[Επίσημο] iPhone X

Απλα Ελληνικα για περιπτωση στο "γραφειο" με ελαχιστες εως μηδενικες πιθανοτητες. Οκ. Μας διαβαζουν επαναλαμβανω μη παρουμε καποιους στο λαιμο μας με παραδειγματα μηδενικης πιθανοτητας απτο γραφειο, που προσωπικα δε με πειθουν. Ας κρινουν αυτοι που θα διαβασουν.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Υπονοείς ότι λέω ψέμματα; Αν ναι, κακώς χάνω τον χρόνο μου να σου απαντώ.
 
Re: Απάντηση: [ Επίσημο ] iPhone X

Υπονοείς ότι λέω ψέμματα; Αν ναι, κακώς χάνω τον χρόνο μου να σου απαντώ.

Αυτο καταλαβες; Το πηγες ο ιδιος στο σερβις;



Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: [ Επίσημο ] iPhone X

Αυτο καταλαβες; Το πηγες ο ιδιος στο σερβις;



Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Εγώ προσωπικά ασχολήθηκα με την επικοινωνία με το επίσημο service.
Σου αρκεί, η χρειάζεσαι και παραστατικό;
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: [ Επίσημο ] iPhone X

Εγώ προσωπικά ασχολήθηκα με την επικοινωνία με το επίσημο service.
Σου αρκεί, η χρειάζεσαι και παραστατικό;

Arvato?


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
 

Τεσπα για να μη το κανουμε λυσσα (ηδη τοχουμε κανει) αυτη η πιθανοτητα ειναι τρομερα μικρη και μονο αν πεσεις σε μπετοβλακα τεχνικο γιατι ειδικα η μουφα οθονη κανει μπαμ.

Αρα συμφωνα με τα σωστα Ελληνικα που σαρεσουν, δε ρισκαρεις να χασεις την εγγυηση, αλλα υπαρχει μια απειροελαχιστη πιθανοτητα να μη το καταλαβει καποιος τεχνικος το μουφα ανταλλακτικο ειδικα στα νεα ιφονς. Σε απλ στορ αυτη η πιθανοτητα προφανως μηδενιζει, οποτε για μενα μουφα ανταλλακτικο=εγγυηση τελος. Εδω συμφωνουμε ολοι (εκτος ισως απο σενα).


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
 
Τεσπα για να μη το κανουμε λυσσα (ηδη τοχουμε κανει) αυτη η πιθανοτητα ειναι τρομερα μικρη και μονο αν πεσεις σε μπετοβλακα τεχνικο γιατι ειδικα η μουφα οθονη κανει μπαμ.

Αρα συμφωνα με τα σωστα Ελληνικα που σαρεσουν, δε ρισκαρεις να χασεις την εγγυηση, αλλα υπαρχει μια απειροελαχιστη πιθανοτητα να μη το καταλαβει καποιος τεχνικος το μουφα ανταλλακτικο ειδικα στα νεα ιφονς. Σε απλ στορ αυτη η πιθανοτητα προφανως μηδενιζει, οποτε για μενα μουφα ανταλλακτικο=εγγυηση τελος. Εδω συμφωνουμε ολοι (εκτος ισως απο σενα).


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Δεν ξέρω αν είναι μικρή, ομως όπως είδες υπάρχει.
Νομίζω ότι το εξαντλήσαμε το θέμα.
 
Δεν καταλαβαίνω που κολλάμε. Έχεις ένα πρόβλημα, επί παραδείγματι ραγισμένο πίσω γυαλί. Το πας στην αντιπροσωπία και σου ζητάνε 500 ευρώ. Δεν σε αφορά το αν θα σου αντικαταστήσουν τη συσκευή επειδή αποφάσισαν πως δεν κάνουν service. Επίσημα, για να λύσεις ένα μικρό πρόβλημα, δεν μπορούν να στο λύσουν πλην να σου αντικαταστήσουν τη συσκευή με χαμηλότερη τιμή.

Είναι σαν να πας το Q5 σου στη Καρέντα λέγοντας τους ότι έχει σπάσει το ένα led φως μπροστά, όλο το φανάρι έκανε 1500 ευρώ μέχρι πρότινος, ωστόσο επειδή αποφάσισαν πως δεν θα σου κάνουν service, θα σου δώσουν σε προνομιακή τιμή καινούριο Q5 χρεώνοντας σε 50.000. Ή, θα πρέπει να πας στο συνεργείο της γειτονιάς να βάλεις ψεφτιά φανάρι γιατί αποφάσισαν να μην διαθέσουν καν ανταλακτικό. Σε κάθε περίπτωση, θα ήταν ντροπή της Audi, αντιστοίχως, εδώ, ντροπή της Apple που δεν μπορεί να σε υποστηρίξει σε απλά ζητήματα και πρέπει να κοιτάξεις σε 3rd party.

