service Arcam Delta 290 ( Εγγλεζων συνεχεια )
Εγγλεζων συνεχεια Ο συγκεκριμενος Arcam 290 ειναι ενα μηχανημα που στην γραμμη παραγωγης ειναι στο μεταιχμιο οπου ο κατασκευαστης αλλαξε τρανσιστορ εξοδου .Απο πεταλα πηγαμε σε πλαστικα με αποτελεσμα το service manual να αποκτησει περιπου δυο σελιδες μοντιφες γαι ξανα αποκτησει καποιας μορφης σταθεροτητα το μηχανημα .
Σκοπος ειναι να τσεκαριστει αν ολες οι μοντιφες ειναι κατα τον κατασκευαστη να ελεγθει και η σταθεροτητα του μηχανηματος και να αντικατασταθουν ολοι οι ηλεκτρολυτικοι λογο ηλικιας ( και λογο ποιοτητας )
Κινδυνος σε αυτο το μηχανημα ειναι ο επιλογεας πηγων ο οποιος παρολο οτι ειναι κατασκευασμενος απο τον κορυφαιο του ειδους Alps τελικα ειναια αποτυχημενος και ολοι οσοι κατασκευαστες τον χρησιμοποιησαν αποδειχτηκε μη διαχρονικος ...Αρκετα ΥΑΜΑΗΑ μερικα ΑΚΑΙ καποια Marantz εχουν απρομοια προβληματα ...
Στεκομαι στην μετατροπη των τρανσιστορ εξοδου οπου το L shape η πιο απλα η γωνια που στιριζει τα τρανσιστορ ηταν σχεδιασμενη να φιλοξενει πεταλα ενω τωρα εβαλαν πλαστικα σε καποιο σημειο υπηρξε ο κινδυνος να ακουμπησει το πλαστικο τρανσιστορ στην ψυκτρα και να κανει βραχυκυκλωμα οποτε ο Αγγλουλης εβαλε σφηνα ενα κομματακι μονωτικο μονο στην μια πλευρα το οποιο σαφως και σηκωσε το τρανσιστορ μονοπαντα και για να καλυψει την διαφορα το πλακωσε στην θερμοαγωγιμη αλοιφη .Οκ ολα καλα δουλεψε η μοντα αρκετα χρονια σαφως βεβαια εκλεινε καθε τοσο το μηχανημα απο θερμοκρασιες αλλα ειναι ακομα ενα δειγμα προχειροτητας απο αυτο το εργοστασιο και δειγμα αλλαζονειας του κατασκευαστη να πιστευει οτι τελικα οι αγοραστες πρεπει να δεχτουν ολα του τα ...χουγια
Η ψυκτρες επρεπε απλα να υποστουν μια μηχανολογικη επεξεργασια αλλα προφανως αυτο κοστιζε και δεν ειχαν ορεξη να φιαξουν η να αλλαξουν καποιες εκατονταδες αλουμινια που ειχαν ετοιμα ..
some pics απο την κακοτεχνια και μετα την επισκευη ..συνεχιζεται ( ακομα εχει δουλεια για να τελειωσει συν οτι πρεπει να το δει και ο ...φανοποιος μας )
Εγγλεζων συνεχεια Ο συγκεκριμενος Arcam 290 ειναι ενα μηχανημα που στην γραμμη παραγωγης ειναι στο μεταιχμιο οπου ο κατασκευαστης αλλαξε τρανσιστορ εξοδου .Απο πεταλα πηγαμε σε πλαστικα με αποτελεσμα το service manual να αποκτησει περιπου δυο σελιδες μοντιφες γαι ξανα αποκτησει καποιας μορφης σταθεροτητα το μηχανημα .
Σκοπος ειναι να τσεκαριστει αν ολες οι μοντιφες ειναι κατα τον κατασκευαστη να ελεγθει και η σταθεροτητα του μηχανηματος και να αντικατασταθουν ολοι οι ηλεκτρολυτικοι λογο ηλικιας ( και λογο ποιοτητας )
Κινδυνος σε αυτο το μηχανημα ειναι ο επιλογεας πηγων ο οποιος παρολο οτι ειναι κατασκευασμενος απο τον κορυφαιο του ειδους Alps τελικα ειναια αποτυχημενος και ολοι οσοι κατασκευαστες τον χρησιμοποιησαν αποδειχτηκε μη διαχρονικος ...Αρκετα ΥΑΜΑΗΑ μερικα ΑΚΑΙ καποια Marantz εχουν απρομοια προβληματα ...
Στεκομαι στην μετατροπη των τρανσιστορ εξοδου οπου το L shape η πιο απλα η γωνια που στιριζει τα τρανσιστορ ηταν σχεδιασμενη να φιλοξενει πεταλα ενω τωρα εβαλαν πλαστικα σε καποιο σημειο υπηρξε ο κινδυνος να ακουμπησει το πλαστικο τρανσιστορ στην ψυκτρα και να κανει βραχυκυκλωμα οποτε ο Αγγλουλης εβαλε σφηνα ενα κομματακι μονωτικο μονο στην μια πλευρα το οποιο σαφως και σηκωσε το τρανσιστορ μονοπαντα και για να καλυψει την διαφορα το πλακωσε στην θερμοαγωγιμη αλοιφη .Οκ ολα καλα δουλεψε η μοντα αρκετα χρονια σαφως βεβαια εκλεινε καθε τοσο το μηχανημα απο θερμοκρασιες αλλα ειναι ακομα ενα δειγμα προχειροτητας απο αυτο το εργοστασιο και δειγμα αλλαζονειας του κατασκευαστη να πιστευει οτι τελικα οι αγοραστες πρεπει να δεχτουν ολα του τα ...χουγια
Η ψυκτρες επρεπε απλα να υποστουν μια μηχανολογικη επεξεργασια αλλα προφανως αυτο κοστιζε και δεν ειχαν ορεξη να φιαξουν η να αλλαξουν καποιες εκατονταδες αλουμινια που ειχαν ετοιμα ..
some pics απο την κακοτεχνια και μετα την επισκευη ..συνεχιζεται ( ακομα εχει δουλεια για να τελειωσει συν οτι πρεπει να το δει και ο ...φανοποιος μας )