Επισκευές-Αναβαθμίσεις (Παρουσίαση)

Status
Not open for further replies.
service Pioneer A8

ο PIoneer Α8 ειναι ενα μηχανημα το οποιο μαλλον ειναι και το κορυφαιο της συγκεκριμενης σειρας ...Και σε αυτο το μηχανημα υπαρχει ενσωματωση τεχνολογιων αλλα και εφαρμογες πραγματων που βρισκουμε σημερα σε πολυ ακριβα μηχανηματα .

Κατα την δικη μου αποψη ο Ιαπωνας υπηρξε παντα πρωτοπορος σε τετοια θεματα και σε πολλα μηχανηματα βλεπουμε καλουδια που δυσκολα καποιος θα βρει ακομα και σε ακριβα High End μηχανηματα .Το κακο ειναι οτι ενω εριξαν βαρος στις τεχνολογιες δεν εριξαν βαρος στην δομηση και την τοπολογια , προσθεσαν δεκαδες ευκολιες στα μηχανηματα τους και με αυτο τον τροπο υποβαθμισαν κατα πολυ την ποιοτητα της αρχικης σχεδιασης .

highlights απο τα καλουδια


σταδιο MM -MC με επιλογη με ρελαι ( οχι διακοπτες ντιζες κλπ )
Τοπικη τροφοδοσια ειδικα στο phono stage / volume buffer
Τρανσιστορ εξοδου ΜΟΤ 200 τοποθετημενα μολις 2-3 εκατοστα απο τους ηλεκτρολυτικους τροφοδοσιας
Επιλογεας ηχειων ΑΒ με ρελαι τοπικα στις μπορνες
Διπλου περιβληματος τρανσιστορ διαφορικου πηγων ρευματος , προενισχυτη πικ απ
πραγματικο line straight


Περα απο αυτα πολυ ψιλα προβληματα μερικοι ηλεκτρολυτικοι καποιες βασανισμενες κολλησεις, ενα λαμπακι και ενα καλο καθαρισμα

good to go !!! and some pics


DSC00780.JPG




DSC00781.JPG





DSC00782.JPG
 
SERVICE PIONEER SX1250

Κτηνος Κτηνος Κτηνος ... απο οποια πλευρα και να το δεις .... τρελλος μετασχηματιστης 4 χ22,000 mfd ολα θωρακισμενα ...160+160 W 30 τοσα κιλα βαρος .... κυριες τασεις ελευθερες και ολες οι υπολοιπες φουλ σταθεροπιημενες με καθρεπτες ρευματιος σε καποια σημεια..
Παραμετρικο tone control ....υπεροχο phono stage χαμηλα gain παντου και αρα η εικονα παραμορφωσης ειναι πολυ καλη ...
Για τι ειδος του μηχανηματος θα ελεγα σωστα δομημενο γενικοτερα ολη η κατασκευη τελικος τροφοδοτικα ειναι modular αλλα απο την αλλη ολα τα υπολοιπα ειναι πολυ ευκολα επισκεψιμα και αρα επισκευασιμα ...
εξελιγμενο συστημα προστασιας που επιτηρει σχεδον τα παντα και θα κοψει το μηχανημα απο την στιγμη που καποια κατασταση του δεν παει σωστα ...εκτος απο θερμικη, overload, DC, παρακολουθει ακομα και την ισσοροπια της σταθεροποιημενης τροφοδοσιας ...
Ακομα και η εκκινηση γινεται με κλασσικο ρελαι αντισταση για soft start
Αυτα .... θα μπορουσα να συνεχισω για ωρες αλλα αυτη ηταν τα highlights

Απο βλαβες ου συνηθεις υποπτοι ... αβερτα πυκνωτες βρασμσνοι φουσκωμενοι ξερασμενοι, ελαχιστες ψυχρες κολλησεις , δεκαδες επαφες μαυρισμενες και βρωμικες ( η χαρα του υπερηχου ) Τριμμερακια στη ιδια κατασταση αρυθμισιες καθε τυπου ..Πολλη δουλεια μεν αλλα πανευκολη δε ...

