Επιλογη αυτοκινητου

Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Επιλογη αυτοκινητου

Να συμπληρώσω πως οι νέοι τρόποι μέτρησης στο μέλλον θα γίνονται στον δρόμο σε πραγματικές συνθήκες λειτουργίας και όχι στα εργαστήρια όπου τα πράγματα είναι πιο ευέλικτα.
Με το νέο τρόπο ακόμα και τα Euro 5 είναι αμφίβολο για αν θα συμπεριλαμβάνονται στα νέα όρια.

το ίδιο θα ισχύσει όμως και για τα βενζινοκίνητα. Δεν είναι δυνατόν να απαγορευτεί η κυκλοφορία των πετρελαιοκίνητων μέχρι και Euro 5 και να επιτρέπεται η κυκλοφορία βενζινοκίνητων αυτοκινήτων 15ετίας, ειδικά όταν δεν έχει ελεγχθεί ποτέ ο καταλύτης τους.
 
Υπαρχουν και καποια αλλα βιντεο που δειχνουν το αντιθετο παντως

Ποιά Ντίνο; και το λέω αυτό διότι είναι άλλο πράγμα να έχεις τρία διαφορικά τα οποία δουλεύουν και αποσυμπλέκονται όταν υπάρχει λόγος και άλλο πράγμα να έχεις ένα πολυσυμπλέκτη, ο οποίος επλέκει το πίσω ή το εμπρός διαφορικό όταν παρουσιαστεί πρόβλημα. Στην πρώτη περίπτωση το τρίτο διαφορικό λειτουργεί ήδη πριν παρουσιαστεί το πρόβλημα πρόσφυσης στο αυτοκίνητο και μοιράζει τη ροπή εκεί που πρέπει, ενώ στη δεύτερη περίπτωση ο συμπλέκτης δίνει κίνηση και ροπή στον άλλο άξονα αλλά σε σταθερή ροή π.χ. 50-50. Επομένως εκεί είναι που αρχίζει να γυρίζει τρελά ο τροχός με πρόβλημα πρόσφυσης. Το δεύτερο είναι κάτι σαν το esp. Το πρώτο είναι κανονική τετρακίνηση αφού απο 60 40 μπορεί να το αλλάξει σε 15 85.

Μόνο αν το δείς στην πράξη θα εκτιμήσεις τη διαφορά.

Φυσικά σε κάθε περίπτωση ακόμη και η τετρακίνηση που προσφέρει το BMW X1/X3, VW TIGUAN κλπ. είναι καλύτερη λύση σε σχέση με το αποκλειστικά μονοκούνητο VOLVO.

Υστ. Μιλώ πάντα για κίνηση εντός δρόμου.
Υστ. Επίσης το να μιλούμε για αυτοκίνητα 40.000-60.000 ευρώ και το κριτήριο να είναι το αισθητικό άντε και το κιβώτιο μου φαίνεται κάπως....
 
Last edited:
Χωρίς να είμαι ειδικός νομίζω ότι ένας συμπλεκτης Haldex δεν μπορεί να συγκριθεί με τρία διαφορικά με tor(que)sen(sing).
Άρα και το Lada Niva θα πρέπει να είναι εξαιρετικό στην τετρακίνηση.

Νομίζω ότι το δικό μου Mitsubishi ASX πρέπει να έχει 2 διαφορικά αλλά μου είπαν ότι η Mitsubishi έχει καλή τετρακίνηση. Ισχύει;
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Επιλογη αυτοκινητου

το ίδιο θα ισχύσει όμως και για τα βενζινοκίνητα. Δεν είναι δυνατόν να απαγορευτεί η κυκλοφορία των πετρελαιοκίνητων μέχρι και Euro 5 και να επιτρέπεται η κυκλοφορία βενζινοκίνητων αυτοκινήτων 15ετίας, ειδικά όταν δεν έχει ελεγχθεί ποτέ ο καταλύτης τους.

Ναι φυσικά...
Απλώς και σε συνέχεια περί εξέλιξης κινητήρων, στην βενζίνη ακόμα και σε euro 6 ήταν πιο εύκολο να πιάσουν τα ορια και δεν προβλέπεται δυσκολία ούτε στις νέες προδιαγραφές για euro 7.

