Επισκευές-Αναβαθμίσεις (Παρουσίαση)

Status
Not open for further replies.
SERVICE AKAI GX630

Καλησπερα ....

Πολλοι απο τους φιλους μας εχουν την τυχη να εχουν τετοια μηχανηματα στα χερια τους τα οποια εκτος απο τελια μηχανικη κατασκευη απο την μανα τους τυχαινει να μην εχουν και φθορες και ζημιες σε μηχανικα μερη ...οποτε με ενα καλο καθαρισμα .. μια δυο χουφτες πυκνωτες μερικα τριμερακια ενα καλο καθαρισμα και το μηχανημα αυτο θα κενταει για αρκετα χρονια ακομα

Τα σχολια περιτα για το μηχανημα απλα μερικες φωτογραφιες απο την επισκευη ... και τον τελικο ελεγχο

enjoy

DSC00286.JPG


DSC00287.JPG


DSC00288.JPG


DSC00289.JPG
 
Last edited:
Ναί, μόνο που στον τελικό έλεγχο δεν είναι το GX-630D, αλλά το GX-635D δηλαδή το δικό μου!!!!
Ελπίζω ο τεχνικός της φωτογραφίας, να είναι ειδικευμένος!:chinscratch:
 
Κορυφαία φωτογραφία!!!!
Να τον χαίρεστε!
 
Θα ήθελα να σε ευχαριστήσω για τις πολύτιμες πληροφορίες και την εμπειρία σου που μοιράζεσαι μαζί μας.
Με συντροφεύει για αρκετά χρόνια ένας YAMAHA DSP-595 και για τουλάχιστον ένα χρόνο είχα το ίδιο πρόβλημα που αναφέρεις πιο πάνω με το ρελε στις χαμηλές στάθμες αλλά στο ένα κανάλι, μέχρι που πήρα την απόφαση να τον ανοίξω και να το ανακαλύψω.
Βέβαια απογοητεύτηκα γιατί ανακάλυψα επίσης και ότι η έξοδος προενισχυσης που χρησιμοποιούσα χρόνια για να τροφοδοτήσω ένα τρικαναλο ROTEL την παίρνει παράλληλα με την έξοδο των ηχείων!!!.
Εδώ θέλω λίγο τις γνώσεις σου αν θα μπορούσα να παρακάμψω το τελικό στάδιο και να παρω πιο καθαρο σημα (μετα το MUTE όπως κανουν οι ακριβοτεροι της σειρας) για τον ROTEL
 
Θα ήθελα να σε ευχαριστήσω για τις πολύτιμες πληροφορίες και την εμπειρία σου που μοιράζεσαι μαζί μας.
Με συντροφεύει για αρκετά χρόνια ένας YAMAHA DSP-595 και για τουλάχιστον ένα χρόνο είχα το ίδιο πρόβλημα που αναφέρεις πιο πάνω με το ρελε στις χαμηλές στάθμες αλλά στο ένα κανάλι, μέχρι που πήρα την απόφαση να τον ανοίξω και να το ανακαλύψω.
Βέβαια απογοητεύτηκα γιατί ανακάλυψα επίσης και ότι η έξοδος προενισχυσης που χρησιμοποιούσα χρόνια για να τροφοδοτήσω ένα τρικαναλο ROTEL την παίρνει παράλληλα με την έξοδο των ηχείων!!!.
Εδώ θέλω λίγο τις γνώσεις σου αν θα μπορούσα να παρακάμψω το τελικό στάδιο και να παρω πιο καθαρο σημα (μετα το MUTE όπως κανουν οι ακριβοτεροι της σειρας) για τον ROTEL


Ευχαριστω για τα καλα σου λογια
Αυτο που αναφερεις μαλλον απιθανο μου κανει ( δεν ειναι και ιδιαιτερα σοβαρο απο μεριας του κατασκευαστη αν ισχυει )
Θα ριξω μια ματια στο σχηματικο και θα επανελθω

φιλικα
Σακης Πετροπουλος
 
OK ....Ψιλοκουφαθηκα

Πραγματι εχεις απολυτο δικιο ειδα το σχηματικο και η περιγραφη σου ειναι απολυτα σωστη ...Λογοι για να γινει κατι τετοιο προφανως θα υπαρχουν πολλοι ( προσπαθω να φανταστω και τον σημαντικοτερο ) ο οποιος μαλλον ειναι οτι για να γινει σωστα αυτο που ζητας ο μονος τροπος ειναι να γινει απο πισω γεφυρα οπως ειχαν οι πλαιοτεροι ολοκληρωμενοι στερεοφωνικοι ενισχυτες οπου χωριζαν μεσω της γεφυρας τον προ με τον τελικο . ( κατα πασα πιθανοτητα αυτο ανεβαζει κατα πολυ το κοστος αλλα και επιβαρυνει και την πισω μερια η οποια εινα φορτωμενη με ενα καρρο πραγματα ηδη )

