Επισκευές-Αναβαθμίσεις (Παρουσίαση)

Status
Not open for further replies.
service Arcam Delta 290 ( Εγγλεζων συνεχεια )

Εγγλεζων συνεχεια Ο συγκεκριμενος Arcam 290 ειναι ενα μηχανημα που στην γραμμη παραγωγης ειναι στο μεταιχμιο οπου ο κατασκευαστης αλλαξε τρανσιστορ εξοδου .Απο πεταλα πηγαμε σε πλαστικα με αποτελεσμα το service manual να αποκτησει περιπου δυο σελιδες μοντιφες γαι ξανα αποκτησει καποιας μορφης σταθεροτητα το μηχανημα .

Σκοπος ειναι να τσεκαριστει αν ολες οι μοντιφες ειναι κατα τον κατασκευαστη να ελεγθει και η σταθεροτητα του μηχανηματος και να αντικατασταθουν ολοι οι ηλεκτρολυτικοι λογο ηλικιας ( και λογο ποιοτητας )

Κινδυνος σε αυτο το μηχανημα ειναι ο επιλογεας πηγων ο οποιος παρολο οτι ειναι κατασκευασμενος απο τον κορυφαιο του ειδους Alps τελικα ειναια αποτυχημενος και ολοι οσοι κατασκευαστες τον χρησιμοποιησαν αποδειχτηκε μη διαχρονικος ...Αρκετα ΥΑΜΑΗΑ μερικα ΑΚΑΙ καποια Marantz εχουν απρομοια προβληματα ...

Στεκομαι στην μετατροπη των τρανσιστορ εξοδου οπου το L shape η πιο απλα η γωνια που στιριζει τα τρανσιστορ ηταν σχεδιασμενη να φιλοξενει πεταλα ενω τωρα εβαλαν πλαστικα σε καποιο σημειο υπηρξε ο κινδυνος να ακουμπησει το πλαστικο τρανσιστορ στην ψυκτρα και να κανει βραχυκυκλωμα οποτε ο Αγγλουλης εβαλε σφηνα ενα κομματακι μονωτικο μονο στην μια πλευρα το οποιο σαφως και σηκωσε το τρανσιστορ μονοπαντα και για να καλυψει την διαφορα το πλακωσε στην θερμοαγωγιμη αλοιφη .Οκ ολα καλα δουλεψε η μοντα αρκετα χρονια σαφως βεβαια εκλεινε καθε τοσο το μηχανημα απο θερμοκρασιες αλλα ειναι ακομα ενα δειγμα προχειροτητας απο αυτο το εργοστασιο και δειγμα αλλαζονειας του κατασκευαστη να πιστευει οτι τελικα οι αγοραστες πρεπει να δεχτουν ολα του τα ...χουγια

Η ψυκτρες επρεπε απλα να υποστουν μια μηχανολογικη επεξεργασια αλλα προφανως αυτο κοστιζε και δεν ειχαν ορεξη να φιαξουν η να αλλαξουν καποιες εκατονταδες αλουμινια που ειχαν ετοιμα ..

some pics απο την κακοτεχνια και μετα την επισκευη ..συνεχιζεται ( ακομα εχει δουλεια για να τελειωσει συν οτι πρεπει να το δει και ο ...φανοποιος μας )


DSC00748.JPG


DSC00749.JPG
 
Re: Απάντηση: Επισκευές-Αναβαθμίσεις (Παρουσίαση)

Τελικά ο συγκεκριμένος έχει βραχυκυκλωμένη σπείρα στον Μ/Σ (καλώδιο γείωσης);


Δεν εχω ξεχασει οτι το ρωτησες αυτο και εχω στις προθεσεις μου πριν το κλεισω να κοιταξω να δω αν και που επιρεαζει αυτο καπου . Ειναι το τριτο μηχανημα που φιαχνω απο αυτο το μοντελο και εκεινο που σιγουρα μπορω να σου επιβεβαιωσω οτι ολα ηταν φιαγμενα με την ιδια λογικη . Πιστευω μεχρι το απογευμα θα το κοιταξω και θα σε ενημερωσω για αυτο.

