Επισκευές-Αναβαθμίσεις (Παρουσίαση)

Status
Not open for further replies.
Re: ebay+vintage μια πονεμενη σχεση

Ενα αλλο το οποιο ειναι εξισου σημαντικο και θα πρεπει ο υποψηφιος αγορατσης να γνωριζει οτι πολλα απο τα vintage μηχανηματα δεν εχουν δυνατοτητα αλλαγης της τασης για παραπανω απο 220 βολτ . Στην Ελλαδα η ταση ειναι σημερα 230 και αυτο οταν ειναι οταν ολα ειναι οκ ...Συχνα θα πρεπει να περιμενουμε μεταβολες τυπου +- 10% και καποιος μπορει να φανταστει τι σημαινει αυτο ειδικα για το μηχανημα το οποιο ειναι σχεδιασμενο για 220.
 
SERVICE HARDMAN KARDON A402

Εδω παιζει ερωτηση τρυκ με μπονους ( θα πρεπει να σκεφτω κατι να βαλω για το μπονους ) ...

Ο συγκεκριμενος ενισχυτης ειναι σχεδιασμενος με εναν προφανως ξεχασμενο τροπο και γενικα ειναι αναμενομενο αυτο γιατι ειναι και αρκετα παλιος ....Παρολο οτι ειναι Αμερικανικος και αρα Ιαπωνικης σχολης τελικα ειναι σχεδιασμενος μετα τιμης , με ιδεες απο καποιον ο οποιος γεννηθηκε στην Ουγγαρια και μετακομισε στην Νεα Υορκη γυρω στο 1930 και μεχρι σημερα κραταει πανω 200 πατεντες σχετικες με τα Ηλεκτρονικα .

Δεν ξερω τι να βαλω σε κουιζ ...το ονομα του σχεδιαστη η τα καλουδια που προσφερει η σχεδιαση του ...

Σοβαροτερα τωρα η σχεδιαση προσφερει απιστευτα μουσικο και γλυκο ηχο σαφως καλυτερο απο τους συνηθισμενους Ιαπαωνικους / Ευρωπαικους ενισχυτες αστρονομικο ευρος και ταχυτητα με ενα και μονο drawback μπορει να σχειασει καποιος μολις μεχρι 60 το πολυ βαττ με σταθεροτητα και χωρις προβληματα . Αν ανεβει παραπανω αρχιζουν τα προβληματα σταθεροτητας και μετα το μηχανημα περναει στα ορια του επικυνδυνου .

Στον αγωνα τους οι Ιαπωνες για ""ασφαλη "" μηχανηματα σε κλιμακα παγκοσμιας παραγωγης αφησαν πισω τους το συγκεκριμενο κυκλωμα και παραγουν μεχρι και σημερα μια στανταρ τοπολογια .

Μερικες φωτο απο το μηχανημα που ηρθε απο το Αμερικα σχεδον αδουλευτο με ελαχιστα προβληματα περαν λιγης καθαριοτητας και μια χουφτα ηλεκτρολυτικους

Αξιοθαυμαστο για την εποχη η τελειως modular κατασκευη αλλα και η dual mono σχεδιαση για εναν consumer ενισχυτη σε συνδυασμο με την Ντιζα του επιλογεα πηγων που φροντιζει ωστε τα σηματα της εισοδου να μην κανουν βολτα μεσα στο μηχανημα ...


Φιλικα
Σακης Πετροπουλος
www.eastelectronics.gr

DSC00527.JPG



DSC00529.JPG



DSC00605.JPG



DSC00606.JPG
 
SERVICE ΕΝΙΣΧΥΤΗ INTERNATIONAL ( ??? )

Σε ολη μου την καριερα εχω επισκευασει 3 τετοια μηχανηματα ( ανετα μπορει να σκεφτει καποιος οτι ειμαι ηδη 100 ετων ) ενω το παραξενο ειναι οτι παρολο οτι τα μηχανηματα ηταν ιδια εσωτερικα σαν μαρκα το καθενα ελεγε και κατι διαφορετικο απο εξω .Ο συγκεκριμενος ειναι βαφτισμενος international.....