Πολύ εύστοχο το παράδειγμα με το αυτοκίνητο αν και μιλάμε για άλλης κλίμακας τιμές.
Η αντιμετώπιση του πελάτη είναι ίδια (δηλαδή απαράδεκτη) είτε αφορά (την όποια) Audi είτε την Apple.

Βρε παιδιά, δε βαρεθήκατε αυτή την κουβέντα ακόμα;

Τα πράγματα είναι απλά. Η επισκευή του iPhone κοστίζει ένα εξωφρενικό ποσό. Τέλος. Τώρα είτε το πεις τζαμάκι, είτε πλάτη, είτε δεν ξέρω τι άλλο, το 500άρικο για μη ολική βλάβη είναι από αστείο έως και προσβλητικό.

Το αν γίνεται δικαιολογημένα (λόγω στριμώγματος των ηλεκτρονικών στη συσκευή) ή ηθελημένα (για ευνόητους λόγους αρμέγματος) είναι άλλη υπόθεση, το ζητημα είναι ότι η τιμή είναι εξωφρενική.

Οι 3rd party μάστορες προσωπικά δε με ενδιαφέρουν, για τον ίδιο λόγο που δε θα πήγαινα ένα πανάκριβο αμάξι ενός έτους σε 3rd party μάστορες. Εγώ τα έσκασα στο Apple Care μόνο επειδή ήταν υποχρεωτικό στο 2ετές contract. Ακόμη κι αυτό δε, είναι εξωφρενικά πανάκριβο (~200$ "ασφάλεια" που ζητάει μάλιστα έξτρα λεφτά, έστω και λίγα, για την αντικατάσταση).

Αστείο δεν νομίζω Ιάσονα αλλά σίγουρα προσβλητικό και ενδεικτικό της αντιμετώπισης του πελάτη ως ''υπήκοου'' ιδιαίτερα αν το συνδυάσει κάποιος με το χαράτσι Apple care.
 
Δικιο εχετε παιδια για τη συμπεριφορά της Apple. Συμφωνώ με τα 1000 και εγω.

Απο την άλλη ομως, όλοι ξέρουμε τι απαιτούν τα μεταξωτά βρακιά. Κατι τέτοιο ειναι και η Apple που εκτός απο κορυφαία smartphone πουλάει με φανταστικό τρόπο πρεστίζ και μεταξωτές κορδέλες (οπως κάθε premium εταιρεία).
Με αυτο το σκεπτικό, ειναι και λάθος απο εμας να απαιτούμε και διαφορετική αντιμετώπιση. Κάποιος που ειναι έτοιμος να σκάσει 1200 για κινητό σίγουρα το ξέρει αυτό.

Επιπροσθέτως, δεν ειναι παράλογο, πάντα για τα στάνταρ μιας premium εταιρείας, να χρεώνει παραπάνω απο τον ανταγωνιστή της για την ιδια υπηρεσία/βλάβη. Αλήθεια πόσο κοστίζει σε ενα S8+/Note 8 η αλλαγή πλάτης? 300? Ε, η apple θα χρεώνει 600 γιατι "ετσι πρέπει".

Με την ιδια λογική, κανένα κινητό δεν θα έπρεπε να κοστίζει πανω απο 400 . Δεν πα να το λενε Iphone X η Note 8.

Αλήθειες γράφουμε και καλά κράζουμε, αλλά όχι οτι δεν τα περιμένουμε...
 
Σιγα το μεταξωτο βρακι την απλ. Την ιδια τακτικη εφαρμοζει και στα φθηνα μοντελα. Καμια δικαιολογια.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
 
Φίλτατοι γράφετε-κάποιοι-λες και μας υποχρεώνει κάποιος να αγοράζουμε iPhones...τα ξέρεις από την αρχή,είσαι ενημερωμένος και αποφασίζεις....δεν πληρώνεις αδρά για την αγορά και μετά βρίζεις...να με συγχωρείτε: αυτό λέγεται ανοησία...


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Κανεις δεν ειναι τελειος. Δηλαδη δε μπορω να αγορασω ιφον για τα αρκετα θετικα, με καλυπτει περισσοτερο απο καθε αλλο σμαρτφον, και να κραζω τα αρνητικα; Σαφως και μπορω.
Το αντιθετο ειναι η γνωμη μου, (να αγορασεις ιφον και να τα βλεπεις ολα τελεια) πρεπει νασαι ανοητος για να το κανεις.

