Είναι σοβαρότατη απάντηση.
Έχεις μπερδέψει λίγο τα πράγματα. Ο ιδιοκτήτης καφενείου που βάζει Νόβα δεν είναι καταναλωτής. Αν ήταν, θα ίσχυαν για αυτόν οι τιμές που ισχύουν για μένα και για σένα.
Ο ιδιοκτήτης καφενείου είναι επιχειρηματίας. Η συνδρομή Νόβα που κάνει είναι επαγγελματική και την χρησιμοποιεί για να φέρει επιπλέον πελάτες στο κατάστημά του. Ο επιχειρηματίας λοιπόν ζυγίζει τα υπέρ και τα κατά, και αν τον συμφέρει επιχειρηματικά, διατηρεί την συνδρομή. Το μόνο σίγουρο είναι πως τον συμφέρει επιχειρηματικά, δες τι γίνεται σε καφενεία/καφετέριες σε μέρες μεγάλων αθλητικών γεγονότων που καλύπτονται από Νόβα. Δε πέφτει καρφίτσα. Από την άλλη αν έχει λιγοστούς πελάτες είτε έχει Νόβα είτε όχι, ας πάρει την επιχειρηματική απόφαση να κόψει τη συνδρομή - προσωπικά πάντως αυτό θα δυσκολευτώ να το πιστέψω.
Κανείς δεν "κράζει" κανέναν που πουλάει παραπάνω καφέδες. Αλλά όταν έρχεται ένας επιχειρηματίας και μου παραπονιέται για την αύξηση ενός από τα λειτουργικά έξοδά του κατά 25 ευρώ, πρέπει να του απαντήσω κατάλληλα. Το συγκεκριμένο λειτουργικό έξοδο του φέρνει πολλαπλάσια κέρδη και αν θες τη γνώμη μου, οι συνδρομές για καφετέριες/καφενεία κτλ έχουν το περιθώριο (κοινώς "τους παίρνει") να αυξηθούν πολύ παραπάνω, και ίσως θα έπρεπε αν με αυτό τον τρόπο πρόκειται να μειωθούν οι τιμές στους "καταναλωτές".