Επιλογη αυτοκινητου

Σας ευχαριστώ όλους για τις γνώσεις, αλλά και για τη γνώμη σας. Βοηθήσατε πολύ στην απόφαση μου.

Πράγματι, το 4Χ4 δεν ήταν στις αρχικές προδιαγραφές μου, απλά προέκυψε. Σίγουρα δεν θα είναι η χρήση του αυτοκινήτου off road. Απλά, αν προκύψει καλό είναι να υπάρχει η δυνατότητα. Σίγουρα όμως η μόνιμη τετρακίνηση θα δώσει καλύτερη πρόσβαση στο δρόμο, με μεγαλύτερη ασφάλεια.

Πολύ χαριτωμένο το video του Σλοβένου φίλου.

Συνεχίστε τις τεχνικές πληροφορίες που γράφετε, γιατί είναι πολύ ενδιαφέρουσες.
 
το haldex ενεργοποιείται με μια καθυστέρηση.
Τουλάχιστον το 100% της δράσης του.
Ολη την ώρα στους πίσω τροχούς υπάρχει ένα μικρό ποσοστό της ροπής (και περιστρέφονται) γύρω στο 5-10%
Η πλήρης όμως ενεργοποίησή του γίνεται όταν σπινάρουν οι μπροστινοί.

Η καθυστέρηση αυτή κάνει το σύστημα και την καταπόνηση πιό οικονομική από το κανονικό αλλά...η αίσθηση είναι βασικά σχεδόν 2κίνητη. Εστω κάτι παραπάνω που σε πολύ δύσκολες στιγμές (απ αυτές που δεν νιώθεις σχεδόν ποτέ στην άσφαλτο) θα το νιώσεις.
 
Πάντως η τετρακίνηση, αν μπορεί να υπάρχει, είναι must. Και στα κανονικά αυτοκίνητα σύστημα ελέγχου πρόσφυσης σοβαρό όχι σαν τα χαζά esp. Πριν 12 ημέρες αν θυμάμαι καλά ήμουν σε συνάντηση εργασίας με στελέχη της Πολιτικής Προστασίας. Εκτίμηση (όχι εμπειρική) ότι την επόμενη πενταετία ο κίνδυνος για τους πολίτες σε μέρη που θεωρούνταν πλήρως ασφαλή από τη φύση όπως οι 4 μεγάλες πόλεις, έχει αυξηθεί 10 φορές. Όχι 10%, αλλά 10 φορές. Επομένως θα πρέπει να κάνουμε τις αγορές, προμήθειες, συντηρήσεις, κλπ. με βάση αυτά τα νούμερα κι όχι με τα συνήθη μέχρι τώρα.

Η προμήθεια ή η οδήγηση ενός αυτοκινήτου με τετρακίνηση μπορεί να αποσοβήσει κίνδυνο για τα μέλη μιας οικογένειας.
 
Γενικά πάνω από 161 gr... ανεβαίνουν πολύ τα τέλη (με τα σημερινά δεδομένα).
 
Προσφατα ανακαλυψα οτι στο σαιτ της ADAC (γερμανικη ελπα) υπαρχουν λεπτομερεις αναλυσης πολλων αυτοκινητων και βαθμολογηση τους.

https://www.adac.de/infotestrat/tests/auto-test/select.aspx

προφανως και θα ειναι πιο χρησιμο σε γερμανομαθεις, αλλα εν τουτοις ολοι με τη βοηθεια google translate μπορουν να ριξουν μια ματια, εστω και στις βαθμολογησεις. Υποψιν οτι ακολουθουν το γερμανικο συστημα, οπου 1.0 ειναι ο πιο καλος βαθμος και χειροτερος το 5.0

Να επισημανω (κατι ανεξαρτητο απο ικανοτητα με τη γλωσσα) οτι εχουν φωτογραφιες απο πορτ μπαγαζ με αναλυτικα τις διαστασεις (βαθος, πλατος, υψος) και οχι μονο τον χωρο σε λιτρα (που καποιες φορες δεν αρκει ή ειναι παραπλανητικος).
 
Πάντως η τετρακίνηση, αν μπορεί να υπάρχει, είναι must. Και στα κανονικά αυτοκίνητα σύστημα ελέγχου πρόσφυσης σοβαρό όχι σαν τα χαζά esp. Πριν 12 ημέρες αν θυμάμαι καλά ήμουν σε συνάντηση εργασίας με στελέχη της Πολιτικής Προστασίας. Εκτίμηση (όχι εμπειρική) ότι την επόμενη πενταετία ο κίνδυνος για τους πολίτες σε μέρη που θεωρούνταν πλήρως ασφαλή από τη φύση όπως οι 4 μεγάλες πόλεις, έχει αυξηθεί 10 φορές. Όχι 10%, αλλά 10 φορές. Επομένως θα πρέπει να κάνουμε τις αγορές, προμήθειες, συντηρήσεις, κλπ. με βάση αυτά τα νούμερα κι όχι με τα συνήθη μέχρι τώρα.