Αν τελικα εχεις αποφασισει οτι δεν θα ξανα χρησιμοποιησεις ποτε τον "τελικο " της ΥΑΜΑΗΑ τοτε μπορω να σου δωσω οδηγιες ( και το σχηματικο φυσικα ) για να "κλεψεις" ηχο απο το σωστο σημειο δλδ μετα το buffer που υπαρχει αλλα και μετα απο το mute οπως ειπες το οποιο ειναι μαλλον απαραιτητο ( Υπαρχει πιθανοτητα να υπαρξει καποια δυσκολια προσαρμογης αλλα η οποια δυσκολια θα αφορα την καλη λειτουργια του mute και οχι του ηχου )

Ενα πραγμα το οποιο δεν θα συμφωνουσα να κανεις με την καμμια ειναι να εχεις παραλληλα και τα δυο πραγματα να λειτουργουν δλδ και τον ΥΑΜΑΗΑ ατοφιο αλλα και μια παραληλη εξοδο προενισχυσης απο την εισοδο του τελικου του .

Φιλικα
Σακης Πετροπουλος
 
Δεν ήθελα να γίνω κουραστικός με πολλά λόγια από την αρχή, αλλά λόγο ότι σε βλέπω ότι ασχολήθηκες άμεσα με το πρόβλημα μου να σου πω ότι τα LEFT-CENTER –RIGHT δεν με ενδιαφέρουν για τελικό στάδιο από τον DSP-595 γιατί αυτά τα αναλαμβάνει ο τρικαναλος RB-993.
Απλά όταν πριν από αρκετά χρόνια μεταπήδησα σε HOME THEATER κατάσταση, προτίμησα αντί για έναν ακριβό AV να κάνω τον πιο πάνω συνδυασμό.
Σε ευχαριστώ πάντως προκαταβολικά
 
sorry αλλα τωρα μπερδευτηκα δεν εχω καταλαβει τι ακριβως θελεις να κανεις
Αν θελεις να παρεις εξοδο L+R απο τον ΥΑΜΑΗΑ τοτε συζηταμε πανω σε αυτο
Μπορεις να επεμβεις >? εχεις σχηματικο ?
 
Λοιπόν από τον DSP-595 παίρνω τα Pre-Out L+R και C για τον RB-993, ενώ τα πίσω RL+RR τα παίρνω κανονικά από την έξοδο ηχείων και μένουν ως έχουν.
Αν η επέμβαση γίνεται μόνο για τα μπροστά L+R τότε το C αναγκαστικά θα το αφήσω ως έχει, αλλά εκεί θα υπάρχει μια πιθανότητα να μην έρχεται στην ιδία στάθμη με τα αλλά για 5.1 ακούσματα.
Από το σχέδιο παρατηρώ ότι μέχρι το MUTE έρχονται και τα 5 κανάλια, όποτε ότι κάνουμε για L+R γιατί να μην γίνεται και για το C ?
Έχω σχέδιο, υπάρχει εμπειρία, επέμβαση εξαρτάται από αυτά που θα μου πεις. Αν τα κάνω μαντάρα ευκαιρία να γνωριστούμε και από κοντά
 
ok απλα πρεπει να "κοψεις " τον δρομο αμεσως μετα το mute ωστε να απομονωθει πληρως ο τελικος και μετα να παρεμβαλεις εναν πυκνωτη τυπου 2,2mfd ΜΚΤ χωρις πολικοτητα και εισαι ετοιμος για να στειλεις την εξοδο σου προς τα εξω ...καλωδιο φυσικα θωρακισμενο και το απο που θα παρεις γειωση μπορει να ειναι θεμα .... αν παρεις απο "λαθος" μερος μπορει να εχεις καποιον βομβο

Φιλικα
Σακης Πετροπουλος
 
γεια σου φιλε μου εχω ενα cd player tandberg 4035 και το οποιο εχει σοβαρα προβληματα [κολλαει δεν διαβαζει ευκολα κτλ].Πριν ενα χρονο καθαρισα το ματακι και τον μηχανισμο .Στην αρχη ειχε καποια αρκετη βελτιοση αλλα τωρα χειροτερεψε και παλι και απ'οτι βλεπω δεν γινεται κατι αλλο παρα αλλαγη μηχανισμου.Το κακο ειναι οτι δεν βρισκω πουθενα.Αν μπορεις να βοηθησεις η να με προτεινεις κατι θα σου ειμαι ευγνωμων
 
Νικο την τελευταια φορα που αλλαξα κεφαλη σε τετοιο μηχανημα ο πελατης πληρωσε 178Ε την κεφαλη συν μεταφορικα και εργασια .... αυτη την στιγμη που μιλαμε αμφιβαλω καν αν υπαρχει κεφαλη πλεον για κατι τετοιο ( απανταω απο μνημη και δεν ειμαι και 100% σιγουρος ) Αν ειναι ετσι προφανως δεν συμφερει να το επισκευασεις

Φιλικα
Σακης Πετροπουλος
 
Ενταξει Σακη σ'ευχαριστω.Παντως αν σκεφτεις κατι αλλο θα σε παρακολουθω.Γιατι αλλιως παει χαμενο.Και να ξερεις ειχε κοστισει 500000 δρχ οποτε 200-300 ευρω δεν ειναι πολλα αν ειναι να γινει σωστο φυσικα.Ευχαριστω
 
