Επισκευές-Αναβαθμίσεις (Παρουσίαση)

Status
Not open for further replies.
Service Luxman L220

Οι ενισχυτες της σειρας L2xx κανουν παρελαση απο το εργαστηριο ...πρεπει να εχουμε φιαξει πανω απο 50 την τελευταια τριετια ...Ειναι πραγματικα αξιο λογου αρχικα οτι ειχαν πουληθει τοσα κομματια ( Ο συνεργατης μου Κ.Δημητριου μου ειπε οτι ο ΗΧΟΣ τοτε τους ειχε γραψει θεικα πραγματα ) Επισης αξιο λογου ειναι οτι απο του 50 και πλεον κανενας δεν ηρθε καμμενος ισως 2-3 το παραπολυ και τελος το 99% ηταν ιδιοκτητες πρωτο χερι και μαλλον εθισμενοι με το μηχανημα ...

Δικαιολογημενα !!!

Μικρος , ταχυτατος ,ομορφα χρωματα , εξυπνο tone control,ηπιο και χρηστικο , λειτουργικος και χωρις προβληματα , και αv μη τι αλλο φιλικος και διαχρονικος .

Μην ξεχναμε οτι εχει και τα μειον του οπως η χαμηλη ισχυς , το μαλλον φτωχο phono stage , μαλλον λιγα ρευματα , και για σημερινη χρηση εισοδοι μη συμβατες με συχρονες πηγες ( εχουν χαμηλη ευιασθησια ) Ολα τα παραπανω παυουν να ειναι μειονεκτητα απο την στιγμη που εχεις σχετικα ευαισθητα ηχεια Το οποιο φυσικα και εχει γινει οι περισσοτεροι που εχουν Luxman L2xx τους εχουν αγορασει ταιρι με κατι τετοιο .Παραπονα ειχα με οσους τα εχουν με Β&W οπου φυσικα και αντιμετωπιζουν οτι πρεπει να ""πατησεις"" το μηχανημα για να αρχισουν τα βατοφαγα κατασκευασματα να ξεκινανε ηχητικα .

Οπως ολοι της σειρας αυτης χρειαστηκε σκουπισμα ολους τους μικρους ηλεκτρολυτικους , μερικες ψυχρες κολλησεις , αντικατασταση μερικων πυκνωτων τσγκουνιας με κατι καλυτερο , Σφραγισμενα τριμμερακια για τα ρευματα και ενα καλο καθαρισμα ...

Τα εσωψυχα κατα την διαδικασια της ρυθμισης

DSC00965.JPG


DSC00966.JPG
 
Last edited:
Service Luxman L30

o L30 ειναι μαλλον παλαιοτερος σε σχεση με τους L200 αλλα θα ελεγα οτι ηταν το ανοιγμα για την σειρα 200

Χτισμενος στην ιδια λογικη αλλα με μαλλον χειροποιητη πλακετα επισης εξαιρετικα κομπακτ κατασκευη ολα ειναι κοντα κοντα και η κατασκευη ειναι βασισμενη σε αυτο να και αργοτερα ανακαλυψαν οτι δεν μπορεις να ζητας χρηματα για ενα μηχανημα το οποιο ειναι μικρο σε μεγεθος ... Καταλαβαν οτι το μεγεθος πρεπει να ειναι αναλογο της τιμης .

Εξαιρετικο δειγμα Ιαπωνικης τεχνολογιας και ενω σαφως ηταν μεγαλυτερος σε ηλικια απο τον L 200 παραδοξως ηταν σε εξαιρετικα καλη κατασταση . Θα ελεγα οτι οι περισσοτερες αντικαταστασεις εξαρτηματων ειχαν μαλλον προληπτικο χαρακτηρα και ενω το μηχανημα ηταν αρκετα βρωμικο κυριως απο οξειδωση του αργυρου στις επαφες των διακοπτων και λιγοτερο απο την κλασσικη βρωμα σκονη χωμα.

Εξυπνα δομημενη πλακετη με αριστη χρηση του δεδομενου χωρου πανευκολο να λυθει για να επικσευαστει το οτιδηποτε σχεδιασμενο απο ανθρωπους για ανθρωπους

Ηχητικα απλο ταχυ και ομορφο με τον αναλογο προενισχυτη και τις ηπιες επεμβασεις του tone control απλο αλλα πολυ γλυκο σε τονικοτητες phono stage θα παιξει καλα με πολυ ευαισθητα ηχεια απουσια γκαζιων και ρευματων .

