Επισκευές-Αναβαθμίσεις (Παρουσίαση)

Status
Not open for further replies.
Re: Απάντηση: Επισκευές-Αναβαθμίσεις (Παρουσίαση)

ναι !!!! μονο που αν θυμαμαι καλα τοτε πρεπει να ηταν ο βασικος καπου στο 5000 .... ????

Ναι τόσο ήταν..Κάπου στο πεντοχίλιαρο(δραχμούλες βεβαίως) ήταν..Περίπου 15 ευρώ!

Πανάκριβα για την εποχή, αφού χρειάζονταν κοντά 4 μηνιάτικα για την απόκτηση

πικάπ και ενισχυτή!
 
...και βεβαια αυτα τα μηχανηματα για τα οποια μιλαμε ηταν τα εισαγωγικα μοντελα ,σκεψου να ηθελες κανα ενισχυτη στα 50 βαττ ,η κανενα καλυτερο πικαπ..

θυμαμαι καποιους ναυτικους που εφερναν μεγαλα κομματια τοτε με τι καμαρι τα εδειχαν!!!!
 
SERVICE ARCAM δ 290

επιθεση δεχομαι απο εγγλεζικα μηχανηματα αυτες τις μερες και μαλλον δεν ειναι η καλυτερη μου ...

Μετα απο εναν AUDIOLAB 8000 S τον οποιο εστειλα πριν φωτογραφησω με ενα αρκετα σοβαρο πακετο προβληματων τα οποια σε γενικες γραμμες ηταν αντιμετωπισιμα σημερα ασχοληθηκλα μετον εικονιζομενο ARCAM 290 σαφως πολυ καλυτερο μηχανημα απο τον 8000 τακτοποιημενο και σοβαρο γενικα μαλλον και κλαυτερο στον ηχο του αρκει να ζεσταθει καλα και γενικα εχει εναν ηχο καθαρα εγγλεζικο φετατο ( με μοσφετ ) το οποιο μαλλον δεν ειναι καιοτι καλυτερο γι ενισχυτες ταξης ΑΒ μικρης ισχυος .

Τα πριμα του καθαρα και τακτοποιημενα αλλα δεν εχουν την γλυκα που μπορει να βγαλει ενα καθαρα διπολικο τρανσιτορ τα μεσαια παραμενουν το ΝΟ 1 για αυτα τα μηχανηματα , θα ελεγα οτι αυτο ειναι και το φορτε τους ..... Θλιβερο tone control προσθετει πολλα μπασσα τα οποια πλεον μπουμαρουν αλλα και ενα καρο Ξυσιμο για πριμα ...Σαφως εχει διακοπτη by pass το οποιο ευτυχως λειτουργει μια χαρα . Απο μπασσα ενω υπαρχει διακριτοτητα και σφιξιμο ειναι σαφης η απουσια σωματος και γενικα του νευρου στις χαμηλες .


Καλη προσεγγιση και ακριβη απο τον κατασκευαστη να χρησιμοποιει μεταγωγο επιλογεα ειδικης παραγγελιας απο την ALPS ο οποιος ειναι motorized για να μπορει να κανει επιλογες με τηλεχειρισμο αλλα ειναι και το σημειο που ποναει πιο πολυ ...ο διακοπτης ειναι λεπτεπιλεπτος αλλα και αρκετα ανοιχτος βαζει βρωμα και φθειρεται σχετικα πολυ ευκολα .....

Καθαρισμος αυτη την φορα εσωσε τον διακοπτης καποιες ρυθμισεις και αλλαγες σε ηλεκτρολυτικους προσεκτικα αυη την φορα λογο κοστους ....

αντερακια ....