Δεκαετιας 1970 κλασσικο μικρο quasi complementary που ενω απο επιδοσεις δεν λεει τιποτα σπουδαιο ειναι ο πραγματικος προδρομος του σημερινου hifi και μαλλον βασισμενος η ....κλεμενος πιο σωστα απο τα πρωτα κυκλωματα της Dynaco . Αν εισαι ακροατης με σουπερ ευαισθητα ηχεια , σου αρκει η χαμηλη ενταση μερικων βαττ , σου αρεσουν οι αντικες και τα vintage χρωματα τοτε ναι ...αυτο ειναι το μηχανημα σου :music-smiley-005:


Γενικος καθαρισμος ....εξω ολοι οι πυκνωτες ( No questions asked ) μια καλη ρυθμιση συμμετριας και ρευματων ηρεμιας μια δυο ωρες ακροαση και ζωντανεψε .Με δυσκολια μπορεσε ισα ισα να ""ανοιξει"" τα near field που εχω διπλα μου τα οποια ειναι σχετικα ευαισθητα πανω απο 90 χαλαρα ( παρολο οτι εβαλα οτι περισσοτερο μπορουσα απο τροφοδοσιες )

...Μολις αγγιζες καποιο κοντρολ τονου ο ηχος ξαφνικα γυριζε στο 1970....Ακουσα λιγη καλη soul απο τοτε ,ενα δυο κομματια αμερικανiκης disco , και ενα rock ( οσοι με γνωριζουν ξερουν οτι με τα rock δεν εχω καμμια μα καμμια επαφη ) .....

Ηχος γεματος αναμνησεις ...ομορφιες

enjoy pics απο το μικρουλι

DSC00555.JPG


DSC00556.JPG


DSC00564.JPG


DSC00565.JPG
 
Απάντηση: SERVICE ΕΝΙΣΧΥΤΗ INTERNATIONAL ( ??? )

Σε ολη μου την καριερα εχω επισκευασει 3 τετοια μηχανηματα ( ανετα μπορει να σκεφτει καποιος οτι ειμαι ηδη 100 ετων ) ενω το παραξενο ειναι οτι παρολο οτι τα μηχανηματα ηταν ιδια εσωτερικα σαν μαρκα το καθενα ελεγε και κατι διαφορετικο απο εξω .Ο συγκεκριμενος ειναι βαφτισμενος international.....

Τα άλλα δύο με τι όνομα κυκλοφορούσαν;
 
Re: Απάντηση: SERVICE ΕΝΙΣΧΥΤΗ INTERNATIONAL ( ??? )

Τα άλλα δύο με τι όνομα κυκλοφορούσαν;

το ενα ειναι προ ιντερνετ εποχης οποτε ειναι αδυνατο να θυμαμαι αλλα το δευετρο το επισκευσα την ανοιξη και μαλλον δεν το εχω φωτογραφησει

Φιλικα
Σακης Πετροπουλος
 
Απάντηση: Re: ebay+vintage μια πονεμενη σχεση

μου φαίνεται εξαιρετικά απίθανο να πωλείται αυτό ως πλήρως λειτουργικό.
Μιλάμε για απατεώνες ολκής.
Εκτός αν ο αγοραστής δεν κατάλαβε τα ψιλά γράμματα.
Προσωπικά ό,τι ψώνισα από ebay.de ήταν ΑΨΟΓΑ.

Και επιπλέον αν σου ρθει ένα τέτοιο πράγμα, πολύ απλά δεν ασχολείσαι. Ανοίγεις ένα dispute στο paypal και σε ένα μήνα έχεις τα λεφτά σου. Τρελή ασφάλεια το paypal.
Οποιος τον τρώει ο κ....ς του και θέλει να μπλέξει με επισκευές κλπ δικαίωμά του. Προσωπικά τέτοιο μηχάνημα (ότι και να ταν) θα το στελνα πίσω σουμπιτο. Καμιά στεναχώρια.
 
Re: Απάντηση: Re: ebay+vintage μια πονεμενη σχεση

Και επιπλέον αν σου ρθει ένα τέτοιο πράγμα, πολύ απλά δεν ασχολείσαι. Ανοίγεις ένα dispute στο paypal και σε ένα μήνα έχεις τα λεφτά σου. Τρελή ασφάλεια το paypal.
Οποιος τον τρώει ο κ....ς του και θέλει να μπλέξει με επισκευές κλπ δικαίωμά του. Προσωπικά τέτοιο μηχάνημα (ότι και να ταν) θα το στελνα πίσω σουμπιτο. Καμιά στεναχώρια.