Σαφως σχολη δημουργει ο τελικος οπου εχει 3 διαφορετικες τασεις τροφοδοσιας εκ των οποιων οι δυο σταθεροποιημενες σχεδιο copy paste απο το βιβλιο της Toshiba εκτελεσμενο με απολυτη ακριβεια συν προσθηκες ασφαλειας κυριως σε οτι αφορα τις θερμοκρασιες .Πολλες φορες με τρωει μεσα μου να αντιγραψω ενα τετοιο κυκλωμα οπου κατανοητο ειναι οτι οσο χωρο πιανει ο τελικος ( σε επιπεδο πλακετας ) αλλον τοσο θα καταλαβει και το σταδιο σταθεροποιησης το οποιο φυσικα θα πρεπει να δομησω και να κατασκευασω τηρωντας δεκαδες αλλους κανονες που οριζουν οι κατασκευες high end ....xmmm αλλο ενα feature project ...

κτηνωδεις pics ...

DSC00783.JPG



DSC00784.JPG




DSC00785.JPG




DSC00786.JPG




DSC00787.JPG
 
Γεια σας κυριε ''vintage service''.Παρακολουθω με μεγαλο ενδιαφερων τις παρουσιασεις που κανετε.Εξαιρετικη δουλεια,μερακι,και γνωσεις!!! Μαθαινουμε και εμεις 5 πραγματα.Πριν απο 7 μηνες περιπου σας ειχα παρει τηλεφωνο σχετικα με εναν ραδιοενισχυτη sansui,συγκεκριμενα το μοντελο ειναι το CR-M7. Μου ειχατε πει οτι ειναι μηχανημα παραγωγης και οτι δεν αξιζει ηχητικα να το φτιαξω.Εκτος του οτι υπαρχει σιγουρα συναισθηματικη αξια,το μαχανημα στεκεται ακομα και τωρα υψηλα...τιμιο μηχανακι!!!Τελικα μετα απο πολλη σκεψη ακολουθησα την συμβουλη σας και αγορασα καινουργιο μηχανημα,τον YAMAHA A-S700 με το τιουνερ Α-S500,αφου τον ακουσα φυσικα με ηχεια δαπεδου.Ομολογουμενος αυτο που εφτανε στα αυτια μου ηταν εκπληκτικο,κατι που δεν συμβαινει με τα δικα μου ηχεια (sansui j-55).Δεν του ταιριαζουν τα συγκεκριμενα ηχεια,δεν μπορει να ξεδιπλωσει τις αρετες του.Φυσικα την επιλογη αυτη την εκανα συνηδειτα ξερωντας το αποτελεσμα.Αλλα σκεφτηκα μακροπροθεσμα,δεν θα ειμαι συνεχεια με αυτα εχουν και 30 χρονακια στιν πλατη τους!!!Ευχαριστω και καλλη συνεχεια στη δουλεια σας.:grinning-smiley-043
 
SERVICE PALLADIUM 2000 2x700

Οι ενισχυτες αυτοι ειναι ""παιδακια "" της DAP AUDIO της οποιας οποια προιοντα εχουν πεσει στα χερια μου ολα ηταν αξιοπρεπεστατα. Δεν θα ελεγα οτι οι ενισχυτες ειναι επιπεδου LA acoustics αλλα σιγουρα ειναι πολυ πιο προσεγμενοι απο τους Β3 ( Elder ) και σαφως καλυτεροι σε κατασκευη και απο τα αδελφακια τους behringer EP 4000 αν και οι 4000 κρατανε σκηπτρα ανθεκτικοτητας !!!...Σαφως ο Palladium ειναι και 200 βαττ παραπανω απο τον Behringer .

Το συγκεκριμενο μηχανημα καθως και αδελφακια και ξαδελφακια του παρακολουθω πλεον των 6 ετων και ενω στον χωρο που δουλευει ποτε δεν εφαγε και την τρελλη πιεση αλλα και απο την αλλη για μηχανημα 10 ετων δειχνει απιστευτα καινουργιο .

Ενα σκορτσο στην ταση ηταν αρκετο να τιναξει μια ζενερ που ηταν αρκετη φυσικα να σταματησει ολο το μηχανημα μικρο και αστειο σφλαματακι το οποιο ειναι δυσκολο να βρεθει αν δεν εχεις σχηματικο και καμμια αλλη πληροφορηση απο την εταιρια ..:hmmmm2: στην Ελλαδα ειναι η Ηλεκτρον οπου εκτος απο τα σχεδια δεν ειχε και repair tips για εναν παλιο γνωριμο .Γνωριζω τα ""παιδια "" απο το 84 .