Ευχαριστω .

Φιλικα
Σακης Πετροπουλος
 
Ειχα κι εγώ τον ίδιο ενισχυτή αλλά είχε μεταλλικά τρανσίστορς εξόδου ΤΟ3. Και όντως η "αχίλλειος πτέρνα" του ήταν ο επιλογέας εισόδων.
 
SERVICE MARANTZ SC7

Αρχικα καποιοι θα πρεπει να μου συχωρεσουν λιγακι τον τονο μου σε αυτο το ποστ αλλα και το μακροσκελες του ποστ αλλα κατα καποιον τροπο εχω τους λογους μου .


Το μηχανημα ηρθε κοντα μας μετα απο επισκευη σε καποιο αλλο συνεργειο του οποιου την δουλεια σαφως και δεν θελω να θιξω οπου επισης παγερα αδιαφορο μου ειναι αν χρεωσε 5 -50 η 500 ευρω τον πελατη μια και ζουμε σε μια ακρως καπιταλιστικη κοινωνια οπου σαφως ο καθενας χρεωνι οτι θελει και οσο θελει . Η μομφη μου ειχει καθαρα τεχνικο χαρακτηρα και εχω να γκρινιαξω για τα πραγματα που δεν εγιναν ενω ηταν απολυως απαραιτητα .


Το μηχανημα ηρθε στα χερια μου με ολους τους ηλεκτρολυτικους αλλαγμενους στο τροφοδοτικο . εξαιρετη δουλεια, πεντακαθαρη , προσεκτικη , προστεθηκαν χωρητικοτητες , αριστης ποιοτητας υλικα ,προστεθηκε bypass που δεν υπηρχε απο το εργοστασιο ολα μια χαρα .

θεωρησα οτι επρεπε να καταγραψω την δουλεια μου με απολυτη λεπτομερια μια και υπηρχε κακο προηγουμενο και αρχισα να μετραω τους υπολοιπους πυκνωτες που δεν ειχαν αλλαχτει με τον πρωτο που μετρησα απο 220 να τον βρω 140 και με εσωτερικα αντισταση μεγαλυτερη απο 20Ω ενω επρεπε να ειχε 0,15 μετα τους πρωτους 20 που μετρησα με παρομοια προβληματα Θεωρησα οτι τετοια καταγραφη ηταν χασιμο χρονου και αρχιζω να τους αλλαζω ολους no questions asked .


Φυσικα οταν βλεπεις πυκνωτες σαν και αυτους δεν θελει και ρωτημα αν θελουν αλλαγη . ειδικοτερα οταν οι περισσοτεροι απο αυτους ηταν οριζοντια τοποθετημενοι .Συνολικα χρειαστηκε 38 επιπλεον πυκνωτες να αλλαχτουν


DSC00767.JPG



Δυστυχως ομως το προβλημα του μηχανηματος ειχε ακομα μακρυα συνεχεια μετα τους πυκνωτες χριαστηκε να αφαιρεθει και να προστεθει νεα κολληση απο την αρχη σε 42 κολλησεις οι οποιες ειχαν υποστει θερμοκρασιακο σοκ σε βαθος χρονου με αποτελεσμα μειωμενη επαφη και καταστρεαμενη την χημικη συσταση τους μετα απο τοσα χρονια ....πλεον των 42 που ηταν καραμπινατα προβληματικες τουλαχιστον αλλες 100 περαστηκαν just in case


DSC00752.JPG


DSC00753.JPG
 
Last edited by a moderator:
SERVICE MARANTZ SC 7

Δυστυχως ομως και παλι τα προβληματα του μηχανηματος δεν σταματησαν εκει .Χρειαστηκε πολλες φορες να καψουμε με το ηλεκτρικο φλογιστρο τα υπολοιματα πετρελαιου που ειχε αφησει μεσα στο μηχανημα η αλογιστη χρηση του κοκκινου σπρευ της PHILIPS Σαφως ενας διακοπτης που εχει φτασει σε αυτη την κατασταση ακομα και αν τον αφησεις ενα μηνα μεσα στο κοκκινο σπρευ της PHILIPS παλι δεν θα καταφερεις να κανεις τιποτα Συν οτι το πετρελαιο που περιχει μεσα εκτος του οτι λειτουργει σαν μαγνητης για την σκονη καιει και καταστρεφει οτι πλαστικο μεινει κοντα του.

DSC00754.JPG


Ο ιδιος διακοπτης μετα απο το ραντεβου που ειχε με το μηχανημα υπερηχων εχει γινει καινουργιος ,πεντακαθαρος ,λειτουργικοτατος και χωρις να κινδυνευει ουτε ο βακελιτης ουτε τα οποια πλαστικα του απο το πετρελαιο .Αμεσως μετα ψεκαζεται με μια αχνα σιλικονουχο σπρευ για λιπανση και μονο ( οχι στις επαφες ) αλλα στο μηχανικο κυριως μερος του . Αν στις μερες που ζουμε περιμενεις να κανεις καθαρισμους με απλο σπρευ ...κλαφτα Χαραλαμπε που λεμε και στο χωριο μου την Κυψελη.



DSC00755.JPG


Σαφως Η πρακτικη αυτη εφαρμοστηκε σε ολους σχεδον τους διακοπτες του μηχανηματος
 
Last edited by a moderator:
Περα απο τα παραπανω ειναι πρακτικα αδυνατον να ξηλωσεις ενα τετοιο μηχανημα για να τα κανεις ολα αυτα ...Τελικα δεν ηταν και τοσο δυσκολο 6 βιδες στην προσοψη και 4 στην πλακετα και ολα ηρθαν στο χερι ...Βλεπεις το μηχανημα ειναι Ιαπωνικο και αρα εχει σχεδιαστει να μπορει να γινει φυλλο και φτερο με ενα σταυρωτο κατσαβιδι και χωρις καμμια αλλη ιδιαιτερη δυσκολια ...Ναι πραγματι το μηχανημα δειχνει χαοτικο ...απλα δεν ειναι να σε παρει απο φοβο .....


DSC00756.JPG



DSC00765.JPG


DSC00766.JPG



Ηχητικα το μηχανημα ειναι καλο χωρις να ειναι κατι το ιδιαιτερο ...μετα απο ολα τα παραπανω σιγουρα ειναι και θα μεινει για πολλα χρονια ακομα εξαιρετικα λειτουργικο . Για μια ακομα φορα ο Ιαπωνας ενω εχει κανει τοσο καλη δουλεια στην σχεδον High End / Studio Grade σχεδιαση και επιλογη των υλικων τελικα εχει φορτωσει το μηχανημα με τοσα τσουμπλεκια που τελικα επιβαρυνουν την ποιοτητα του Ηχου . Οι τεχνολογιες που ενσωματωνει ειναι απιθανο να βρεθουν σε consumer μηχανηματα και ο ηχος που βγαζει ειναι αληθινος προσεγμενος ελεξιμος χωρις εξαρσεις η αλλα παραξενα ...Κρυο δεν παιζει ειναι αρκετα σκληρο και θελει τουλαχιστον 20 λεπτα για να αρχισει να δουλευει σωστοτερα .

κλασσικη Ιαπωνικη παραλειψη στην σχεδιαση ο διαχωρισμος των καναλιων ο οποιος ειναι μαλλον χαμηλος για τετοιο μηχανημα και σαφως η υπερπηδηση απο πηγη σ επηγη ειναι εξωφρενικη απο οποια πλευρα το δει κανεις > παρολα αυτα και το line pre αλλα ειδικοτερα το phono stage ειναι απλα εκπληκτικα . Για το κυλωμα των τονων δεν εχω κατι να πω ουτε καν το ακουσα το θεωρω μαλλον αδιαφορο .


Φιλικοτατα ( και ευχαριστω για τον χρονο σας )
Σακης Πετροπουλος
 
Last edited by a moderator:
Για αυτό λέω, τι mail Να στείλουμε…. 'Κουφό' θα ήταν το ερώτημα…

οχι καθολου ..το αντιθετο θα ελεγα μαλιστα ...ενας πελατης λιανικης οταν αγοραζει ενα τετοιο προιον μιας τετοιας αξιας ασχετα αν ειναι ενισχυτης αυτοκινητο η τηλεοραση σαφως και μπορει να θεσει ερωτηματα για τον χρονο ζωης αλλα και τις αναγκες σε συντηρηση σε βαθος χρονου

Θα εμπαινα στον πειρασμο να το στειλω ετσι για να δουμε τι θα γινει . Να το κανω ?

Για την κουβέντα και μόνο, να πω εδώ πως ο βάρους 172 κιλών ανά κανάλι
και κόστους 195000 usd (το ζεύγος) 3050 της Boulder εχει τοποθετημένους τους πυκνωτές του οριζόντια..

Ξέρουν κάτι παραπάνω?..Είναι η κατασκευή και η ποιότητα των συγκεκριμένων πυκνωτών
που επιτρέπει άνετα κάτι τέτοιο?

View attachment 83725


η απαντηση ηρθε τελικα και κατα την δικη μου αποψη ειναι μαλλον μαρκετιστικη και δεν εχει απολυτως καμμια τεχνικη βαση ...Παραμενει απλα η αποψη μου

Dear Mr. Sakis,

Thank you for your interest in Boulder 3050.

In my 44 years of designing electronics for audio, I have never encountered a problem with angular placement of capacitors. Modern, high quality ones such as we use in all our products are designed for long life and are well sealed. So in this instance I would not listen to "a lot of noise" (to use your words).

What does kill (electrolytic) capacitors is heat because it can make them dry out over years. Boulder has an almost 30 year history of shipping products with capacitors in either vertical or horizontal arrangements to every major country in the world and I am happy to report that we virtually never have to replace them.

In 10 years we hope the service requirements will be nothing at all. There are some parallels of the 3050 to the 1060 model which has an outstanding reliability record after 13 years of shipping—it is still a big seller in our product line. Both models use SMD (Surface Mount Devices) extensively which has proven quite reliable. For the last 4 years we only do Surface Mount in our own factory. Like the chassis machining and many other processes, we prefer to do as much as possible here in our Colorado, USA factory in order to maintain a high level of quality.

Sincerely,

Jeff Nelson

President and Chief Engineer
Boulder Amplifiers, Inc.
 
Last edited by a moderator:
Service NAD 1000 ( προενισχυτης )

Στο Πολυτεχνειο εμαθα μια λεξη simplistaton προφανως κατα του απλουστατον !!!! αυτο ειναι ο NAD 1000 ενα phono stage με φτηνα υλικα και καλη τοπολογια .... line level pre μια απο τα ιδια ενα απλο τροφοδοτικο με επισης απλα υλικα και εκμεταλευομενοι ενα μεγαλο ονομα βγαλαμε ενα μηχανημα στην αγορα το οποιο δεν λεει σχεδον τιποτα .

Μια "" σκουπα """ στους ηλεκτρολυτικους με κατι λιγακι πιο της προκοπης ενας ελεγχος καλης λειτουργειας σταθμες τροφοδοσιες και καθαριοτητες και ολα μια χαρα ...

Την ωρα που το επαιρνα φωτογραφιες προς τερψην των ενδιαφερομενων επεσε το ματι μου στις δεκαδες παραλληλες γραμμες που στελνουν το σημα απο τα βυσματα προς των επιλογεα εισοδων ...Σκεφτηκα πολλες παραλληλες γραμμες = ενας μεγαλος αεροφυλλος πυκνωτης οποταν εβαλα το οργανο και μετρησα το αστρονομικο νουμερο των 800pf σε καθε καναλι χωρητικοτητα κενο συνδεσης κλπ κλπ .Δεν μπορω να φανταστω ποσο θα ανεβει η θα παιξει αυτη η χωρητικοτητα η αλλιως ι ρολο θα παιζει στο σημα μου σε συνδυασμο με μια μαλλον χαμηλη εμπεδηση τυπου 18Κ

Οχι ρε φιλε δεν θελω τα πικο σου στο σημα μου ...μα με την καμμια μην σου πω ,,,,Θα ειχε καποιονοημα μονο και μον σαν προενισχυτης αν ο επιλογεας εισοδου μπορουσε να δομηθει με καποιον αλλο τροπο Σαφως θα προτιμουσα ενα κλασσικο διακοπτης με ντιζα η χωρις η ακομα καλυτερα επιλογεας με ρελε ..

Φιλικα
Σακης Πετροπουλος


DSC00768.JPG



DSC00769.JPG



DSC00770.JPG



DSC00771.JPG
 
Σάκη τα JVC μου κελαϊδάνε πάλι σαν καινούργια! Το καλύτερο είναι πως αναδύουν και την ίδια μυρωδιά που είχαν καινούργια καθώς ζεσταίνονται!!!! χαχα!! Σ'έυχαριστώ!!
 
SERVICE ARCAM δ 290

Εγγλεζων συνεχεια .... το συγκεκριμενο μηχανημα has been NIpponized με 2X15.000 mfd συν ολους τους υπολοιπους , το σημαντικοτερο εγινε η ""μηχανικη "" επισκευη Greek style : οπου πολυ απλα ενα απο τα πολυ σοβαρα εργαλεια που ονομαζουμε τροχο εφαγε μερικα δεκατακια απο το μοσφετ στην γωνια ωστε να ειναι απολυτα σιγουρο οτι ποτε δεν θα ακουμπησει την ψυκτρα και αποκατασταθηκαν οι αλχημιες μεταξυ χοντρης μικας και καπτον που ειχε κανει ο Αγγλουλης . Στη θεση του προτιμησα νικασιλ και πολυ καλο σφιξιμο ( καμμια απο τις βιδες δεν ηταν σφιγμενες )

Παραμενει να γινει ελεγχος στο αν η μετατροπη ειναι πληρης ( θυμιζω οτι το μηχανημα ανοικει στο μεταιχμιο οπου ο κατασκευαστης αλλαξε τρανσιστορ απο πεταλα σε πλαστικα ) οπου η λιστα με το μπουλετιν του εργοστασιου ειναι δυο σελιδες το κερατο μου ... Αμεσως μετα ρυθμισεις ακουσμα και βλεπουμε ...

enjoy pics απο το δευετρο βημα ..

DSC00773.JPG


DSC00772.JPG
 
ΦΙΛΕ ΣΑΚΗ ΣΗΜΕΡΑ ΗΤΑΝ Η ΠΡΩΤΗ ΜΕΡΑ ΠΟΥ ΑΠΟΛΑΥΣΑ ΤΟΝ ΑΝΑΓΕΝΝΗΜΕΝΟ ALTO ΜΟΥ..ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΜΕ ΔΕΔΟΜΕΝΗ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΠΟΥ ΑΣΧΟΛΗΘΗΚΕΣ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΣΕ ΔΙΚΑΙΩΣΕ..!ΨΑΧΝΩ Κ ..ΔΕ ΒΡΙΣΚΩ ΨΕΓΑΔΙ !!...ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΩ ΑΠΛΑ.. Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!!
 
Re: Απάντηση: Επισκευές-Αναβαθμίσεις (Παρουσίαση)

@BICLUCK
Κατανοητός ο ενθουσιασμός σου, αλλά ...προσοχή! Μη γράφετε με ΚΕΦΑΛΑΙΑ γράμματα. Ο συγκεκριμένος τρόπος γραφής στο Internet υποδηλώνει ότι "φωνάζετε" και είναι κουραστικό για τους άλλους χρήστες. Αν θέλετε να τονίσετε κάτι, χρησιμοποιήστε αντί αυτών, bold χαρακτήρες. (άρθρ.2.5α Κανονισμού Λειτουργίας)
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Επισκευές-Αναβαθμίσεις (Παρουσίαση)

ok!ευχαριστώ για τη πληροφορία.
 
SERVICE b3 UA600

Αλλο ενα απο τα επαγγελματικα για το οποιο εχουμε ξαναμιλησει με διαφορα προβληματα στα επιμερους τροφοδοτικα και την πλακετα προστασιας . Σημαντικο μια και ""βλεπουμε """ δεκαδες μηχανηματα απο καθε κλαση και κατηγορια οπου συνηθως κραταμε και καποιο μικρο αρχειο εκτος απο τις βλαβες και ηλεκτρονικες υπογραφες αλλα και serial number ....Η πρακτικη αυτη με τα serial number εχει αρκετες φορες βοηθησει ωστε να γνωριζουμε τι προβληματα αλλα και ι αλλαγες εχει κανει στην παραγωγη το εργοστασιο .

Στον εντοπισμο βλαβης δεν αρκει απλα να βρεις τι φταει και να ο επισκευασεις ...σκοπος ειναι να προφυλαξεις ωστε να μην ξανασυμβει στο μελλον .Αρα η πληροφορια του πως αντιμετωπισε το εργοστασιο ενα κατασκευαστικο θεμα ειναι παντα χρησιμη .

Δευετρης γενιας λοιπον το συγκεκριμενο μηχανημα οπου τα πολλα προβληματα σε αναοχες θερμοκρασιας και τασης που ειχε η πρωτη γενια στους ορθιους πυκνωτες αντμετωπιστηκαν με πολυ σοβαροτερους πυκνωτες και με τις ανοχες σε ταση να εκτοξευθουν απο την ονομαστικη τιμη στο Overdesign 100%.

Κινεζος μεν αλλα απο την αλλη μερια σοβαρος απο την στιγμη που ειδε οτι εχει καποιο θεμα .Τιμιο μηχανημα απο ακρη σε ακρη τιμια και η αντιπροσωπεια ΙΜΑ ( παλιοι γνωριμοι οι αδελφοι Ασιντζλου) που ενω απο ανταλλακτικα ισως οι τιμες να ειναι λιγο τσιμπιμενες αλλα απο την αλλη καλωσυνατοι ανθρωποι στο service εχουν παντα repair tips για εναν παλιο γνωστο . Ευχαριστω απο καρδιας .

Φιλικα
Σακης Πετροπουλος

Some pics ( αραδες τα τρανσιστορ αλλα και μπολικα τα βαττακια ) !!!

DSC00774.JPG


DSC00775.JPG


100_2071.jpg
 
SERVICE ACOUSTICA E1500

H ACOUSTICA ηταν μια εταιρια Ιταλικης βασης οπου εκανε μια συνεργασια με την Sanken πηρε αρκετο απο know how του κατασκευαστη ακολουθησε την πεπατημενη και εφιαξε επαγγελματικους ενισχυτες κανωντας ομως περικοπες και τσιγκουνιες προφανως για μειωση του κοστους . Οι περικοπες εγιναν πολυ εξυπνα, πολυ σωστα μελετημενα και φυσικα πολυ τελεια ισσοροπημενα .

Το αποτελεσμα ηταν μια μεση λυση σε ολα .... μπολικη ισχυς σιγουρα συμφωνα με τις προδοαγραφες, αλλα με τσιμπηματακια απο limiter στα εξοδου και την εισοδο ( με φωτοαντισταση ) Μετασχηματιστες επισης οριακα υπολογισμενοι να παρεχουν το 100% της αναγραφωμενης ισχυος αλλα μονο σε σχετικα ευκολο φορτιο και ενω οι ενισχυτες ταξης ΑΒ εχουν καποια περιθωρια να παρεχουν ισχυ πανω απο το 100% και μεχρι 120-130% αλλα με αρκετη παραμορφωση οι ACOUSTICA αν τους παταγες απλα βρωμιζαν και δεν μπορουσαν να παρεχουν αυτο το 130% σε ισχυ.

Η ασφαλεια του μηχανηματος ηταν εξαιρετικη σε ολο το φασμα της ισχυος και πολλοι απο αυτους δουλεψαν για τουλαχιστον 15 χρονια σε μαγαζια χωρις προβληματα .

Τα περισσοτερα προβληματα που εκαναν ηταν λογο κακλης σχεδιασης στην ψυξη οπου ενω καταφερναν να ψυχουν τα μηχανηματα τους επαρκως εβαζαν τοσο χωμα ,καπνα , υγρασια μεσα απο τους ανεμιστηρες που εκει αρχιζαν τα παρακατω που θα δουμε .

βασανισμενο μηχανημα απο ιδιοκτητη που δεν το προσεξε καθολου δεν αλλαξε ανεμιστηρες η δεν εκανε σερβις ποτε ....Εξω τα τρανσιστορ εξοδου απο το ενα καναλι ...ολα ...και οταν λεμε ολα εννοουμε ολα 12 τον αριθμο ...

Οσο και να φανει παραξενο το μηχανημα ειναι καθαρη ταξη ΑΒ οποτε σημαινει οτι παρεχει μπολικη ποιοτητα στον ηχο του χωρις θορυβους μεταγωγης η αλλα θεματα της ταξης G , H , T κλπ αρα αξιζει να φιαχτει ...

enjoy pics απο το μαυρο χαλι ....


DSC00745.JPG


DSC00776.JPG


DSC00777.JPG


DSC00778.JPG
 
service Arcam Delta 290 ( Εγγλεζων συνεχεια )

Αφησα το θεμα χωρις επιλογο ... θυμιζω εδω οτι αλλαχτηκαν ολοι οι ηλεκτολυτικοι εγιναν μηχανολογικες επισκευες , μια μικρη διορθωση συμφωνα με τις οδηγιες του κατασκευαστη απο το εκτεταμενο bulletin στο service manual και ενας πολυ καλος καθαρισμος με κυριο στοχο τον επιλογεα πηγων που συνηθως ειναι και το προβλημα σε αυτο το μηχανημα .

--παρατηρηση πρωτη σε αυτο το μηχανημα ειναι οτι θεωρω οτι η ψυκτρα ειναι μαλλον ανεπαρκης για ενα τετοιο μηχανημα .

--Παρατηρηση δευτερη οτι συνηθως σε ολα οσα μηχανηματα αυξανουμε την χωρητικοτητα στο κεντρικο τροφοδοτικο συνηθως υπαρχει μια εμφανης αυξηση στο σωμα του ενισχυτη .Σε αυτο το μηχανημα δεν το ειδα και τοσο πολυ ( θεωρω οτι γενικα αφου το μηχανημα ειναι Εγγλεζικης σχολης τα ιδιαιτερα πολλα χαμηλα δεν ηταν ποτε το φορτε τους αλλα και απο την αλλη ισως ο κατασκευαστης το εχει ""φυλαξει"" ωστε μια και απο τροφοδοσιες και ψυξεις ειναι οριακο να μην κινδυνεψει να παθει κατι σε περιπτωση που καποιος το πατησει .

Η γενικη εικονα ειναι οι μαλλον τα απολυτα καλα μεσαια ειναι το καλο αυτου του μηχανηματος ..., με πολυ ησυχο προενισχυτη , πολυ γλυκα χρωματα του tone control υπολογισμενα σωστα ωστε να μην προσθετουν ακροτητες ....θα ελεγα οτι ο ηχος του ειναι πολυ τχαυς και αναλυτικος και με με πριμα μετρημενα και αρκετα καθαρα ( οσο καθαρα μπορουν να ειναι με μοσφετ στην εξοδο ) και σε χαμηλη πολωση καθαρης ταξης ΑΒ. Η τελικη εντυπωση ειναι οτι ολα ειναι πολυ ισσοροπημενα ολα ειναι πολυ ισια και πολυ "" τετραγωνα """ τιποτα σε αυτο το μηχανημα δεν θα ""φωναξει ""

Στα συν ειναι οτι μετα την επισκευη και παρολο οτι ειναι πολωμενος στην ακριβως πολωση που προτεινει το μανουαλ ακομα και μετα απο 5 ωρες ακροασης σε καποια Α ισχυ δεν τηγανιζεις αυγα με μπεικον πανω του .

Ευχαριστω παντα για τον χρονο σας
Φιλικα
Σακης Πετροπουλος

DSC00484.JPG
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.