Συμφωνώ απολύτως!
in paypal we trust!! :)
εκτος και αν ο φιλος δεν είδε τα ψιλά γράμματα οπότε ευτυχως που υπάρχει και η εναλλάτικη και μπορει να επισκευαστεί με την αναλογη σοβαρότητα!
 
service Nakamichi 410 ( προενισχυτης )

Τα Νακ της γνωστης σειρας ...γεματα προβληματα ... εξυπνα, τιμια σχεδιασμενα , ειναι αυτο που λενε , κρατανε πολλες απο τις σχεδιαστικες αρχες υψηλων προδιαγραφων , καλη δομηση, καλη τοπολογια, αψογης ποιοτητας ημιαγωγα ,δουλεμενα μαλιστα με τον πλεον σωστο τροπο οπου καλυπτουν επιδοσεις αλλα και διαχρονικοτητα .

Τονιζω το τελευταιο μια και η Hardman Kardon κρατει τα σκηπτρα σε οτι αφορα το ψησιμο ημιαγωγων που σημαινει οτι καθε διπολικο ημιαγωγο παιζει τα καλυτερα οταν δουλευει τσιτα απο πλευρας τασης ακομα και οταν αυτο σημαινει οτι το οριο ζωης τους θα πεσει . Η Νακ φροντισε να ειναι πιο ηπια μαζι τους και διατηρει μακραν καλυτερα ορια ασφαλειας .

Σε ενα τετοιο κορυφαιο μηχανημα που κραταει δεκαδες καλες εφαρμογες ηλεκτρονικων καποιος μαρκετιστας το εσκισε κλεινωντας καποια συμφωνια με την sohei η οποια εχει μαλλον δευετρης ποιοτητας πυκνωτες αποτελεσμα πανω απο 40 κομματια επρεπε να αλλαχτουν ωστε το μηχανημα να ερθει σε καποια λογικη κατασταση .

Σαφως οι καινουργιοι πυκνωτες εχουν μεγαλυτερο οριο ζωης ονομαστικα 8,000 ωρες ζωης αντι για 2,000 που ειχαν οι sohei μεγαλυετερες χωρητικοτητες ,θερμοκρασιες και ταση λειτουργιας .Ενα αλλο χωροταξικο προσθετο ειναι οτι οι σημερινοι πυκνωτες ειναι μακραν μικροτεροι σε μεγεθος οπου θα μειωθει κατα πολυ το φαινομενο του μικροφωνισμου οπου αυτο υπηρχε .

( θυμιζω οτι τα ""εξοτικα"" εξαρτηματα εχουν την ταση να ""τσιμπανε "" διαφορους ηλεκτρομαγνητικους θορυβους λογο μεγεθους .

Σιγουρη η Νακ για τις τοπικες σταθεροπιησεις την τοπολογια και την δομηση των επιμερους φιλτρων και τροφοδοτικων της δεν εκανε decoupling-bypass σχεδον πουθενα και η προσθηκη MKS στο κυριο τροφοδοτικο και multilayer ceramic smd τοπικα ανεβασε το ηδη ανοιχτο bandwidth στον ουρανο οπου με μια εμπεδηση >27ΚΩ στον τελικο το μηχανημα κελαδαει μεχρι τους 40 χιλιοκυκλους .

Μαγικη η καστουμια της Alps για την Νακ ενα μοναδικα γραμμικο και ακριβες ποτενσιομετρο το οποιο πλεον ολων των αλλων περιχει και μια ειδικη διαταξη ωστε οταν ο χρηστης τοπθετει το balance στην μεση το ποτενσιομετρο αυτο μπαινει σε πληρη παρακαμψη ωστε να μην ειναι καν στην διαδρομη του σηματος αν ο χρηστης δεν το χρειαζεται .

enjoy extended pics !!!



DSC00620.JPG


DSC00622.JPG


DSC00623.JPG


DSC00624.JPG
 
καπου εδω πρεπει να προσθεσω και ενα off topic ...