DSC00484.JPG




DSC00485.JPG





DSC00486.JPG
 
Τι μου θύμησες τώρα. Είχα τον D290 για πολλά χρόνια (αγορά αρχές 1993). Είχε 4 μεταλλικά τρανσίστορ εξόδου (περίβλημαΤΟ3). Ακριβώς το ίδιο πρόβλημα με τον επιλογέα της ALPS. Δεν έκανε καλή επαφή μετά πό κάποια χρόνια βέβαια.
Μπορούσες να απενεργοποιήσεις τον τηλεχειρισμό με εσωτερικό διακόπτη (τον έβαζες στη θέση "unique").
Βασικά τον προτίμησα κυρίως λόγω δημοφιλίας (περιοδικά) σε σχέση με έναν Audiogram MB1. Δεν ξέρω αν έκανα καλά.
Δεν τους άκουσα και τους δυο σε αντιπαραβολή, αλλά τον Audiogram MB1 με έναν Arcam D60.
 
Last edited:
Σαφως ο κατασκευαστης θα μπορουσε να βαλει ηλεκτρονικο επιλογεα ( σιγουρα θα ηταν και αρκετα φτηνοτερος ) το θεμα ειναι οτι οι ηλεκτρονικοι επιλογεις που υπηρχαν τοτε ( σειρα TC toshiba ) ειχαν μαλλον κακες επιδοσεις ηχητικα συν την αρκετη συνακροαση .Οποτε ναι ...ειναι προς τιμην του οτι επελεξε την ακριβη μηχανικη μεθοδο , ο ηλεκτρονικος επιλογεας θα εκανε το μηχανημα ηχητικα Ιαπωνεζικο και γενικοτερα θα το υποβαθμιζε .

Δεν ειμαι απολυτα σιγουρος αν ο διακοπτης ειναι στανταρ κατασκευη η καστουμια της ALps αλλα εχω χρειαστει να αλλαξω τετοιους μεχρι τωρα σε ARCAM μαλλον 5-6 Ισως ειναι ενα αδυναμο σημειο τους .

Φιλικα
Σακης Πετροπουλος
 
Κι εγώ θεωρώ υπερ τη χρήση μηχανικού επιλογέα εισόδου, ειδικά εκείνη την εποχή. Οι ηλεκτρονικοί επιλογείς όντως παρουσίαζαν προβλήματα π.χ. σε έναν ολοκληρωμένο kenwood KA 128 που είχε γνωστός όταν παραζεσταινόταν άλλαζε θέση από μόνος του ο επιλογέας εισόδου.
 
SERVICE CYRUS II +PSX

Ελεος .... βομβαρδιζομαι απο μηχανηματα της Εγγλεζικης σχολης .... εδω και μερες .. πρεπει να φιαξω τωρα 10 ΥΑΜΑΗΑ η 10 SANSUI για να συνελθω ....

η γνωστη ιστορια
τρανσιστορ εξοδου απο ασανσερ , καλο εξωτερικο design, upgrade εξωτερικο τροφοδοτικο αλλα ΝΑΙΜ και ολα αυτα για να βγαλει το γνωστο θλιβερο φτωχο και ξυνο ηχο που βγαζουν αυτα τα μηχανηματα καταλληλο μονο για Πιττερ χαμιλ η αντε με το ζορι Αλκινοο Ιωαννιδη ...κατι δλδ μεταξυ κλαψας και πικρας ...

πολυ κομπρεσαρισμενος ηχος φτωχα μπασσα φτωχα πριμα κaθαρα μεσαια ....

προβλημα με τις θερμοκρασιες του ( λογικο και φυσικο το μηχανημα ειναι οριακα υπολογισμενο για 220 βολτ οποτε τα 10-15 παραπανω το κουραζουν )
χαμηλωμα ενα τσικ οι πολωσεις ( η ψυκτρα μεσα στον ενισχυτη ειναι ευθεως αναλογη με τις επιδοσεις του μηχανηματος ) ξηλωμα οι οσοι ηλεκτορλυτικοι η οποιοι βγηκαν απο μεσα βρασμενοι απο τις υψηλες θερμοκρασιες και εξω απο δω που λενε και στο Μητσοτακη ....

( να με συχωρεσουν ολοι οσοι τα εχουν με τον εγγλεζικο αλλα γενικα δεν μπορω να διανοηθω πως σχεδιαζαν ενισχυτες με τρανσιστορ απο ασανσερ .... στο datasheet των συγκεκριμενων δεν υπαρχει καιν προδιαγραφες η ηχητικες επιδοσεις ... μονο διακοπτικα χαρακτηριστικα )

pics ....

DSC00487.JPG


DSC00488.JPG


DSC00489.JPG


DSC00490.JPG
 
για τον cyrus two με το εξωτερικο τροφοδοτικο διαφωνο εβαζε κατω πολλα Ιαπωνικα μηχανακια το ειχα ακουσει ενδελεχως και για ωρες ατελειωτες σε σπιτι φιλου δεν ηταν θλιβερος οπως λες η τουλαχιστον σε αυτο το επιπεδο
 
Τακη κοιτα .... αποψεις ειναι αυτες ισως με λιγο ""φωτεινα"" ηχεια η εικονα να καλυτερευε ... ομως γενικα δεν εχιε καμμια σχεση με αυτο που θα επρεπε να ειναι . Γενικα παντως δεν μου αρεσε καθολου ...Ισως τα δικα μου αυτια να εχουν καλομαθει αλλιως .

Φιλικα
Σακης Πετροπουλος
 
SERVICE LUXMAN L230

Ο σχετικα μεγαλυτερος της σειρας αυτης τελειως καμμενος απο βραχυκυκλωμα στην εξοδο μια και δυστυχως αυτα τα μηχανηματα στο βωμο του καλου ηχου δεν εχεουν εξελιγμενες προστασιες .....Ενω μεσα του φορουσε το σχετικα φτηνο 3181 της Toshiba το οποιο σετ ειναι πρσκτικα αδυνατο να βρεθει προτιμησα τα Sanken 1492 3856 περα απο αυτα εξω οι κουρασμενοι ηλκτρολυτικοι , προσθηκη bypass , αλλαγη σε καποιους κρισιμους πυκνωτες στο VAS miller και στην RIAA καθως και στην εισοδο του μηχανηματος .

Πολλοια παο τους ακροατες που τα ειχαν για πεταμε μετα την επισκευη και την σχετικη αναβαθμιση αλλαξαν γνωμη κατα πολυ και ξαφνικα ενα μηχανημα που ειχαν για πεταμα τελικα εγινε ενα απο τα αγαπημενα τους . δεν εχουν αδικο ....οι Luxman αυτης της σειρας ειναι τιμια και αξιοπρεπη μηχανακια ...Καθαρα με σωστους χειρισμους , καλο ελεγχο απο γκαζια αληθιμα μετρημενα και σωστα ...καλο sound stage πολυδιαστατα και με ενα κυκλωμα τονων το οποιο ναι μεν επεμβαινει αλλα χωρις να βρωμιζει τον ηχο ...

Η Luxman πουλησε παρα πολυ στη Γαλλια και ετσιο εχουμε και καποια μηχανηματα εχουνε διπλες ενδειξεις Αγγλικα Γαλλικα πανω τους ενω για τονβ υπολοιπο κοσμο σημερα ( αλλα και τοτε ) η ορολογια στα μηχανηματα ειναι Αγγλικη αλλα πλεον διεθνης ..οι Γαλλοι τελικα εχουν αλλη αποψη .... Φαντασου να πας για "δουλεια" σε καποιο μαγαζι και να βρεις μια κονσολα ηχου 24καναλη με ενδειξεις στα Γαλλικα ....Ξανα στο σχολειο μεγαλε ...

Το μονο που με προβληματιζει τον τελευταιο καιρο ειναι οτι πολλα απο τα μηχανηματα που φιαχνω δεν εχουν επιλογη 220-240 πισω τους με αποτελεσμα τα 230-240 που εχουμε στην περισσοτερη Ελλαδα σημερα να ανεβαζει την ταση τροφοδοσιας του ενισχυτη 4-6 βολτ παραπανω ...δεν ειμαι σιγουρος οτι ολα τους θα αντεξουν την καταπονηση σε βαθος πολυ χρονου ....

pictures

DSC00496.JPG



DSC00497.JPG




DSC00498.JPG




DSC00500.JPG
 
SERVICE MARANTZ PM 52

θα χαρακτηριζα αυτο το μηχανημα σαν μια παρελαση ... τα παντα μεσα του ειναι σε απολυτη ταξη ...καλης ποιοτητας υλικα , καλη σχεση τιμης αποδοσης , αψογη χρηση των δεδομενων υλικων ,απλη αλλα προσεγμενη κατασκευη, χωρις να εχει τις τρομαχτικες επιδοσεις ο ηχος του ειναι τοσο τακτοποιημενος που πολλες φορες σε εκπλησει με την καλη εννοια .Απυεθυνεται σε σοβαρο ακροατη που δινει βαση στη λεπτομερια και θα αγαπησει ηχει τα οποια ειναι ενα τσικ χρωματισμενα και ισως ενα τσικ ευαισθητα χωρις ακροτητες .

Υποδειγματικη δομηση και σχεδιαση πλακετας εκτος απου λειοτυργικη ειναι και σχεδιασμενη να ειναι επισκευασιμη με 4 βιδες εχεις παρει τον τελικο εξω για να μπορεις να δουλεψεις . το μονο μειον ειναι το επιμερους τροφοδοτικο το οποιο ειναι τοποθετημενο οριζοντια με τις γνωστες συνεπειες στους πυκνωτες αλλα και την αποβολη θερμοκρασιας ....Ισως στα μειον θα επρεπε να προσθεσω οτι συχνα πυκνα οι ενισχυτες αυτοι εχουν θεματακια με τις κολλησεις τους αλλα περα απο τα παραπανω τιποτα αλλο .

Αφαιρεσα απο μεσα μιση νταλικα σκονη , αλλαξα αρκετους ηλεκτρολυτικους κυριως στο επιμερους τροφοδοτικο , προλαβα και αρκετες ψυχρες οι φτωχες κολλησεις , ελεξα τις ρυθμισεις και good top go .

Πολλοι ακορατες ( κυριως στο εξωτερικο ) τρεχουν τετοιους ενισχυτες με αγριεμενες πολωσεις οπου βεβαια τα μηχανηματα αγκομαχανε απο τις θερμοκρασιες για να πλησιασουν την ταξη Α αλλα λενε οτι οι επιδοσεις τους ηχητικα εκτοξευονται στον ουρανο ...

enjoy some pics


DSC00495.JPG


DSC00505.JPG


DSC00506.JPG


DSC00507.JPG
 
Last edited:
SERVICE AKAI AM 2250

Νομιζω οτι μιλαμε για ενα μαλλον κακο μηχανημα ...Τι επιδοσεις μπορει να εχει ενα STK 463 ....Η αληθεια ειναι οτι οι επιδοσεις ειναι μαλλον φτωχες παρολα αυτα η κατασκευη μεσα ειναι αξαιρετικα απλη που σημαινει οτι το μηχανημα δεν ειναι φορτωμενο με πραγματα που δεν χρειαζεται και ισως με μια προσεκτικη επιλογη ηχειων ειναι πολυ πιθανον να εχεις ενα αξιοπρεπες αποτελεσμα . Ομορφο απλο και λειτουργικο σχεδιασμα θα του αρεσαν ευαισθητα αλλα στεγνα και ξερα ηχεια μια και απο μονος του τα εχει τα χρωματακια του .

Τα ηχητικα του καλουδια μαλλον τα εθαψα αλλα σιγουρα για τον ιδιοκτητη του εχει μεγαλη συλλεκτικη και συναισθηματικη αξια και σιγουρα μετα απο GRC ( general recapping company ) και ενα πολυ γερο καθαρισμα θα ειναι μαζι του για πολλα χρονια ακομα .

