Επιλογη αυτοκινητου

Η ενεργή αναγέννηση θελει οδήγηση για 20-25 λεπτά με 3000-3500 στροφές και 4η. Μια φορά μου ετυχε ενώ ειχα σημαντική δουλεια, αναγκάστηκα να αλλάξω ραντεβού (βρίσκοντας μια χαζη δικαιολογία) και να μπώ Αττική οδό για 25 λεπτά μέχρι να σβήσει το λαμπάκι στο ταμπλώ...
 
Last edited:
παιδιά έχουν συμβεί σε πολλούς.

έφτασες?
ναι παρακάρω....

άντε τι έγινε? ακόμα?
πάω βόλτα έκανε αναγέννηση....


φτάσαμε, ίσα που το προλάβαμε ανοιχτό.
Να και θέση να παρκάρεις.
ΟΚ κατέβα εσύ, εγώ θα πάω μια βόλτα....

Μια από τα ιδια....πάντα το αντιλαμβάνομαι οταν πάω σπίτι .....χαχα...οπότε κατεβάζω επιβάτες και φεύγωωωωωω...εμένα δυστυχώς δεν έχει ένδειξη αλλά από τα πολλά κατάλαβα οτι κάνει την δουλεία του οταν δουλεύει το βιντιλατερ και βγάζει μια σχετική μυρωδια...
 
@Βλαση
όταν θέλει στην ενεργή αναγέννηση τουλάχιστον 15 λεπτά σε σχετικό ζόρισμα προφανώς και 3 γεμίσματα στο κόκκινο δεν φτάνουν. Απλά το να οδηγείς πιό γκαζάτα και στροφάτα μπορεί να βοηθάει στην παθητική αναγέννηση και έτσι οι ενεργές να γίνονται πιό σπάνια ή να μην χρειάζονται τόσο συχνά. είναι γεγονός ότι τα εταιρικά συνέχεια κάνουν αναγέννηση, μέχρι να πεθάνουν τα dpf.

@Ντίνο
Τα κατάλοιπα στους 630 βαθμούς γίνοντα στάχτη και φεύγουν απο την εξάτμιση. Ακριβώς η ίδια διαδικασία (του φούρνου) γίνεται στην βεβιασμένη αναγέννηση όταν τα παίξει το φίλτρο και προσπαθείς να το αναστήσεις. "Πίπες" γιοκ.

Εχω βαρεθεί να διαβάζω άρθρα στο δίκτυο ...

Εννοω οτι - τελικως - τα οποια βλαβερα καταλοιπα με τον εναν ή αλλο τροπο θα βγουν στην ατμοσφαιρα.
Ειτε σιγα σιγα (κατα την διαρκεια της φυσιολογικης λειτουργιας) ειτε μια και εξω (μετα την καυση τους κατα την διαρκεια της αναγεννησης του dpf)
 
Απάντηση: Re: Επιλογη αυτοκινητου

δεν θέλω να κάνω τον έξυπνο, ούτε είμαι υπερβολικός.
Και γω αγόρασα diesel με τη λογική της οικονομίας των πολλών χλμ, έψαξα δε (ομολογώ περιορισμένα) για dpf και κατέληξα ότι είναι κάτι στη λογική του γνωστού φίλτρου πετρελαίου των αυτοκινήτων ΟΧΙ το ίδιο το dpf κατασκευαστικά και λειτουργικά.
Μάλιστα μου έκανε εντύπωση πως ο πωλητής, αφού γνωριστήκαμε και με είδε 4-5 φορές, επέμενε να παρω βενζίνη και ήθελε να με διώξει από το πετρέλαιο.
Αφού το αποφάσισα άρχισε να με "καθησυχάζει" λέγοντας κάτι αόριστα να βάζω καλό πετρέλαιο, να κάνω που και που μια βόλτα εκτός πόλης για ξεκάπνισμα κλπ και είχε ένα ύφος...ότι "τυλιχτηκα".
Στην πορεία τα έμαθα όλα.

Πετρέλαιο λοιπόν σημαίνει:
1. όχι μικρές διαδρομές
2. όχι σταμάτα σβήνε και ξεκίνα.
3. όχι πάνε στο περίπτερο για τσιγάρα.
4. μη σβήνεις όταν πχ βγαίνεις για τσιγάρα (όπως θα έκανες με το βενζίνης)
5. γενικά όχι χαμηλές στροφές κι ας τραβάει - που τραβάει
6. ξέχνα τα βελάκια που λενε αλλαγή ταχύτητας.
7. ξέχνα την (μεγάλη) οικονομία. Αν σου λέει 3.5 l/100 θα είναι 5 και κάντο 5.5 εσύ για να είσαι ήσυχος.