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
 
Όχι φίλε μου δεν κατάλαβες το σκεπτικό μου: όλα τα συνυπολογίζεις όταν δίνεις τόσα λεφτά ...πχ το επίσημο σέρβις στην Ελλάδα είναι-κατά τη γνώμη μου-κακό....το ξέρω και αγοράζω iPhone...αν κάτι συμβεί δεν βρίζω...τα ήθελε ο κ@λ@s μου...εμένα αυτή είναι η θέση μου...πάω σε άλλο brand...


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Φίλτατοι γράφετε-κάποιοι-λες και μας υποχρεώνει κάποιος να αγοράζουμε iPhones...τα ξέρεις από την αρχή,είσαι ενημερωμένος και αποφασίζεις....δεν πληρώνεις αδρά για την αγορά και μετά βρίζεις...να με συγχωρείτε: αυτό λέγεται ανοησία...


Sent from my iPhone using Tapatalk

Με συγχωρείς αλλά δεν είναι καθόλου έτσι. Σίγουρα θα ήταν καλύτερο αντί να παραπονιόμαστε στο ίντερνετ απλά να μαυρίζαμε την Apple στρεφόμενοι στους ανταγωνιστές της, αλλά επειδή δυστυχώς παίζει μόνη της σε αυτά που ζητάμε, κάνουμε όσο μπορούμε τη διαμαρτυρία μας (πχ για τον λόγο αυτό εγώ δεν αγόρασα το 256GB με....200$ παραπάνω!) αλλά τελικά λόγω αναγκών παίζουμε λίγο πολύ το παιχνίδι της. Αυτό όμως δε σημαίνει ότι πρέπει να λέμε και ευχαριστώ ή να λέμε ότι όλα καλά.
 
Με συγχωρείς αλλά δεν είναι καθόλου έτσι. Σίγουρα θα ήταν καλύτερο αντί να παραπονιόμαστε στο ίντερνετ απλά να μαυρίζαμε την Apple στρεφόμενοι στους ανταγωνιστές της, αλλά επειδή δυστυχώς παίζει μόνη της σε αυτά που ζητάμε, κάνουμε όσο μπορούμε τη διαμαρτυρία μας (πχ για τον λόγο αυτό εγώ δεν αγόρασα το 256GB με....200$ παραπάνω!) αλλά τελικά λόγω αναγκών παίζουμε λίγο πολύ το παιχνίδι της. Αυτό όμως δε σημαίνει ότι πρέπει να λέμε και ευχαριστώ ή να λέμε ότι όλα καλά.

Μaestro πάλι με παρεξήγησες...θα στο πω αλλιώς ....αγόρασες το Χ για ποιό λόγο;;;...oled έχει και η Samsung δύο χρόνια πριν-αν δεν κάνω λάθος-με λιγότερα χρήματα...τι στο καλό έχει που «σε αναγκάζει» (καταλαβαίνεις τα εισαγωγικά νομίζω...για μηχανάκια μιλάμε στο φινάλε..)..σιγά μη κάνω editing 4K στο iPhone...το 8 έχει τα ίδια....ε...εντάξει τα θέλει ο οργανισμός μας παίδες...αυτή είναι η ταπεινή μου γνώμη...
ΥΓ1:εδώ και 8 χρόνια ανανεώνω συνεχώς τα iPhone μου...για να μη νομίζεις...
ΥΓ2: η σύζυγός μου είχε πριν χρόνια το 5S ...στους 11 μήνες (άρα στην εγγύηση) χάλασε η οθόνη...το αναγνώρισε-προφανώς-η iStorm και της έδωσε ένα ανακατασκευασμένο με 3 μήνες εγγύηση ...στους 6 μήνες χάλασε το ανακατασκευασμένο από motherboard...τα γύρω γύρω δεν μπορούσαν να το φτιάξουν και η iStorm ζήτησε τρελά λεφτά...δεν άξιζε η επισκευή...την ρωτώ τι καινούργιο τηλέφωνο θες;;...και μου απαντά το νέο iPhone...τα θέλει ο κ@λ@s μας ή όχι;;


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Last edited:
ΥΓ2: η σύζυγός μου είχε πριν χρόνια το 5S ...στους 11 μήνες (άρα στην εγγύηση) χάλασε η οθόνη...το αναγνώρισε-προφανώς-η iStorm και της έδωσε ένα ανακατασκευασμένο με 3 μήνες εγγύηση ...στους 6 μήνες χάλασε το ανακατασκευασμένο από motherboard...τα γύρω γύρω δεν μπορούσαν να το φτιάξουν και η iStorm ζήτησε τρελά λεφτά...δεν άξιζε η επισκευή...την ρωτώ τι καινούργιο τηλέφωνο θες;;...και μου απαντά το νέο iPhone...τα θέλει ο κ@λ@s μας ή όχι;;


Sent from my iPhone using Tapatalk

Απο Ελλαδα αγορασμενο; Πες μου οτι νομιζες οτι η εγγυηση ειναι 1 ετος..