Χαλαλι γιατι ειναι καλα παιδια .... απλα,μου κοστισε μια ωρα παραπανω

Αξιο λογου οτι με μολις 8 τρανσιστορ εξοδου κατεβαζει 700 κατι βαττακια μετρημενα στο 1ΚΗΖ και Ωμικο φορτιο οπου αναμενουμε να πεσουν κατιτις σε επαγωγικο φορτιο .Οπως και να το δει καποιος ειναι ενα αρκετα παχυ νουμερο ...Σαφως πλεονεκτημα της ταξης G ενω το ιδιο πραγμα σε ταξη ΑΒ θα εβγαζε οχι παραπανω απο 300.

enjoy some pics ...
 
Last edited:
δεν εχει να κανει τις ανεβαζω στο σερβερ μου και το φορουμ τις ""παιρνει"" απο εκει ...Ισως ειναι θεμα του δικου μου σερβερ ...
 
Απάντηση: Re: Επισκευές-Αναβαθμίσεις (Παρουσίαση)

Εχω τον εικονιζομενο ενισχυτη πανω απο 25 χρονια.Τωρα τον δουλευω μια φορα το χρονο , οποτε κανω κανενα γλεντι με τα υπολοιπα εφεδρικα μου-παλια-συστηματα.Αρχιζω λοιπον με τον KENWOOD KA-5700.Mετα θα συνεχισω με το SANKYO-2000 (που του εχω ιδιαιτερη αδυναμια). Θελω να ρωτησω ποσο θα μου στοιχισει η αναβαθμιση του ενισχυτη.Τωρα παιζει χωρις προβλημα πουθενα, αλλα ... ειναι γερος πλεον.:operator:Δεν ξερω αν γινεται αυτο που ρωτω, αλλα θα ηθελα να ξερω γενικα τι παιζει.Ευχαριστω εκ των προτερων !
ovzFS.jpg
[/URL][/IMG]
DAEIf.jpg
[/URL][/IMG]
 
Απάντηση: Re: Επισκευές-Αναβαθμίσεις (Παρουσίαση)

Συγγνωμη που ανακατευω το οικονομικο θεμα. Μου διεφυγε παρ´ολο που το ειχα διαβασει στις οδηγιες. Η ηλικια βλεπετε :grandpa:
 
@XristosP
Παρακαλώ, όχι διαπραγματεύσεις τέτοιου είδους και συναλλαγές εντός του ανοιχτού forum. Για το σκοπό αυτό υπάρχει η προσωπική επικοινωνία και τα p.m. που μπορείτε να χρησιμοποιείτε.
 
Απάντηση: Re: Επισκευές-Αναβαθμίσεις (Παρουσίαση)

Ζητησα ηδη συγγνωμη ! Τι αλλο να κανω για να εξιλεωθω !!
 
Καλησπερα σε ολους,ειμαι μελος του φορουμ απο χθες.Σπουδαια δουλεια συνεχιστε ετσι!Εχω μια απορια σχετικα με 1 ραδιοενισχυτη sansui που χρησιμοποιουσα κ εξακολουθω να εχω σε μια ακρη τωρα βεβαια.Οταν παταγα τον διακοπτη για να παρει μπροστα,στιγμιαια καθως αναβε κουνουσε και τα μεγαφωνα των ηχειων,κατι που δεν συμβαινει τωρα με τον καινουργιο ενισχυτη(yamaha a-s700).Γιατι συμβαινει αυτο το φαινομενο?Ευχαριστω προκαταβολικα.
 
Καλησπερα σε ολους,ειμαι μελος του φορουμ απο χθες.Σπουδαια δουλεια συνεχιστε ετσι!Εχω μια απορια σχετικα με 1 ραδιοενισχυτη sansui που χρησιμοποιουσα κ εξακολουθω να εχω σε μια ακρη τωρα βεβαια.Οταν παταγα τον διακοπτη για να παρει μπροστα,στιγμιαια καθως αναβε κουνουσε και τα μεγαφωνα των ηχειων,κατι που δεν συμβαινει τωρα με τον καινουργιο ενισχυτη(yamaha a-s700).Γιατι συμβαινει αυτο το φαινομενο?Ευχαριστω προκαταβολικα.


