η κοπελα ειναι του κλαμπ.?
ηρθε στο τεστ.?
Ήταν έξω από την πόρτα και έμεινε έξω κατά τη διάρκεια του τεστ διότι αν έμπαινε μέσα, τζάμπα θα έκαιγε η λάμπα του 80άρη


........άσε που η κοπελλιά έχει περισσότερο φως.........

Στο δια ταύτα:
Είχα να δω Sony από τον καιρό του 50άρη, άρα αρκετό καιρό. Τρία πράγματα μου έκαναν εντύπωση στον 80άρη.
1. Η ευκρίνεια:
Ήταν πραγματικά εξαιρετικά ευκρινής. Αν δεν μου έλεγαν ότι ήταν SXRD θα έβαζα στοίχημα ότι πρόκειται για DLP υλοποίηση. Βέβαια δεν έχω δει τους τελευταίους DLP, οπότε κρατάω μια μικρή ''πισινή''. Πάντως αυτό που έβλεπα στο πανί από πλευράς ευκρίνειας με άφησε πολύ ευχαριστημένο. Οι πιο πολλοί που έχουν παρακολουθήσει τη μάχη της ευκρίνειας μεταξύ DLP-LCD (SXRD) προβολέων θα θυμούνται μια πιο flat απόδοση των τρίτσιπων έναντι των μονότσιπων. Ε, αυτό πλέον, μάλλον, αποτελεί παρελθόν. Η ευκρίνεια του συγκεκριμένου προβολέα είχε την επιβλητικότητα του μονότσιπου και μια επιθετικότητα που σε καμμιά περίπτωση δεν γινόταν κουραστική. Άρα η ψαλίδα ως προς το θέμα της ευκρίνειας έχει κλείσει επικίνδυνα, για να μην πω, ότι δεν υφίσταται πλέον. Αν δε, συνυπολογίσουμε και το γεγονός ότι η χρήση του τροχού είναι πολύ κουραστικότερη σε πολύωρη θέαση από τα προβολικά που χρησιμοποιούν 3 πάνελ, τότε δίνουμε άλλο ένα + στον Sony.
2. Χρώματα-φωτεινότητα
Η χρωματική του παλέττα ήταν πολύ πλούσια. Δεν γνωρίζω τις μετρήσεις του χρωματικού τριγώνου ή πόσο καλύτερα αποδίδει η Xenon, πάντως, η 92άρα οθόνη, απ' τη στιγμή που πατήθηκε το play στο Power DVD, πλημμύρισε από χρώμα. Χρώμα όχι υπερκορεσμένο, όπως συνήθως συμβαίνει με τους LCD, αλλά σε σωστή απόδοση, τουλάχιστον για τα δικά μου μάτια, αν και διέκρινα μια ελαφριά τάση προς το κόκκινο στην απόδοση των προσώπων. Γενικά, όμως, από πλευράς χρώματος ο προβολέας είναι αξιοπρεπέστατος. Όσον αφορά το φως, θα έλεγα ότι είναι μια ισορροπημένη κατάσταση. Ούτε πολύ, ούτε λίγο. Κρατάω μια επιφύλαξη για το πως θα ''γράφει'' ο 80άρης μετά από 300 ώρες, αλλά, αυτό δεν είναι του παρόντος. Αν με ρωτούσε, πάντως, κάποιος θα του απαντούσα ότι θα ήθελα παραπάνω φως για 2 λόγους. Πρώτον, για να μπορέσω ν' ανοίξω και 120', που λέει ο λόγος, και δεύτερον για να εξισορροπήσω την απώλεια φωτεινότητας που θα έχει μετά από 200-300 ώρες. Θα μου πείτε, ''ναι αλλά άμα του δώσεις περισσότερο φως, θα πέσει το κόντραστ, το μαύρο θα χαλάσει, τα σκοτεινά δεν θα βλέπονται κ.λ.π.''. Έτσι είναι, γι' αυτό και η κάθε υλοποίηση προβολικών θέτει στον υποψήφιο αγοραστή κάποιους συμβιβασμούς. Ο παραπάνω, λοιπόν, θα είναι ο συμβιβασμός που θα κάνει ο υποψήφιος αγοραστής του 80άρη. Δεν υπάρχει τέλειο μηχάνημα........
3. Κίνηση
Τις προάλλες ο Μπάμπης μιλούσε για ''επαναστάσεις'' στα προβολικά. Κατά τη γνώμη μου, μια τέτοια φέρνει και η Sony με τη χρήση του motion interpolation. Το πρόβλημα του judder (σπασίματα της εικόνας λόγω 3:2 pulldown εξαιτίας των 24άρων καρέ) είναι σε όλους γνωστό. Τα 24 καρέ είναι λίγα. Για το λόγο αυτό χρησιμοποιείται η παραπάνω τεχνική για να εξομαλύνει την κίνηση (περισσότερες πληροφορίες επί τεχνικής βάσης μπορείτε να βρείτε στο νήμα του Γιώργου στην κατηγορία των τηλεοράσεων). Τι κάνει πρακτικά?? Εξαλείφει τα σπασιματάκια στα πλαϊνά παναρίσματα της κάμερας με τρόπο ώστε η σκηνή να περνάει, όπως λένε και οι πιο παλιοί, ''βούτυρο''. Το κάνει ''αναίμακτα''???? Η απάντηση είναι, όχι. Η αίσθηση που σου δίνει η σκηνή δεν είναι πια αίσθηση φιλμ, αλλά αίσθηση βίντεο. Ποια είναι αυτή η αίσθηση???
Θα έχετε παρακολουθήσει κάποια φιλμάκια με το ''πως γυρίστηκε η ταινία'', όπου μια κάμερα καταγράφει τον καμεραμάν με τη μηχανή στο χέρι να ''τραβάει'' τους ηθοποιούς καθώς υποδύονται τους ρόλους τους. Βλέποντας μετά την ίδια σκηνή στην ταινία αντιλαμβανόμαστε αμέσως τη διαφορά της ''κινηματογραφικής υφής'' από την αίσθηση βίντεο που μας δίνει το ''πως γυρίστηκε''. Κάτι τέτοιο κάνει η χρήση του motion interpolation. Σε άλλους αρέσει σε άλλους όχι. Άλλοι που δεν αντέχουν το judder το προτιμούν και άλλοι το θεωρούν ''ψεύτικο'' που χαλάει την κινηματογραφική αίσθηση. Νομίζω ότι θα συζητηθεί αρκετά το συγκεκριμένο ζήτημα. Πάντως, ο 80άρης είναι εφοδιασμένος με 2 σκάλες (Low-High) για να τον ρυθμίζει όπως επιθυμεί ο καθένας. Προσωπικά θα μπορούσα να ζήσω ευχάριστα έχοντάς τον στο Low, λίγο έχοντας τον στο Off ( η συνήθεια της κακής κίνησης του Ινφόκους γαρ

) και καθόλου έχοντάς τον στο High. Για την ιστορία, τεχνουργήματα διέκρινα ελάχιστα και όχι προβληματικά για τη θέαση.:a0210::a0210:
Τώρα για μαύρα και άραχνα, πατερνάκια και μετρήσεις, ας μιλήσουν οι ειδικοί. Πάντως, overall, το μηχάνημα παίρνει πολύ καλό βαθμό και πετάει το ''γάντι'' στις ανταγωνιστικές υλοποιήσεις. Πάντα τέτοια!!!!!!!!!