Επιλογη αυτοκινητου

Παντως 1000 κατω απο τιμη καταλογου 20χιλιαδων σε καινουριο hot αμαξι, δυσκολα πιστευω θα βρει. Για την τιμη των οπλων ας βρει κανα 500αρικο ή/και καποια δωρα. Το ειπε και αλλο συμφορουμιτης, οτι δεν καιγονται ιδιαιτερα για μετρητο, καθως και με δανειο ειναι εξασφαλισμενοι.
 
Έβαλε από περιέργεια τον πατέρα του να παρει προσφορά από επαρχιακή αντιπροσωπεία αύριο . Να δούμε.... Πάντως δεν θεωρεί ότι το 208 αξίζει τα 3.000 και με χειρότερο κινητήρα ( 100 έναντι 130 άλογα ) .
 
Re: Απάντηση: Επιλογη αυτοκινητου

Έβαλε από περιέργεια τον πατέρα του να παρει προσφορά από επαρχιακή αντιπροσωπεία αύριο . Να δούμε.... Πάντως δεν θεωρεί ότι το 208 αξίζει τα 3.000 και με χειρότερο κινητήρα ( 100 έναντι 130 άλογα ) .

Εγω πάντως το αυτοκινήτο μου το πήρα απο επαρχία ο οποιος μου εκάνε καλύτερη τιμή απο αντίπροσωπο στην Αθήνα. Στην επαρχία κάνουν λίγο καλύτερες τιμές με την λογική, οτι δεν έχουμε πολλές πώλησεις σαν περιοχή όποτε απο το να χάσω τον πελάτη ας πέσω...

Επιπλέον, μου έκοψε και 200 ευρώ γιατι ενω το αυτοκινήτο ήταν στο depot στην μαγουλα, για να το φέρει στην επαρχία αυτός θα πλήρωνε την νταλικά. Οπότε σου λέει πήγαινε στο depot και πάρτο και γλύτωσα το κόστος της μεταφοράς. Και αυτό έκανα. Οταν έφτασα οι πινακίδες με περίμεναν στην γραμματεία. Τις εβαλά πάνω και πήρα το αυτόκινητο
 
Απάντηση: Re: Επιλογη αυτοκινητου

Δεν πήρε διαφημιση το site ..κανα banner κτλ ..γνωστη τακτική πριν ακομα ο Δ/της Marketing εδω αναλάβει ...απλά γελοίοι..μηδεν αναγνωσιμότητα
 
Απάντηση: Re: Επιλογη αυτοκινητου

Δημήτρη δεν ισχύουν δηλαδή;
Έχει ξεκινήσει ένας "πόλεμος " προς τα Τέσλα εδώ και λιγο καιρό . Ναι έχουν θέματα όπως όλα τα αυτοκίνητα , απλά πληρωμένες ειδήσεις τα μεγαλοποιουν . Οι Γερμανοί ειδικά φαίνεται να "πονάνε" από την άνοδο της και βλέπουν ότι ακόμη Audi , BMW , Mercedes , όσα χρήματα και να έχουν , δεν μπορούν να ακολουθήσουν . Μέχρι να την πιάσουν έχει παρουσιάσει κάτι νεότερο και είναι ένα βήμα.μπροστα . Λογισμικό , κινητήρας , μπαταρίες . Θυμάσαι όταν η apple έπιασε στον ύπνο Nokia , Motorola , Ericsson BlackBerry; Ε κάτι τέτοιο έγινε και στην αυτοκίνηση .
 
Υπάρχουν όντως θέματα συναρμολόγησης, πχ μεγάλα κενά μεταξύ κομματιών, αλλά το συγκεκριμένο άρθρο "κάνει το τόσο... ΤΟΟΟΟΟΣΟ"

Για τριγμούς και πρόβλημα στο χρώμα δεν έχω ξανά ακούσει. Σίγουρα πάντως κανένας δεν έχει αναφέρει τέτοιου είδους αντιμετώπιση από την Tesla σαν αυτήν που αναφέρεται στο άρθρο.
Προφανώς και όταν κάποιος δίνει 40-100k για ένα αυτοκίνητο έχει κάποιες απαιτήσεις όχι μόνο για το software και τις επιδόσεις αλλά και για την ποιότητα κατασκευής.

Αν ψάξει κανείς στο YouTube θα βρει αρκετά βίντεο με τέτοια θέματα.
 