Για το τεχνικο μερος ειναι αξιο να σημειωθει οτι ο 2250 εχει ενα αρκετα απλο αλλα λειτουργικο κυκλωμα buffer/ tone control το οποιο ειναι φιαγμενο με μολις 2 τρανσιστορ για καθε καναλι ...Με τριβελλιζει χρονια να αναπαραγω το ιδιο κυκλωμα με extreme υλικα υψηλοτατης ποιοτητας και επιδοσεων για να δω τι αποτελεσματα θα ειχαν σε εναν κατα τα αλλα συχρονο ενισχυτη η σε σχεση με ενα ολοκληρωμενο .


enjoy some foto ...

DSC00509.JPG


DSC00510.JPG


DSC00511.JPG


DSC00512.JPG
 
Last edited:
SERVICE SANSUI AU 317

o SANSUI AU 317 ειναι το μικρο αδελφακι των 517 και του κορυφαιου 717 παρολο οτι ειναι μικροτερο σε ισχυ και γενικα ενα φτηνοτερο μοντελο στην ουσια διατηρει σχεδον τα περισσοτερα καλουδια των μεγαλων του αδελφων .

Στα πολυ συν ο προενισχυτης με διακριτα εξαρτηματα κατασκευασμενο σε προτυπο διαφορικος με πηγη ρευματος vas με bootstrap το οποιο ειναι ενα πακετο που παραδιδει εξαιρετικα δυναμικα σε χαμηλες εντασεις με πολυ καλη ικανοτητα οδηγησης και καθιστωντας τα ρυθμιστικα τονου σχεδον αχρηστα απο την στιγμη που ο ηχος του ειναι τοσο πληρης ....Προσθετω εδω οτι αν καποιος τον συγκρινει με ενα συχρονο μηχανημα ιδιας η καπου κοντα ισχυος οι μετρησεις του 317 ειναι σχεδον καλυτερες απο ενος CREEK EVO...Μην ξεχανμε οτι οι τελικοι που εχουν μεσα τους οι 317-517-717 ειναι dc coupling ...

Το προβλημα βεβαια ειναι οτι παρολο οτι οι μετρησεις ειναι σχεδον καλυτερες ο ηχος του τελικα δεν ειναι καλυτερος απο εναν creek evo ....O evo υπερτερει στην σωστη δομηση και πολυ καθαρη δουλεια μεσα του που εχει ουσιαστικο αποτελεσμα στον ηχο του . Ο Sansui ειναι μακραν πολυ πιο χυμα μεσα του ..Στα μετρια θα ελεγα το phono stage και χωρις πολλες επιλογες αλλα κατα τα αλλα ενα τιμιο καθαρο και σωστο μηχανημα ...

Γενικη πυκνωτολογηση ξηλωμα στον διαφορικο του προενiσχυτη ( πρωτη φορα που χρειαστηκε να κανω κατι τετοιο και μιλαμε οχι για βλαβη αλλα για αστοχια υλικου εστω και μετα απο 30+χρονια )


Φωτο .....
DSC00518.JPG


DSC00519.JPG


DSC00524.JPG


DSC00526.JPG
 
SERVICE AKAI AM 2350

Πολλες φορες εχουμε κανει μικρα θαυματακια για μηχανηματα που στην ουσια δεν το αξιζουν ...Ο λογος ειναι οτι τα αγαπαμε ...επισης σιγουρα τα αγαπανε και αυτοι που τα εχουν . ανμεσα μας υπαρχουν και ανθρωποι οι οποιοι εχουν παθος και κεφια γενιοκα με τα vintage και αγοραζουν απο τον μπεη η αλλα μερη διαφορα μηχανηματα τα οποια φυσικα αυτοι που τα εχουν τα πουλανε πολλες φορες με κρητηριο την εξωτερικη κατασταση και φυσικα με αυτο το κριτηριο πουλανε και σε αναλογη τιμη ....

Ο κανονας λεει οτι ενα μηχανημα 30+ ετων οσο και σε καλη εξωτερικη και πιθανον λειουργικη κατασταση να βρισκεται ειναι απιθανο να μην θελει εστω και μια ματια κοιταγμα πριν μπει στην πριζα .Περα απο τοπυς πυκνωτες που δεκαδες φορες εχουμε συζητησει για τα προβλήμτα τους υπαρχουν και αλλα θεματα ηλεκτρικα και ηλεκτρολογικη η ηλεκτρομηχανικα που πρεπει καποιος να ριξει μια ματια ..

