Επισκευές-Αναβαθμίσεις (Παρουσίαση)

Status
Not open for further replies.
PHILIPS 70FT930

Γενικα τα προιοντα ηχου της συγκεριμενης εταιριας δεν μου αρεσουν ...Το συγεκριμενο tuner της σειρας 900 εχει τοσο software μεσα που ειναι σιγουρο οτι ακομα και τα πρωτα διαστημοπλοια ειχαν κατα πολυ λιγοτερο .Μαζι με ολα αυτα το λειτουργικο ειναι και παραμετροποιησιμο σε καποιο βαθμο εργαλειο χρηστικο για τον συντηρητη αλλα απο την αλλη μερια ενα ραδιοφωνο ειναι βρε παιδια δεν χρειαζεται και τοσα πολλα πραγματα ..μακαρι να εριχναν το ιδιο βαρος και στα κυκλωματα ληψης αλλα και και τα κυκλωματα ηχου .

Ο ηχος του ειναι σωστος αλλα τιποτα το ιδιαιτερο ενα Denon με τα μισα λεφτα παιζει κατα πολυ καλυτερα οσο για την ευαισθησια του δεκτη θα ελεγα οτι μαλλον αναισθητο ειναι αλλα κτα τα αλλα σαφες ακριβες και φουλ λειτουργικο.

Αμμεσα κατανοητο οι ενα μηχανημα με τοσο software θα εχει και αναλογες πιθανοτητες να παθει ζημια στο συγκλεκριμενο θεμα ( δλδ ζημια σοφτουγουερικου τυπου ) παρα ζημια σε διακριτα εξαρτηματα.Καλο θα ηταν να σημειωθει οτι η ποιοτητα οργανωσης και κατασκευης κατα αλλα ειναι υποδειγματικη .

Ομορφο ηταν οτι παρολο οτι η εταιρια αυτη εχει σαφως πολυ καλη τεχνολγια στα τροφοδοτικα το συγεκριμενο ειναι φουλ διακριτο με συμβατικα τρανσιστορ σωστα και εξυπνα δουλεμενα ωτσε να βγαζουν σωστες και καθαρες τασεις αλλα απο την αλλη λυση μαρκετιστικη και αντιτεχνολογικη βασισμνη στο οτι τα εξαρτηματα υπαρχουν στο στοκ της εταιριας και ρπει με καποιο τροπο να μην πανε χαμενα ..

Απο τα ενδοτερα ....

Γενικα τα προιοντα ηχου της συγκεριμενης εταιριας δεν μου αρεσουν ...Το συγεκριμενο tuner της σειρας 900 εχει τοσο software μεσα που ειναι σιγουρο οτι ακομα και τα πρωτα διαστημοπλοια ειχαν κατα πολυ λιγοτερο .Μαζι με ολα αυτα το λειτουργικο ειναι και παραμετροποιησιμο σε καποιο βαθμο εργαλειο χρηστικο για τον συντηρητη αλλα απο την αλλη μερια ενα ραδιοφωνο ειναι βρε παιδια δεν χρειαζεται και τοσα πολλα πραγματα ..μακαρι να εριχναν το ιδιο βαρος και στα κυκλωματα ληψης αλλα και και τα κυκλωματα ηχου .

Ο ηχος του ειναι σωστος αλλα τιποτα το ιδιαιτερο ενα Denon με τα μισα λεφτα παιζει κατα πολυ καλυτερα οσο για την ευαισθησια του δεκτη θα ελεγα οτι μαλλον αναισθητο ειναι αλλα κτα τα αλλα σαφες ακριβες και φουλ λειτουργικο.

Αμμεσα κατανοητο οι ενα μηχανημα με τοσο software θα εχει και αναλογες πιθανοτητες να παθει ζημια στο συγκλεκριμενο θεμα ( δλδ ζημια σοφτουγουερικου τυπου ) παρα ζημια σε διακριτα εξαρτηματα.Καλο θα ηταν να σημειωθει οτι η ποιοτητα οργανωσης και κατασκευης κατα αλλα ειναι υποδειγματικη .

Ομορφο ηταν οτι παρολο οτι η εταιρια αυτη εχει σαφως πολυ καλη τεχνολογια στα τροφοδοτικα το συγκεκριμενο ειναι φουλ διακριτο με συμβατικα τρανσιστορ σωστα και εξυπνα δουλεμενα ωστε να βγαζουν σωστες και καθαρες τασεις αλλα απο την αλλη μια λυση μαρκετιστικη και αντιτεχνολογικη βασισμενη στο οτι τα εξαρτηματα υπαρχουν στο στοκ της εταιριας και πρεπει με καποιο τροπο να μην πανε χαμενα ..

Απο τα ενδοτερα ....

DSC00319.JPG


DSC00320.JPG
 
Last edited:
MARANTZ 2245

.....Συνηθως τιτλος του ποστ ειναι το μοντελο του μηχανηματος ...εδω πρεπει μαλλον να γραψω MARANTZ 2245 ουουουουουφφφφφ

Μιλαμε οτι μου βγηκε η πιστη να το κανω φυλλο και φτερο και να φτασω στα αποκρυφα σημεια του και να αλλαξω ολους μα ολους τους πυκνωτες μικρους μεγαλους να τον καθαρισω και να τον φερω σε λογαριασμο ...Παραδοξως περα απο τις εργασιες συντηρησης και εναν συντονισμο στον δεκτη δεν χρειαστηκε απολυτως τιποτα αλλο ..

