Επιλογή πλυστικού μηχανήματος.

Απάντηση: Re: Επιλογή πλυστικού μηχανήματος.

Ακριβώς. Αν διαθέτεις λίγα παραπάνω (225 ) πας σε K4.

Καλό είναι Νικόλα αλλά αν προσθέσεις και ένα car kit και patio η τιμή εκτοξεύεται. Ψάχνω κάτι πιο VFM, πχ κάτι σαν το karcher k2 premium car and home, όλα μαζί. Για αυτοκίνητο και μπαλκόνι (πλακάκι σε απομίμηση πέτρας) είναι μια χαρά.
 
Re: Απάντηση: Re: Επιλογή πλυστικού μηχανήματος.

Καλό είναι Νικόλα αλλά αν προσθέσεις και ένα car kit και patio η τιμή εκτοξεύεται. Ψάχνω κάτι πιο VFM, πχ κάτι σαν το karcher k2 premium car and home, όλα μαζί. Για αυτοκίνητο και μπαλκόνι (πλακάκι σε απομίμηση πέτρας) είναι μια χαρά.

K3 home T150 δεν σου κάνει?
163 με τα μεταφορικά για σένα!
 
Και με car kit τι γινεται;

Στάλθηκε από το M6Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Δεν θέλεις την βούρτσα για τα πατώματα?

Ο Αφροποιητής (ο μικρός) υπάρχει ξέχωρα αν θες με 12 ευρώ.

Δεν ξέρω για ποιον λόγο αλλά το car kit βγαίνει πολύ ακριβότερο χωρίς να περιλαμβάνει κάτι άλλο εκτός από μία απλή βούρτσα και τον αφροποιητή.
 
Συνάδελφοι σχετικά μέ τα πλυστικά μηχανήματα,σάς βολεύει νά πλένετε τό ιχ σας μέ πλυστικό ?

Χρόνια τώρα παίρνω τό λάστιχο στό ένα χέρι,μέ τόν διακοπτη τής βρύσης στό μισό,καί ένα σφουγγάρι στό άλλο καί τρίβω νά φύγει η σκόνη-βρώμια και μετά τό στεγνώνω μέ ένα δέρμα,ποτέ δέν έχω πάει τό ιχ στό πλυντήριο,ποτέ δέν τού έχω βάλει σαπουνάδα,πού βλέπω άλλους να βάζουν σέ ένα κουβά σαπουνάδα καί νά βουτάνε τό σφουγγάρι μέσα καί νά τρίβουν,μετά να ξεπλένουν κ.τ.λ
Βέβαια δέν τό αφήνω άπλυτο πάνω απο 15-20 μέρες γιά νά πιάσει μάκα πού λενε και να μήν ξεκολλάει η βρωμιά.


Μού φαίνεται μπελάς νά τραβάω μπαλαντέζα,νά φέρνω τό πλυστικό,νά ενώνω τό λάστιχο στό πλυστικό,νά παίρνω τό πιστόλι με πίεση νά γίνομαι καί ολίγον εώς μέτρια βρεμένος μέ την πίεση του sprey μέ τά μικροσταγονίδια τού πλυστικού.
Αφήστε πού έχω ακούσει καί περιπτώσεις νά έχει φύγει τό χρώμα τού ιχ από τά πλυστικά μηχανήματα

Γιά πλάκες και διάδρομους να καθαρίσουν και τα συναφή προσυπογράφω,αλλά γιά νά πλένει ένας ιδιώτης το ιχ μέ πλυστικό μηχάνημα προσωπικά τό βλέπω μπελά.
 
Για αυτοκίνητο τι χρειάζεται εξτρά. Ναι και βουρτσα.

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Λες Δημήτρη. Δεν εχω πλύνει ποτέ. Οταν χρειάστηκε το έδινα έξω. 8ευρω μέσα εξω χρεωνει εδω βενζινάδικο. Μια στο τοσο που το παω. Ετσι είπα μηπως έπαιρνα πλυστικο να το έπλυνα πιο συχνά τώρα που άλλαξα αυτοκίνητο.
 
Συνάδελφοι σχετικά μέ τα πλυστικά μηχανήματα,σάς βολεύει νά πλένετε τό ιχ σας μέ πλυστικό ?