πολλα παλαια μοντελα δεν ειχαν καθυστερηση της συνδεσης των μεγαφωνων που εχουν τα συχρονα για καποια δευετερολεπτα .Κατα την εναυση χρειαζονται ελαχιστα δευτερολεπτα για να ισσοροπησει η ταση μεσα στις βαθμιδες του ενισχυτη και οποτε αυτο που παρατηρησες ειναι ""φυσιολογικο"" για μηχανημα της εποχης . Εαν ειχες μοντελο να μου πεις θα μπορουσα να σου πω περισσοτερα . Υπαρχει και περιπτωση να ειναι και φθορα αυτο που εβελεπες λογο ηλικας

Φιλικα
Σακης Πετροπουλος
 
Μαλιστα,αυτο δε το ηξερα.Το εχω σκεφτει κ εγω αυτο σχετικα με την ηλικια του.Το μοντελο ειναι το CR-M7,το ειχε αγορασει ο πατερας μου περιπου το 1982-84 απο την αραβια λογο της δουλειας του.Και μαζι με το μηχανημα πηρε κ τα ηχεια της sansui (J-55).Ειναι λιγο μεγαλυτερα απο εμενα,αλλα οσο θυμαμε τον ευτο μου οταν το δουλευαμε το εκανε αυτο με τα μεγαφωνα.Τι να πω.
 
πολλα παλαια μοντελα δεν ειχαν καθυστερηση της συνδεσης των μεγαφωνων που εχουν τα συχρονα για καποια δευετερολεπτα .Κατα την εναυση χρειαζονται ελαχιστα δευτερολεπτα για να ισσοροπησει η ταση μεσα στις βαθμιδες του ενισχυτη και οποτε αυτο που παρατηρησες ειναι ""φυσιολογικο"" για μηχανημα της εποχης . Εαν ειχες μοντελο να μου πεις θα μπορουσα να σου πω περισσοτερα . Υπαρχει και περιπτωση να ειναι και φθορα αυτο που εβελεπες λογο ηλικας

Φιλικα
Σακης Πετροπουλος
Μαλιστα,αυτο δε το ηξερα.Το εχω σκεφτει κ εγω αυτο σχετικα με την ηλικια του.Το μοντελο ειναι το CR-M7,το ειχε αγορασει ο πατερας μου περιπου το 1982-84 απο την αραβια λογο της δουλειας του.Και μαζι με το μηχανημα πηρε κ τα ηχεια της sansui (J-55).Ειναι λιγο μεγαλυτερα απο εμενα,αλλα οσο θυμαμε τον ευτο μου οταν το δουλευαμε το εκανε αυτο με τα μεγαφωνα.Τι να πω.
 
Μαλιστα,αυτο δε το ηξερα.Το εχω σκεφτει κ εγω αυτο σχετικα με την ηλικια του.Το μοντελο ειναι το CR-M7,το ειχε αγορασει ο πατερας μου περιπου το 1982-84 απο την αραβια λογο της δουλειας του.Και μαζι με το μηχανημα πηρε κ τα ηχεια της sansui (J-55).Ειναι λιγο μεγαλυτερα απο εμενα,αλλα οσο θυμαμε τον ευτο μου οταν το δουλευαμε το εκανε αυτο με τα μεγαφωνα.Τι να πω.


Σωστα ειναι παρα πολυ παλιο μηχανημα και ειναι πολλα και αυτα που θα θελουν κοιταγμα . Παντως το συγκεκριμενο δεν εχει συστημα με καθυστερηση οπως το περιγραψα παραπανω .

Φιλικα
Σακης Πετροπουλος
 
Service Electrocompaniet EC2

Πολλοι με εχουν ακουσει να εκθειαζω τον προενσχυτη και τελικο που κατασκευαζω και εχω και ακουω καθημερινα ( καποιοι απο εμας τους εχουν ακι του χαιορονται εδω και καιρο ) στον τροπο που εφτασα σε αυτα τα μηχανηματα κανω μια αναφορα εδω http://www.avclub.gr/forum/showthread.php/100982-Μεθοδολογια-Προσεγγιση-ακροασεων και μπορει να ειναι χρησιμο να διαβασει το αρθρο ωστε να καταλαβει πως εχω σκεφτει , τι πραγματα ψαχνω να ακουσω σε ενα μηχανημα , και πως εχω φτασει εδω που ειμαι σημερα ακουστικα .

Ο electrocompaniet EC2 ανετα ""χτυπαει "" το απλο μου μηχανημα και θα ελεγα οτι αν δεν ειναι διο 100% ισως τελικα να ειναι και λιγακι καλυτερο ...Κραταει τα σκηπτρα του πρωτου ολοκληρωμενου ενισχυτη που ""πατησε "" το συστημα που χρησιμοποιω σαν αναφορα αλλα και για να ακουω στο εργαστηριο .

