Επιλογη αυτοκινητου

θα πω δυο τρια πραγματα που δεν είναι απαραίτητα άμεσες εμπειρίες, αλλά συνισταμένη από απόψεις διαφόρων φίλων και γνωστών και δική μου εμπειρία ή έρευνα, καθώς πήρα πρόσφατα (...2 χρόνια) και ενδιαφέρομαι και για αλλαγή του 2ου αυτοκινήτου που γέρασε.

1. lpg ίσως δεν είναι η καλύτερη λύση για αυτοκίνητο συμβίας. Για τον λόγο ότι είναι λιγότερο fuss free. Ο άντρας συνήθως προσέχει κάθε τσικ, κάθε αλλαγή ήχου, συμπεριφοράς κλπ. Υπόψη ότι τα lpg δεν θέλουν πολύ ζόρισμα άσχετα αν δεν το παραδέχεται κανείς. Θέλει γενικά να το "ακούς" το αμάξι. Είτε είναι "εργοστασιακή" τοποθέτηση ή μάστορα.
2. Για όπελ έχω κακές γνώμες από διαφορους για θέματα κινητήρα (ιδίως πετρέλαια) και ηλεκτρικά.
3. Αυτή τη στιγμή killer είναι το clio στα 1200.
4. Αν θελετε βενζίνη και μικρές βόλτες δείτε σε ρενώ τον μικρό κινητήρα 0.9
5. Σε πετρέλαιο psa renault έχουν τους καλύτερους κινητήρες.
6. corsa προηγούμενης γενιάς πήρε γνωστός β χέρι, αλλά μου φάνηκε απίστευτα ψοφίμι
7. fiesta 1.0 είναι καλή λύση επίσης (τέτοιο πήρα προηγούμενο αλλά πετρέλαιο) δες μηπως βρεις κάτι σε ευκαιρία.

Σήμερα αν έπαιρνα το β αυτοκίνητο θα έπαιρνα clio
 
θα πω δυο τρια πραγματα που δεν είναι απαραίτητα άμεσες εμπειρίες, αλλά συνισταμένη από απόψεις διαφόρων φίλων και γνωστών και δική μου εμπειρία ή έρευνα, καθώς πήρα πρόσφατα (...2 χρόνια) και ενδιαφέρομαι και για αλλαγή του 2ου αυτοκινήτου που γέρασε.

1. lpg ίσως δεν είναι η καλύτερη λύση για αυτοκίνητο συμβίας. Για τον λόγο ότι είναι λιγότερο fuss free. Ο άντρας συνήθως προσέχει κάθε τσικ, κάθε αλλαγή ήχου, συμπεριφοράς κλπ. Υπόψη ότι τα lpg δεν θέλουν πολύ ζόρισμα άσχετα αν δεν το παραδέχεται κανείς. Θέλει γενικά να το "ακούς" το αμάξι. Είτε είναι "εργοστασιακή" τοποθέτηση ή μάστορα.
2. Για όπελ έχω κακές γνώμες από διαφορους για θέματα κινητήρα (ιδίως πετρέλαια) και ηλεκτρικά.
3. Αυτή τη στιγμή killer είναι το clio στα 1200.
4. Αν θελετε βενζίνη και μικρές βόλτες δείτε σε ρενώ τον μικρό κινητήρα 0.9
5. Σε πετρέλαιο psa renault έχουν τους καλύτερους κινητήρες.
6. corsa προηγούμενης γενιάς πήρε γνωστός β χέρι, αλλά μου φάνηκε απίστευτα ψοφίμι
7. fiesta 1.0 είναι καλή λύση επίσης (τέτοιο πήρα προηγούμενο αλλά πετρέλαιο) δες μηπως βρεις κάτι σε ευκαιρία.

Σήμερα αν έπαιρνα το β αυτοκίνητο θα έπαιρνα clio

Σωστά τα γράφεις για τα LPG, όσο για το Clio επειδή το έχει η γυναίκα μου, το 0.9 με τους 90 ίππους εδώ και 2,5 χρόνια, ας δει ο Σπύρος και η γυναίκα του το θέμα των χώρων. Είμαι 1,92 ύψος και πρώτη φορά σε τέτοιας κατηγορίας αυτοκίνητο δεν χρειάστηκε να πάω το κάθισμα τέρμα πίσω οδηγώντας αλλα οι χώροι για τους πίσω επιβάτες είναι προβληματικοί. Συν τοις άλλοις η πόρτα του πορτ μπαγκάζ, λόγω σχήματός του, δεν είναι εύχρηστη για φόρτωμα-ξεφόρτωμα πιο μεγάλων αντικειμένων.

Προτείνω το 208 ειδικά αν είναι σε πετρέλαιο.
 
Ευχαριστώ!

Να προσθέσω για τους ενδιαφερόμενους, ότι το Yaris , έχει 6 χρόνια εγγύηση και όλα τα άλλα 5 χρόνια.

Κάτι ευχάριστο, καθώς θυμάμαι ότι προ δεκαετίας συνήθως οι Ευρωπαίοι έδιναν ένα ή το πολύ δύο χρόνια.

Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Αν θα κάνει πολλά χλμ στην πόλη ας δεις και το seat Mii CNG (φυσικό αέριο). Κοστίζει γύρω στα 12.500 ευρώ, καίει περίπου 4-4,5 ευρώ στα 100 χλμ, όταν τα βενζινοκίνητα θέλουν 10-12 ευρώ, και τα lpg γύρω στα 6,5-7 ευρώ. Τα πρατήρια είναι λίγα και η αυτονομία πιο μικρή σε σχέση μετα βενζινοκίνητα αλλά ίδια με του lpg. Λογικά έχει χαμηλότερες επιδόσεις και καλύτερη αντοχή από τις μετατροπές σε LPG.

Ως αυτοκίνητο είναι κλασικό VW. Έχει χώρους μεγαλύτερου αυτοκινήτου, δηλαδή χωρά 4 ενήλικες, και πορτ μπαγκάζ αρκετά μεγαλύτερο από της κλάσης του. Οδηγικά είναι καλό και στα όρια σαφέστατα καλύτερο από αυτοκίνητα σαν το i10. Δείχνει λιγότερο ευέλικτο από το Aygo και τα συναφή γαλλικά, αλλά με μεγαλύτερη σταθερότητα. Αν βελτιώσεις αμορτισέρ/λάστιχα/κλπ. θα γίνει εξαιρετικό αυτοκίνητο. Πάντως ένα χρόνο έκανε το Πρέσπα Θεσσαλονίκη και ορεινές διαδρομές με παγετούς, με θερμοκρασίες μέχρι και -21 αλλά όχι και κάτω από το -25, όπου έδειξε να ζορίζεται κυρίως σε επίπεδο ανάρτησης και φρένων. Με χειμερινά λάστιχα φυσικά.

Από αντοχή δεν έχω να παρατηρήσω κάτι ιδιαίτερο, έχει κάνει 88.000 χλμ. χωρίς κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα.

Πάντως αν κάνεις πολλά χλμ. μέσα στην πόλη π.χ. 40-50 χλμ. καθημερινά η διαφορά σε σχέση με οτιδήποτε άλλο στο καύσιμο είναι αξιοσημείωτη. Φαίνεται ... δεν απαιτείται να πάρει μπλοκ και μολύβι.
 
Ευχαριστώ Βλάση !

Θα το τσεκάρω.

Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Απάντηση: Re: Επιλογη αυτοκινητου

Παίδες, ψάχνω αυτοκίνητο για την σύζυγο σε αντικατάσταση του smart forfour ( το είχα πάρει, προ 13 ετών, μετά έρευνα και βοήθεια εδώ μέσα, από τον αείμνηστο Σπύρο Κωστόπουλο ) ...

Είδα ότι παίζει ένα opel corsa 1.4 που έχει επιπλέον εργοστασιακά τοποθετημένο και εγγυημένο σύστημα LPG (πλέον της δυνατότητας να καίει κανονικά και βενζίνη) ... η τιμή σε μία έκδοση προσφοράς (λόγω και της επικείμενης αντικατάστασης του μοντέλου το 2020) είναι πολύ καλή στα 12.390 ευρώ ... από κάτι μικρά τεστ που έχει στο διαδίκτυο, είδα ότι με κατανάλωση LPG κάνεις 100 χιλιόμετρα με 6,5 ευρώ ...

Μου φαίνονται ιδιαίτερα ελκυστικά όλα αυτά.

Ποια είναι η γνώμη σας ;;;
Μου αρέσουν τα Opel σχεδιαστικά εξωτερικά αλλά και εσωτερικά, αλλά αυτό που δεν έχουν βρει τρόπο ακόμα να μην καίνε οι κινητήρες τους λάδι με ξεπερνά.
Μάλιστα έχουν φτάσει στο σημείο ( αυτό το έχω ακούσει από μηχανικό τους ) ότι με αυτόν τον τρόπο επιτυγχάνεται καλύτερη λίπανση του κινητήρα δηλαδή μιλάμε για κραυγαλέα προσπάθεια αντιστροφης του αρνητικού σε θετικό.
Γενικά σε Opel υπάρχουν αρκετές περιπτώσεις μηχανικών βλαβών αλλά και ηλεκτρικών.
Επίσης ο συνδυασμός lpg σε Opel ειναι μεγάλο ρίσκο.
 
Δεν είναι μόνη η Opel σε αυτό με το λάδι.... εδώ αρκετές εταιρείες (νομίζω και η Toyota ακόμη, ασχέτως εάν γενικώς εξ όσων γνωρίζω δεν έχουν τα περισσότερα μοντέλα της φήμη "ελαιοκαταναλωτού") θεωρούν "φυσιολογικό" ή πάντως εντός προδιαγραφών το να καίνει μέχρι 1 λίτρο λάδι ανά 1000 χλμ. Σχεδόν τόσο (κάπου 0.7-8/1000 χλμ) έφτασε να καίει το Volvo μου, με τον απαράδεκτο 1.8 της Φορντ, με μόλις 145.000 χλμ., και το έδωσα. Κι όμως σου λέει, είναι σύνηθες και "φυσιολογικό". Από εκεί και πέρα βέβαια, το κάτω του μισού λίτρου /1000 χλμ θα το θεωρούσα απλώς ανεκτό, αρκεί να μην αυξάνεται.

Εργοστασιακό lpg οδηγώ την τελευταία εβδομάδα (καθώς έμενε στο συνεργείο για επισκευή μετά από τρακάρισμα από άγνωστο παρκαρισμένο το μόνο ιχ της οικογένειας, πήραμε την απόφαση για -μεταχειρισμένο- 2ο μικρό "πόλης" για να το οδηγεί και η σύζυγος), με έχει εκπλήξει η οικονομία (180 χλμ με φουλ κίνηση κέντρο Θεσσαλονίκης, Όλγα-Τσιμισκή-Νίκης σημειωτόν κι έτσι και πάντα ανοικτό το ac), το φούλαρα νομίζοντας ότι είχε κάψει αρκετά, και πάλι πήρε μόνο ...12,5 ευρώ, με το "ακριβό" lpg της Shell (78 λεπτά). Αλλά και πολύ ψοφίμι. Πρέπει να έχει περισσότερο από -15% σε σχέση με τη βενζίνη, και για οριακούς κινητήρες το κάνει προβληματικό για οπουδήποτε εκτός πόλης ή άλλως οδήγηση νέοπα.
 
Σε παλιότερα μοντέλα της Κορέας υπήρχε θέμα με τα μέταλλα του μπλοκ και το LPG. Το απολύτως χειρότερο που έχω ακούσει, διαπιστωμένο από επίσημο συνεργείο, όχι από ιδιοκτήτη, ήταν ένα HUYNDAI ELANTRA 16 που έβγαλε πρόβλημα στο κεφαλάρι με 18.000 χλμ μόλις μετά από μετατροπή. Με μετατροπή στην αντιπροσωπεία μόλις 9 μήνες. Τό όνομα της αντιπροσωπείας με ΠΜ αν θέλετε.

Δεν ήταν το μόνο σοβαρό πρόβλημα που παρουσιάστηκε αλλά το πιο σύντομο από τη μετατροπή. Η αντιπροσωπεία κάλυψε το συνάδελφο πλήρως αλλά με δική της ζημία όχΙ του εργοστασίου.

Πάντως σε κάθε περίπτωση η αντοχή ενός κινητήρα που καίει LPG είναι μικρότερη από αυτή της βενζίνης, πόσο μάλλον του πετρελαίου. Εξαίρεση αποτελούν όσα αυτοκίνητα είναι εφοδιασμένα με εργοστασιακό κιτ και με CNG που έχουν άλλα μέταλλα στον κινητήρα.

Κανείς από το κύκλωμα δεν το λέει φανερά αλλά αν ανοίξεις τη συζήτηση θα σου πουν ότι το να κυκλοφορείς με 80% LPG και με 10-20% βενζίνη αυξάνει θεαματικά την αντοχή του κινητήρα. Αλλά η οικονομία του LPG είναι πραγματικά μεγάλη κι ακόμη μεγαλύτερη του CNG.
 
Δεν είναι μόνη η Opel σε αυτό με το λάδι.... εδώ αρκετές εταιρείες (νομίζω και η Toyota ακόμη, ασχέτως εάν γενικώς εξ όσων γνωρίζω δεν έχουν τα περισσότερα μοντέλα της φήμη "ελαιοκαταναλωτού") θεωρούν "φυσιολογικό" ή πάντως εντός προδιαγραφών το να καίνει μέχρι 1 λίτρο λάδι ανά 1000 χλμ. Σχεδόν τόσο (κάπου 0.7-8/1000 χλμ) έφτασε να καίει το Volvo μου, με τον απαράδεκτο 1.8 της Φορντ, με μόλις 145.000 χλμ., και το έδωσα. Κι όμως σου λέει, είναι σύνηθες και "φυσιολογικό". Από εκεί και πέρα βέβαια, το κάτω του μισού λίτρου /1000 χλμ θα το θεωρούσα απλώς ανεκτό, αρκεί να μην αυξάνεται.

Σαφώς και υπάρχουν αρκετές εταιρείες με αυτό το πρόβλημα ( η Toyota δεν είναι σε αυτές) αλλά συνήθως δεν πολύ συζητιέται.
Και τι να συζητήσεις όταν σου το δικαιολογούν ως φυσιολογικό.
Και βέβαια άλλο να έχεις τέτοιο θέμα από τις 20000 χλμ, άλλο από 500000 και άλλο από 120000.
Το να μην αυξάνεται πάντως δεν παίζει
 
Re: Απάντηση: Επιλογη αυτοκινητου

+1 για τα CNG, εχουμε πάρει ένα Seat leon στη δουλειά, 20000km σε ενα μήνα, κυρίως εκτός πόλης, ως τώρα 2.8kg/100km με το κιλό να κοστίζει 0.83 .
 
Re: Απάντηση: Re: Επιλογη αυτοκινητου

Μου αρέσουν τα Opel σχεδιαστικά εξωτερικά αλλά και εσωτερικά, αλλά αυτό που δεν έχουν βρει τρόπο ακόμα να μην καίνε οι κινητήρες τους λάδι με ξεπερνά.
Μάλιστα έχουν φτάσει στο σημείο ( αυτό το έχω ακούσει από μηχανικό τους ) ότι με αυτόν τον τρόπο επιτυγχάνεται καλύτερη λίπανση του κινητήρα δηλαδή μιλάμε για κραυγαλέα προσπάθεια αντιστροφης του αρνητικού σε θετικό.
Γενικά σε Opel υπάρχουν αρκετές περιπτώσεις μηχανικών βλαβών αλλά και ηλεκτρικών.
Επίσης ο συνδυασμός lpg σε Opel ειναι μεγάλο ρίσκο.

Το Μokka της συμβίας μου πάντως (πετρέλαιο) δεν καίει ούτε 100ml μεταξύ αλλαγών. (ετήσια συντήρηση)
Μου αρέσει που είχα πάρει ένα λίτρο Opel Dexos 2 για να συμπληρώνω αν χρειαστεί και το έχω σχεδόν άθικτο ...

Είναι όμως γεγονός οτι τα Opel βγάζουν βλάβες.
Η δε συντήρησή τους στο δίκτυο εξουσιοδοτημένων της εταιρείας είναι ακριβή ενώ και το επίπεδο ποιότητας υπηρεσιών (με εξαίρεση 2-3 εξουσιοδοτημένα) είναι μετριότατο.

Ευτυχώς σε τρεις μήνες τελειώνει η εγγύηση και ψάχνουμε πλέον για σοβαρό εξειδικευμένο συνεργείο Opel
 
Διαβαζω μ ενδιαφερον το θεμα γιατι σκεφτομαι του χρονου πρωτα ο Θεος να προβω σε αγορα μεταχειρισμενου με δοσεις και καποια προκαταβολη. Μ ενδιαφερουν σενταν με χωρους, τωρα εχω ενα οπελ βεκτρα του 98 το οποιο εχει παλιωσει σε ολους τους τομεις τοσο που δεν αξιζει ν ασχοληθω, εχω καταληξει σε μοντελα του 2014-2015 ford mondeo, opel insignia, peugeot 508, ποια η γνωμη σας;

Στάλθηκε από το SM-A500FU μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Απάντηση: Re: Επιλογη αυτοκινητου

Διαβαζω μ ενδιαφερον το θεμα γιατι σκεφτομαι του χρονου πρωτα ο Θεος να προβω σε αγορα μεταχειρισμενου με δοσεις και καποια προκαταβολη. Μ ενδιαφερουν σενταν με χωρους, τωρα εχω ενα οπελ βεκτρα του 98 το οποιο εχει παλιωσει σε ολους τους τομεις τοσο που δεν αξιζει ν ασχοληθω, εχω καταληξει σε μοντελα του 2014-2015 ford mondeo, opel insignia, peugeot 508, ποια η γνωμη σας;

Στάλθηκε από το SM-A500FU μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Να υποθέσω ότι δεν έχεις πρόβλημα με την εξεύρεση θέσης στάθμευσης γιατί και τρία είναι πολύ μεγάλα κυρίως σε μήκος .
 
Re: Απάντηση: Re: Επιλογη αυτοκινητου

Να υποθέσω ότι δεν έχεις πρόβλημα με την εξεύρεση θέσης στάθμευσης γιατί και τρία είναι πολύ μεγάλα κυρίως σε μήκος .
Ιδιο μηκος με το βεκτρα ειναι αυτο ουτε που μ απασχολει, η αξιοπιστια μ ενδιαφερει. Επισης και τα passat ειναι μεσα στος επιλογες μου.
Π.χ. https://www.car.gr/classifieds/cars/view/21511656/

https://www.car.gr/classifieds/cars/view/17325444/


Στάλθηκε από το SM-A500FU μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Προς τα κει κλεινω, τα δε μοντελα απ το 15 και μετα εχουν φοβερο αμαξωμα και γουσταρω τρομερα το 5πορτο, για πες ομως απ τη δικη σου πλευρα τα κριτηρια για την προτιμηση σου.

Στάλθηκε από το SM-A500FU μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Απάντηση: Re: Επιλογη αυτοκινητου

Η Ford γνώριζε για τα προβληματικά αυτόματα κιβώτια ταχυτήτων προτού τα βγάλει στην αγορά
Η Ford έχει έρθει αντιμέτωπη με μηνύσεις, αγωγές, πρόστιμα και αποζημιώσεις που μπορεί να φτάσουν μέχρι και τα 4 δισ. δολάρια, λόγω των προβληματικών αυτόματων εξατάχυτων Powershift κιβωτίων ταχυτήτων τεχνολογίας διπλού συμπλέκτη που εξοπλίζονται τα Fiesta και Focus.

Σύμφωνα με έρευνα του Detroit Free Press, η Μπλε Οβάλ εταιρία γνώριζε από πριν εμφανιστούν τα προβλήματα, πως το νέο της κιβώτιο δεν ήταν έτοιμο να περάσει στην αγορά. Αυτό αποκαλύπτουν εσωτερικά έγγραφα, e-mails και δικαστικά αρχεία τα οποία αναφέρουν πως μηχανικοί της εταιρίας προειδοποιούσαν τους προϊσταμένους τους πως το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη δεν ήταν έτοιμο να περάσει στη παραγωγή, αλλά η διοίκηση αποφάσισε να το διαθέσει στην αγορά και ήλπιζε πως θα το διορθώσει αργότερα, με κάποια ανάκληση. Να σημειωθεί πως λόγω των προβληματικών κιβωτίων υπήρξαν τουλάχιστον 50 τραυματισμοί.
Ωστόσο αμέσως μετά την διάθεση του κιβωτίου στην αγορά, χιλιάδες ιδιοκτήτες -πάνω από 4.300 έστειλαν καταγγελίες και στην NHTSA- παραπονέθηκαν στην εταιρία πως αντιμετώπιζαν προβλήματα κατά την αλλαγή των ταχυτήτων, προβλήματα αξιοπιστίας με αρκετά κιβώτια να σπάνε, προβλήματα επιτάχυνσης, ακούσια επιλογής “νεκράς” όπως και πρόωρη φθορά.

Η Ford γνώριζε πως τα προβλήματα αυτά οφείλονταν σε θέματα ποιότητας κατά την παραγωγή των οχημάτων, όμως έλεγε στους πελάτες ότι οφείλονται στον τρόπο που οδηγούσαν, ενώ τους προέτρεπε να τα αποδείξουν μπροστά σε κάποιον τεχνικό προκειμένου να αναλάβει την επισκευή του κιβωτίου. Επίσης, η εταιρεία έλεγε στους πελάτες ότι δεν υπήρχε περίπτωση αποζημίωσης ή αντικατάστασης του οχήματος, αθετώντας τους όρους της εγγύησης. Σε περίπου 12.000 περιπτώσεις, η Ford ανέλαβε την επισκευή του κιβωτίου, όμως όσοι πελάτες ζήτησαν αντικατάσταση του οχήματος κλήθηκαν να πληρώσουν 7.000 δολάρια.
Τα έγγραφα αναφέρουν πως η Ford κάποια στιγμή σκέφτηκε να δημιουργήσει ένα εντελώς νέο, διαφορετικό κιβώτιο, αλλά το σχέδιο αυτό δεν προχώρησε λόγω του υψηλού κόστους, η Ford το υπολόγισε σε περισσότερα από 3 δισ. δολάρια, κόστος που δεν μπορούσε να γίνει απόσβεση από τα Fiesta και Focus που έχουν μικρό περιθώριο κέρδους, αλλά και επειδή η κατανάλωση καυσίμου των μοντέλων θα αυξανόταν.

Αξίζει να διαβάσεις την πλήρη έκθεση του Detroit Free Press στην οποία υπάρχουν μαρτυρίες πρώην μηχανικών της Ford, εσωτερικά e-mails, e-mails δικηγόρων της Ford που ζητούσαν από την εταιρία να μην τα βγάλει στην αγορά εάν δεν ήταν 100% σίγουρη πως είναι αξιόπιστα και πλήρως λειτουργικά, προσωπικές εμπειρίες ιδιοκτητών των Focus MY2012-MY2016 και Fiesta MY2011-MY2016, καταγγελίες αντιπροσώπων της Ford που ζητούσαν επιτέλους μια λύση, όπως ακόμη και περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το πώς η Ford συνέχισε να προσφέρει τα προβληματικά κιβώτια στην αγορά τα οποία ποτέ δεν ανακάλεσε.
https://www.autoblog.gr/2019/07/12/...UrZinvwzJLvVSuE5cC-3ge1mvbzPwLMCjFjEzZEE6eHDE