Χρόνια τώρα παίρνω τό λάστιχο στό ένα χέρι,μέ τόν διακοπτη τής βρύσης στό μισό,καί ένα σφουγγάρι στό άλλο καί τρίβω νά φύγει η σκόνη-βρώμια και μετά τό στεγνώνω μέ ένα δέρμα,ποτέ δέν έχω πάει τό ιχ στό πλυντήριο,ποτέ δέν τού έχω βάλει σαπουνάδα,πού βλέπω άλλους να βάζουν σέ ένα κουβά σαπουνάδα καί νά βουτάνε τό σφουγγάρι μέσα καί νά τρίβουν,μετά να ξεπλένουν κ.τ.λ
Βέβαια δέν τό αφήνω άπλυτο πάνω απο 15-20 μέρες γιά νά πιάσει μάκα πού λενε και να μήν ξεκολλάει η βρωμιά.


Μού φαίνεται μπελάς νά τραβάω μπαλαντέζα,νά φέρνω τό πλυστικό,νά ενώνω τό λάστιχο στό πλυστικό,νά παίρνω τό πιστόλι με πίεση νά γίνομαι καί ολίγον εώς μέτρια βρεμένος μέ την πίεση του sprey μέ τά μικροσταγονίδια τού πλυστικού.
Αφήστε πού έχω ακούσει καί περιπτώσεις νά έχει φύγει τό χρώμα τού ιχ από τά πλυστικά μηχανήματα

Γιά πλάκες και διάδρομους να καθαρίσουν και τα συναφή προσυπογράφω,αλλά γιά νά πλένει ένας ιδιώτης το ιχ μέ πλυστικό μηχάνημα προσωπικά τό βλέπω μπελά.

Δεν το λες και μπελά βρε Δημήτρη. Το καθάρισμα που κάνει η πίεση του νερού δεν το κάνει το χέρι. Δοκίμασε και δες.
Επίσης για να φύγει το χρωμα του αυτοκινήτου πρέπει να χρησιμοποιήσεις λάθος εξάρτημα...

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Για αυτοκίνητο τι χρειάζεται εξτρά. Ναι και βουρτσα.

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Λες Δημήτρη. Δεν εχω πλύνει ποτέ. Οταν χρειάστηκε το έδινα έξω. 8ευρω μέσα εξω χρεωνει εδω βενζινάδικο. Μια στο τοσο που το παω.

Παναγιώτη, η βούρτσα που δίνει το car kit δεν την λες και πολύ καλή.
Υπάρχει αυτή εδώ: http://www.tool-market.gr/tool.php?lang=gr&id=3201 που είναι ότι πρέπει.
Στα 24 ευρώ.

Καλύτερα να τα πάρεις σιγά σιγά και αν είναι για αρχή ξεκίνα με το κιτ συν τον αφροποιητή καθώς για βούρτσα μπορείς να χρησιμοποιήσεις και κανονική.
Ειδικά αν το πλένεις 1 φορά ή 2 τον μήνα η βούρτσα είναι περιττή.
 
Re: Απάντηση: Επιλογή πλυστικού μηχανήματος.

[/COLOR]Λες Δημήτρη. Δεν εχω πλύνει ποτέ. Οταν χρειάστηκε το έδινα έξω. 8ευρω μέσα εξω χρεωνει εδω βενζινάδικο. Μια στο τοσο που το παω. Ετσι είπα μηπως έπαιρνα πλυστικο να το έπλυνα πιο συχνά τώρα που άλλαξα αυτοκίνητο.

Τί νά σού πώ φίλε Παναγιώτη ο καθένας ότι τόν βολεύει,προσωπικά περισσότερο αναγκαίο θεώρησα νά δώσω 150 ευρώ γιά αεροσυμπιεστές γιά να φουσκώνω τά λάστιχα τού ιχ σέ μιά αναγκη που μπορει και να ακινητοποιηθή τό ιχ ξεμένοντας απο αέρα τά λάστιχα (μπορεί να υπερέβαλα καί λίγο θά έκανα τήν δουλειά μου καί μέ έναν,αλλα ήθελα τήν σιγουριά τών δύο γιά νά μήν ξαναγίνει) παρά νά δώσω 80-100 ευρώ γιά πλυστικό μηχάνημα μιάς πού μπορώ νά κάνω τήν δουλειά μου μέ ένα σφουγγάρι και ένα λάστιχο νερού και χωρίς τόν μπελά πού ανέφερα παραπάνω,έχω δίπλα τήν βρύση μέ τό λάστιχο νερού στήν σέλλα επάνω τήν ανοιγω και το πλένω,ενώ μετα άντε τράβα μπαλαντέζες-πλυστικά μαζευε τα πάλι ολα πίσω κ.τ.λ καί μόνο που το σκέφτομαι μέ αποθαρρύνει.


Δεν το λες και μπελά βρε Δημήτρη. Το καθάρισμα που κάνει η πίεση του νερού δεν το κάνει το χέρι. Δοκίμασε και δες.
Επίσης για να φύγει το χρωμα του αυτοκινήτου πρέπει να χρησιμοποιήσεις λάθος εξάρτημα...