Από την άλλη μάλλον είναι αρκετά δύσκολο η χρήση adblue να μπορέσει να σώσει το diesel για λίγα χρόνια ακόμα υπό το πρίσμα των πιο αυστηρών προδιαγραφών του euro 7 .
 
Απίστευτο το V90 cross και εννοείται ότι προσωπικά το προτιμώ από οποιοδήποτε suv.

Τώρα νομίζω ότι η 4κίνηση σε αυτή τη κατηγορία αυτοκινήτων είναι ένα "gadget"....
Δλδ αν θες πραγματικές off road δυνατότητες πας σε άλλο εντελώς αμάξι.

Ίσως να απασχολεί κάποιον που μένει Κοζάνη και βάζει χιονολάστιχα 2-3 μήνες το χρόνο....
 
Ποιά Ντίνο; και το λέω αυτό διότι είναι άλλο πράγμα να έχεις τρία διαφορικά τα οποία δουλεύουν και αποσυμπλέκονται όταν υπάρχει λόγος και άλλο πράγμα να έχεις ένα πολυσυμπλέκτη, ο οποίος επλέκει το πίσω ή το εμπρός διαφορικό όταν παρουσιαστεί πρόβλημα. Στην πρώτη περίπτωση το τρίτο διαφορικό λειτουργεί ήδη πριν παρουσιαστεί το πρόβλημα πρόσφυσης στο αυτοκίνητο και μοιράζει τη ροπή εκεί που πρέπει, ενώ στη δεύτερη περίπτωση ο συμπλέκτης δίνει κίνηση και ροπή στον άλλο άξονα αλλά σε σταθερή ροή π.χ. 50-50. Επομένως εκεί είναι που αρχίζει να γυρίζει τρελά ο τροχός με πρόβλημα πρόσφυσης. Το δεύτερο είναι κάτι σαν το esp. Το πρώτο είναι κανονική τετρακίνηση αφού απο 60 40 μπορεί να το αλλάξει σε 15 85.

Μόνο αν το δείς στην πράξη θα εκτιμήσεις τη διαφορά.

Φυσικά σε κάθε περίπτωση ακόμη και η τετρακίνηση που προσφέρει το BMW X1/X3, VW TIGUAN κλπ. είναι καλύτερη λύση σε σχέση με το αποκλειστικά μονοκούνητο VOLVO.

Υστ. Μιλώ πάντα για κίνηση εντός δρόμου.
Υστ. Επίσης το να μιλούμε για αυτοκίνητα 40.000-60.000 ευρώ και το κριτήριο να είναι το αισθητικό άντε και το κιβώτιο μου φαίνεται κάπως....

Η επιλογή έχει να κάνει με τις ανάγκες του καθενός και τη χρήση φυσικά που θα κάνει. Έχοντας αρκετούς γνωστούς που επέλεξαν SUV για τις μετακινήσεις τους, οι περισσότεροι το έκαναν για το αισθητικό κομμάτι, την αίσθηση που προσφέρει και τους χώρους. Για χρήση εντός πόλης, πόσο μάλλον εντός Αττικής δε, οι ανάγκες σε χώρους θα μπορούσαν κάλλιστα να καλυφθούν με ένα avant τα οποία παρότι είναι υπερδημοφιλή στο εξωτερικό, στην Ελλάδα αντιθέτως οι περισσότεροι θα τα κακοχαρακτηρίσουν, πόσο μάλλον να τα αγοράσουν.

Θέλω να καταλήξω στο ότι ανάλογα με τη χρήση που πρόκειται να γίνει, μπορεί η τετρακίνηση να είναι δεύτερης σημασίας -αν όχι τρίτης- παρότι το αυτοκίνητο μπορεί να είναι ή να παραπέμπει σε SUV. Προσωπικά αν και sedan, επέλεξα το A4 σε quattro όχι για τη δυσκολία της Κηφισίας κάθε μέρα αλλά για την αυξημένη αίσθηση ασφάλειας σε ορεινές επαρχιακές διαδρομές. Αν κάποιος ωστόσο το χρησιμοποιεί μόνο για τη Κηφισίας η οποία άντε να δει 2 πόντους χιόνι τον χρόνο έκανε απλώς κακή επιλογή, ανεξαρτήτως του ότι έδωσε 40-80χιλ για αυτοκίνητο.
 