Πανδαισια χρωματων της δεκαετιας του 80 τριμπαντο tone control γλυκυτατο loudness εξαιρετικες ευαισθησιες και τονικοτητες , γκαζακι ... αρκετα μεγαλο μηχανημα για την κατηγορια και την σειρα μαγικα χρωματα γαλαζοπρασινα στο καντραν και τα συντονιστικα ...τι αλλο να πω ...Μια κυρια στο ειδος της ...μια κουκλα .

Χρειαστηκε και μια καινουργια σειρα λαμπακια ( για τα οποια ειμαι περηφανος οτι εχω μια και ειναι εξαιρετικα σπανια ) λαμπακια τυπου ασφαλειας με συγκεκριμενο pitch ουτε κοντα ουτε μακρια στην πολυ ειδικη ταση των 8 βολτ .....

Βαλε και ενα καλο καθαρισμα το φουλ πακετο χημικα και υπερηχοι και θελω να πιστευω οτι θα δουλεψει για παρα πολλα χρονια ακομα και να θα μεινει στο μελλον απο κατι θα ειναι μαλλον μηχανικο και οχι ηλεκτρονικο ...

Μερικες απο τις ομορφιες .... enjoy !!!

DSC00299.JPG


DSC00321.JPG


DSC00322.JPG


DSC00323.JPG
 
Last edited:
DENON PMA 320 ( SERVICE )

Στους ενισχυτες τα παντα ειναι θεμα προσεγγισης ...Πως θα προσεγγισει ο κατασκευαστης την σχεση τιμης αποδοσης αλλα και την σχεση ποιοτητας ασφαλειας .....Οι ισσοροπιες μεταξυ αυτων των παραμετρων ειναι που κανει την διαφορα και μαλιστα αισθητη στα μοντελα ευρειας παραγωγης .Στα μεγαλυτερα μηχανηματα τα πραγματα ειναι σαφως καλυτερα...

Στην συγεκριμενη περιπτωση ο κατασκευαστης εβαλε εναν μεγαλο ( σε ταση μετασχηματιστη ) αλλα μικρο σε ενταση ...Σαφως δυο και μονο τρανσιστορ εξοδου με περιπου 50+50 βολτ τροφοδοσιας δεν τα βγαζουν και πολυ ευκολα περα μια και η ισχυς που μπορουν να παρεχουν συνεχως σε ασφαλη περιοχη λειτουργιας ειναι 60-70 βαττ ενω με 50 βολτ τροφοδοσιας αναμενουμε πανω απο 100 και αρα εξω απο τα ορια ασφαλειας των τρανσιστορ εξοδου .

Ο κατασκευαστης ομως εχει βαλει μεσα vi limiter το οποιο θα καθορισει τα ορια της περιοχης ασφαλους λειτουργιας του σταδιου εξοδου κουρευωντας ( λεξη της μοδας ) τις κορυφες και τα δυναμικα peak με τροπο απο ηπιο εως ατσαλο και εκει μπαινει επικουρικα και ο μετασχηματιστης ο οποιος λογο τηςχαμηλης εντασης που παρεχει γονατιζει αυξανωντας την παραμορφωση στις ψηλες εντασεις αλλα διατηρωντας την ασφαλη περιοχη λειτουργιας .

το βασικοτερο πλεονκτημα ειναι οτι σε χαμηλη ενταση η μεγαλη ταση τροφοδοσιας εχει την δυνατοτητα να πειτρεπει δυναμικα peak να απλωνουν σχετικα καλυτερα με αποτελεσμα να υπαρχει μεγαλυτερο headroom .

Η προσεγγιση του κατασκευαστη ηταν το μηχανημα να μετραει πολλα αλλα ψευτικα βαττ στον παγκο και να παιζει παρα πολυ καλα σε χαμηλες σταθμες που ακουει ολος ο κοσμος συχνα ......Προσεγγιση που χρησιμοποιουν και αλλοι κατασκευαστες οπως οι audio lab και NAD με αποτελεσμα να κρατανε αυτοι τα σκηπτρα σε ...καμμενους μετασχηματιστες ....

Καμμενος μετασχηματιστης , μερικοι πυκνωτες , ενα ρυθμισμα και ενα καθαρισμα ... περιπου 80βαττ μεγαλυτερος μετασχηματιστης απο την μαμα του και θα παιζει για πολλα χρονια ακομα ...

Μερικες φωτο απο την ...αλχημια ...

DSC00324.JPG



DSC00325.JPG



DSC00326.JPG



DSC00327.JPG
 
Last edited:
ARAGON 4004 ( SERVICE )

Ειναι αξιοθαυμαστο τι μπορει να κανει μια κακη συνενοηση αλλα και η ημιμαθεια καποιων ανθρωπων .

Μελος του φορουμ ειχε στα χερια του εναν aragon 4004 ( οταν μεγαλωσω θελω να γινω ADCOM :Banane0:) Κλασσικο Αμερικανικο μηχανημα εφαμιλο η καλυτερο απο εναν ADCOM 555 II πολυ στιβαρη και σοβαρη κατασκευη . ΤΣΠ το μηχανημα ηρθε στα χερια του ανθρωπου απο καποιον τυπο που το ειχε παροπλισμενο και κα<τοπιν προχειρης συνεννοησης ο χρηστης εμεινε με την εντυπωση οτι το μηχανημα ηταν 110 βολτ ..... παρελαβε το μηχανημα και μετα πηγε σε ενα καταστημα να ζητησει μετασχηματιστη οπου ο παναεσχετος υπαλληλος του εδωσε εναν ηλεκτρονικο μετασχηματιστη που δουλευει με triac καταλληλο μονο για σεσουαρ η ηλεκτρικα σιδερα ....