Τελικα αν καποιος εχει διαβασει το νημα με προσοχη ...και ισως καποια αλλα νηματα, οπου εχω απλωσει προς τερψην των συμμετεχωντων διαφορα κολπα , μυστικα , ιδεες και εφαρμογες διαφορων κατασκευαστων ευκολα καποιος θα μπορουσε να γραψει ενα εξαιρετικα χρηστικο και ουσιωδες audio βιβλιο η πιο απλα να μπει στην διαδικασια να κατασκευασει τον ""τελειο "" ενισχυτη ταξης Αβ ...

Ενα αλλο που θελω να πω και εχω ...""παραπονο "" ειναι οτι ενω μοιραζομαι μαζι σας το παθος μου για τα audia ειναι πολυ κριμα που δεν μπορω με καποιο τροπο να μεταφερω στους ανθρωπους γυρω μου εκτος απο γραμμενη πληροφορια και ηχητικη ....

Ωραια θα ηταν οι συμμετεχωντες να μπορουνε να ακουνε το πριν, το μετα, τις βελτιωσεις και το αποτελεσμα ωστε να συμμετεχουν με αποψεις γνωμες συμβουλες κλπ ...

Ισως στο μελλον η τεχνολογια το επιτρεψει ...

Φιλικα
Σακης Πετροπουλος
 
SERVICE NAD 314

Μεσα απο αυτο το νημα αλλα και προφανως αλλα αρθρα πολλες φορες εχω δηλωσει ξεκαθαρα οτι δεν μου αρεσει η Εγγλεζικη σχολη και σαφως προτιμω τα Ιαπωνικα μηχανηματα .

Οι θρυλικοι 3020 και τα ξαδελαφακια τους εχουν συζητηθει πολυ και εχουν τους φιλους τους σε ολον τον κοσμο ...Ο 314 ειναι μια κινεζικη μετεξελιξη του 3020 απρολο οτι λοιπον δεν μου αρεσουν αυτου του ειδους τα μηχανηματα ειμαι υποχρεωμενος να ανφερω ορισμενα απο τα θετικα τους .

**Ενσωματωση τεχνολογιας που πολυ σπανια βρισκουμε σε consumer μηχανηματα
**Τροφοδοτικο με πολλαπλασιαστες χωρητικοτητας
**Γενικα μεγαλες χωρητικοτητες παντου
**Τροφοδοτικο με πολλαπλασιαστη χωρητικοτητας και για τον προενισχυτη /phono stage
**Σταθεροποιημενο τροφοδοτικο στα πρωτα σταδια του τελικου
**Προενισχυτης phono ΜΜ/MC με φετ στην εισοδο

Φυσικα ολα τα παραπανω ειναι δομημενα σε μια παλκετα εξαιρετικης πυκνοτητας δυσκολο και σχεδον απιθανο να υλοποιηθει σε συμβατικη πλακετα χωρις υλικα επιφανειακης στιρηξης Οποτε η υλοποιηση της πλακετας ειναι ενα ακομα μικρο τεχνολογικο θαυμα απο την NAD .

Το μονο μειονεκτημα που θα εβρισκα ειναι οτι τα υλικα του σε πυκνωτες ειναι ""επιλεκτικα"" κακης ποιοτητας οπου ο κατασκευσατης στα σοβαρα σημεια εχει βαλει καλης ποιοτητας πυκνωτες ενω σε ολα τα υπολοιπα δευτερης και βαλε ...

Απο πλευρας ρυθμισεων ολοι αυτοι οι ενισχυτες ειναι πολωμενοι ενα κλικ χαμηλοτερα απο τις προδιαγραφες του εργοστασιου προφανως για λογους ασφαλαειας

Απο πλευρας λειτουργιας το μονο μειον ειναι οτι με τοση πυκνοτητα στην κατασκευη ευκολα υπαρχουν θερμοκρασιες που οδηγουν γενικα το φτωχο κολλημα σε ψυχρες κολλησεις .


Αποκατασταθηκαν ολα τα παραπανω ""τσιμπηθηκαν"" και μερικες χωρητικοτητες σε σημαντικα σημεια και good to go ...