Φίλε Νίκο η αλήθεια έιναι ότι δέν έχω δοκιμάσει αλλά τά βλέπω πώς λειτουργούν όταν βάζω βενζίνη στό βενζινάδικο (χωρίς ποτέ νά έχω δώσει ούτε μισό ευρώ γιά πλύσιμο έξω,μού αρέσει κιόλας νά το πλένω εγώ,πές το και σάν γυμναστική εκτόνωση),αλλα τό μόνο καλό πού τού βρίσκω για να λέμε τά σύκα-σύκα καί τήν σκάφη-σκάφη είναι ότι δέν σκύβεις να καθαρίζεις τους μαρσπιέδες μέ τό σφουγγάρι,τά κάτω μέρη τών πορτών,τους προφυλακτήρες,καί τά ζαντολάστιχα,τά κάνεις στό όρθιο όλα μέ τό πλυστικό ρίχνοντας με το πιστόλι νερό υπο πίεση,φυσικά εμένα προσωπικά δέν μέ ενδιαφέρει αυτό,αλλά γιά κάποιον άλλο μπορεί νά είναι κόπος.

Αλλά καί μόνο πού σκέφτομαι ότι γιά πλύνω τό ιχ θέλω νά απλώνω μπαλαντέζες,να κουβαλαω το πλυστικό,νά γίνομαι ψιλομούσκεμα μέ τά μικροσταγονίδια που εκτοξεύονται απο το ιχ μέ στύλ γκέλ επάνω μου,και μετα το τελος αντε μαζευε τα και αποθηκευε τα,αυτό θεωρώ κόπο.
 
Last edited:
Re: Απάντηση: Επιλογή πλυστικού μηχανήματος.

Τί νά σού πώ φίλε Παναγιώτη ο καθένας ότι τόν βολεύει,προσωπικά περισσότερο αναγκαίο θεώρησα νά δώσω 150 ευρώ γιά αεροσυμπιεστές γιά να φουσκώνω τά λάστιχα τού ιχ σέ μιά αναγκη που μπορει και να ακινητοποιηθή τό ιχ ξεμένοντας απο αέρα τά λάστιχα (μπορεί να υπερέβαλα καί λίγο θά έκανα τήν δουλειά μου καί μέ έναν,αλλα ήθελα τήν σιγουριά τών δύο γιά νά μήν ξαναγίνει) παρά νά δώσω 80-100 ευρώ γιά πλυστικό μηχάνημα μιάς πού μπορώ νά κάνω τήν δουλειά μου μέ ένα σφουγγάρι και ένα λάστιχο νερού και χωρίς τόν μπελά πού ανέφερα παραπάνω,έχω δίπλα τήν βρύση μέ τό λάστιχο νερού στήν σέλλα επάνω τήν ανοιγω και το πλένω,ενώ μετα άντε τράβα μπαλαντέζες-πλυστικά μαζευε τα πάλι ολα πίσω κ.τ.λ καί μόνο που το σκέφτομαι μέ αποθαρρύνει.




Φίλε Νίκο η αλήθεια έιναι ότι δέν έχω δοκιμάσει αλλά τά βλέπω πώς λειτουργούν όταν βάζω βενζίνη στό βενζινάδικο (χωρίς ποτέ νά έχω δώσει ούτε μισό ευρώ γιά πλύσιμο έξω,μού αρέσει κιόλας νά το πλένω εγώ,πές το και σάν γυμναστική εκτόνωση),αλλα τό μόνο καλό πού τού βρίσκω για να λέμε τά σύκα-σύκα καί τήν σκάφη-σκάφη είναι ότι δέν σκύβεις να καθαρίζεις τους μαρσπιέδες μέ τό σφουγγάρι,τά κάτω μέρη τών πορτών,τους προφυλακτήρες,καί τά ζαντολάστιχα,τά κάνεις στό όρθιο όλα μέ τό πλυστικό ρίχνοντας με το πιστόλι νερό υπο πίεση,φυσικά εμένα προσωπικά δέν μέ ενδιαφέρει αυτό,αλλά γιά κάποιον άλλο μπορεί νά είναι κόπος.

Αλλά καί μόνο πού σκέφτομαι ότι γιά πλύνω τό ιχ θέλω νά απλώνω μπαλαντέζες,να κουβαλαω το πλυστικό,νά γίνομαι ψιλομούσκεμα μέ τά μικροσταγονίδια που εκτοξεύονται απο το ιχ μέ στύλ γκέλ επάνω μου,και μετα το τελος αντε μαζευε τα και αποθηκευε τα,αυτό θεωρώ κόπο.

