 
Στέλιο εγώ πάντως δεν πιστεύω ότι οι προσφορες μπαίνουν φτηνα και ξαφνικά δια μαγείας βγαίνουν..
Ακόμη και η επίσκεψη στο σιτε έχει εμπορικό κέρδος..
Το skroutz και κάθε skroutz λαμβάνει ειδοποίηση για αλλαγή τιμής σε προϊόν από το καταστημα..δεν την βάζει μόνο του..όμως εκεί είναι που θα πρέπει να επέμβει.. αν δεν στέκει η τιμη δεν θα πρέπει να προβάλλεται..
Τώρα τι λένε τα μαγαζιά και ο καθένας πωλητής μετά είναι άλλη ιστορία...στις δικαιολογίες έιμαστε πρώτοι...!!!
Υποτίθεται ότι το Skoutz με τις κινήσεις που κάνει θα διασφαλίζε/σει εμάς απο τετοιου ειδους καιροσκοπικες καταστασεις αλλά μάλλον ότι κάτσει είναι..!!
 
Στέλιο εγώ πάντως δεν πιστεύω ότι οι προσφορες μπαίνουν φτηνα και ξαφνικά δια μαγείας βγαίνουν..
Ακόμη και η επίσκεψη στο σιτε έχει εμπορικό κέρδος..
Το skroutz και κάθε skroutz λαμβάνει ειδοποίηση για αλλαγή τιμής σε προϊόν από το καταστημα..δεν την βάζει μόνο του..όμως εκεί είναι που θα πρέπει να επέμβει.. αν δεν στέκει η τιμη δεν θα πρέπει να προβάλλεται..
Τώρα τι λένε τα μαγαζιά και ο καθένας πωλητής μετά είναι άλλη ιστορία...στις δικαιολογίες έιμαστε πρώτοι...!!!
Υποτίθεται ότι το Skoutz με τις κινήσεις που κάνει θα διασφαλίζε/σει εμάς απο τετοιου ειδους καιροσκοπικες καταστασεις αλλά μάλλον ότι κάτσει είναι..!!

Δυστυχώς Κωστή είμαστε ανυπεράσπιστοι. Είναι πολλοί οι "συνεργάτες" του Skroutz που ναι μεν δεν έχουν φυσικό κατάστημα (λογικό πλέον), αλλά αν προσπαθήσεις να βρεις την διεύθυνση δεν νομίζω ότι θα καταλήξεις κάπου. Θα ήταν άδικο να πω ότι δεν υπάρχει έλεγχος από το Skroutz. Υπάρχει αλλά είναι αδύνατον να είναι επιπέδου εφορίας. Εξάλλου πελάτες θέλει το Skroutz, οπότε είναι αποδεκτό το ρίσκο σε κάποιο βαθμό.
Όσον αφορά τις τιμές, το Skroutz δεν έχει καμία ευθύνη γιατί λειτουργεί με την λογική του shop in shop που βλέπουμε σε μεγάλα πολυκαταστήματα. Βέβαια υπάρχει ένας σημαντικότατος παράγοντας που καμία μεγάλη εταιρεία δεν αγνοεί. Είναι η φήμη. Αν παίρνεις συχνά αρνητικά μυνήματα από την αγορά, είναι θέμα χρόνου να έρθει η μείωση τζίρου σε διψήφια νούμερα. Η απάντηση που έδωσαν στον Νίκο ότι θα καλύψουν αυτοί την διαφορά, είναι ακριβώς αυτό. Καθησυχάζουν τον πελάτη ώστε να αποφύγουν αρνητικές κριτικές και τις τυχόν αντιδράσεις σε κοινωνικά δίκτυα, έστω και προσωρινά. Μην ξεχνάμε ότι το marketing είναι επιστήμη.

Στα μικρά μαγαζάκια, αυτά που η αγορά λέει "αλεξιπτωτιστές", γίνεται το πανυγήρι. Όσα προλάβουν να αρπάξουν και μετά συνεχίζουν σε άλλη διεύθυνση με άλλη επωνυμία.


Πάμε να δούμε κάτι άλλο:
1738966383069.png
4,7 βαθμολογία σε 22 κριτικές, όταν οι αρνητικές είναι το 1/3. Σε κάνει να αναρωτιέσαι.
Πατώντας στο i δίπλα στο 4,7 βλέπεις αυτό το μήνυμα:
1738966643537.png

Πως μπορώ άραγε να αυξήσω την επισκεψιμότητα;
Αυτά..........
 