Οι εντυπωσεις απο την ακροαση του μηχανηματος θα ελεγα οτι ειναι μοναδικες και πραγματικα ο ηχος του εχει μια μοναδικη τονικοτητα που δυσκολα σημερα βρισκεις σε μηχανηματα παραγωγης . Ισως πρεπει να αναθεωρησω τις αποψεις μου για αυτα τα μηχανηματα και να τα δεχτω ως ενα προιον εκτος συναγωνισμου , ως στανταρ ενα πραγμα σαν την Ρετσινα που ως γνωστον δεν παει ποτε σε διαγωνισμους κρασιων μια και η γευση της εχει θεωρηθει ως δεδομενη ..

enjoy some pics (που τραβηχτηκαν χωρις ......ρετσινα )

DSC00607.JPG


DSC00609.JPG


DSC00610.JPG


DSC00611.JPG
 
SERVICE PIONEER SX-D7000

Ναυαρχιδα της σειρας SX ενα σπανιο αλλα και εξυπνο μηχανακι απο την PIONEER η οποια φανηκε να αποζηταει την αιγλη ενος μηχανηματος τυπου Qx 949 ... σαφως εχουμε πανω απο 10 χρονια διαφορα μεταξυ των δυο μηχανηματων οπου η PIONEER κρατησε τις οθονες καιτα περιφεριακα απο τα διαφορα μεμονομενα της σειρας και εστησε ενα μεγαλο και σοφιστικε μηχανημα .

Μεγαλος τελικος ( πολυ θα ηθελα να τον απομονωσω σε ενα καινουργιο σασσι και να τον ακουσω σαν ενα μονο του ατοφιο μηχανημα ) με ολα τα καλουδια της τοτε εποχης απεριοριστες ρυθμισεις διπλα τρανσιτορ στο ιδιο κελυφος αλλα απλα και αλλα φετ ... μπολικα εξοδου , μπολικα ρευματα .

Οσο για τα υπολοιπα ακολουθουν την τοπολγια και φιλοσοφια των υπολοιπων μηχανηματων της σειρας με μικρες βελτιωσεις ...αναισθητο αλλα πολυ γλυκο και ακριβες ραδιοφωνο καλος προ ηπιο phono stage αλλα απαρχαιωμενο κυκλωμα τονων .

Ενα μηχανημα που αγοραστηκε απο τον μπεη ευτυχως χωρις να εχιε ανοιχτει ποτε ...εξαιρετικα συλλεκτικη και τιμια αγορα ελαχιστα προβληματα κυριως λογο χρονου ...μπολικοι ηλεκτρολυτικοι οι περισσοτεροι σε μετρια κατασταση πολυ σοβαρο καθαρισμα φουλ πακετο χημικα υπερηχοι και σπρευ γενικη ανβαθμιση στα επιμερους τροφοδοτικα τα οποια ηταν σε ορθια πλακετα στριμωγμενα και οι περισσοτεροι πυκνωτες εκει ειχαν λιωσει ..

Οσο για τον ηχο του περα απο την υψηλη ισχυ ειναι ενα γενικα τιμιο μηχανημα με επιδοσεις ανω του μετριου αλλα σε καμμια περιπτωση δεν θα μπορεσει να ξεπερασει τον ορο hifi κυριως λογο της πολυπλοκοτητας της κατασκευης . Ολα τα λεφτα οι υπεροχες γαλαζιες οθονες ...

καλοταξιδο !!!

enjoy blue pics and more ....
DSC00639.JPG



DSC00640.JPG



DSC00641.JPG



DSC00642.JPG
 
Service ενισχυτη Nakamichi 420

Οσοι με γνωριζουν ξερουν οτι ειμαι φανατικος Ιαπωνας .Λατρευω τον τροπο που σκεφτονται και τον τροπο που αξιολογουν τους πορους και την τεχνολογια τους.

Ενω συχνα εκθειαζω τα Ιαπωνικα μηχανηματα και τα πολλες φορες κρυμενα καλουδια τους θα πρεπει να ομολογησω οτι στο συγκεκριμενο μηχανημα απο την μια ""τα βρηκα σκουρα "" απο την αλλη συναντησα τοσα προβληματα που δεν εχω συναντησει μαλλον σε κανενα αλλο Ιαπωνικο ποτε.