Το dpf
κάθε τόσο μαζεύει κατάλοιπα τα οποία για να τα κάψει θέλει να είναι ζεστός ο κινητήρας άνω των 600 βαθμών και να κινείται για αρκετή ώρα έτσι ώστε ο εγκέφαλος να καταλάβει ότι μπορεί να το κάνει. Αυτή είναι η παθητική αναγέννηση. Υπάρχει και η ενεργητική που γίνεται όταν μπουκώσει μερικά το φίλτρο και τότε ρίχνει μέσα καύσιμο για να ανεβάσει θερμοκρασία και να γίνει στάχτη και να βγούν τα κατάλοιπα.
Μέχρι εδώ καλά.
Όμως το πότε θα γίνει αυτό το αποφασίζει μόνο του και σε πολλά αυτοκίνητα δεν υπάρχει καν ένδειξη.
Το καταλαβαίνεις από:
α. ψηλότερο ρελαντί
β. ψηλότερη κατανάλωση σε στάση (πχ αντί 0.4 0.7)
γ. δυσκολία στην ανταπόκριση στο γκάζι
δ. λειτουργία βεντιλατέρ πχ στο καταχείμωνο με -1 σα διαολεμένο
ε. επίσης στη στιγμιαία κατανάλωση όταν αφήνεις το γκάζι αντί να δείχνει 0.0 δείχνει κάτι πχ 0.2

τότε.... κάνεις μια βόλτα με ταχύτητα άνω των 70-80 με τρίτη ή τετάρτη, αρκεί να είσαι πάνω από 2000 στροφές.
και....περιμένεις.
μετά από κανα 10λεπτο τέταρτο...θεωρητικά σταματάει
αν δεν το κάνεις, (και είσαι μέσα στην πόλη και πέσει η θερμοκρασία ή οι στροφές ή η ταχύτητα) αναγκάζεται να σταματήσει με το ζόρι και τότε επιστρέφει ή μπορεί να επιστρέψει πετρέλαιο στο κάρτερ αλλοιώνοντας τη σύνθεση του λιπαντικού. Με γνωστές συνέπειες. Αν ανεβεί η στάθμη του πετρελαίου μπορεί να υπάρχουν άλλες συνέπειες που περιγράφονται καλύτερα εδώ
http://www.dpfecocleaning.gr/index.php?act=viewCat&catId=5
αλλά και πιό γραφικά αλλού στο διαδίκτυο.

Η αναγέννηση γίνεται όλο και πιό συχνά ανάλογα με το πόσο μπουκώνει το φίλτρο ή το αν δεν γίνεται η παθητική αναγέννηση, δηλαδή βόλτες εκτός πόλης.
Σε μένα το έκανε στα 1000, τώρα μετά από 1.5 χρόνο το κάνει στα 700 ή και πιό κάτω. Αλλοτε 800... Πολλές φορές δεν το καταλαβαίνεις καν.
Εγώ σημειώνω πλέον κάθε πότε γίνεται.
Υποθέτω όσο πιό συχνά γίνεται τόσο πιό πολύ πρέπει να προσέχεις.

Όλα αυτά ακυρώνουν την όποια διάθεση για οικονομία έχεις εσύ ή μπορεί το ίδιο το αμάξι.
Πχ μπορεί άνετα να πηγαίνει με 5η στην ανηφόρα από τις 1400 και να τραβάει, αλλά....καλό σίγουρα δεν κάνει.
Βελάκια για αλλαγή ταχύτητας ....άχρηστα. Ό,τι πρέπει για καταστροφή dpf. Γεμίσματα και άκουσμα κινητήρα η λύση?
Πιθανόν.

Ευτυχώς ένα πετρέλαιο των 1300-1500 κυβικών σήμερα έχει επιδόσεις δίλιτρου βενζίνης και η οικονομία του είναι σημαντική, αλλά όχι όσο θα ήθελε κανείς.

Τα dpf δεν καλύπτονται από εγγύηση, ούτε από επέκταση εγγύησης.
Κόστος...2000-3000 και βάλε.
Όπως είπε ο αυστραλός στο προηγούμενο βίντεο (που τον βρήκατε φλύαρο) το φίλτρο μπορεί να χαλάσει και από άλλες αιτίες, ακόμα και αν εσύ είσαι εντάξει.
Ή ακόμα και να χαλάσει και να το αλλάξεις και να χαλάσει αμέσως. Είναι τόσο πολύπλοκη η λειτουργία του που κινδυνεύει από ο,τιδήποτε.

Το θέμα είναι ότι κάποια στιγμή οι εταιρείες αποφάσισαν να ρίξουν στην παραγωγή πετρελαιοκινητήρες ίσως για τελευταία φορά και επιστρατεύτηκαν νέες πατέντες που η vag τις έσπρωξε σε άλλους γαλαξίες, με αποτέλεσμα σήμερα να έχουμε αυτοκίνητα με πολύ πιο κοντινή ημερομηνία λήξης από αυτήν που περιμέναμε, αλλά και με πάντα τον κίνδυνο ενός "ξαφνικού θανάτου"