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
 
Πάντως............εδώ κ αρκετές σελίδες έχει ανοίξει για χιλιοστή φορά η κουβέντα του κόστους της συσκευής, του κόστους επισκευής της συσκευής, αν αξίζει ή οχι, κτλ κτλ κτλ........
Πραγματικά τέτοιες κουβέντες μόνο για την apple γίνονται.....
Στο φόρουμ υπάρχουν συσκευές άλλων εταιρειών στην κινητή που κοστίζουν παρόμοια ποσά, συσκευές ήχου που κοστίζουν δεκαπλάσια νούμερα, καλώδια που ζητούν χιλιάδες ευρώ για αγορά, αλλά τέτοιες ανακυκλώσεις δεν γίνονται...
Παρατηρώ βέβαια ότι κυρίως ίδιοι κ ίδιοι αρέσκεστε στο να κράζετε την apple...αφού δεν σας αρέσει, έχετε γράψει την άποψη σας πολλάκις, γιατί το συνεχίζετε; Οι δε χαρακτηρισμοί πάνε κ έρχονται κ μετά διαβάζω από κάτω: απλά είστε χαζοί, πρόβατα, ανενημέρωτοι, βλάκες, πλούσιοι, και χίλια δυο αλλά κοσμητικά επίθετα...
Προσπαθεί ο ένας να πείσει τον άλλο...αφού δεν πρόκειται... όσο υπάρχουν άνθρωποι υπέρ του ios, θα υπάρχουν κ άνθρωποι υπέρ του android... βρίσκεις συσκευή Android με 50 . Η apple δεν το ήθελε ποτέ αυτό, δεν το έκανε. Όσοι την προτιμούν, ξέρουν τι κάνουν.

Θα παρακαλέσω λοιπόν για τελευταία φορά να σταματήσει εδώ η παραπάνω κουβέντα!!! Μετά έχει σβήσιμο!
 
Re: Απάντηση: [ Επίσημο ] iPhone X

....αγόρασες το Χ για ποιό λόγο;;;...

Για το iOS, προφανως

Κατα τα αλλα, οπως τα λεει ο Μαεστρο ειναι.

Απο Ελλαδα αγορασμενο; Πες μου οτι νομιζες οτι η εγγυηση ειναι 1 ετος..

Σωστα.

Η εγγυηση λογω ΕΕ ειναι 2 χρονια και αυτο το αναφερει και επισημα η Apple στο site της (και το εχω επιβεβαιωσει και προφορικα με επισημο καταστημα).

Φυσικα, επειδη η ευθυνη για τα 2 ετη αφορα τον πωλητη, αν μπλεξεις με μη σοβαρό καταστημα (το οποιο δεν μπορει / θελει να παει με τη σειρα του στην Apple για να τον καλυψει αυτη με τη σειρά της), δεν ξερω ποσο ευκολα θα βγαλεις ακρη.

Πάντως............εδώ κ αρκετές σελίδες έχει ανοίξει για χιλιοστή φορά η κουβέντα του κόστους της συσκευής, του κόστους επισκευής της συσκευής, αν αξίζει ή οχι, κτλ κτλ κτλ........
Πραγματικά τέτοιες κουβέντες μόνο για την apple γίνονται.....
Στο φόρουμ υπάρχουν συσκευές άλλων εταιρειών στην κινητή που κοστίζουν παρόμοια ποσά, συσκευές ήχου που κοστίζουν δεκαπλάσια νούμερα, καλώδια που ζητούν χιλιάδες ευρώ για αγορά, αλλά τέτοιες ανακυκλώσεις δεν γίνονται...
Παρατηρώ βέβαια ότι κυρίως ίδιοι κ ίδιοι αρέσκεστε στο να κράζετε την apple...αφού δεν σας αρέσει, έχετε γράψει την άποψη σας πολλάκις, γιατί το συνεχίζετε; Οι δε χαρακτηρισμοί πάνε κ έρχονται κ μετά διαβάζω από κάτω: απλά είστε χαζοί, πρόβατα, ανενημέρωτοι, βλάκες, πλούσιοι, και χίλια δυο αλλά κοσμητικά επίθετα...
Προσπαθεί ο ένας να πείσει τον άλλο...αφού δεν πρόκειται... όσο υπάρχουν άνθρωποι υπέρ του ios, θα υπάρχουν κ άνθρωποι υπέρ του android... βρίσκεις συσκευή Android με 50 . Η apple δεν το ήθελε ποτέ αυτό, δεν το έκανε. Όσοι την προτιμούν, ξέρουν τι κάνουν.