Ο συγεκριμενος ενισχυτης αγοραστηκε απο τον μπεη και εχω την εντυπωση αρκετα ανβρω μια και πραγματικα ηταν αγρατζουνιστος και μαλλον δεν ειχε μπει χερι μεσα του ποτε .... Μαλιστα ειμαι και ψιλοσιγουρος οτι οταν εφυγε απο τον πωλητη μπορει και να λειτουργουσε κιολας ...Μια ασφαλεια που "κουνουσε " πιθανονα ταλαιπωρηθηκε απο το ταξιδι και μολις ο αγοραστης τον εβαλε στην πριζα .....τσαφ και τελος . ( ο σπινθηρας και το αρκ ηταν αρκετο να στειλει το ολοκληρωμενο εξοδου, και ενα μεγαφωνο μαζι του )

Περα απο αυτο μια και το συγκεκριμενο μοντελο δεν ηταν και κανενα κορυφαιο ολοι οι πυκνωτες μεσα του ειχαν καποιο μικρο η μεγαλο θεμα ....αλλαχτηκαν αλλαχτηκε και το καμμενο εξοδου και φευγει απο εμας ...

Αν ρωτησει κανεις αν ειναι καλο μηχανημα θα ελεγα οχι χρωματισμενο μικρο σε ισχυ αλλα απλη και καθαρη κατασκευη με αποτελσμα να βρει τα δικα του ηχειακια της ιδιας σειρας με σχεδον καθολου κροσσοβερ μολις ενα πυκνωτη το αποτελεσμα ειναι γλυκο αλλα μετριο και κατω .

μερικες φωτο ....

DSC00520.JPG



DSC00521.JPG




DSC00522.JPG




DSC00523.JPG
 
Re: ΕΠΙΣΚΕΥΕΣ-ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΕΙΣ ( ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ)

Ειναι αρκετες μερες που δεν εχω ενημερωσει το νημα και ο λογος ειναι οτι τις τελευταιες ημερες δεν δουλευω και παρα πολυ .Πρινα απο μια εβδομαδα εφτασα στα ορια της υπερκοπωσης οποτε την δεδομενη στιγμη μαλλον πρεπει να προστατεψω λιγακι την υγεια μου σε βαρος μηχανηματων φιλων και πελατων .

Ευχαριστω ολους για την υπομονη .

Φιλικα
Σακης Πετροπουλος
 
Περαστικά και τουλάχιστον απόλαυσε ποιοτικά τον χρόνο αυτό που παίρνεις για τον εαυτό σου... :ernaehrung004:
 
Re: ΕΠΙΣΚΕΥΕΣ-ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΕΙΣ ( ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ)

Ειναι αρκετες μερες που δεν εχω ενημερωσει το νημα και ο λογος ειναι οτι τις τελευταιες ημερες δεν δουλευω και παρα πολυ .Πρινα απο μια εβδομαδα εφτασα στα ορια της υπερκοπωσης οποτε την δεδομενη στιγμη μαλλον πρεπει να προστατεψω λιγακι την υγεια μου σε βαρος μηχανηματων φιλων και πελατων .

Ευχαριστω ολους για την υπομονη .

Φιλικα
Σακης Πετροπουλος

Θες διακοπές μαστρο Σάκη!...Καλή ξεκούραση!
 
Σε γνωρίζω μόνο μέσα απο αυτά που γράφεις
είσαι μερακλης και αυτό είναι αρκετό
καλη ξεκούραση
καλοκαίρι είναι
 
Απάντηση: Re: Επισκευές-Αναβαθμίσεις (Παρουσίαση)

καλή ξεκούραση και καλά μπάνια

df
 
Re: Απάντηση: Re: Επισκευές-Αναβαθμίσεις (Παρουσίαση)

Περαστικά σου, να προσέχεις...
 
Status
Not open for further replies.