Η προμήθεια ή η οδήγηση ενός αυτοκινήτου με τετρακίνηση μπορεί να αποσοβήσει κίνδυνο για τα μέλη μιας οικογένειας.

Tι είναι αυτό που γράφεις; Εννοείς ότι αναμένονται σεισμοί, πόλεμοι, πυρκαγιές, πλημμύρες; Και χρειαζόμαστε όλοι από ένα Leopard; Γράψε να ξέρουμε.
 
Η 2ημερη επαφή μου με το νέο μου αυτοκίνητο πια, Skoda Kodiaq 1.4 TSI 150hp, DSG 4X4.
Απλά, είναι εκπληκτικό! Η ποιότητα είναι εμφανής παντού, η αίσθηση κύλισης, η μονοση, οι χώροι, κλπ. Αυτό όμως που είναι για εμένα φοβερό και δεν το περίμενα, είναι το αυτόματο σασμάν. Όσοι δεν το εκτιμούν, σ αυτούς κι εγώ μέχρι προχθές, απλά δοκιμάστε το!
 
Re: Απάντηση: Επιλογη αυτοκινητου

Η 2ημερη επαφή μου με το νέο μου αυτοκίνητο πια, Skoda Kodiaq 1.4 TSI 150hp, DSG 4X4.
Απλά, είναι εκπληκτικό! Η ποιότητα είναι εμφανής παντού, η αίσθηση κύλισης, η μονοση, οι χώροι, κλπ. Αυτό όμως που είναι για εμένα φοβερό και δεν το περίμενα, είναι το αυτόματο σασμάν. Όσοι δεν το εκτιμούν, σ αυτούς κι εγώ μέχρι προχθές, απλά δοκιμάστε το!
Καλοταξιδο και να το χαρείτε όλοι στην οικογένεια!

Το dsg είναι φανταστικό και φοβερά οικονομικό. Οδηγάει πιο οικονομικά από όσο ένα χειροκίνητο. Επιφυλάσσομαι για την αξιοπιστία του μιας και είναι θέμα που και εμένα με απασχολεί.

Το start stop μου σπάει τα νεύρα και μακάρι να υπήρχε τρόπος,χωρίς coding, που να μπορούμε να το απενεργοποιήσουμε μόνιμα.
 
Tι είναι αυτό που γράφεις; Εννοείς ότι αναμένονται σεισμοί, πόλεμοι, πυρκαγιές, πλημμύρες; Και χρειαζόμαστε όλοι από ένα Leopard; Γράψε να ξέρουμε.

Πόλεμοι όχι. Όλα τα άλλα, μαζί με καύσωνες, παγοκαταιγίδες, καταιγίδες κεραυνών ναι. Και το θέμα δεν είναι τί θα έρθει αλλά το πώς θα έρθει. Η φωτιά στο Μάτι από την ώρα που πέρασε τη Μαραθώνος μέχρι τη θάλασσα πήρε 12 λπτ. Δηλαδή έτρεχε με 100 μ. το λπτ περίπου. Μπορεί να ρωτήσεις την Πυροσβεστική. Θα σου πουν ότι αυτά τα φαινόμενα δεν υπήρξαν άλλη φορά στο νομό Αττικής.

Πολύ απλά πρέπει να αλλάξουμε το επίπεδο γνώσης και εκπαίδευσης και επίσης να κάνουμε τις αντίστοιχες επιλογές σε κατοικία, μετακίνηση κλπ.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Επιλογη αυτοκινητου

Καλοταξιδο και να το χαρείτε όλοι στην οικογένεια!

Το dsg είναι φανταστικό και φοβερά οικονομικό. Οδηγάει πιο οικονομικά από όσο ένα χειροκίνητο. Επιφυλάσσομαι για την αξιοπιστία του μιας και είναι θέμα που και εμένα με απασχολεί.

Το start stop μου σπάει τα νεύρα και μακάρι να υπήρχε τρόπος,χωρίς coding, που να μπορούμε να το απενεργοποιήσουμε μόνιμα.