Cosmos blue το λέει, είναι το κλασσικό σκούρο μπλε της Audi που υπό συγκεκριμένες συνθήκες φωτός φαίνεται να πρασινίζει λίγο. Τώρα να σας πω ότι πλέον το sedan μου φαίνεται πιο ωραίο απ'το (τωρινό) hatchback? :flipout::flipout::flipout:

Σήμερα κάναμε βόλτα και μου πόζαρε, νάτο:

Hello A3 by betonven, on Flickr

Καλά τα λες για τα Audi, νομίζω από τα ακριβά γερμανικά μάλλον είναι τα πιο τίμια, σου δίνουν κάτι σαφώς παραπάνω σε σχέση με πχ τα VW, αλλά κοστίζουν απλά κάτι τις παραπάνω (χωρίς υπερβολές). Επίσης, οι εκδόσεις είναι υπερ-εξοπλισμένες, σε σχέση με BMW/Mercedes που στη βασική έκδοση σου δίνουν μόνο τις...ρόδες.
Τρελό post digging να το γιορτάσω:

Πέρασαν κοντά 3 χρόνια από τη μέρα που το πήρα στα χέρια μου. Και ενώ ήμουν πάντα ενθουσιασμένος, ήμουν επίσης βέβαιος ότι όταν τελειώσει το leasing θα το επιστρέψω, αφού εδώ που έιμαι δεν ευχαριστιέμαι οδήγηση (έχει γράψει σε 3 χρόνια 11μιση χιλιάδες μίλια, κάπου 18 χιλιάδες km).

Βγήκα λοιπόν στη γύρα να πάρω κάτι φθηνότερο/απλούστερο, αμάξι για σπίτι-δουλειά-σουπερμαρκετ. Έλα όμως που το Audi είναι αρρώστια. Οδήγησα διάφορα, Nissan, VW, Honda, με αποκορύφωμα το καινούριο Accord με τα 250 άλογα και εξοπλισμένο σαν αστακό. Δεν πλησιάσε κανένα την αίσθηση που έχει το Audάκι, που επιταχύνει σαν πύραυλος, στρίβει σαν τρένο, ενώ ακόμα κι όταν είσαι κολλημένος στην κίνηση σε κάνει να νιώθεις τόσο άνετα λες και κάθεσαι σε first class lounge.

Πήγα λοιπόν χθες στην Audi, ακούμπησα το residual (σε δόσεις τέτοιες ώστε να συνεχίζω να πληρώνω κάθε μήνα ακριβώς όσο πλήρωνα το leasing μέχρι τώρα), και πλέον το υιοθέτησα δια παντός.

Χαριτωμένη λεπτομέρεια, επειδή αυτή τη στιγμή στις ΗΠΑ υπάρχει σοβαρή έλλειψη μεταχειρισμένων, η τρέχουσα αξία του είναι 6 χιλιάδες παραπάνω (!!!) από όσα πλήρωσα το residual (αφού αυτό ήταν fixed στο συμβόλαιο από τότε που ξεκίνησε το lease). :D
 
Last edited:
Τρελό post digging να το γιορτάσω:

Πέρασαν κοντά 3 χρόνια από τη μέρα που το πήρα στα χέρια μου. Και ενώ ήμουν πάντα ενθουσιασμένος, ήμουν επίσης βέβαιος ότι όταν τελειώσει το leasing θα το επιστρέψω, αφού εδώ που έιμαι δεν ευχαριστιέμαι οδήγηση (έχει γράψει σε 3 χρόνια 11μιση χιλιάδες μίλια, κάπου 18 χιλιάδες km).

Βγήκα λοιπόν στη γύρα να πάρω κάτι φθηνότερο/απλούστερο, αμάξι για σπίτι-δουλειά-σουπερμαρκετ. Έλα όμως που το Audi είναι αρρώστια. Οδήγησα διάφορα, Nissan, VW, Honda, με αποκορύφωμα το καινούριο Accord με τα 250 άλογα και εξοπλισμένο σαν αστακό. Δεν πλησιάσε κανένα την αίσθηση που έχει το Audάκι, που επιταχύνει σαν πύραυλος, στρίβει σαν τρένο, ενώ ακόμα κι όταν είσαι κολλημένος στην κίνηση σε κάνει να νιώθεις τόσο άνετα λες και κάθεσαι σε first class lounge.

Πήγα λοιπόν χθες στην Audi, ακούμπησα το residual (σε δόσεις τέτοιες ώστε να συνεχίζω να πληρώνω κάθε μήνα ακριβώς όσο πλήρωνα το leasing μέχρι τώρα), και πλέον το υιοθέτησα δια παντός.