Το να μην επαιζε δεν θα με χαλαγε καθολου ....ο κινδυνος βεβαια ηταν να σκασουν οι πυκνωτες και να βραχυκυκλωσουν οι γεφυρες μια και κανενα απο αυτα τα πραγματα δεν ειναι σχεδιασμενα να ανορθωνουν διμορφωμενους σχεδον τετραγωνικους παλμους που βγαζει στην εξοδο του ο συγεκριμενος """μετασχηματιστης """

Η σχεση μου με τον πελατη αρχισε οταν δηλωσε οτι το μηχανημα επαιζε αλλα εβγαζε πολυ βομβο ...Οταν ηρθε εδω διαπιστωαμε οτι ηταν αμερικανικο μεν αλλα export version και ειχε γινει και η αλλαγη στα 220 απο το εργοστασιο με την βουλα που λεμε .

Αλλαχτηκαν οι μεγαλοι ηλετρολυτικοι βρεθηκαν αρκετα πεσμενοι αλλα και για λογους ασφαλειας ...ενα πολυ ισιο και τιμιο μηχανημα πολυ στιβαρη κατασκευη μετρησε ανετα 288 βαττ ανα καναλι αν και το μανουαλ λεει μονο 200 ( κλασσικη αμερικανικη προσεγγιση ) φιαγμενο με πολυ προσεκτικα υλικα και οι μετρησεις του σε οτι αφορα την ποιοτητα του ηχου ειναι τουλαχιστον 8,5 με αριστα το 10....

Τελος καλο ολα καλα ...enjoy the photos αλλα και τον κορυφαιο .....μετασχηματιστη της ασχετοσυνης
( συμβουλεψα τον πελατη να παει στο καταστημα να δηλωσει οτι το μηχανημα του λκαρβουνιαστηκε και να απιτησει να του πληρωσουν κανα 2,000 που ειναι η αξια ενος τετοιυ μηχανηματος σημερα )


DSC00332.JPG


DSC00328.JPG


DSC00329.JPG


DSC00330.JPG
 
Last edited:
ADCOM GFA 565 ( SERVICE )

Ομορφο πραγμα σε αυτη την δουλεια για τα μηχανηματα που ολοι τοσο αγαπαμε ειναι οτι καθε ενα απο αυτα εχει στοματακι και με το που σηκωνεις το καπακι εχει και την ιστορια του να σου πει .


ADCOM GFA 565 Κτηνωδης αμερικανια με 20 τρασνσιτορ εξοδου μεγαλο μετασχηματιστη μεγαλη τροφοδοσια Β554 D524 και 20 στην εξοδο τα οποια ειναι η εγγυηση οτι εχεις στα χερια σου μια ηλεκτροκοληση που μπορει κατα ενα παραξενο τροπο να οδηγησει και ηχεια .... απο ρευματα αλλο πραμα !!!!

Ο ενισχυτης εκανε βολτες στο Datsun ενος αξιοσεβαστου τσιγγάνου προμηθευτή.Καποιος το ειδε εκει πισω ειδε επισης οτι εχει και δυο μπορνες απο πισω και αγορασε εναν ενισχυτη κτηνος με μολις 50ευρω !!!!

Φυσικα στο σπιτι που εφτασε καταλαβε οτι οι διπλες μπορνες ηταν για bi amp και οχι στερεοφωνικες μια και ο 565 ειναι μονοφωνικος ενισχυτης .....:smash::smash::smash:....ετσι βρεθηκε στα χερια φιλου αλλα και μελος του φορουμ ο οποιος τον εφερε για ενα σερβις μια και τηγανιζες αυγα με μπεικον απανω του μολις τον εβαζες στην πριζα ....

Το γελιο της υποθεσης ηταν το πως και γιατι εφτασε το μηχανημα στον τσιγγάνο .... Καποιος λοιπον ηθελε να μετατρεψει τον 565 σε krell η κατι αλλο που τηγανιζεις αυγα με μπεικον απανω ( δλδ σε ταξη Α ) αυξανωντας το ρευμα ηρεμιας στο οσο πηγαινε...Εφτασε το μηχανημαται να εχει γυρω στα 2 αμπερ ρευμα ηρεμιας .... Φυσικα μακραν και κατα πολυ εξω απο τα ορια του κατασκευαστη και με αποτελεσμα να γονατιζει η τροφοδοσια στον διαφορικο ενισχυτη της εισοδου σε σημειο που ο διαφορικος δεν μπορουσε πλεον να λειτουργησει ...Ο μεγας δημιουργος μηχανηματων ταξης Α προφανως θεωρησε οτι το εστειλε το μηχανημα και ετσι βρηκε τον δρομο προς τον τσιγγάνο φιλο μας και τελικα στην αγκαλια του φιλου μας Δημητρη οπου θα οδηγαει το κεντρικο του ηχειο με τεραστια αποθεματα ισχυος για πολλα χρονια ακομα .

Αυτα για την ιστορια καποιος θα μπορει να δει οτι το μηχανημα ειναι αρκετα χυμα μεσα και παρολο οτι ανοικω σε αυτους που θελουν τα μηχανηματα ομορφα συμμετρικα και ταχτοποιημενα σας διαβεβαιω οτι το μηχανημα παιζει παρα πολυ καλα απο ολες τις τεχνικες και ακουσικες πλευρες αν και μια πιο προσεγμενη κατασκευη θα το εστελνε στον ουρανο Μην ξεχναμε οτι αυτα τα μηχανηματα εχουν σχεδιαστει απο μια Θεοτητα του χωρου ......

enjoy some photos !!!