Απάντηση: Re: Επιλογη αυτοκινητου

Τώρα νομίζω ότι η 4κίνηση σε αυτή τη κατηγορία αυτοκινήτων είναι ένα "gadget"....
Δλδ αν θες πραγματικές off road δυνατότητες πας σε άλλο εντελώς αμάξι.

Ίσως να απασχολεί κάποιον που μένει Κοζάνη και βάζει χιονολάστιχα 2-3 μήνες το χρόνο....

Τα σημαντικότερα προτερηματα της τετρακίνησης είναι η ασφάλεια και το καλύτερο πάτημα στον δρόμο και όχι τόσο το off-road.
 
Θα διαφωνήσω.....εκτός αν μιλάμε για επίπεδα evo,rs,a45, 911κοκ.....όπου έχουν κατασκευαστεί για να χρησιμοποιούν την τετρακίνηση για να καταφέρουν να περάσουν την ιπποδύναμη τους στο δρόμο.....
Σε καθημερινά αμάξια με 150-200 άλογα δεν τίθεται ζήτημα ασφάλειας.....
Μόνο 0-100 καλύτερα θα έχεις αν αυτό κάτι σημαίνει.
 
Απάντηση: Re: Επιλογη αυτοκινητου

Θα διαφωνήσω.....εκτός αν μιλάμε για επίπεδα evo,rs,a45, 911κοκ.....όπου έχουν κατασκευαστεί για να χρησιμοποιούν την τετρακίνηση για να καταφέρουν να περάσουν την ιπποδύναμη τους στο δρόμο.....
Σε καθημερινά αμάξια με 150-200 άλογα δεν τίθεται ζήτημα ασφάλειας.....
Μόνο 0-100 καλύτερα θα έχεις αν αυτό κάτι σημαίνει.

Δεν νομίζω ότι είναι δύσκολο να αντιληφθεί κάποιος τα προτερήματα της καλής τετρακίνησης, ειδικά αν μπεις γρήγορα σε στροφές η αν οδηγείς σε βρεγμένο οδόστρωμα...
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Επιλογη αυτοκινητου

Ναι φυσικά...
Απλώς και σε συνέχεια περί εξέλιξης κινητήρων, στην βενζίνη ακόμα και σε euro 6 ήταν πιο εύκολο να πιάσουν τα ορια και δεν προβλέπεται δυσκολία ούτε στις νέες προδιαγραφές για euro 7.

Από την άλλη μάλλον είναι αρκετά δύσκολο η χρήση adblue να μπορέσει να σώσει το diesel για λίγα χρόνια ακόμα υπό το πρίσμα των πιο αυστηρών προδιαγραφών του euro 7 .

φυσικά αλλά δεν μιλούμε για euro 6 Και 7. Μιλούμε για τα οχήματα που ήδη κυκλοφορούν, και στην Ελλάδα υπάρχουν εκατοντάδες χιλιάδες χάροι, βενζινοκίνητα αυτοκίνητα που έχουν να δουν συνεργείο από το 2012 ίσως και παλαιότερα. Και πετρελαιοκίνητα με εκατομμύρια χιλιόμετρα στον κινητήρα τους.
 
Απίστευτο το V90 cross και εννοείται ότι προσωπικά το προτιμώ από οποιοδήποτε suv.

Τώρα νομίζω ότι η 4κίνηση σε αυτή τη κατηγορία αυτοκινήτων είναι ένα "gadget"....
Δλδ αν θες πραγματικές off road δυνατότητες πας σε άλλο εντελώς αμάξι.

Ίσως να απασχολεί κάποιον που μένει Κοζάνη και βάζει χιονολάστιχα 2-3 μήνες το χρόνο....

δεν τέθηκε ποτέ το θέμα της κίνησης εκτός δρόμου. Πάντα για κίνηση εντός δρόμου ομιλούμε. Επίσης δεν ομιλούμε για την κίνηση στην Αθήνα και γύρω από την πόλη, αλλά στο Βέλγιο και στις γύρω χώρες.
 