Για το σκρουτζ συμφωνώ απόλυτα με τον Κωστή. Ειδικά με το θέμα με τις διαθεσιμότητες, πέφτει πολύ παραμύθι.
Ενδεικτικά προ 20ημέρου έκανα αγορά από ηλ. φαρμακείο μέσω σκρουτζ, όπου και τα 4 προιόντα που παρήγγειλα φαίνονταν όχι απλά "άμεσα διαθέσιμα", αλλά επιπλέον ότι υπήρχαν και αρκετά κομμάτια διαθέσιμα από το καθένα. Ε, λοιπόν, το 2ο 24ωρο της αναμονής συγκέντρωσης των προιόντων (που υποτίθεται ότι ήταν άμεσα διαθέσιμα, και μάλιστα για "express παράδοση την επόμενη μέρα σε θυρίδα σκρουτζ"), μου έρχονται 4 απανωτές ειδοποιήσεις στην εφαρμογή του Σκρουτζ. Κάθε ειδοποίηση ανέφερε ότι το εκάστοτε προιόν δεν υπήρχε διαθέσιμο στο κατάστημα και το Σκρουτζ βρήκε άλλο κατάστημα που έχει το προιόν διαθέσιμο, οπότε με ρωτούσαν αν θέλω να συνεχίσω την παραγγελία μέσω του άλλου καταστήματος, χωρίς να πληρώσω διαφορά στην τιμή, ή αν θέλω να ακυρώσω την παραγγελία και να μου επιστρέψουν τα χρήματα.
Φυσικά όταν έχουν ήδη φαγωθεί 2 24ωρα τζάμπα και βερεσέ (για είδη που και καλά ήταν με express παράδοση την επόμενη μέρα, που φυσικά ήταν εργάσιμη), δεν είχε νόημα να ακυρώσω ώστε να ξεκινήσω από την αρχή τη διαδικασία, οπότε δεν ακύρωσα.
Το ερώτημα ωστόσο παραμένει, τι νόημα και πρακτική αξία έχει η δήθεν express παράδοση την επόμενη μέρα σε θυρίδα σκρουτζ, για τα οποία εμένα τον καταναλωτή/πελάτη μου δεσμεύεται η ίδια η πλατφόρμα με τη συμμετοχή φυσικά και των καταστημάτων-πελατών της, όταν ωραιότατα στην πράξη αυτή η "δέσμευση" αυτοαναιρείται όχι για 1 αλλά για 4 προιόντα ταυτόχρονα από το ίδιο κατάστημα... Και φυσικά ποιες μπορεί να είναι οι κυρώσεις που επιβάλλει η πλατφόρμα στα καταστήματα-πελάτες για ανάλογες αθετήσεις των δήθεν δεσμεύσεών τους, μέσω φυσικά της πλατφόρμας, προκειμένου να προστατεύονται οι τελικοί πελάτες-καταναλωτές.
 
Εγώ πολύ απλά...το έχεις το περνώ.. δεν το έχεις δεν ασχολούμαι..
..πέστε με μυστήριο πέστε με περίεργο πάντα παραλαβή από κοντά...και αν είναι μακριά πάλι την βρίσκω την λύση..!!!
 
Και για την ενημέρωση σας, ήρθε ακυρωτικό mail.

Αναζητήσαμε τα παρακάτω προϊόντα σε όλα τα συνεργαζόμενα καταστήματα, αλλά δυστυχώς κανένα δεν τα διέθετε στο ίδιο εύρος τιμής. Γι’ αυτό, τα αφαιρέσαμε από την παραγγελία σου και σου επιστρέφουμε 40,00 € στον λογαριασμό σου.

Επαναδιατυπωσαν την φράση περί κάλυψης της διαφοράς τιμής σε "ίδιο εύρος τιμής" για να είναι οκ νομικά.

Και όπως σωστά είπε ο Κυριάκος, ούτε καν ένα κουπόνι 2€ έτσι, σαν συγγνώμη. :mad:
 
Το ηλεκτρονικό εμπόριο είναι μια πολύ μεγάλη ευκολία αλλά μια από τις βασικότερες προϋποθέσεις του είναι οτι έχεις ένα άτομο που ασχολείται (σχεδόν ή αποκλειστικά) με το eshop και γνωρίζει κάποια πράγματα από επιμελιτεία (logistics). Ενημέρωση τιμών, ποσοτήτων, κουπόνια, αποστολές, παραλαβές, ανέβασμα φωτογραφιών των προϊόντων και πάει λέγοντας.
Και φυσικά θέλει άλλο ένα άτομο (ή σύμβαση με εταιρεία) που να ασχολείται συχνά - πυκνά με το eshop καθαρά σε επίπεδο πληροφορικής (συντήρηση εφαρμογής/plugins, συντήρηση βάσης δεδομένων, cron jobs, ssl certificates κ.λ.π. κ.λ.π.)
Αυτό για κάποιες μεγάλες εταιρείες είναι ψιλά γράμματα προκειμένου να ελαχιστοποιήσουν τα έξοδα τους. Για τα μικρά μαγαζιά είναι απλά ανέφικτο.
Το αποτέλεσμα είναι τα προβλήματα που αναφέρατε και για τα οποία σίγουρα δεν ευθύνεται ο καταναλωτής αλλά αυτός είναι που την πληρώνει. Γι αυτό όποιος βιάζεται πρέπει πάντα να επιβεβαιώνει την διαθεσιμότητα πριν την παραγγελία.
 