DSC00349.JPG



DSC00350.JPG



DSC00351.JPG




DSC00352.JPG
 
Last edited by a moderator:
Απάντηση: ADCOM GFA 565 ( SERVICE )

Α ρε Σακη...πραγματικα σε θαυμαζω για την δουλεια που κανεις,μου αρεσει πολυ!! Αγαπημενη μου σελιδα η 20... ;-)
 
Είναι σημαντικό να βλέπουμε γύρω μας ανθρώπους με γνώση και μεράκι να κάνουν ευσυνείδητα τη δουλειά τους. Είναι κέρδος ψυχολογικό.
 
MUSICAL FIDELITY ELEKTRA 300 ( SERVICE )

Χαρηκα παρα πολυ να δουλεψω με ενα τετοιο μηχανημα ...χαρηκα παρα πολυ οταν ειδα οτι ολα τα παραπονα που ειχα κανει στο παρελθον σε συζητησεις για τα μηχανηματα αυτα τελικα σε αυτο το μοντελο εχουν διορθωθει ...κααβαθος αισθανθηκα δικαιωση και μου εκανε πολυ κεφι να δουλεψω μαζι του .

Ξηλωσα απο μεσα ολους τους ηλεκτρολυτικους λιγα πραγματα ειδα μεσα απο πλευρας φθορας ... ελαχιστοι απο αυτους ειχαν θεματα χωρητικοτητας ηταν ομως ολοι σχετικα καλης ποιοτητας αλλα μικροι σε ταση Ολοι που μπηκαν μεσα ειναι στα 63 βολτ καποιοι στα 100 με εντολη του πελατη αλλαχτηκα και οι κεντρικοι πυκνωτες και δεδομενης της ευκαιριας ανεβηκαμε απο τα 10,000 στα 15,000 ...Πανεμορφο μηχανημα εξαιρετικα μεστο και καθαρο πολωμενο σωστα με εξυπνο τροπο οδηγημενο και με σωστη χρηση των ημιαγωγων που ειχε μεσα .

Μονο προβλημα ειδα στα προντριβερ τα οποια ηταν βρασμενα στην πραξη ( κοινη πρακτικη πολλων κατασκευαστων να τα δουλεουν τσιτα για καλυτερες επιδοσεις ) με αποτελεσμα βρασμενες αντιστασεις και βρασμενες κολλησεις κατω απο αυτα ....Αποφασισα να τους βαλω μικρες ψυκτρουλες για να αποβαλλουν καλυτερα την θερμοκρασια , να αλλαξω και τα τρανσιστορ ( ο πελατης μου ειναι τυχερος που εχειι πλεον στα χερια του μπουνια ματσαρισμενα τρανσιστορ κατ ευθειαν απο Ελβετια με τις ευχες του σερβις της goldmund ) να αλλαξω και τις αντιστασεις απο 0,4 βαττ σε 0,8 και να τους βαλω αποσταση απο την πλακετα για εξαερισμο .

Προβληματακι παραμενει οτι το μηχανημα ειναι 220 βολτ και τα 10-15 παραπανω το τσιτωνουν στην κυριολεξια αλλα ο πελατης ειναι ενημερωμενος και αν υπαρξει καποιο θεμα ισως παμε σε αλλαγη μετασχηματιστη ( καλη ευκαιρια να βαλουμε και εναν μεγαλυτερο σε ισχυ γιατι η MF μαζι με την NAD και την AUDIOLAB εχει κανει την τσιγκουνια της .

Εφαγα μια ψιλο ηττα οταν το εβαλα να παιξει αλλα φυσικα ηταν γιατι ως γνησιος τρανσιστορας ξεχασα ατι αυτα κρυα δεν παιζουν ...μετα απο καμμια ωρα το μηχανακι πραγατικα κενταγε .....

enjoy some foto
 

Attachments

  • DSC00355.jpg
    DSC00355.jpg
    64.6 KB · Views: 722
  • DSC00356.jpg
    DSC00356.jpg
    78.9 KB · Views: 702
  • DSC00357.jpg
    DSC00357.jpg
    106.1 KB · Views: 703
  • DSC00366.jpg
    DSC00366.jpg
    59.6 KB · Views: 701
Re: ADCOM GFA 565 ( SERVICE )

Ομορφο πραγμα σε αυτη την δουλεια για τα μηχανηματα που ολοι τοσο αγαπαμε ειναι οτι καθε ενα απο αυτα εχει στοματακι και με το που σηκωνεις το καπακι εχει και την ιστορια του να σου πει .


ADCOM GFA 565 Κτηνωδης αμερικανια με 20 τρασνσιτορ εξοδου μεγαλο μετασχηματιστη μεγαλη τροφοδοσια Β554 D524 και 20 στην εξοδο τα οποια ειναι η εγγυηση οτι εχεις στα χερια σου μια ηλεκτροκοληση που μπορει κατα ενα παραξενο τροπο να οδηγησει και ηχεια .... απο ρευματα αλλο πραμα !!!!

Ο ενισχυτης εκανε βολτες στο Datsun ενος αξιοσεβαστου τσιγγάνου προμηθευτή.Καποιος το ειδε εκει πισω ειδε επισης οτι εχει και δυο μπορνες απο πισω και αγορασε εναν ενισχυτη κτηνος με μολις 50ευρω !!!!