High lights
--Υψηλης πολωσης ταξης ΑΒ ( οχι ακριβως ταξης Α οπως λεει )
-- επιλογεας εισοδου με ρελε
-- εξαιρετη δομηση απο οποια σκοπια και να ο δει κανεις
--αριστη ανπτυξη και εξελιξη του αρχικου σχεδιου που ανηκει στην Toshiba
--Εξαιρετικα ταχυς και μαλιστα ανελπιστα ταχυς για μηχανημα υψηλης πολωσης
--Ηχητικα εχει ολα τα καλουδια της ταξης ΑΒ ταχυτητα ευρος καθαροτητα ογκο punch και "αερα " σε συνδυασμο με ολα τα καλα της ταξης Α κρυσταλινα πενταδιαφανα μεσαια ,λεπτα μπολικα και πεντακαθαρα πριμα χωρις να βρωμιζει σχεδον πουθενα και με κοινο παρονομαστη και στις δυο περιοχες το σωμα το βαθος της σκηνης να παραμενει πλουσιο και γεματο επισης ανελπιστα πολυ για τετοιο μηχανημα
--ξεχωριστα τροφοδοτικα σε ολα τα σταδια του μηχανηματος
--Καλης ποιοτητας υλικα ...

Ξεχασα να γραψω οτι εξυπνο απο πλευρας τους ηταν οτι εχουνεπιλογη με ρελε bypass στον προενισχυτη που ειναι μολις 6db οποτε εχουν το μηχανημα να παιζει με ενεργο η παθητικο προ και ετσι ικανο για καθε γουστο .Στον παθητικο φυσικα υπαρχει το προβλημα οτι δεν εχει δυναμικα σε χαμηλες εντασεις πλην ομως ειναι οι καθαροτερο εχεις ακουσει ποτε .


Απλα ενα τελοιο μηχανημα που παιζει ανετα ξεκουραστα και ευχαριστα ...πραγματικα εχω μενει με το στομα ανοιχτο .. το μονο μειον ειναι οτι ειναι μαλλον μικορυλης σε ισχυ ..αυτο ομως ειναι παγερα αδιαφορο .


enjoy the Norge

DSC00799.JPG


DSC00800.JPG


DSC00801.JPG


DSC00802.JPG
 
Last edited:
service Denon PMA 250

εχω την ορεξη με αυτα τα μικρα μηχανακια ... Παραξενο ειναι οτι ολα οσα τετοια ερχονται ειναι στην κυριολεξια λειωμενα απο την χρηση .ο συσχετισμος ειναι μαλλον παραξενος και δειχνει οι ανθρωποι που δεν ειχαν λεφτα να αγορασουν εναν καλυτερο μηχανημα ειχαν παθος με την μουσικη και με αυτο που ειχαν ακουγαν δεκαδες χιλιαδες ωρες με αποτελεσμα το μηχανημα στην κυριολεξια να λειωσει Ενω αντιστοιχα αυτοι που ειχαν λεφτα να παρουν ακριβοτερο μηχανημα τελικα δεν το δουλεψαν και τοσο πολυ .

Κλασσικο της εποχης φιαγμενο στην ΤΑιβαν οπου να θυμησω εκεινη την εποχη απλα μονταριζε προιον και επιρεαζε την ποιοτητα κατασκευης και τον σχεδιασμο σε ελαχιστα πραγματα με αποτελεσμα το μηχανημα να ηταν σχεδον κατα 80% Ιαπωνεζικο .

Τα μυρια οσα προβληματα εξω οι ηλεκτρολυτικοι απο σχεδον παντου , δεκαδες ψυχρες κολλησεις αποτελεσμα χημικης διαβρωσης και θερμοκρασιας , εξω το ποτενσιομετρο τελειως το οποιο ηταν μονης σειρας ομοαξωνικο μαζι με το balance οπου καταργηθηκε τελειως το balance και μπηκε ενα PIHER CERMET και ολα ετοιμα .


Το συγκεριμενο φοραει μεσα του τεχνολογια προ STK την εποχη που μεσουρανουσε η NEC -Pioneer πολυ πριν εμφανιστει η Sanyo με τον κατακλυσμο απο STK ολοκληρωμενα Upc 1225 τα οποια το τραβαγανε το βασανακι τους θερμικα οποτε η προσθηκη μιας ψυκτρουλας απο χαλκο κριθηκε απαραιτητη .

enjoy some pics

DSC00803.JPG


DSC00804.JPG


DSC00805.JPG


DSC00806.JPG
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.