Το μόνο παρήγορο είναι ότι όπως έγινε με τους καταλύτες, ήδη έχουν αρχίσει να κυκλοφοράνε ευρέως οι ιμιτασιόν αλλά και οι υπηρεσίες καθαρισμού ή βεβιασμένης αναγέννησης. Ίσως αυτά ρίξουν το κόστος.
Πάντως η χώρα μας πρωτοπορεί (παραδόξως όχι μόνη της) στην αφαίρεση dpf, θεωρητικά όλα τα ταξί euro 5, 6 τα έχουν βγάλει και στα φόρουμ γίνεται καυγάς των "έξυπνων" που τα βγάζουν με τα "κορόιδα με οικολογική συνείδηση" που τα κρατούν, ενώ ως συνήθως την γλυτώνουν οι εταιρείες που έχουν ξεγελάσει συστηματικά το αγοραστικό κοινό.
Εχεις δικιο σε όλα αυτά που γραφεις για αυτό λεμε πως η αγορα diesel για κινησεις μεσα στην πολη είναι ακυρη επιλογη.
Ακομα πιο ακυρη για να μην πω ανόητη η επιλογη να συνδυάζεται με αγορα αυτοκίνητων μικρου κυβισμου.
Δηλαδη πώς να χαρακτηρίσω καποιον που πηρε 1200αρι diesel που εδωσε 2000 παραπάνω απο το να έπαιρνε το ιδιο σε βενζίνη και κανει με τα βιας 10000- 15000 τον χρονο ( και τετοιους εχει πολλούς)
Οσοι κανουν πολλα χιλιόμετρα σε ανοιχτο δρομο θα μεινουν ευχαριστημένοι και ότι γραφεται αυτή την στιγμή θα τους φαίνεται καπως ( λογικο).
Παντως αλλαγες dpf δεν γινονται ευκολα.
Το κοστος είναι αποτρεπτικό και συνήθως γινονται καθαρισμοί ( βγάλσιμο και βούτηγμα στα χημικά) η με την βοηθεια διαγνωστικού που είναι και η πιο οικονομική λύση.

https://www.youtube.com/watch?v=WT4kwMHUFJ4
 
Εννοω οτι - τελικως - τα οποια βλαβερα καταλοιπα με τον εναν ή αλλο τροπο θα βγουν στην ατμοσφαιρα.
Ειτε σιγα σιγα (κατα την διαρκεια της φυσιολογικης λειτουργιας) ειτε μια και εξω (μετα την καυση τους κατα την διαρκεια της αναγεννησης του dpf)

η στάχτη λενε είναι ΟΚ
 
Βλάση ,νομίζω ότι η κόντρα δεν ήταν δίκαια .
Μπορούσαν να βάλουν δύο παγωμένους δρόμους με χιόνι να τους ανέβουν ή κάτι παρόμοιο .
 
Το Lada δεν φαίνεται να πατάει μπροστά, είναι σούζα.

Και δεν νομίζω μια τέτοιου είδους δοκιμή να δείχνει κάτι. Ακόκα κι αν το αποτέλεσμα ήταν διαφορετικό.
 
Απάντηση: Re: Επιλογη αυτοκινητου


Η δύναμη προς τα πίσω που ασκείται και στα δύο αυτοκίνητα είναι ίδια ακριβώς.
Και μηδενική ιπποδύναμη να είχε το Lada, αν τα λάστιχά του γαντζωνανε στο έδαφος από του Audi, τότε το Audi δεν θα μπορούσε να το μετακινήσει ούτε ένα εκατοστο!

Η καλύτερη τετρακίνηση (δεν αναφέρομαι σε κρατήματα στις στροφές αλλά μόνο σε πέρασμα δύσβατων δρόμων) είναι αυτή που εκμεταλλεύεται καλύτερα την πρόσφυση των 4 ελαστικών.

Με την ευκαιρία, εδώ ένα σωστό άρθρο για τα ελεγχόμενα διαφορικά.
 
Re: Απάντηση: Επιλογη αυτοκινητου

Το Lada δεν φαίνεται να πατάει μπροστά, είναι σούζα.

Και δεν νομίζω μια τέτοιου είδους δοκιμή να δείχνει κάτι. Ακόκα κι αν το αποτέλεσμα ήταν διαφορετικό.

το lada δεν πατά μπροστά διότι το audi πρόλαβε και ξεκίνησε πρώτο μάλλον λόγω κιβωτίου ταχυτήτων (αυτόματο λογικά) . Από εκεί και πέρα το Lada είναι λογικό να είναι σε δυσμενή θέση. Θα ήθελα να έβλεπα και τους τροχούς του audi. Πάντως είναι περισσότερο θέμα πρόσφυσης και λιγότερο ισχύος.
 
Ναι από Βέλγιο Τάκη, τελική τιμή 35k από 52k τιμοκαταλόγου εδώ.

όταν λέμε Βέλγιο τι εννοούμε?
Ανεξάρτητη εισαγωγή μέσω εμπόρου και εκτελωνιστή ή
βόλτα στο Βέλγιο και αγορά από κατάστημα εκεί?
 
Είμαι κατοικος Βελγιου μιας και βρήκα εκεί δουλειά, όποτε και πρόκειται για κανονική αγορά από τον ντόπιο αντιπρόσωπο. Λόγω όμως προνομίων απο τον εργοδότη, δεν πληρώνουμε ΦΠΑ που ειναι 21% και επιπλέον λαμβανουμε μια έκπτωση 18-20%.


Sent from my iPad using Tapatalk