Φυσικα στο σπιτι που εφτασε καταλαβε οτι οι διπλες μπορνες ηταν για bi amp και οχι στερεοφωνικες μια και ο 565 ειναι μονοφωνικος ενισχυτης .....:smash::smash::smash:....ετσι βρεθηκε στα χερια φιλου αλλα και μελος του φορουμ ο οποιος τον εφερε για ενα σερβις μια και τηγανιζες αυγα με μπεικον απανω του μολις τον εβαζες στην πριζα ....

Το γελιο της υποθεσης ηταν το πως και γιατι εφτασε το μηχανημα στον τσιγγάνο .... Καποιος λοιπον ηθελε να μετατρεψει τον 565 σε krell η κατι αλλο που τηγανιζεις αυγα με μπεικον απανω ( δλδ σε ταξη Α ) αυξανωντας το ρευμα ηρεμιας στο οσο πηγαινε...Εφτασε το μηχανημαται να εχει γυρω στα 2 αμπερ ρευμα ηρεμιας .... Φυσικα μακραν και κατα πολυ εξω απο τα ορια του κατασκευαστη και με αποτελεσμα να γονατιζει η τροφοδοσια στον διαφορικο ενισχυτη της εισοδου σε σημειο που ο διαφορικος δεν μπορουσε πλεον να λειτουργησει ...Ο μεγας δημιουργος μηχανηματων ταξης Α προφανως θεωρησε οτι το εστειλε το μηχανημα και ετσι βρηκε τον δρομο προς τον τσιγγάνο φιλο μας και τελικα στην αγκαλια του φιλου μας Δημητρη οπου θα οδηγαει το κεντρικο του ηχειο με τεραστια αποθεματα ισχυος για πολλα χρονια ακομα .

Αυτα για την ιστορια καποιος θα μπορει να δει οτι το μηχανημα ειναι αρκετα χυμα μεσα και παρολο οτι ανοικω σε αυτους που θελουν τα μηχανηματα ομορφα συμμετρικα και ταχτοποιημενα σας διαβεβαιω οτι το μηχανημα παιζει παρα πολυ καλα απο ολες τις τεχνικες και ακουσικες πλευρες αν και μια πιο προσεγμενη κατασκευη θα το εστελνε στον ουρανο Μην ξεχναμε οτι αυτα τα μηχανηματα εχουν σχεδιαστει απο μια Θεοτητα του χωρου ......

enjoy some photos !!!

Παίζει φανταστικά το ενισχυτάκι!

Thanks Σάκη! :grinning-smiley-043
 
NAD 3020B ( SERVICE )

O 3020 και τα ξαδελαφακια του ειναι μια πολυ ωραια κατασταση και ανοικουν σε μια πολυ περιεργη ιστορια η οποια ειναι αρχικα σχολη απο μονη της και υπηρξε η βαση για την συληψη αλλα και υλοποιηση πολλων αλλων μηχανηματων και ιδεων

Σαν αρχικη προσεγγιση ο κατασκευαστης ηθελε με τα πιο απλα υλικα να δημιουργησει κατι που παιζει αξιοπρεπως ... η αληθεια ειναι οτι το πετυχαν , εξυπνες τροφοδοσιες σταθεροπιημενα τα παντα παντου ενα μηχανημα που δουλευει χωρις αντιστασεις εκπομπων ( απο τα παρα πολυ λιγα στην κατηγορια του ) τιμιο στον ηχο και την ισχυ του και με τα ιδιαιτερα χρωματα της NAD εκεινης της εποχης .

Μονος εχθρος του ο χρονος και η σκονη αλλαχτηκαν απαντες οι ηλεκτρολυτικοι επεσε και το σχετικο τσιμπημα σε ποιοτητα χωρητικοτητα και θερμοκρασια οπου αυτο ηταν εφικτο κυριως στιος τροφοδοσιες οπου μεσα φιλοξενηθηκαν 2 nippon 15000 mfd /50V εναντι των 4700 που υπηρχαν πριν .


Μετα απο μια ευστοχη παρατηρηση του μελους κυριου Περγιουδακη και επειδη οι αναφορες μου στην """πυκνωτολογηση'' ειναι ιδιαιτερα εκτεταμενες που ισως σε καποιες περιπτωσεις να ειχαν και μια δοση υπερβολης ( παιρνει η μπαλα και πυκνωτες οι οποιοι καλα λειτουργουσαν και η αλλαγη τους ειχε περισσοτερο προληπτικο χαρακτηρα και οχι ουσιαστικο ) Για το συγκεκριμενο μηχανημα εχω φυλλαξει ολους τους πυκνωτες στην ακρη και μεσα στην εβδομαδα θα κανω μετρησεις για καθε εναν ξεχωριστα για την χωρητικοτητα και την εσωτερικη αντισταση με σκοπο να αποκτησει μια παραπανω τεκμηριωση η προσεγγιση μου .

Η συζητηση εγινε στο νημα της ΥΒΑ που συζηταμε αυτον τον καιρο και σκοπο εχει να μην γινεται """τρομοκρατηση "" των ανθρωπων που μας διαβαζουν γυρω απο το θεμα των πυκνωτων , και η κλαταληξη ηταν ναι στην ολικη αλλαγη στα μηχανηματα vintage που κουβαλανε 3 δεκαετιες πισω τους και προσεκτικος ελεγχος σε ολα τα υπολοιπα .

Δεδομενης της ευκαιριας να ευχαριστησω τον Κυριο Περγιουδακη για τον ευεγενικο τροπο που τοποθετηθηκε , την ευστοχη παρατηρηση του , και την ουσιατικη πληροφορηση που βγηκε απο την συζητηση μας ....

Φωτο απο τα ενδοτερα του 3020

DSC00381.JPG


DSC00382.JPG


DSC00383.JPG
 
MUSICAL FIDELITY ELEKTRA 200 ( SERVICE )

μολις ειπα μερικα καλα για τον ενισχυτη της ιδιας σειρα μαλλον πρεπει να τα παρω πισω για τον προενισχυτη ..>δεν εχω σχολια να κανω για την τοπολογια και τα "τσιπακια" της προενισιχυσης και ειδικοτερα απο πλευρας ηχου... Η τροφοδοσια του μηχανηματος για ολα αυτα τα πραγματα ειναι απλα φτωχη και θλιβερη ....

Αποριας αξιον ειναι τα δυο modules τα οποια ειναι option για το συγκεκριμενο μηχανημα απο που στο καλο θα τροφοδοτηθουν οταν στο κεντρικο τροφοδτικο υπαρχουν 470+470 mfd για τα 15+15 volt ... σαφως αυξησα τα παντα στο βαθμο που μπορουσα προσθεσα decoupling που δεν υπηρχε πουθενα στην κυριολεξια αλλα γενικα δεν εμεινα και πολυ ευχαριστημενος απο την ολη κατασκευη .

Τελος θα πρεπει να σημειωσω οτι τα "ορια " ποιοτητας αυτου του μηχανηματος καθοριζονται απο τα ορια ποιοτητας των ολοκληρωμενων TC toshiba που εκτελουν χρεη επιλογεα εισοδου ,,,Τωρα κατα το ποσο τα op amps στην εξοδο ειναι καλα η καλυτερα με εναν τετοιο επιλογεα ειναι μαλλον αδιαφορο

μερικες φωτο απο τα ενδοτερα

DSC00361.JPG


DSC00360.JPG



DSC00367.JPG



DSC00368.JPG
 
Προς τερψην του φιλου κυριου Περγιουδακη που ευστοχα εκανε την παρατηρηση του για την πολλε φορες εκτεταμενη μου αναφορα σε θεματα ολικης αλλαγης πυκνωτων σας παρουσαζω μια πληρη λιστα με τους πυκνωτες που αλλαχτηκαν στοι προηγουμενο μηχανημα τον NAD 3020B οπου μετρηθηκαν ενας ενας με το γνωστοπ οργανο ( κοινης αποδοχης ) ATLAS ESR 60

Στην πρωτη στηλη ο κατασκευαστης μετα η ονομαστικη τιμη που γραφει επανω ο πυκνωτης ακολουθει η μετρηση χωρητικοτητας , εσωτερικης αντιστασης και τερμα δεξια η αναμενομενη τιμη σε εσωτερικη αντισταση .

στην συγκεκριμενη περιπτωση εχουμε να κανουμε με ενα μηχανημα πολυ παλιο και τα αποτελεσματα ειναι αναμενομενα ... σε καποια επομενη φαση θα φροντισω να παρουσιασω και μετρησεις αντιστοιχα και απο πιο καινουργιο μηχανημα ωστε να εχουμε εναν μπουσουλα και απο εκει ....

απο τον πινακα ενισχυονται τα λεγομενα μου οτι τελικα οι μικροι πυκνωτες που κανουν την μεγαλη ζημια και επισης οτι η κατασταση τους και οι βλαβες τους ειναι επιδημικες δλδ ολοι οι 47 mfd μεσα στο μηχανημα ειναι ντουφεκισμενοι που σημαινει οτι εαν ενας εχει σοβαρο προβλημα τοτε ολοι θελουν αλλαγμα .

enjoy
 

Attachments

  • ESR.jpg
    ESR.jpg
    66.4 KB · Views: 1,089
Χαίρομαι πράγματι τους χομπίστες επεγγελματίες.
Ποιός θα καθόταν να μετρήσει έναν-έναν κοντά σαράντα "φτυσμένους" πυκνωτές για να στηρίξει τη δουλειά του;
Ωραίος!
 
AKAI 1710W ( SERVICE )

Δυσκολο μηχανημα με αρκετα προβληματα αλλα για πολυ καλη τυχη του ακροατη σχεδον κανενα μηχανικο προβλημα ....Κυριως λιπανση , ελαχιστα περιθωρια για την ρυθμιση των φρενων , εκει υπαρχουν καποιες φθορες οι οποιες ειναι μαλλον απιθανο να επισκευαστουν σωστα ..Απο ηλεκτρονικη σκοπια δεκαδες πυκνωτες μια λυχνια καποιες στην ανορθωση και οι πυκνωτες οι οποιοι εχουν κυριως να κανουν με το βοηθητικο τυλιγμα το κεντρικου κινητηρα ...

Ευτυχως ..ηρθε !!! δικος του ενισχυτης και κλασσικα χαρτινα μεγαφωνα με παραπετα στα πλαινα ...ενα τελειως κλασσικο μηχανημα ...

enjoy some pics

DSC00422.JPG



DSC00423.JPG



DSC00424.JPG
 
ΑΚΑΙ ΑΜ 2200 ( SERVICE )

O AM 2200 AKAI ειναι ενα απο τα τελευταια μηχανηματα της σειρας και ειναι μαλλον καλα φτιαγμενος αν και μικορς σε ισχυ ( για την εποχη ,την τιμη , και την κατηγορια του μηχανηματος ) Αμεσως μετα ακολουθησε η σειρα ΑΑ η οποια ηταν πραγματικα θλιβερη ....Μικρο καθαρο τιμιο μηχανημα με πολυ καλες επιδοσεις και μαλιστα αξια θα ειχε να πω οτι ανοικει στα μηχανηματα που ο Ιαπωνας αρχισε να καταλαβαινει οτι τα πολλα χρωματα μπορει να ειναι αρεστα αλλα οχι στο σημειο που ξεφευγουν απο την αληθεια ....Ηταν ενα σημειο και μια στροφη σημαντικη για εκεινη την εποχη .


