Re: Απάντηση: [ Επίσημο ] iPhone X
....αγόρασες το Χ για ποιό λόγο;;;...
Για το iOS, προφανως
Κατα τα αλλα, οπως τα λεει ο Μαεστρο ειναι.
Απο Ελλαδα αγορασμενο; Πες μου οτι νομιζες οτι η εγγυηση ειναι 1 ετος..
Σωστα.
Η εγγυηση λογω ΕΕ ειναι 2 χρονια και αυτο το αναφερει και επισημα η Apple στο site της (και το εχω επιβεβαιωσει και προφορικα με επισημο καταστημα).
Φυσικα, επειδη η ευθυνη για τα 2 ετη αφορα τον πωλητη, αν μπλεξεις με μη σοβαρό καταστημα (το οποιο δεν μπορει / θελει να παει με τη σειρα του στην Apple για να τον καλυψει αυτη με τη σειρά της), δεν ξερω ποσο ευκολα θα βγαλεις ακρη.
Πάντως............εδώ κ αρκετές σελίδες έχει ανοίξει για χιλιοστή φορά η κουβέντα του κόστους της συσκευής, του κόστους επισκευής της συσκευής, αν αξίζει ή οχι, κτλ κτλ κτλ........
Πραγματικά τέτοιες κουβέντες μόνο για την apple γίνονται.....
Στο φόρουμ υπάρχουν συσκευές άλλων εταιρειών στην κινητή που κοστίζουν παρόμοια ποσά, συσκευές ήχου που κοστίζουν δεκαπλάσια νούμερα, καλώδια που ζητούν χιλιάδες ευρώ για αγορά, αλλά τέτοιες ανακυκλώσεις δεν γίνονται...
Παρατηρώ βέβαια ότι κυρίως ίδιοι κ ίδιοι αρέσκεστε στο να κράζετε την apple...αφού δεν σας αρέσει, έχετε γράψει την άποψη σας πολλάκις, γιατί το συνεχίζετε; Οι δε χαρακτηρισμοί πάνε κ έρχονται κ μετά διαβάζω από κάτω: απλά είστε χαζοί, πρόβατα, ανενημέρωτοι, βλάκες, πλούσιοι, και χίλια δυο αλλά κοσμητικά επίθετα...
Προσπαθεί ο ένας να πείσει τον άλλο...αφού δεν πρόκειται... όσο υπάρχουν άνθρωποι υπέρ του ios, θα υπάρχουν κ άνθρωποι υπέρ του android... βρίσκεις συσκευή Android με 50 . Η apple δεν το ήθελε ποτέ αυτό, δεν το έκανε. Όσοι την προτιμούν, ξέρουν τι κάνουν.
Θα παρακαλέσω λοιπόν για τελευταία φορά να σταματήσει εδώ η παραπάνω κουβέντα!!! Μετά έχει σβήσιμο!
Μιχαλη, θα μου επιτρεψεις να σου πω ότι κανεις ενα μεγαλο λάθος (το οποιο ειναι σημαντικοτερο λογω της θεσης σου ως διαχειριστης).
Δεν μπορει να γινεται λογοκρισια στο τι και ποσο θα συζητάμε κατι επειδη το εχουμε ηδη συζητησει ή επειδη το αντικειμενο της κουβεντας δεν ειναι αρεστο σε καποιον.
1500 σελιδες εχουμε το δικαιωμα να συζηταμε το κοστος επισκευης (και το δικαιωμα αυτο δεν επηρεαζεται απο το γεγονος ότι δεν κανουμε το ιδιο σε αλλες κατηγορίες).
Τωρα το γιατι στην Apple κατηγορια συζηταμε τα ιδια ξανα και ξανα, ειναι ασχετο (αν και μαλλον γνωστο και αφορα την ιδια την εταιρια και το μαλλον ιδιαίτερο προφιλ της που προκαλεί πάθη).
Αυτο που κανεις δεν εχει δικαιωμα, οπως πολυ σωστα λες, ειναι να κανει ασεβεις προσωπικους χαρακτηρισμους προς αλλο μελλος.
Εκει σαφως και πρεπει να επεμβει η διαχειρηση.
Το ''αστειο'' βεβαια ειναι οτι αν κοιταξει καποιος με στοιχειωδη ηρεμια θα δει οτι προσωπικοι χαρακτηρισμοι απο μελος προς μελος και οχι γενικα προς την Apple και τις τακτικές της, απευθύνονται συνηθως προς οσους κριτικαρουν την Apple και οχι το αντιθετο.
'Αλλο δλδ το να λες οτι η Apple με το marketing της δημιουργει προβατα καταναλωτες (κατι που κανουν ολες οι εταιρίες χωρις προφανως αυτο να σημαινει ότι ολοι οι πελάτες (συμπεριλαμβομένων των μελων του φορουμ μας που συμμετεχουν σε μια συζητηση) είναι προβατα) και αλλο να λες πχ σε αλλο μελλος οτι ειναι ανοητο, παλιοτρόλ κλπ και να τραβηξει να γραφει σε αλλα νηματα και οχι στην Apple.
Το πρωτο αποτελει κριση προς τις τακτικές μιας εταιρίας και το δευτερο αγενεια και προσωπικός χαρακτηρισμός από μέλος προς μέλος και εναντιωνεται στην ελευθερία της εκφρασης.
Σε καθε περιπτωση φυσικα, η ''κατευθυνση'' της αγενειας λίγη σημασία έχει.
Αυτό που εχει σημασία ειναι τα νηματα να παραμενουν καθαρα από τετοια φαινόμενα και να ειναι ευχαριστα στην αναγνωση (κατι το οποιο δεν ισχυει τον τελευταιο καιρο για πολλα νηματα της εν λόγω κατηγοριας).
Κατα αλλα, συμφωνω οτι κανεις δεν προκειται να πεισει κανεναν για κατι με το οποιο ειναι τοσο κολλημενος οποτε αδικος ο κοπος. Και ειναι κουραστικό, οντως. Ωστοσο, απο τη στιγμη που γινεται χωρις προσωπικές προσβολές, δεν ειναι κατι που, καλώς ή κακώς, μπορει να απαγορευτεί (ειδικά δε από τη στιγμή που και οι 2 πλευρές (οι ιδιοι και οι ιδιοι, οπως λες κι εσυ) δειχνουν ξεκαθαρα ότι θελουν να το ''συνεχισουν'' - το γιατι βεβαια εναπόκειται στον ψυχισμό του καθενος).
Μη ξεχναμε τελος ότι απο τετοια ''κραξίματα / κοντρες'' κλπ προκυπτουν χρησιμα και πολυ ενδιαφεροντα πραγματα (είτε βελτιωση της θεσης μας ως καταναλωτες, είτε χρησιμες πληροφορίες κλπ)