Θα παρακαλέσω λοιπόν για τελευταία φορά να σταματήσει εδώ η παραπάνω κουβέντα!!! Μετά έχει σβήσιμο!

Μιχαλη, θα μου επιτρεψεις να σου πω ότι κανεις ενα μεγαλο λάθος (το οποιο ειναι σημαντικοτερο λογω της θεσης σου ως διαχειριστης).

Δεν μπορει να γινεται λογοκρισια στο τι και ποσο θα συζητάμε κατι επειδη το εχουμε ηδη συζητησει ή επειδη το αντικειμενο της κουβεντας δεν ειναι αρεστο σε καποιον.

1500 σελιδες εχουμε το δικαιωμα να συζηταμε το κοστος επισκευης (και το δικαιωμα αυτο δεν επηρεαζεται απο το γεγονος ότι δεν κανουμε το ιδιο σε αλλες κατηγορίες).

Τωρα το γιατι στην Apple κατηγορια συζηταμε τα ιδια ξανα και ξανα, ειναι ασχετο (αν και μαλλον γνωστο και αφορα την ιδια την εταιρια και το μαλλον ιδιαίτερο προφιλ της που προκαλεί πάθη).

Αυτο που κανεις δεν εχει δικαιωμα, οπως πολυ σωστα λες, ειναι να κανει ασεβεις προσωπικους χαρακτηρισμους προς αλλο μελλος.

Εκει σαφως και πρεπει να επεμβει η διαχειρηση.

Το ''αστειο'' βεβαια ειναι οτι αν κοιταξει καποιος με στοιχειωδη ηρεμια θα δει οτι προσωπικοι χαρακτηρισμοι απο μελος προς μελος και οχι γενικα προς την Apple και τις τακτικές της, απευθύνονται συνηθως προς οσους κριτικαρουν την Apple και οχι το αντιθετο.

'Αλλο δλδ το να λες οτι η Apple με το marketing της δημιουργει προβατα καταναλωτες (κατι που κανουν ολες οι εταιρίες χωρις προφανως αυτο να σημαινει ότι ολοι οι πελάτες (συμπεριλαμβομένων των μελων του φορουμ μας που συμμετεχουν σε μια συζητηση) είναι προβατα) και αλλο να λες πχ σε αλλο μελλος οτι ειναι ανοητο, παλιοτρόλ κλπ και να τραβηξει να γραφει σε αλλα νηματα και οχι στην Apple.

Το πρωτο αποτελει κριση προς τις τακτικές μιας εταιρίας και το δευτερο αγενεια και προσωπικός χαρακτηρισμός από μέλος προς μέλος και εναντιωνεται στην ελευθερία της εκφρασης.

Σε καθε περιπτωση φυσικα, η ''κατευθυνση'' της αγενειας λίγη σημασία έχει.

Αυτό που εχει σημασία ειναι τα νηματα να παραμενουν καθαρα από τετοια φαινόμενα και να ειναι ευχαριστα στην αναγνωση (κατι το οποιο δεν ισχυει τον τελευταιο καιρο για πολλα νηματα της εν λόγω κατηγοριας).

Κατα αλλα, συμφωνω οτι κανεις δεν προκειται να πεισει κανεναν για κατι με το οποιο ειναι τοσο κολλημενος οποτε αδικος ο κοπος. Και ειναι κουραστικό, οντως. Ωστοσο, απο τη στιγμη που γινεται χωρις προσωπικές προσβολές, δεν ειναι κατι που, καλώς ή κακώς, μπορει να απαγορευτεί (ειδικά δε από τη στιγμή που και οι 2 πλευρές (οι ιδιοι και οι ιδιοι, οπως λες κι εσυ) δειχνουν ξεκαθαρα ότι θελουν να το ''συνεχισουν'' - το γιατι βεβαια εναπόκειται στον ψυχισμό του καθενος).

Μη ξεχναμε τελος ότι απο τετοια ''κραξίματα / κοντρες'' κλπ προκυπτουν χρησιμα και πολυ ενδιαφεροντα πραγματα (είτε βελτιωση της θεσης μας ως καταναλωτες, είτε χρησιμες πληροφορίες κλπ)
 
Last edited: