komhst
Banned
Απάντηση: Re: Ενισχυτές και τρέχουσα τεχνολογική εξέλιξη
Ετσι ακριβώς είναι φίλε μου. Ο ΚΑ-907 του motzar σε σχέση με οποιονδήποτε σημερινό ολοκληρωμένο της κατηγορίας των 1500 απλά δεν συγκρίνεται! Είναι τόσο χαώδης η διαφορά που δεν έχει καν νόημα η σύγκριση. Η υπεροχή του ΚΑ-907 είναι είναι εμφανής από το πρώτο κιόλας δευτερόλεπτο που θα παίξει. Είναι σαν να συγκρίνουμε ένα Punto με μια Ferrari.
Σε σχέση με τον Kraftwerk της Symfonic Line (με το μονό τροφοδοτικό) που τούς συγκρίναμε εκτενώς με πηγή το SACD9000ES της Sony ηχεία AS Αίολος και καλώδια Valhalες, δεν τον "πάτησε κάτω" αλλά και πάλι η υπεροχή του ΚΑ-907 ήταν εμφανής. Ειδικά στην ανάλυση, στην λεπτομέρεια και την ταχύτητα. Ο Kraftwerk ήταν πιο μαλακός, πιο στρογγυλεμένος, πιο αργός. Ο ΚΑ-907 είχε τρομερή ανάλυση, δεν έκρυβε, δεν στρογγύλευε, δεν μαλάκωνε τίποτα. Γενικώς είναι ένα εργαλείο αναφοράς, που παίζει ότι του ζητηθεί χωρίς προτιμήσεις και αποκαλύπτει τα πάντα. Ενα νυστέρι ακριβείας. Και όλα αυτά με την εκπληκτική ταχύτητα των 230V/μs η οποία πραγματικά ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ.
Εκείνος όμως που ήταν η αποκάλυψη ήταν ο Sansui AU-X1 !!!
Απειρο ρεύμα, ατελείωτη δυνατότητα οδήγησης και ακόμα μεγαλύτερη ταχύτητα από τον KA-907. Εχω ακούσει τα Αίολος εκατοντάδες φορές και με πάρα πολλούς διαφορετικούς ενισχυτές. (Στο κάτω κάτω τα AS είναι τα αγαπημένα μου ηχεία, γιατί να το κρύψωμεν άλλωστε) Ηταν η πρώτη φορά που άκουσα τα Αίολος να κατεβαίνουν τόσο χαμηλά. Με τεράστιο όγκο, λες και ξαφνικά μεταμορφώθηκαν σε Ερμής, και απίστευτο έλεγχο των χαμηλών. Τα είχε "πιάσει από τον λαιμό" και δεν άφηνε τις μεμβράνες των μεγαφώνων να κάνουν ούτε ένα μm ανεξέλεγκτης κίνησης. Αυτός ήταν και ο κυριότερος λόγος που αποφάσισε να κρατήσει τον AU-X1 και να δώσει τον KA-907 στον motzar.
Μάλλον κι εσύ αυτόν θα κρατούσες απ' ότι καταλαβαίνω.
@ george σε όλα για αυτά που ρωτάς αυτά τα μηχανήματα είναι σε άλλη κλάση απο τους πιο πολλούς σύγχρονους ολοκληρωμένους και απο εικόνα και απο βάθος και απο χροιές,γιατί πάνω απ'όλα εχουν σοβαρή σχεδίαση και υλοποίηση.
Ετσι ακριβώς είναι φίλε μου. Ο ΚΑ-907 του motzar σε σχέση με οποιονδήποτε σημερινό ολοκληρωμένο της κατηγορίας των 1500 απλά δεν συγκρίνεται! Είναι τόσο χαώδης η διαφορά που δεν έχει καν νόημα η σύγκριση. Η υπεροχή του ΚΑ-907 είναι είναι εμφανής από το πρώτο κιόλας δευτερόλεπτο που θα παίξει. Είναι σαν να συγκρίνουμε ένα Punto με μια Ferrari.
Σε σχέση με τον Kraftwerk της Symfonic Line (με το μονό τροφοδοτικό) που τούς συγκρίναμε εκτενώς με πηγή το SACD9000ES της Sony ηχεία AS Αίολος και καλώδια Valhalες, δεν τον "πάτησε κάτω" αλλά και πάλι η υπεροχή του ΚΑ-907 ήταν εμφανής. Ειδικά στην ανάλυση, στην λεπτομέρεια και την ταχύτητα. Ο Kraftwerk ήταν πιο μαλακός, πιο στρογγυλεμένος, πιο αργός. Ο ΚΑ-907 είχε τρομερή ανάλυση, δεν έκρυβε, δεν στρογγύλευε, δεν μαλάκωνε τίποτα. Γενικώς είναι ένα εργαλείο αναφοράς, που παίζει ότι του ζητηθεί χωρίς προτιμήσεις και αποκαλύπτει τα πάντα. Ενα νυστέρι ακριβείας. Και όλα αυτά με την εκπληκτική ταχύτητα των 230V/μs η οποία πραγματικά ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ.
Εκείνος όμως που ήταν η αποκάλυψη ήταν ο Sansui AU-X1 !!!
Απειρο ρεύμα, ατελείωτη δυνατότητα οδήγησης και ακόμα μεγαλύτερη ταχύτητα από τον KA-907. Εχω ακούσει τα Αίολος εκατοντάδες φορές και με πάρα πολλούς διαφορετικούς ενισχυτές. (Στο κάτω κάτω τα AS είναι τα αγαπημένα μου ηχεία, γιατί να το κρύψωμεν άλλωστε) Ηταν η πρώτη φορά που άκουσα τα Αίολος να κατεβαίνουν τόσο χαμηλά. Με τεράστιο όγκο, λες και ξαφνικά μεταμορφώθηκαν σε Ερμής, και απίστευτο έλεγχο των χαμηλών. Τα είχε "πιάσει από τον λαιμό" και δεν άφηνε τις μεμβράνες των μεγαφώνων να κάνουν ούτε ένα μm ανεξέλεγκτης κίνησης. Αυτός ήταν και ο κυριότερος λόγος που αποφάσισε να κρατήσει τον AU-X1 και να δώσει τον KA-907 στον motzar.
Μάλλον κι εσύ αυτόν θα κρατούσες απ' ότι καταλαβαίνω.