Χαριτωμένη λεπτομέρεια, επειδή αυτή τη στιγμή στις ΗΠΑ υπάρχει σοβαρή έλλειψη μεταχειρισμένων, η τρέχουσα αξία του είναι 6 χιλιάδες παραπάνω (!!!) από όσα πλήρωσα το residual (αφού αυτό ήταν fixed στο συμβόλαιο από τότε που ξεκίνησε το lease). :D
Ωραιος Jason!
 
  • Like
Reactions: Maestro
Πήγα λοιπόν χθες στην Audi, ακούμπησα το residual (σε δόσεις τέτοιες ώστε να συνεχίζω να πληρώνω κάθε μήνα ακριβώς όσο πλήρωνα το leasing μέχρι τώρα), και πλέον το υιοθέτησα δια παντός.

Χαριτωμένη λεπτομέρεια, επειδή αυτή τη στιγμή στις ΗΠΑ υπάρχει σοβαρή έλλειψη μεταχειρισμένων, η τρέχουσα αξία του είναι 6 χιλιάδες παραπάνω (!!!) από όσα πλήρωσα το residual (αφού αυτό ήταν fixed στο συμβόλαιο από τότε που ξεκίνησε το lease). :D
Ωραιο deal
σε νιωθω ... με Audi εμαθα να οδηγω (πριν 30 χρονια) με Audi συνεχιζω
Audi και ξερο ψωμι
 
  • Like
Reactions: Maestro
Σημερα που φευγω διακοπές μου ήρθε email από την εταιρία ότι λύγει το leasing που έχω (astra dieles 2016) και πρέπει να απαντήσω τι αμάξι θέλω να μου παραγγειλουν.
Στις επιλογές που έχω υπάρχει το Peugeot 2008 - 1.5 BlueHDi 110 S&S Active Plus (μοντ 2021).
Θα έχω μια μικρή μείωση μισθού αν το επιλέξω (35eur/Μηνα) έναντι του νέου astra αλλά οκ το παλεύω. Μου αρέσει οπτικά περισσότερο, ενδέχεται οι λίγο ευξημένες ικανότητες σε χώμα να μας φανούν χρήσιμες. δεδομένου οτι και είματσε της φύσης και μας αρέσουν οι εξορμύσεις σε βουνά και παραλίες, αλλά και ο μεγαλύτερος χώρος αποσκευών πάντα είναι χρήσιμος αν έχεις και μικρό παιδί.
Το θέμα ειναι οτι δεν έχω οδηγήσει κανενα SUV μεχρι τώρα και δεν προλαβαίνω να κλείσω test drive. Με προβληματίζει κυρίως τι μπορεί να χάσω σε ασφάλεια ή σταθερότητα ή άνεση ταξιδιου στην εθνική σε σχέση με ένα hatchback σαν το astra. Δεν πλακώνομαι στα γκάζια, ούτε μπαίνω με τις πάντες.
 
Βουρ! Θεωρώ θα το ευχαριστηθείς ειδικά αν δεν τρελαίνεσαι για γκάζια. Εγω από τότε που πήγα σε SUV δεν ξαναγύρισα πίσω
 
Περσι αρχες καλοκαιριου οδηγησα για 4 ημερες το Peugeot 2008 (δεν θυμαμαι κυβικα /extra) σε εθνικη και στροφες στην Ευβοια, οχι χωμα, 4 ατομα με αποσκευες.
Η μονη θετικη αισθηση ηταν στα στροφηλικια, με νορμαλ ταχυτητα εμπαινε και εβγαινε σωστα. Το εσωτερικο καλο (πορτες -πλαστικα)
Τα αρνητικα πολλα ... μικρο τιμονι και δεν βλεπεις τα οργανα. Πολυ ευαισθητο τιμονι δεν βαραινει στα πολλα χλμ. Χαλια θεση οδηγησης. Πολυ μαλακη αναρτηση για Εθνικη.

Ειχα ακουσει οτι ηταν αυτοκινητο της χρονιας και μου εκανε εντυπωση. Οταν επεστρεψα εκατσα και διαβασα ορισμενες αξιολογησεις και λιγες περιεγραφαν τα παραπανω αρνητικα.
 
Εμ δεν το ρύθμισες σωστά !!

Έκανες το λάθος που κάνουν όλοι συνηθισμένος απο τα μεγάλα τιμόνια.

Τα όργανα τα βλέπεις πάνω απο το τιμόνι το οποίο είναι ακριβέστατο και κόβει εξαιρετικα.

Σαφώς και βαραίνει μετά τα 110 χλμ, οι αναρτήσεις είναι άνετες γιατί έτσι πρέπει να είναι, σταθερότατο στο δρόμο με μεγάλα περιθώρια πρόσφυσης.