Re: Απάντηση: Re: Επιλογη αυτοκινητου

Δεν νομίζω ότι είναι δύσκολο να αντιληφθεί κάποιος τα προτερήματα της καλής τετρακίνησης, ειδικά αν μπεις γρήγορα σε στροφές η αν οδηγείς σε βρεγμένο οδόστρωμα...
Τι εννοείς καλή τετρακίνηση?
Για μένα καλή τετρακίνηση είναι η τετρακίνηση του evo......
Για τον πατέρα μου του landcruiser, για ένα φίλο μου με 159 3.2 q4 το τριπλό torsen.....
Σίγουρα καλή τετρακίνηση για πολιτική χρήση είναι ακομα και το haldex 3ης,4ης,5ης γενιάς.....
Επίσης ακόμα και στο βρεγμένο τι νομίζεις θα κάνει η τετρακίνηση ακόμα και σε πολύ γρήγορους ρυθμούς μιας πολιτικής κίνησης....
Εκτός αν μιλάμε για πίστα.....
 
Εάν κανείς έχει οδηγήσει καινούρια Γερμανικά και Ιαπωνικά/Κορεάτικα στα ''κοινά θνητά'' τους μοντέλα οι διαφορές είναι τεράστιες. Από εκεί και πέρα, όντως, κάποια Lexus έχουν βελτιωθεί κατά πολύ σε επίπεδο συμπεριφοράς ωστόσο τα cvt που χρησιμοποιούν καταστρέφουν τον όποιο ''σπορ'' χαρακτήρα του μοντέλου.


συμφωνώ για τα γερμανικά,
αλλά το συγκεκριμένο "cvt" είναι πολύ καλή λύση για την πόλη, γιατί επιτρέπει την συνεχώς μεταβαλλόμενη σχέση μεταξύ ηλεκτροκινητήρων και κινητήρα εσωτερικής καύσης, οι οποίοι είναι συνεχώς συνεπλεγμένοι μεταξύ τους,
έτσι ξεκινάς στο φανάρι χωρίς το ενοχλητικό γύρισμα της μίζας, αθόρυβα και ξεκούραστα,

εντάξει, άμα θες την αίσθηση των στροφών που ανεβαίνουν και αλλάζουν ταχύτητες, δεν υπάρχει
 
Re: Απάντηση: Επιλογη αυτοκινητου

Kάτι σαν κι αυτά λέει ο Ντίνος νομίζω.
https://www.youtube.com/watch?v=HvqQuC_8VrM
https://www.youtube.com/watch?v=vpfDbXDZNiw

Τελικά στο youtube βρίσκεις ότι "παράδειγμα" θες.

το πρώτο βιντεάκι είναι παραγωγή της BMW και φαίνεται και από την ποδιά στην εξέδρα. Έχουν γυριστεί όμως πολλά βιντεάκια από ανεξάρτητους που προσπαθούν να διαπιστώσουν κατά; όσο ο συμπλέκτης Χ είναι όπως τον περιγράφει, κι όλα έχουν καταλήξει σε διαφορετικά συμπεράσματα. Το Χ1 πάντως έχει καλύτερη επίδοση σε σχέση με το Χ3. Το δεύτερο είναια υτό που βίωσα εγώ τον προηγούμενο Ιανουάριο. Το Χ5 έφευγε πίσω όπως δείχνει και στο βίντεο και τελικά έπαθε μικροζημιά στις λαμαρίνες του και το Α4 πήγε κανονικότατα.

Επίσης θα ήθελα να θυμίσω ότι μπορεί οι περισσότεροι να μένετε στην Αττική και αρκετοί να μένουμε στη Θεσσαλονίκη, αλλά όταν βρισκόμαστε εκτός πόλης δεν είναι καθόλου σπάνιο να συναντήσουμε φαινόμενα διαφορετικά από αυτά που βιώνουμε στην Αττική. Να θυμίσω τί έγινε πριν λίγες μέρες στη Λαμία;
 
δεν τέθηκε ποτέ το θέμα της κίνησης εκτός δρόμου. Πάντα για κίνηση εντός δρόμου ομιλούμε. Επίσης δεν ομιλούμε για την κίνηση στην Αθήνα και γύρω από την πόλη, αλλά στο Βέλγιο και στις γύρω χώρες.
Ούτε εγώ το έθεσα......
Ακριβώς αυτό λέω ότι για πολιτική χρήση δρόμου μη το πολυψάχνετε με τη 4κίνηση.
Όλες λίγο πολύ θα αποδόσουν αυτό που πρέπει να αποδώσουν δεδομένου του πέλματος ελαστικού τανκ που πλέον είναι "μαστ" σ'αυτή τη κατηγορία.

Αν χιονίζει θες χιονολάστιχα.....έτσι κάνουν έξω σε μέρη σαν την Ελβετία
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Επιλογη αυτοκινητου

Τι εννοείς καλή τετρακίνηση?
Για μένα καλή τετρακίνηση είναι η τετρακίνηση του evo......
Για τον πατέρα μου του landcruiser, για ένα φίλο μου με 159 3.2 q4 το τριπλό torsen.....
Σίγουρα καλή τετρακίνηση για πολιτική χρήση είναι ακομα και το haldex 3ης,4ης,5ης γενιάς.....
Επίσης ακόμα και στο βρεγμένο τι νομίζεις θα κάνει η τετρακίνηση ακόμα και σε πολύ γρήγορους ρυθμούς μιας πολιτικής κίνησης....
Εκτός αν μιλάμε για πίστα.....

Να στο πω διαφορετικά: ακόμα και φθηνή τετρακίνηση έχει καλύτερη συμπεριφορά στον δρομο από καθόλου. Ποσο μάλλον για εξελιγμένα συστήματά όπως το Quattro ultra που συζηταμε.
 
Δε διαφωνώ σε αυτό αν μιλάμε για το ίδιο αμάξι (με και χωρίς 4κίνηση), διαφωνώ στο πότε θα σου χρειαστεί!

Πολλοί παίρνουν τετρακίνητο και πραγματικά δε τους χρειάζεται στους ρυθμούς που κινούνται...... πλειοψηφία.....αυτό λέω.

Αν λοιπόν εγώ οδηγώ στο 30% των δυνατοτήτων του αυτοκινήτου μου δε μου προσφέρει τπτ η 4κίνηση, άσχετα αν εγώ νιώθω Vatanen.
Οπότε στη πραγματικότητα η 4 κίνηση δε μου προσφέρει περισσότερη ασφάλεια αν οδηγάω έτσι, δε μου προσφέρει τπτ....απλά εγώ έχω την ψευδαίσθηση και λέω του γείτονα ότι έχω 4κινητο και στρίβω καλύτερα.....στη πραγματικότητα έχει αποδειχθεί πολλάκις ότι ακόμα και σε γυρολόγια πίστας πολλά 4κινητα κινούνται, για διάφορους λόγους, πιο αργά από 2κίνητα.
 
Απάντηση: Re: Επιλογη αυτοκινητου

Δε διαφωνώ σε αυτό αν μιλάμε για το ίδιο αμάξι (με και χωρίς 4κίνηση), διαφωνώ στο πότε θα σου χρειαστεί!

Πολλοί παίρνουν τετρακίνητο και πραγματικά δε τους χρειάζεται στους ρυθμούς που κινούνται...... πλειοψηφία.....αυτό λέω.

Αν λοιπόν εγώ οδηγώ στο 30% των δυνατοτήτων του αυτοκινήτου μου δε μου προσφέρει τπτ η 4κίνηση, άσχετα αν εγώ νιώθω Vatanen.
Οπότε στη πραγματικότητα η 4 κίνηση δε μου προσφέρει περισσότερη ασφάλεια αν οδηγάω έτσι, δε μου προσφέρει τπτ....απλά εγώ έχω την ψευδαίσθηση και λέω του γείτονα ότι έχω 4κινητο και στρίβω καλύτερα.....στη πραγματικότητα έχει αποδειχθεί πολλάκις ότι ακόμα και σε γυρολόγια πίστας πολλά 4κινητα κινούνται, για διάφορους λόγους, πιο αργά από 2κίνητα.

Εντάξει, αν πηγαίνεις αργά και σε ευθεία, προφανώς δεν θα σου χρειαστεί . Όμως τη μια φορά που θα την έχεις ανάγκη, τότε θα την εκτιμήσεις. Αν έχεις συνηθίσει τετρακίνητο επιπέδου Quattro, δύσκολα επιστρέφεις σε δικινητο.
Τα δυο μειονεκτήματα του είναι το εξτρα κόστος και η αυξημένη κατανάλωση ( αν και με συστήματά τύπου ultra αυτό ουσιαστικά λύθηκε).