ΣΤΑΔΙΟ ΕΞΟΔΟΥ
--Το σταδιο εξοδου ειναι χτισμενο πανσω σε πολυ καλης ποιοτητας NEC τρανσιστορ περιβληματος τυπου ΤΟ220 αλλα με δυο βιδες αριστερα και δεξια . Ομοια φορουσαν και πολλα Kenwood εκεινη την εποχη ( ευτυχως γιατι μονο ετσι μπορεσαμε να κανουμε αντικατασταση των καμμενων με αυθεντικα )

---Σαφως η αντικατασταση με κατι αλλο προυποθετει απιστευτα μεγαλη μανουβρα οχι μονο γιατι τα τρανσιστορ δεν ταιριαζουν αλλα και λογο του οτι ο χωρος εκει ειναι εξαιρετικα περιορισμενος .

---Παραδοξως και παρολο οτι η ψυκτρα του καθε ενισχυτη εχει επανω της 8 Τρανσιστορ δεν υπαρχει κανενα απολυτως μονωτικο μεταξυ των τρανσιστορ και της ψυκτρας και ο κατασκευαστης εχει βαψει την ψυκτρα με καποια μπογια με καποιο συγκεκριμενο παχος και καποια συγκεκριμενη ικανοτητα μεταφορας της θερμοτητας οπου και τελικα το παχυ στρωμα μπογιας αντικαθιστα και τα μονωτικα πισω απο την παλτη των τρανσιστορ . ( κατασταση που θεωρησα επικινδυνη και προσθεσα πραγματικη μονωση πισω απο τα τρανσιστορ .

---Επιγραμματικα δεν υπαρχει στην Ιαπωνικη γραμμη παραγωγης κανενα μηχανημα που να φοραει αυτα τα τρανσιτορ και να δουλευει πανω απο τα 35 βαττ Οι ανθρωποι της Νακ εχουν σχεδιασει πανω τους ενα μηχανημα 58 βαττ ισχυ κορυφης το οποιο μαλλον ειναι risky που λεμε στο χωριο μου .

---Προφανως ειχαν διαφορα προβληματα και σχεδιασαν σφηνα μια προστασια σε κιτακι η οποια αργοτερα ηταν και στανταρ σε καθε μοντελο .Η οποια προστασια ομως δεν διακοπτει την εξοδο του ηχειου σε περιπτωση καποιας βλαβης αλλα γειωνει την εξοδο ( προφανως ηταν πιο ευκολο να γινει ) αυτο ομως σημαινει οτι εαν εισαι σε φαση προστασιας και εχει πηγη ανοιχτη υπαρχει μεγαλη πιεση και καταναλωση στον ενισχυτη .

---Η προστασια παντως γενικα ειναι πολυ φτωχα φτιαγμενη .

ΓΕΙΩΣΗ

---Συνηθως ο Ιαπωνας κραταει φιλοσοφια star ground αντιθετα στο συγκεριμενο μηχανημα εχει τεχνολογια ""All ground"" οπου ολο το κουτι ειναι στο δυναμικο 0 του τροφοδοτικου με σοβαρο μειονεκτημα οτι ολες οι διαταξεις του μηχανηματος : τροφοδοτικο / τελικος/ τελικος / πλακετακι zobel / κιτ προστασιας πρεπει να ειναι βιδωμενα στο σασσι για να μπορουν να λειτουργουν σωστα. Σαφως αυτο σημαινει παρα πολλες μηχανικες συνδεσεις με βιδες οπου εστω και μια να λασκαρει το μηχανημα παυει να λειτουργει .Αν καποιος προσθεσει οτι το σασσι ειναι επιμεταλωμενο για ομορφια τοτε στα σημεια με λιγη σκονη / αλατα / η και λιγη σκουρια σημαινει επισης οτι το μηχανημα παυει να λειτουργει λογο ελλειψης σωστης γειωσης ( περα απο τις μηχανικες επεμβασεις τυπου ελεγχος σφιξιματα και προσθηκη ασφαλιστικων προσθεσα και δυο καλωδια απο το μηδεν του τροφοδοτικου προς τις πλακετες εξοδου για να εξασφαλισω οτι ο τελικος δεν θα ""μεινει"" ξανα απο γειωση ποτε .

---Να σημειωθει οτι ο Ιαπωνας αναφερει ρητα στο service manual οτι δεν πρεπει για κανεναν λογο να αλλαξεις κατα την διαρκεια μιας επισκευης την δρομολγηση των γειωσεων και των καλωδιων γιατι αυτο θα αλλαξει την παραμορφωση του μηχανηματος ( πραγμα το οποιο με ξενισε ...το δοκιμασα και διαπιστωσα οτι εχει απολυτο δικιο ... αυξανεται η παραμορφωση ειδικα στις ψηλες συχνοτητες { !!!} )

ΠΟΛΩΣΗ

---Η πολωση του μηχανηματος ειναι ενα ακομα τεχνολογικο θεμα δουλευει σταθερα δεν ευπαρχει ρυθμιστικο οπου κλασσικη Ιαπωνικ προσεγγιση η εμπιστοσυνη και σωστη χρηση στα υλικα δεν απαιτει ρυθμισεις Το δε κυκλωμα της πολωσης ειναι συμμετρικο οπου ενα τρανσιτορ πολωνη την θετικη πλευρα και αλλο την αρνητικη ,Πρωτοποριακη σχεδιαση η οποια δεν εχω μελετησει ωστε να ξερω που ωφελει ακριβως ( θα το κανω και βλεπουμε ) αλλα τσπ ενα εχω διαβασει το μανουαλ σωστα και αυτη η διαταξη λειτουργει σε ταξη Α με σκοπο την μειωση της παραμορφωσης .


ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ

--- Αν καποιος εξαιρεσει τα ""μηχανικα "" προβληματα το μηχανημα παιζει εξαιρετα ...ταχυτατο ζεστο και γλυκο και εχει εναν ηχο ο οποιος σε κερδιζει αμεσως με την γλυκα του ...Η αναλυτικοτητα ειναι παρα πολυ ψηλα και ο ηχος ειναι παραπολυ ""πλουσιος""" αλλα συναμα διακριτικος και χωρις καμια υπερβολη ....Ικανοτητα σε ρευματα αλλα αν ηταν δικο μου θα προτιμουσα μεγαλα ευσιασθητα ηχεια απο μικρα και αναισθητα.

---Σε γενικες γραμμες δειχνει ενα μηχανημα το οποιο ο σχεδιαστης με τον κατασκευαστη δεν ειχαν καμμια απολυως επαφη και ισως ενα τετοιο κυκλωμα στημενο διαφορετικα να ειχε ακομα πιο καλες επιδοσεις .



Closing argument

Πολλες φορες αναρωτιεμαι αν τα τοσα που γραφω βοηθανε καποιους να σχηματισουν μια πιο ορθη εικονα για τις τοπολογιες τεχνολγιες και εφαρμογες των μηχανηματων αυτων αλλα και ισως και καποιον συναδελφο ωστε να εκτελεσει μια επισκευη πιο σωστα . Δεν ξερω πραγματικα παντως απο την μερια μου το κανω με ευχαριστηση και αισθανομαι ακομα πιο ομρφα γραφωντας την ιστορια του μηχανματος . Ισως τα μακροσκελη νηματα να ειναι κουραστικα για τον αναγνωστη ...ισως επισης να χρειαζεται να προσθεσω η να αφαιρεσω κατι ωστε οι πληροφοριες μου να ειναι πιο χρηστικες .Αν ναι ειμαι ανοιχτος και σε προτασεις και σε υποδειξεις .

Φιλικα

Σακης Πετροπουλος
www.eastelectronics.gr

enjoy some pics

DSC00616.JPG


DSC00617.JPG


DSC00618.JPG


DSC00619.JPG
 
Re: Service ενισχυτη Nakamichi 420

Closing argument

ακομα και γω που δεν εχω τιποτα σοβαρες γνωσεις διαβαζω με πολυ ενδιαφερον οτι γραφεις, φανταζομαι πως κανενας δεν εχει παραπονο απο τις παρουσιασεις σου, και σιγουρα δεν κουραζουν

ευχαριστουμε και... keep it up (που λενε στο χωριο μου):a0210:
 
Re: Service ενισχυτη Nakamichi 420

ακομα και γω που δεν εχω τιποτα σοβαρες γνωσεις διαβαζω με πολυ ενδιαφερον οτι γραφεις, φανταζομαι πως κανενας δεν εχει παραπονο απο τις παρουσιασεις σου, και σιγουρα δεν κουραζουν

ευχαριστουμε και... keep it up (που λενε στο χωριο μου):a0210:

Ακριβώς αυτό. :grinning-smiley-043
 
Re: Service ενισχυτη Nakamichi 420

Συμφωνώ κι εγώ και επαυξάνω. Μολονότι δεν έχω τεχνικές γνώσεις, διαβάζω με πολύ ενδιαφέρον τα καλογραμμένα κείμενά σου.
 
SERVICE MARANTZ CD 63 SE

Καπου στο φορουμ υπαρχει ενα νημα που ξεκιναει καπως ετσι : λιγη soul για τις κρυες νυχτες του χειμωνα ...... Πω πω !!! ανατριχιαστικα μαυρικος τιτλος ....εαν δεν απευθυνεται ο ποιητης σε βινυλια τοτε μια απο τις επομενες επιλογες του θα ηταν το MARANTZ CD 63 SE !!

Θρυλος αναμεσα σε αυτους που σκαλιζουν τα ψηφιακα του και γενικα στο ξενο και ελληνικα φορουμ μονο καλα λογια εχεις να ακουσεις .
Το συγκεκριμενο ..μαμα απειραχτο με μια ψιλη βλαβη στο τροφοδοτικο αρκετη ομως για να ψησει τα μισα υβριδια απο την καθε εξοδο. Μια φρεσκαδα στους πυκνωτες , μερικα silmic , ενα spread decoupling απο εδω και εκει ( διακριτικα κατω απο την πλακετα ...μην ειμαστε και βανδαλοι ) μερικοι NIppon παραπανω ( δεν ειναι και εποχες για πολλα εξοδα ) ενα λαστιχακι και ενα καθαρισμα και το μηχανακι πεταει .

ΠΑρακολουθω το νημα για τις βελτιωσεις και τις μετατροπες του συγκεκριμενου μηχανηματος στο http://www.diyaudio.com/forums/digital-source/54009-marantz-cd63-cd67-mods-list.html το οποιο στηθηκε περιπου το 2005 και ειναι ενεργοι μεχρι και σημερα με πολλα και ουσιαστικα ποσταρισματα . Πραγματικα για να ασχοληθει τοσος κοσμος μαζι του και για τοσα χρονια θα πρεπει να ειναι απιθανο player .

Burn in για τα καινουργια εξαρτηματα περιπου 24 ωρες και το γλυκο μεστο αποτελεσμα ηρθε μια χαρα ...

Στα πολυ θετικα οτι ολο ειναι φιαγμενο με απλα διακριτα εξαρτηματα και ειναι και θα ειναι για πολλα χρονια ακομα επισκευασιμο .
Στα πολυ θετικα οτι η κεφαλη του υπαρχει σημερα και θα υπαρχει και στο μελλον σε πολυ λογικο κοστος για αυτο το πλαυερ (τυπου 60 ευρω )
Τελος των θετικων το εξαιρετικα στιβαρο σασσι ε σχεση με τα υπολοιπα μηχανηματα παραγωγης ιδιας τιμης και ποιοτητας της εποχης του .

Τα μονα αρνητικα ειναι οτι υπαρχουν δεκαδες κεφαλες μαιμου στην αγορα με κοστος τυπου 12 ευρω αλλα δεν δουλευει σωστα ποτε καμμια και οτι η μονη μετατροπη που θα εκανα αμμεσα πριν σκεφτω καποια αναβαθμιση αναλογικη ψηφιακη θα ηταν αναπομακρυνω τον μετασχηματιστη απο το σημειο που βρισκεται και να τον βαλω στην γωνια θωρακισμενο .

Ενα μηχανημα που θα προτεινα χωρις κανεναν ενδοιασμο για αγορα μεταχειρισμενου .

enjoy μαυρικες pics

DSC00663.JPG


DSC00664.JPG


DSC00665.JPG


DSC00666.JPG
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.