Επιλογή πλυστικού μηχανήματος.

Δοκίμασα σήμερα να βάλω μπρος το karcher μου, και πετάει το λάστιχο από το σώμα που πάει στο ακροφύσιο. Ενώ έχει σπείρωμα, και βιδώνει κανονικά (και σφίγγει κιόλας), μόλς το βάζω μπρος το πετάει από το σπείρωμα. Μάλιστα, έκοψε και το λαστιχάκι που είχε η χάλκινη υποδοχή που βιδώνει στο σώμα.

Έχει συμβεί σε κανέναν αυτό; Φτιάχνει; Η υποδοχή στο σώμα είναι πλαστική, και μάλλον την πρώτη φορά που έγινε "έφαγε" το σπείρωμα. (Βρήκα ημικυκλικά κομμάτια πλαστικού στο σπείρωμα όταν το έλεγξα).
 
Ανταλλακτικά διατίθενται σε όλους τους αντιπροσώπους Karcher.

Εννοείς τον ταχυσύνδεσμο που έχει στην έξοδο του λάστιχου?
 
Το δικό μου είναι το Κ 3.68, το οποίο είναι παλαιότερο μοντέλο.

16361600_2_596x300.jpg


Έχει και στην είσοδο και την έξοδο του νερού, σπείρωμα (πλαστικό). Μου χάλασε η έξοδος (του νερού με πίεση - το μαύρο λεπτό λάστιχο της φωτογραφίας).
Δεν έχει ταχυσύνδεσμο το δικό μου - μακάρι να είχε. Κάθε φορά να το βιδώσεις είναι βάσανο.
 
Απάντηση: Re: Επιλογή πλυστικού μηχανήματος.

Σε όλα τα carher centers.
Εκεί βρήκα και εγώ κάποια o-ring που ήθελα.

Προχθές έκανα φύλλο-φτερό ένα Karcher K620M που έχω και δούλευε απροβλημάτιστα εδώ και 18 χρόνια.
Αρχές Αυγούστου άρχισε να παρουσιάζει κάποια ψιλοπροβλήματα και μετά από ένα μήνα που το χρειάστηκα αρνιόταν να βγάλει έστω και μια σταγόνα. Αντί να περιμένω να το ανεβάσω Αθήνα για service αποφάσισα να το εγχειρίσω.
Τελικά, αφούτο έκανα φύλλο-φτερό όπως είπα, διαπίστωσα οτι με τον καιρό είχε περάσει νερό απ´ τις λαστιχένιες φλάντζες και είχαν κολλήσει δύο απο τα τρία έμβολα που βλέπετε στη φωτογραφία.
Επιπλέον οι βαλβολίνες ήταν ένα μίγμα λαδιού και νερού και έιχε πάρει ένα χρώμα γκρί ανοιχτό.
Μετά από πλύσιμο τρίψιμο με ντουκόχαρτο και γρασάρισμα σχεδόν παντού, το εργαλείο κυριολεκτικά γαζώνει.
Εκεί κατάλαβα γιατί λένε οτι στην τελική "ότι πληρώνεις παίρνεις". Ίσψς όχι πάντα αλλά τις περισσότερες φορές.
Προσπαθώντας να ξεβιδώσω το καπάκι-κάλυμα των εμβόλων διαπίστωσα οτι απ´ τις 4 βίδες, μήκους σχεδόν 12 πόντων, οι δύο ήταν καθαρές η τρίτη διαβρωμένη και σε άσχημη κατάσταση και η τέτερτη είχε γίνει σχεδόν ένα σώμα με το μπλόκ. Οι δύο πρώτες βγήκαν σχετικά εύκολα, η τρίτη με αρκετό ζόρι και η τέταρτη δεν καταλάβαινε τίποτε. Επειδή χρησιμοποιούσα το μπουλονόκλειδο της Makita με ροπή 160 nm και τη ζόριζα υπερβολικά φοβήθηκα οτι ή θα κλωτσήσει η βίδα (ευτυχώς ήταν torx) ή θα κοπεί. Τελικά με λίγο παραπάνω wd40 τίποτε απ´ τα δύο δεν έγινε και, ευτυχώς, η βίδα ξεκόλλησε και ξεβίδωσε κανονικά. Εκείνη τη στιγμή που την κοίταζα, καί βλέπωντας το επίπεδο διάβρωσης είπα χαλάλι τα λεφτά που έδωσα.
Δεν ξέρω αν θα γινόταν το ίδιο και σε άλλες επώνυμες μάρκες ή ακόμα και σε πρόσφατα μοντέλα της Karcher αλλά η συγκεκριμένη κατασκευή όντως με εντυπωσίασε.
Όπως είπα το μηχανάκι τώρα δουλεύει άψογα αλλά βλέπωντας σε τι κατάσταση ήταν τα λαστιχάκια μετά απο 18 χρόνια χρήσης, είχαν αρχίσει να ξεραίνονται χάνωντας αρκετή απ´ την ελαστικότητά τους, αποφάσισα να πάω σ´ ένα μαγαζί με ανταλλακτικά Karcher και να αγοράσω ένα σετ. Να ρωτήσω και τι λάδι παιρνει και πόσο ακριβώς γιατί στην κατάσταση που το βρήκα, ανακατεμένο με νερά, δεν μπορούσα να καταλάβω. Προσωρινά του έβαλα ένα 10-40 κι από πισότητα στο περίπου.
Ελπίζω βέβαια να βρώ ανταλλακτικά για τόσο παλίο μοντέλο, τι λέτε; Μήπως κάποιος έχει και καμιά ιδέα πάνω-κάτω για το κόστος;