  • Like
Reactions: KOSSTV and newbie

-3€ με αγορές από 30€ στα Lidl στις 07/03, αυριο Παρασκευη, με την εφαρμογή Lidl Plus​

7TEFobwm.png
 
Να αναφερω οτι μπαταριες της Parkside μπαινουν σε Bormann pro εργαλεια..
Οποτε αξιζουν σε αυτην την περιπτωβση διπλα..!!!

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
Κωστή, τα παραπάνω είναι τα απλά Bormann όχι τα Bormann Pro. Ξέρεις αν οι μπαταρίες Parkside μπαίνουν και στα παραπάνω;
Εγώ παρήγγειλα το μπουλονοκλειδο με τις 3 ταχυτητες και τον φυσητήρα των μόλις 12€ :sneaky: και αν δεν κάνουν οι μπαταρίες έχω έτοιμη πατέντα.....
 
Πρέπει να είναι διαφορετικές γιατί τα pro είναι 20V ενώ τα απλα 18V.
Μάλλον έχουν λιγότερα στοιχεία μεσα
 
Οι μπαταρίες 18 & 20v έχουν 5άδες στοιχείων απλά επιλέγουν οι κατασκευαστές να τις ονομάζουν διαφορετικά ανάλογα αν διαλέγουν την ονομαστική η πλήρη τάση τους (5*4v ή 5*3.6v) . Κοινώς είναι θέμα marketing
 
  • Like
Reactions: Χιωτης
Και σε αυτα του e-shop Κωστη?
Κωστή, τα παραπάνω είναι τα απλά Bormann όχι τα Bormann Pro. Ξέρεις αν οι μπαταρίες Parkside μπαίνουν και στα παραπάνω;
Εγώ παρήγγειλα το μπουλονοκλειδο με τις 3 ταχυτητες και τον φυσητήρα των μόλις 12€ :sneaky: και αν δεν κάνουν οι μπαταρίες έχω έτοιμη πατέντα.....
Πρέπει να είναι διαφορετικές γιατί τα pro είναι 20V ενώ τα απλα 18V.
Μάλλον έχουν λιγότερα στοιχεία μεσα
Οι μπαταρίες 18 & 20v έχουν 5άδες στοιχείων απλά επιλέγουν οι κατασκευαστές να τις ονομάζουν διαφορετικά ανάλογα αν διαλέγουν την ονομαστική η πλήρη τάση τους (5*4v ή 5*3.6v) . Κοινώς είναι θέμα marketing
Παιδιά έχετε δίκιο..
Η Bormann έχει 2 σειρές 20ν..
Την pro και elite στα 20ν..

Τα παραπάνω εργαλεια ειναι νεα 18ν σειρα,τωρα βγηκε, δεν ειναι σε καμία από τις 2 τελικά και λάθος ανεφερα ότι κάνουν με τις Parkside..

To αναφερω γιατί έχω τον νεο κατάλογο/φυλλάδιο της Bormann και τα βρήκα μέσα.
Θέλει άλλες μπαταρίες καινούργιες...το οποίο eshop βλέπω να έχει μόνο σε σετ δραπανοκατσαβιδου και μια σκέτη 2Α..


20250309_190848.jpg

20250309_190757.jpg
 
ο φορτιστης παντως εδω μοιαζει πολυ με τον parkside.
Επειδή παρήγγειλα κι εγώ και παρέλαβα χθες το μπουλονόκλειδο μπαταρίας της Bormann (από την προσφορά του eshop), τελικά δεν ταιριάζουν σε αυτό οι μπαταρίες Parkside, καθώς οι ράγες-οδηγοί που έχει στη βάση του για τις μπαταρίες που παίρνει, έχουν μικρότερο εύρος από εκείνο των μπαταριών Parkside (πράγμα που σημαίνει ότι ούτε με μετατροπή μπορούν να κουμπώσουν). Οπότε μόνο αν φτιαχτεί κάποιος αντάπτορας μπορεί (φαντάζομαι) να δουλέψει με αυτές. Ας το έχετε υπόψη όσοι το σκεπτόσασταν.
Πάντως σαν εργαλείο μου έκανε καλή εντύπωση το μικρό μέγεθος/βάρος του και η γενικά προσεγμένη σχεδίαση/εργονομία (πάντα για τα λεφτά του). Σίγουρα δεν δείχνει χειρότερο ποιοτικά από ανάλογα Parkside.