Ο χρονος ηταν μαλλον αδικος μαζι του εξω ολοι οι πυκνωτες με παρα πολλα προβληματα οριακα μετραγαν στο 1/4 της χωρητικοτητας τους αν και ο μεγαλυτερος κοπος ηταν το καθαρισμα

Ισως με ενα ζευγαρι μονοδρομα ευαισθητα να κενταγε το μηχανακι αυτο ( η κουβεντα βγαινει δυσκολα απο το στομα μου μια και ειμαι αυστηρα διδρομος εκτος αν τα τριδρομα που ακουω ειναι τα NS 1000 ας πουμε )

Το ουσιαστικο ειναι οτι πηρε ...παραταση ....και καποιος θα το χαρει για πολλα χρονια ακομα ....

enjoy foto αλλα και καταστασεις τυπου πριν και μετα το ...... μπανιο

DSC00425.JPG



DSC00426.JPG



DSC00427.JPG



DSC00434.JPG
 
LUXMAN 507

Υπεροχο να δουλευεις με μηχανηματα με ξυλινο περιβλημα ..Ομορφο κλασσικο μηχανακι απο τα "γκαζατα " της εποχης , στιβαρη τροφοδοσια μεγαλα τρανσιστορ εξοδου modular κατασκευη στα σταδια εξοδου απο τα πολυ καλα μηχανηματα του Ιαπωνα κατασκευαστη

ηρθε κοντα μας για αλλαγη στο ποτενσιομετρο το οποιο παραδοξως δεν εχει φθορα αλλα μηχανικο προβλημα και με την ευκαιρια επεσε και το σχετικο φρεσκαρισμα πυκνωτες κολλησεις και καθαρισμος .

Στα πολυ συν οτι εκτος απο γκαζατο ειναι ενα πολυ ησυχο μηχανημα με ωραια χρωματα και ικανοτητα οδηγησης, Τα χρωματα φυσικα ερχονται απο το κυκλωμα των τονων με μοναδικο μειονεκτημα το οτι ενω υπαρχει παραμετρικο δυστυχως ειναι σε τελειως λαθος συχνοτητες με αποτελεσμα να μπορει να δημιουργει εμφασεις μονο σε μεσαιες περιοχες ...

Επισκευαστηκε καποια φορα στο παρελθον ... ( κοντινο παρελθον ) οπου καποιος ειχε αλλαξει μεσα του δυο μικορυς ηλεκτρολυτικους :slapface:..... μια χουφτα ηλεκτρολυτικοι δεν αξιζουν ουτε 10 ευρω αλλα και παραπανω απο μια ωρα δουλεια να τους αλλαξεις .... ειδικοτερα οαν ο πελατης εχει και την προθεση να τα πληρωσει και τα δυο ....

σορρυ για τις φωτο αλλα τον εκλεισαν τα παιδια πριν τον αποθανατισω....

enjoy ....

DSC00435.JPG


DSC00436.JPG
 
SANSUI AU 2900

5 ΛΕΞΕΙΣ .....απλος , καθαρος , ταχυτατος , μουσικοτατος και μολις 15 βαττ.... λοιπα σχολια περιττα ...ο ηχος του απλα απιστευτος το μονο προβλημα ειναι οτι δεν μπορουμε τετοιον ηχο α τον αναπαραγουμε ευκολα σε μεγαλη η μεγαλυτερη ισχυ ( καπου εδω και μετα απο κατι τετοια μηχανηματα που σκανε να φιαξω με βλεπω με μονοδρομα full range ηχεια συντομα για ..monitor )

αλλαχτηκαν ολοι οι ηλεκτρολυτικοι εγινε και το αναλογο " πουσαρισμα " επεσε γερο καθαρισμα ενα ρυθμισματακι και ο επομενος τεχνιτης που θα τον δει θα ειναι μαλλον μετα απο 30 χρονια ...

φωτο ....

DSC00452.JPG
 
PHONIC MAR 2

PHONIC MAR 2 αλλα και ο MAR 4 κυλοφορουν στην αγορα πολλα χρονια και μαλιστα ειναι το ιδιο σασσι με τους γνωστους NEUMARK S5500 τα γνωστα παιχνιδια της παγκοσμιοποιησης Προφανως τους φιαχνει το ιδιο εργοστασιο ...

Ηρθε κοντα μας με καμμενο ρελαι , καποιους πυκνωτες μια διοδο ενα ολοκληρωμενο ,εναν ανεμιστηρα , δυο σπασμενα ποτεσνιομετρα .... και χωρις κουμπια ....Δουλευε χρονια σε καποιο club και μετα καποιος τον πηρε απο εκει και τον εβαλε σε ενα εστιατοριο .... Θλιψη μαυρη προσπαθω να φανταστω αν ειχε στομα ο ενισχυτης να μιλησει τι θα ελεγε ...ευτυχως ολα αυτα ειναι αντιμετωπισιμα σε ενα λογικο κοστος .
επισκευαστηκε μετρηθηκε ολα οκ .