hqdefault.jpg
 
Το δικό μου είναι το Κ 3.68, το οποίο είναι παλαιότερο μοντέλο.

16361600_2_596x300.jpg


Έχει και στην είσοδο και την έξοδο του νερού, σπείρωμα (πλαστικό). Μου χάλασε η έξοδος (του νερού με πίεση - το μαύρο λεπτό λάστιχο της φωτογραφίας).
Δεν έχει ταχυσύνδεσμο το δικό μου - μακάρι να είχε. Κάθε φορά να το βιδώσεις είναι βάσανο.

Η έξοδος του νερού είναι πλαστική? Αν ναι τότε δεν μπορείς να κάνεις και πολλά αλλά από την άλλη δεν χάνεις και τίποτα να ρωτήσεις σε έναν έμπορο της Karcher πόσο κοστίζει και αν είναι οικονομικά προχωράς!

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Προχθές έκανα φύλλο-φτερό ένα Karcher K620M που έχω και δούλευε απροβλημάτιστα εδώ και 18 χρόνια.
Αρχές Αυγούστου άρχισε να παρουσιάζει κάποια ψιλοπροβλήματα και μετά από ένα μήνα που το χρειάστηκα αρνιόταν να βγάλει έστω και μια σταγόνα. Αντί να περιμένω να το ανεβάσω Αθήνα για service αποφάσισα να το εγχειρίσω.
Τελικά, αφούτο έκανα φύλλο-φτερό όπως είπα, διαπίστωσα οτι με τον καιρό είχε περάσει νερό απ´ τις λαστιχένιες φλάντζες και είχαν κολλήσει δύο απο τα τρία έμβολα που βλέπετε στη φωτογραφία.
Επιπλέον οι βαλβολίνες ήταν ένα μίγμα λαδιού και νερού και έιχε πάρει ένα χρώμα γκρί ανοιχτό.
Μετά από πλύσιμο τρίψιμο με ντουκόχαρτο και γρασάρισμα σχεδόν παντού, το εργαλείο κυριολεκτικά γαζώνει.
Εκεί κατάλαβα γιατί λένε οτι στην τελική "ότι πληρώνεις παίρνεις". Ίσψς όχι πάντα αλλά τις περισσότερες φορές.
Προσπαθώντας να ξεβιδώσω το καπάκι-κάλυμα των εμβόλων διαπίστωσα οτι απ´ τις 4 βίδες, μήκους σχεδόν 12 πόντων, οι δύο ήταν καθαρές η τρίτη διαβρωμένη και σε άσχημη κατάσταση και η τέτερτη είχε γίνει σχεδόν ένα σώμα με το μπλόκ. Οι δύο πρώτες βγήκαν σχετικά εύκολα, η τρίτη με αρκετό ζόρι και η τέταρτη δεν καταλάβαινε τίποτε. Επειδή χρησιμοποιούσα το μπουλονόκλειδο της Makita με ροπή 160 nm και τη ζόριζα υπερβολικά φοβήθηκα οτι ή θα κλωτσήσει η βίδα (ευτυχώς ήταν torx) ή θα κοπεί. Τελικά με λίγο παραπάνω wd40 τίποτε απ´ τα δύο δεν έγινε και, ευτυχώς, η βίδα ξεκόλλησε και ξεβίδωσε κανονικά. Εκείνη τη στιγμή που την κοίταζα, καί βλέπωντας το επίπεδο διάβρωσης είπα χαλάλι τα λεφτά που έδωσα.
Δεν ξέρω αν θα γινόταν το ίδιο και σε άλλες επώνυμες μάρκες ή ακόμα και σε πρόσφατα μοντέλα της Karcher αλλά η συγκεκριμένη κατασκευή όντως με εντυπωσίασε.
Όπως είπα το μηχανάκι τώρα δουλεύει άψογα αλλά βλέπωντας σε τι κατάσταση ήταν τα λαστιχάκια μετά απο 18 χρόνια χρήσης, είχαν αρχίσει να ξεραίνονται χάνωντας αρκετή απ´ την ελαστικότητά τους, αποφάσισα να πάω σ´ ένα μαγαζί με ανταλλακτικά Karcher και να αγοράσω ένα σετ. Να ρωτήσω και τι λάδι παιρνει και πόσο ακριβώς γιατί στην κατάσταση που το βρήκα, ανακατεμένο με νερά, δεν μπορούσα να καταλάβω. Προσωρινά του έβαλα ένα 10-40 κι από πισότητα στο περίπου.
Ελπίζω βέβαια να βρώ ανταλλακτικά για τόσο παλίο μοντέλο, τι λέτε; Μήπως κάποιος έχει και καμιά ιδέα πάνω-κάτω για το κόστος;