Δοκίμασε λέμε και θα δεις. :)
Άλλωστε ένα πλυστικό δεν πλένει μόνο αυτοκίνητα αλλά κάνει πολύ περισσότερα!!!
 
Re: Απάντηση: Re: Επιλογή πλυστικού μηχανήματος.

Καλό είναι Νικόλα αλλά αν προσθέσεις και ένα car kit και patio η τιμή εκτοξεύεται. Ψάχνω κάτι πιο VFM, πχ κάτι σαν το karcher k2 premium car and home, όλα μαζί. Για αυτοκίνητο και μπαλκόνι (πλακάκι σε απομίμηση πέτρας) είναι μια χαρά.

Karcher K2 Premium Car & Home από 150
ή
NILFISK C 120.6-6 PAD X-TRA 1400 W στα 170
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Επιλογή πλυστικού μηχανήματος.

Ευχαριστώ Σωκράτη, ταα έχω υπόψιν μου απλά το ψάχνω να βρώ την καλύτερη λύση. Δηλαδή το πιο VFM.
 
Καλορίζικο και καλοδούλευτο Πάνε... :ernaehrung004:

...αλλά όλα τα πλυστικά πλαστικά είναι ρε φίλε... :flipout:
 
Καλορίζικο και καλοδούλευτο Πάνε... :ernaehrung004:

...αλλά όλα τα πλυστικά πλαστικά είναι ρε φίλε... :flipout:

Μπάμπη πλαστικά είναι άλλα πλαστικό με πλαστικό διαφέρει. Πλύναμε 2 αυτοκίνητα και από θερμοκρασία τπτ.
 
Μπάμπη πλαστικά είναι άλλα πλαστικό με πλαστικό διαφέρει. Πλύναμε 2 αυτοκίνητα και από θερμοκρασία τπτ.

Εννοείται, αλλά δεν ξέρω αν κατάλαβες το σχόλιό μου...
Αν δείς πιο προσεκτικά το πρώτο σου post θα καταλάβεις.:o
 
Θύμησε μου Μπάμπη γιατί αυτές τις μέρες με το ψάξιμο έχω χάσει τον μπούσουλα. Πάντως σε πολλά ξένα reviews κατηγορούσαν την Karcher ότι στα φτηνά μοντέλα της πουλάει φτηνιάρικα πλαστικά πλυστικά χάρη στο όνομά της.

Στάλθηκε από το M6Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Θύμησε μου Μπάμπη γιατί αυτές τις μέρες με το ψάξιμο έχω χάσει τον μπούσουλα.

Τι να σου θυμίσω βρε;
Απλά στο post 472 έγραψες "το πλαστικό που αγόρασα τελικά" αντί για πλυστικό.
 
Χαχαχαχα, χαμπάρι δεν πήρα… Μπάμπη :SFGSFGSF:

Δεν θα ρίξω το φταίξιμο στο autocorrect… damn!!!! :twoguns:
 
Re: Απάντηση: Επιλογή πλυστικού μηχανήματος.

Θύμησε μου Μπάμπη γιατί αυτές τις μέρες με το ψάξιμο έχω χάσει τον μπούσουλα. Πάντως σε πολλά ξένα reviews κατηγορούσαν την Karcher ότι στα φτηνά μοντέλα της πουλάει φτηνιάρικα πλαστικά πλυστικά χάρη στο όνομά της.

Στάλθηκε από το M6Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Γιατί το bosch δεν έχει πλαστική αντλία?
Σε αυτήν την κατηγορία τιμής ακόμα και αλουμινένια να είναι, αν μείνει νερό μέσα θα σχιστεί σαν πράσσο σε περίπτωση παγετού.
Μπορεί τα Karcher να έχουν πλαστικές αντλίες αλλά με την κατάλληλη περιποίηση αντέχουν το ίδιο καλά με άλλα. Άσε που είναι κορυφή στις επιδόσεις.

Πληροφοριακά η Karcher είναι από τις λίγες εταιρείες που λόγω ποιότητας αφήνει πολύ μικρό κέρδος στον αντιπρόσωπο.
Στα περισσότερα μοντέλα το κέρδος μετά βίας ξεπερνάει το 20-25% (να μην πω για περιπτώσεις 10%). Άλλες εταιρείες κινούνται με πολύ μεγαλύτερα κέρδη και αυτό φανερώνει πολλά.
Σας το λέω από πρώτο χέρι καθώς έχω πρόσβαση στις τιμές αγοράς τους.
Ε