ενα τεχνικο σχολιο ( σε περιπτωση που διαβαζει και καποιος με ...κυκλωματικες γνωσεις )

Ενα πραγμα που δεν κανεις ποτε στις μερες μας ειναι να στελνεις """αρμαθιες """ με καλωδια εδικοτερα οταν αυτα ειναι μιξη σηματων εναλασσομενα συνεχες σηματα εισοδοι εξοδοι και τροφοδοσιες απο την πλακετα προς τα τρανσιστορ ..Ακομα χειροτερα ποτε δεν στελνεις πλεγμενα σε ενα μπλοκ με τρανσιστορ απο την πλακετα μια αρμαθια που περιεχει βαση συλλεκτη και εκπομπο μπλεγμενα ολα μαζι .... Ο ενισχυτης αυτος το κανει .

Παραξενων συνεχεια ο ενισχυτης αυτος ειναι CFP δηλαδη τοπολογιας κοινου συλλεκτη και οχι κοινου εκπομπου ονομαζεται και sziklai απο τον εφευρετη του Φυσικα αυτο δουλευει παρα πολυ καλα σε ενσιχυτες μεχρι δυο τρανσιστορ στην εξοδο και παραγει παρα πολυ γλυκα ηχοχρωματα αλλα απο την αλλη ειναι φημισμενος για προβληματα σταθεροτητας οταν εχει παραπανω απο ενα σετ τρανσιτορ εξοδου .

Συνδυαστε και τις δυο παραμετρους και προφανως εχουμε εναν θλιβερο ενισχυτη στα χερια μας ...Κι ομως !!! εφαγα τα λυσακα μου να τον ψαχνω για ασταθεια και ταλαντωσεις και δεν μπορεσα να βρω απολυτως τιποτα σαν ενισχυτης δεν ειναι και ιδιαιτερα γρηγορος αλλα με την """κακοτεχνια "" που θεωρω οτι εχει μεσα του επρεπε να ηταν θλιβερος .... αλλα δεν ειναι .

Προσθετω οτι εχω και εγω εναν τετοιο οπου ηρθε στα χερια μου μεταχειρισμενος και τον χρησιμοποιω παρα πολυ συχνα σε ενοικιασεις και ολοι οσοι ον εχουν δουλεψει εχουν τα καλυτερα να πουν για τις ηχητικες του επιδοσεις Μεχρι να φτασω να επισκευασω εναν τετοιο δεν ειχα προσεξει οτι ο ενισχυτης ειναι cfp που θα με εκανε να μην τον αγορασω η αν τον ψαξω πολυ διεξοδικα...

Οσο ζουμε μαθαινουμε τελικα ,,,,

φωτο......

DSC00453.JPG


DSC00454.JPG


DSC00455.JPG
 
SONY TA 73

O TA 73 ειναι ενα μαλλον αρχαιο μηχανημα και μαλλον δεν ειναι και απο τα κορυφαια της εποχης αλλα και της σειρας .. αλλα σε καποια φαση κανουμε και καμμια δουλεια γιατι απλα μας ξεκουραζει την ψυχη και ισως ξυπνησει ομορφες αναμνησεις στους ιδιοκτητες που πολλες φορες εχουν την εντυπωση οτι ειμαστε αντικερ ...παρα ηλεκτρονικοι ...

ξηλωμα οι ηλκτρολυτικοι , απιστευτη βρωμια χρησης πανω στο μηχανημα ( λογικο αμα το πιανουν χερια για 30-40 χρονια τι περιμενις να γινει ????:antlers:)γενικος καθαρισμος και μερικες βελτιωσεις ...πιο συγκεκριμενα :

---πυκνωτες τροσφοδοσιας απο τα 2,200 στα 4700 ( blue elna )
---προσθηκη by pass στα decoupling της τροφοδοσιας ( Wima mks 0.1/63 )
---Πυκνωτες εξοδου απο 1000 στα 2200 συν προσθηκη bypass 0.1/100 mkt Philips
---Πυκνωτες εξοδου phono stage απο 1mfd ηλεκτρολυτικους σε 2,2 csf Thomson
---Πυκνωτες εξοδου προενισχυτη απο 1mfd ηλεκτρολυτικους σε 1,0mfd G-MKT /63V

φυσικα ολοι οι υπολοιποι ηλεκτρολυτικοι που αλλαχτηκαν ειναι στους 105 βαθμους και οι περισσοτεροι στα 63βολτ σαφως σε βαθος χρονου οι πυκνωτες αυτοι περα απο τις συγκριτικα καλυτερες επιδοσεις με σημαντικοτερη την χαμηλοτερη εσωτερικη αντισταση θα προσφερουν μακραν πολυ μεγαλυτερη διαχρονικοτητα .

Τα "τσιμπιματακια " στο phono stage , στον προενισχυτη , θα βελτιωσουν την ταχυτητα και την αποκριση σε ενα αρκετα μεγαλο βαθμο καθως και οι προσθηκες στην τροφοδοσια και την εξοδο θα αυξησουν το σωμα και την αποκριση στις χαμηλες του ολου μηχανηματος .

Στην εξοδο υπαρχει απλα ενα ολοκληρωμενο STK 439 για το οποιο δεν μπορει να γινει απολυτως τιποτα ....

Προς τερψην των ενδιαφερομενων υπαρχει και αναλυτικος πινακας με τις μετρησεις τω πυκνωτων οι οποιες εγιναν με τον αναλυτη ATLAS ESR 60

Ακολουθουν οι φωτο τις οποιες θα προσπαθησω να τοποθετησω σε στυλ ... πριν και μετα ....


DSC00459.JPG


DSC00460.JPG


DSC00466.JPG
 
Status
Not open for further replies.