SERVICE MARANTZ PM 400

κλασσικο μηχανημα εποχης ...πανεμορφα κοκκινα VU meters γλυκοηχο γκαζατο με ολα τα χρωματα και ολα τα καλουδια εκεινης της εποχης ...Στα πολυ συν η εξυπνη και καλα δομημενη κατασκευη ντιζες στους διακοπτες αλλα και πολυ τοπικη σταθεροποιηση μεγαλη η προθεση του κατασκευαστη να εχει ενα πολυ καθαρο μηχανημα απο πλευρας ρευματων .Εξυπνη και κομπακτ πλακετα και με εμγαλους για την εποχη ηλεκτρολυτικους 6800/50Χ2 και μαλιστα σχεδον κολλητα με το σταδιο εξοδου .

Δεν ειναι καθολου παραξενο οτι τετοιες πρωτοπορες σχεδιασεις υπηρξαν η βαση για τα σημερινα μηχανηματα και οι εχνολογιες αυτου του τυπου δημιουργησαν σχολη για τους κατασκευαστες του σημερα.

Μερικες φωτο κατα την διαρκεια της επισκευης οπου εγινε ολικη "σκουπα" στους ηλεκτρολυτικους μενουν ενα πολυ καλο καθαρισμα αλλα και οι τελικες ρυθμισεις ....

Φιλικα
Σακης Πετροπουλος
www.eastelectronics.gr

DSC00312.JPG




DSC00313.JPG





DSC00314.JPG
 
TECHNICS SE-A900S ( SERVICE )

Ηρθε κοντα μας για ...τακτικη συντηρηση ...Παρασκευης ( απλα μου ηρθε ειχα παει και φανταρος καποτε νομιζω ...δεν ειμαι ιδιαιτερα σιγουρος )

Το μηχανημα δεν παρουσιαζε κανενα ιδιαιτερο προβλημα ο ακροατης ομως ηθελε να το ψαξουμε λιγο για φθορες και σημαδια του χρονου ...Βρεθηκαν πολυ λιγα πραγματα ... μηχανημα που δεν εχει πιεστει καθολου, βρεθηκαν δεκαδες κολλησεις οι οποιες ηταν στο οριο οχι ομως απο καταπονηση αλλα απο οριακη ποσοτητα κολλησης επανω του απο το εργοστασιο , βρεθηκαν ελαχιστοι πυκνωτες οι οποιοι ηταν απλα υποπτοι και αλλαχτηκαν και δεομενης της ευκαιριας τοποθετηθηκαν 2 καλυτερης ποιοτητας πυκνωτες στην εισοδο ,Προστεθηκαν πυκνωτες DNC 1mfd /250V πολυπροπυλενιου κατω απο του κεντρικους πυκνωτες του τροφοδοτικου ( πολυ σοβαρη τσιγκουνια του κατασκευαστη να μην βαλει κατι εκει ) . δεδομενης της ευκαιριας και μια και το μηχανημα εγινε φυλλο και φτερο τοποθετηθηκαν και δυο καλυτερα βυσματα στην εισοδο .

Σε πρωτη ακροαση το μηχανημα δεν μου κανει κλικ ( σαφως οι απαιτησεις μου ειναι μαλλον υπερβολικες ) παρολα αυτα πρεπει να πω οτι το μηχανημα ειναι μεστο τα οργανα τοποθετημενα στη θεση τους και σε σχεση με αυτα που εχω συνηθισει να ακουω σαφως εχει μειωμενο bandwidth και προς α πανω και προς τα κατω και δεν εχει την αισθηση ελευθεριας και αερα που θα σου εδινε ενα μη καταναλωτικο μηχανημα . Γενικα ειναι γλυκο μαζεμενο και ηπιο μηχανημα και ισως με ενα τσικ χρωματισμενο ηχειο να εδινε ενα καλο αποτελσμα .

Φοβερα τα τεραστια αναλογικα vu meters ομορφα φωτισμνα και με ενα καινοτομο κυκλωμα που προσαρμοζει την ενδειξη ωστε ο δεικτης να δουλευει παντα και σχεδον το ιδιο καλα στο 1 βαττ αλλα και στα 100 βαττ .

Θα μπορουσαμε να μιλαμε για τον ηχο του για ωρες αλλα ενα πραγμα και μονο τον επισκιαζει...Μιλαμε οτι Ιαπωνας οταν το σχεδιασε εδωσε ρεστα οπτικα ισως το πιο ομορφο μηχανακι που εχω δει ποτε στην ζωη μου ...αυτο ειναι που λεμε πρωτη μουρη !!!

ENJOY...μηχανηματα που δυσκολα θα ξαναδουμε σε ευρεια πραγωγη

DSC00315.JPG


DSC00316.JPG


DSC00317.JPG


DSC00318.JPG
 
Status
Not open for further replies.