hqdefault.jpg

Επικοινώνησε με την Karcher για ανταλλακτικά και πιστεύω ότι θα σου βρουν κάτι.
Το παλιό μου Lavor πλυστικό (το πρώτο και τελευταίο από το Lidl), τίναξε λίγο τα πέταλα στην αντλία του γι αυτό και πήρα καινούριο.
Βρήκα ανταλλακτικό από Αγγλία αλλά ήθελε ένα 40άρι μόνο για την κεφαλή της αντλίας...

Σε ότι αφορά το θέμα λαδιού, το δικό μου έπαιρνε SAE 30 αλλά μπορεί και το 10-40 που έβαλες να είναι κατάλληλο.
Γράσσο που χρησιμοποίησες? Δεν ξέρω κάποιο σημείο του πλυστικού που να θέλει γρασσάρισμα...
 
Αυτό είναι το σετάκι που χρειάζομαι...

d4b99af2-e5b1-4dc4-9815-3cdf671c042a



Κι επειδή διαβάζω για το πρόβλημα του Γιώργου, σκέφτομαι οτι όσο πάνε και τα ψευτίζουν...
Στο 620 η εισαγωγή και η εξαγωγή νερού είναι μεταλικά κι όχι πλαστικά.


karwpa5060485.jpg
 
Καλά, ότι η έξοδος με την πίεση είναι πλαστική σε τόσο "γνωστή" μάρκα, ξεπερνά και μένα. Και ζήτημα να το έχω χρησιμοποιήσει 20 φορές.
Αλλά τι συζητάμε, τα πλαστικά αλλοιώνονται απλά με την πάροδο του χρόνου.
 
Απάντηση: Re: Επιλογή πλυστικού μηχανήματος.

Γράσσο που χρησιμοποίησες? Δεν ξέρω κάποιο σημείο του πλυστικού που να θέλει γρασσάρισμα...

Στα o-rings και στις λαστιχένιες τσιμούχες έβαλα γράσο επειδή δεν είχα βαζελίνη. Έβαλα και λίγο στις βίδες...
 
Ξεχαστε πλεον τα αθανατα εργαλεια και αυτοκινητα. Ολα εχουν ημερομηνια ληξης. Ειναι σκυλια μεχρι ενα σημειο αλλα μετα αρχιζουν και γινονται ασυμφορα στη συντηρηση. Πως αλλωστε θα κινηθει η αγορα αν δεν χαλανε?
 
Μάλιστα. Στην karcher θέλουν 15 ευρώ για τον τεχνικό έλεγχο. Αν έχει χαλάσει το λάστιχο, με κανά 50άρι θα πάρω άλλο (με ταχυσύνδεσμο).
Αν έχει χαλάσει το σπείρωμα, θα κάνει κανένα 20άρικο, αλλά συνολικά κανένα 100άριοκο, που μου είπαν ότι μπορεί να μη με συμφέρει να το φτιάξω (!).

Θα πάω μάλλον από εκεί. Θέλει και 2-3 εργάσιμες μου είπαν είναι πολλά τα μηχανάκια (τα χαλασμένα προφανώς).
 
Το πήγα χθες στην karcher στον Κηφισό, πολύ ευγενικοί, άφησα τα 15 ευρώ, θα το έβλεπε σήμερα ο τεχνικός, δεν με κάλεσαν. Μάλλον δεν το είδε...
 
Ταβάνι στα 170 ευρώ συνολικά

Πρέπει όμως να υπολογίζω και ένα 15αρι για το ακροφύσιο που είναι για πλύσιμο αυτοκινήτου και ένα 40άρι ακόμη για έναν καλό αφροποιητή(το αποτέλεσμα επηρεάζεται από τα bar και τη ροή )
 
Σε αυτη τη τιμη, και οχι μονο ισως προσθετα, μονοδρομος nilfisk. Ποιοτητα σε προσιτη τιμη!