Το θέμα είναι να κάνεις ξεκούραστο ταξίδι και αυτός είναι ο σκοπός του.
Επίσης μπορείς (όταν το μάθεις) να κινηθείς αρκετά γρήγορα...

Απλά δεν έχεις συνηθίσει τη Γαλλική σχολή και ειδικα της peugeot 😉
 
Εμ δεν το ρύθμισες σωστά !!

Έκανες το λάθος που κάνουν όλοι συνηθισμένος απο τα μεγάλα τιμόνια.

Τα όργανα τα βλέπεις πάνω απο το τιμόνι το οποίο είναι ακριβέστατο και κόβει εξαιρετικα.

Σαφώς και βαραίνει μετά τα 110 χλμ, οι αναρτήσεις είναι άνετες γιατί έτσι πρέπει να είναι, σταθερότατο στο δρόμο με μεγάλα περιθώρια πρόσφυσης.

Το θέμα είναι να κάνεις ξεκούραστο ταξίδι και αυτός είναι ο σκοπός του.
Επίσης μπορείς (όταν το μάθεις) να κινηθείς αρκετά γρήγορα...

Απλά δεν έχεις συνηθίσει τη Γαλλική σχολή και ειδικα της peugeot 😉
Αντώνη, όντως έχει μικρό τιμόνι ΄( ή καλύτερα επανασχεδιασμένο ταμπλό) που για όσους δεν το έχουν συνηθίσει είναι ένα μικρό πρόβλημα, η μικρή στεφάνη του νέου τιμονιού είναι ακόμη πιο κόμπακτ σε μέγεθος σε σχέση με αυτή των 208/308, εξακολουθεί να έχει μικρότερη διάμετρο, με την κορυφή του να βρίσκεται 2 χλστ. χαμηλότερα σε σχέση με πριν, έτσι ώστε να αυξηθεί η ορατότητα του ψηφιακού πίνακα οργάνων, ενώ έχει επανασχεδιασθεί διαθέτοντας δύο “κοφτά” πιασίματα για καλύτερη λαβή για να αφήνει περισσότερο ελεύθερο χώρο πάνω από τα πόδια. Είναι το πιο ομορφότερο compact SUV, αυτή την στιγμή, με τον μεγαλύτερο αποθηκευτικό χώρο νομίζω της κατηγορίας. Αλλά κατά την γνώμη μου ο Βασιλιάς στην κατηγορία είναι άλλος το Qashqai
 
Last edited:
Σίμο καλημέρα, ίδιο τιμόνι έχουν τα 208/2008. Είμαι κάτοχος και το γνωρίζω καλά !! 😉

Το qashqai είναι στη κατηγορία του 3008 !
 
Εμ δεν το ρύθμισες σωστά !!

Έκανες το λάθος που κάνουν όλοι συνηθισμένος απο τα μεγάλα τιμόνια.

Τα όργανα τα βλέπεις πάνω απο το τιμόνι το οποίο είναι ακριβέστατο και κόβει εξαιρετικα.

Σαφώς και βαραίνει μετά τα 110 χλμ, οι αναρτήσεις είναι άνετες γιατί έτσι πρέπει να είναι, σταθερότατο στο δρόμο με μεγάλα περιθώρια πρόσφυσης.

Το θέμα είναι να κάνεις ξεκούραστο ταξίδι και αυτός είναι ο σκοπός του.
Επίσης μπορείς (όταν το μάθεις) να κινηθείς αρκετά γρήγορα...

Απλά δεν έχεις συνηθίσει τη Γαλλική σχολή και ειδικα της peugeot 😉
Το τιμονι ειναι μικρο, πως θα βλεπω τα οργανα απο πανω? ειναι δυνατον? παλι τα μισα θα βλεπω. Στην εθνικη, με 140χλμ, τσιμπαγα λιγο το τιμονι και επικρατουσε πανικος στην καμπινα!
Μια χαρα κατεχω την Γαλλικη σχολη, με 106 (Μεγαρα κλπ) και Megane coupe μεχρι τα 28 μου, (μονο στις 2 ροδες που δεν τα πηγαινα).
 
Καμία σχέση το 106, τα peugeot είναι φτιαγμένα για να βλέπεις τα όργανα πάνω απο το τιμόνι. Το τιμονι αφήνει χώρο για να μην ενοχλεί τα πόδια.
Θες μαθήματα αδερφέ !!! 😉

P.S. κάτοχος μόνο peugeot τα τελευταία 30 χρόνια !! 😁