Σε ευχαριστώ πολύ. Το start/stop δεν με ενοχλεί, δεν ακούγεται όπως στο juke (πετρέλαιο) που είχα. Επίσης, είναι πολύ βολικό το αυτόματο χειρόφρενο που μπαίνει σε κάθε ενεργοποίηση του stop (σε φανάρι, κλπ)
 
Καλοτάξιδο κι απροβλημάτιστο εύχομαι με πολλά ασφαλή χιλιόμετρα! Όταν κάνεις και κανένα ταξίδι με οικογένεια/μπαγκάζια γράψε τις εντυπώσεις σου να δούμε πώς πάει και φορτωμένο.
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Επιλογη αυτοκινητου

Σε ευχαριστώ πολύ. Το start/stop δεν με ενοχλεί, δεν ακούγεται όπως στο juke (πετρέλαιο) που είχα. Επίσης, είναι πολύ βολικό το αυτόματο χειρόφρενο που μπαίνει σε κάθε ενεργοποίηση του stop (σε φανάρι, κλπ)
Προσωπικά το start stop με ενοχλεί όχι λόγω ήχου αλλά διότι, σε αυτόματο αυτοκίνητο, το θεωρώ λίγο επικίνδυνο σε διασταυρώσεις με stop. Προσθέτει 1-2 δευτερόλεπτα στον χρόνο εκκίνησης που τα θεωρώ πολύ σημαντικά όταν χρειάζεται να περάσεις διασταύρωση που δεν σου δίνεται πολύς χρόνος από την ροή αυτοκινήτων. Για κίνηση σε δρόμους με φανάρια είναι μια χαρά!
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Επιλογη αυτοκινητου

Προσωπικά το start stop με ενοχλεί όχι λόγω ήχου αλλά διότι, σε αυτόματο αυτοκίνητο, το θεωρώ λίγο επικίνδυνο σε διασταυρώσεις με stop. Προσθέτει 1-2 δευτερόλεπτα στον χρόνο εκκίνησης που τα θεωρώ πολύ σημαντικά όταν χρειάζεται να περάσεις διασταύρωση που δεν σου δίνεται πολύς χρόνος από την ροή αυτοκινήτων. Για κίνηση σε δρόμους με φανάρια είναι μια χαρά!

Εγώ σε κάθε περίπτωση το απενεργοποιώ. Μικρή η οικονομία, μεγάλη η καταπόνηση σε μίζα κτλ. Ξέρω είναι ειδικά ενισχυμένες και τατοιαύτα αλλά σε κάθε περίπτωση το προτιμώ στο off. Ειδικά για αυτόματα τίθεται και θέμα ασφάλειας όπως λέει κι ο avpap. Δεν ξέρω αν ισχύει σε όλα, σε κάνα δυο που έχω οδηγήσει όμως έχει μια χρονοκαθυστέρηση (την οποία στα manual που έχω οδηγήσει δεν την έχω παρατηρήσει).
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Επιλογη αυτοκινητου

Εγώ σε κάθε περίπτωση το απενεργοποιώ. Μικρή η οικονομία, μεγάλη η καταπόνηση σε μίζα κτλ. Ξέρω είναι ειδικά ενισχυμένες και τατοιαύτα αλλά σε κάθε περίπτωση το προτιμώ στο off. Ειδικά για αυτόματα τίθεται και θέμα ασφάλειας όπως λέει κι ο avpap. Δεν ξέρω αν ισχύει σε όλα, σε κάνα δυο που έχω οδηγήσει όμως έχει μια χρονοκαθυστέρηση (την οποία στα manual που έχω οδηγήσει δεν την έχω παρατηρήσει).

στα manual δεν υπαρχει προβλημα διοτι ο κινητηρας αναβει οταν πατησεις συμπλεκτη. Επομενως οταν εισαι σε διασταυρωση "οπλισμενος" εχοντας κουμπωμενη πρωτη και πατωντας συμπλεκτη, δεν σβηνει η μηχανη. Με αυτοματο ομως εισαι σε διασταυρωση και πατας φρενο οποτε ενεργοποιειται το συστημα και σβηνει η μηχανη. Με το που αρχισεις να αφηνεις το φρενο, αναβει η μηχανη, αλλα και παλι λιγος χρονος χανεται
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Επιλογη αυτοκινητου

στα manual δεν υπαρχει προβλημα διοτι ο κινητηρας αναβει οταν πατησεις συμπλεκτη. Επομενως οταν εισαι σε διασταυρωση "οπλισμενος" εχοντας κουμπωμενη πρωτη και πατωντας συμπλεκτη, δεν σβηνει η μηχανη. Με αυτοματο ομως εισαι σε διασταυρωση και πατας φρενο οποτε ενεργοποιειται το συστημα και σβηνει η μηχανη. Με το που αρχισεις να αφηνεις το φρενο, αναβει η μηχανη, αλλα και παλι λιγος χρονος χανεται

σωστό.

Να χαρείς το αυτοκίνητο Σεραφείμ!
 
Re: Απάντηση: Re: Επιλογη αυτοκινητου

Δεν χάνεται χρόνος με το Start/Stop.

μακαρι να ηταν ετσι οπως τα λες. Εγω παντως ξερω οτι σε διασταυρωση αφηνω το φρενο, παταω γκαζι και περιμενω να ξεκινησει το αμαξι