Περα απο την απιθανη κατα την αποψη μου εξωτερικη αισθητικη αποδειχτηκε οτι αυτα τα μηχανηματα εγιναν συντροφοι ζωης για αυτους που τα ειχαν ..

pics ..

DSC00956.JPG


DSC00957.JPG
 
Service Hafler DH 200

Οπως πολλοι γνωριζουν ετοιμαζουμε υποκαταστημα στην Αθηνα και αρα εχει αρχισει να ειναι μαλλον δυσκολο να κραταμε Κεντρικο καταστημα , υποκαταστημα , και αποθηκη οποτε η αποθηκη οδευει μαλλον προς ξεσκαρταρισμα και μεσα απο αυτην θα διατεθουν και καποια μηχανηματα vintage προς πωληση σε σχετικο νημα που υπαρχει εδω http://www.avclub.gr/forum/showthread.php/103847-Προσφορες-vintage-μηχανηματων

Ενα απο αυτα τα μηχανηματα το οποιο μαλλον εχει ιστορικη αξια γιατι εχει πολυ μικρο serial number και ειναι απο τα πολυ πρωτα που κατασκευαστηκαν το οποιο βρεθηκε στα χερια μου απο εναν Αμερικανο της Αμερικανικης τοτε βασης της Νεας Μακρης και βρισκοταν παρκαρισμενο στην αποθηκη απο τον καιρο του Νωε ( ευτυχως συσκευασμενο και προσεγμενο )

Παραδοξως ειναι μολις ο δευτερος DH200 που πιανω στα χερια μου και για να ειμαι περα για περα αληθινος τον προηγουμενο που ειχα φιαξει τον επισκευασα και δεν εδωσα ιδιαιτερη βαση στον ηχο του Αυτη την φορα περασα μια βολτα φρεσκους πυκνωτες προσθεσα και ενα δυο ελαχιστα πραγματακια οπως

Decoupling στους κεντρικους πυκνωτες
Φρεσκους ολους τους μικρους πυκνωτες
επιχρυσα RCA στην εισοδο
καινουργιες ασφαλειες παντου
συνδεση ωστε να λειτουργει πλεον στα 240
Νεο πυκνωτη στην εισοδο ( ο bipolar που βρικοταν εκει θεωρω οτι εινα μακραν παλιας τεχνολογιας 0
Πολυστροφα τριμερακια για την ακριβη ρυθμιση των ρευματων στα 300ma ψιλοαρκετο αλλα ας ειναι και λιγακι ταξη Α
Αντικατασταση στο ενα ""συρματακι"" που ειχαν εκει για star ground με μπαρα χαλκου 1,5mm

Το ευτυχες ειναι οτι ο συγκεκριμενος φοραει μοσφετ τα οποια ειναι παραγγελια ειδικα για την Hafler τα οποια επισης ειναι ματσαρισμενα ενα ενα στο χερι και απο πλευρας ημιαγωγων δεν υπηρχε κανενα αλλο προβλημα γιατι φυσικα εαν κατι υπηρχε θα επρεπε καποιος να μπει στην διαδικασια να ματασαρει και να αλλαζει σειρες ολοκληρες ωστε να πετυχει το ιδιο αποτελεσμα οπως το ειχε σχεδιασει τοτε ο David Hafler .


Απο πλευρας μετρησεων συναντα στο επακρο και κατι παραπανω τις προδιαγραφες του κατασκευαστη το οποιο ειναι εξαιρετικα τιμιο και θεμιτο και ο ηχος του λογο και της σχετικα υψηλης πολωσης εχει μια συγκεκριμενη ζεστασια ... Πολλοι λενε οτι μεταγενεστερα κομματια δεν απιζαν τοσο καλα γιατι η Hafler απο την στιγμη που το μηχανημα πηγε τοσο καλα εμπορικα επαψε πλεον αν αγοραζει μοσφετ κατα παραγγελια και αγοραζε σοβαρης ποιοτητας αλλα απο το εμποριο δε και εκει υπηρξε θεμα σε καποια φαση .

Τιμιο στον ηχο του ξεκαθαρο και με απιστευτη ακριβεια ενω ισχυρα ρευματα ευκολα θα οδηγησουν τα παντα αποθεματα ισχυος και γενικα ενα πολυ μετρημενο αποτελεσμα χωρις τονικοτητες η εξαρσεις σε ολο το φασμα. Ισως θα περιμενα ενα κλικ σωμα παραπανω απο ενα τετοιο μηχανημα 115-115 rms τυπικα ( στην ουσια ειναι παραπανω ) ισως και συνηθισμενος απο τους δικους μου οι οποιο με μολις 60 βαττ εχουν μαλλον περισσοτερο και ικανοτερο σωμα .... Βεβαια ειναι μεγαλη παγιδα να εχεις ""ελευθερο" προς τα κατω αλλα και προς τα πανω εναν ενισχυτη σε μεγαλη ( σχετικα ) ισχυ Ισως για αυτο και ο δικος μου ενισχυτης δεν παραγει με ασφαλεια το ιδιο αποτελεσμα αν τον φιαξεις σε μεγαλυτερη ισχυ απο 65-70 βαττ .

μερικες φωτο απο την επισκευη και τα ενδοτερα

DSC00969.JPG



DSC00970.JPG



DSC00971.JPG




DSC00972.JPG
 
Σάκη το λινκ για αυτά που πουλάς , δεν παίζει....


Το ειδα και εγω και ειναι πιθανον ο τροπος η κατι που αναφερω στο νημα να μην ειναι συμβατο με τους κανονες των αγγελιων και μαλλον απο την διαχειριση το εχει σταματησει καποιος αρμοδιος και προφανως θα με ενημερωσει για να δω τι εχει γινει λαθος . εν αναμονη

Φιλικα
Σακης Πετροπουλος
 
Απάντηση: Service Hafler DH 200

Οπως πολλοι γνωριζουν ετοιμαζουμε υποκαταστημα στην Αθηνα και αρα εχει αρχισει να ειναι μαλλον δυσκολο να κραταμε Κεντρικο καταστημα , υποκαταστημα , και αποθηκη οποτε η αποθηκη οδευει μαλλον προς ξεσκαρταρισμα και μεσα απο αυτην θα διατεθουν και καποια μηχανηματα vintage προς πωληση .....

Καλή επιτυχία Σάκη,
σε αναμονή των vintage μηχανημάτων λοιπόν, σε μια εποχή όπου η καλή ποιότητα διαχρονικής αξίας θα εκτιμηθεί ιδιαιτέρως.
Δεν σου κρύβω, πως κι εγώ όταν θέλω πραγματικά να απολαύσω μουσική, ακούω με έναν τροποποιημένο τελικό στάδιο ενισχυτή Sansui παραγωγής 1982, που με ξεκουράζει ευχάριστα ...., με δικό μου όμως προενισχυτή, γιατί η sansui πάντα είχε πρόβλημα με τα χαμηλά σήματα, Χα Χα Χα !!!
 
Last edited:
Ευχαριστω ολους για τα καλα σας λογια πραγματι στις προσφορες καταστηματων κατι θα αλλαξει απο πλευρας διαχειρισης οποτε η αγγελια και το λινκ δεν παιζει .... Εν αναμονη ενημερωθηκα οτι θα υπαρξει μια σχετικη ανακοινωση

Φιλικα
Σακης Πετροπουλος
 
service επαγγελματικου ενισχυτη

Πολλοι μεσα απο αυτο το μακρυ νημα εχουν καταλαβει οτι μεσα απο αυτα που γραφω φροντιζω να λεω και δυο λεξεις για την ιστορια του μηχανηματος .Μεσα απο αυτο εχουμε δει και καποια μηχανηματα πρωιμα ... καποια αλλα που ειναι θλιβερα πλην ομως ακομα και τα θλιβερα μπορει να αξιζουν λιγη προσοχη και αν μη τι αλλο μπορει τελικα να εχουν και μια ιστορια να μας πουν .


Το συγκεκριμενο μηχανημα σαν κατασκευη ειναι μαλλον θλιβερο παρολα αυτα ειναι κοντα στις προδιαγραφες που εδινε ο κατασκευαστης και δουλευει μεχρι και σημερα σχεδον μετα απο 35 χρονια λειτουργιας .Αυτο σαφως ειναι αποδειξη οτι το μηχανημα κυκλωματικα ηταν σωστο , κατασκευασμενο ομως πολυ χαλια , και αρα το μειονεκτημα του θα ηταν οτι ναι μεν μπορουσε να παρεχει ισχυ που για αυτο σχεδιαστηκε ( περιπου 450 στα 8 και αλλα τοσα στα 4 ) αλλα προφανως θα ηταν μαλλον υποβαθμισμενο σε ποιοτητα ,και το κυριοτερο ο ενισχυτης αυτος σε καμμια περιπτωση δεν θα μπορουσε να ειναι πραγματικος ΡΑ γιατι λογο κατασκευης αν ""μεταφερθει"" με την λογικη που μεταφερονται οι ενισχυτες ΡΑ θα διαλαγε μαλλον στην πρωτη μεταφορα .

Τωρα σαφως και στην συγκεκριμενη περιπτωση δεν θα ""εκθεσω" το ονομα του κατασκευαστη γιατι μεχρι και σημερα υπαρχει , λειτουργει, χαιρει μεγαλης εκτιμησης στους πελατες του αλλα και γενικες γραμμες και αναμεσα σε τεχνικους διοτι αν και ο ιδιος εξαιρετικα ιδιορυθμος σαν ανθρωπος αλλα και σαν κατασκευαστης ενισχυτων και ηχειων παραγει ενα μοναδικο αποτελεσμα χωρις προβληματα και γενικα παντα ο ηχος του ειναι γλυκος και φιλικος .

Θεωρω οτι ειναι απο τους λιγους τεχνικους ο οποιος αναπαραγει ηχο HIFI σε επαγγελματικους χωρους και μαλιστα οι πελατες του ειναι σε γενικες γραμμες εθισμενοι μαζι του .

Ενα αλλο πολυ σημαντικο το οποιο τιμα ιδιαιτερως τον συγκεκριμενο ανθρωπο ειναι οτι απο αυτα τα πρωτα χρεπια που κατασκευαζε πηρε αρκετα χρηματα τα οποια επενδυσε στο να κανει τα μηχανηματα του κατα πολυ καλυτερα πιο σωστα δομημενα πιο επισκευασιμα και προηγημενα τεχνολογικα απο καθε αποψη .

Θα ηταν πολυ αδικο να κριθει για τα πολυ πρωτα του βηματα χωρις καποιος να γνωριζει τι εγινε απο εκει και μετα ...

enjoy

DSC00974.JPG


DSC00975.JPG


DSC00976.JPG
 
Θα ηθελα να ρωτησω κατι σχετικα με τα εξαρτηματα των crossover στα ηχεια.Πως μπορει να επηρεασει την λειτουργεια του ηχειου συνολικα οταν αυτο δεν θα λειτουργει οπως πρεπει ισως απο μια αστοχια υλικου.Γεια παραδειγμα ενα ηχειο 30 χρονων με μια χ λειτουργεια?
 
Η ερωτηση δεν εινα σωστα στοχευμενη .Τα κοροσσοβερ φιαχνωνται με πυκνωτες πηνια και αντιστασεις .....Τα πηνια και οι αντιστασεις ειναι πρακτικα απιθανο να παθουν ζημια εκτος αν απο πολυ μεγαλη ισχυ ""ψηθουν"" βραχυκυκλωσουν οποτε σαφως εκει μιλαμε για ζημια ...Οι πυκνωτες πασχουν απο το ιδιο συν οτι εκτος απο ΜΚΡ οι bipolar μπορει να τσουλησουν απο διαρροη στην τιμη τους .

ΣΑφως ολα τα παραπανω θα επιρεαζουν αλλα ορισμος για αυτο δεν υπαρχει .... για να το ορισεις πρεπει να υπολογισεις ολο το ηχειο ξανα με τις λαθος τιμες .
 
Η ερωτηση δεν εινα σωστα στοχευμενη .Τα κοροσσοβερ φιαχνωνται με πυκνωτες πηνια και αντιστασεις .....Τα πηνια και οι αντιστασεις ειναι πρακτικα απιθανο να παθουν ζημια εκτος αν απο πολυ μεγαλη ισχυ ""ψηθουν"" βραχυκυκλωσουν οποτε σαφως εκει μιλαμε για ζημια ...Οι πυκνωτες πασχουν απο το ιδιο συν οτι εκτος απο ΜΚΡ οι bipolar μπορει να τσουλησουν απο διαρροη στην τιμη τους .

ΣΑφως ολα τα παραπανω θα επιρεαζουν αλλα ορισμος για αυτο δεν υπαρχει .... για να το ορισεις πρεπει να υπολογισεις ολο το ηχειο ξανα με τις λαθος τιμες .

Μαλιστα καταλαβα.Βασικα ηθελα να μαθω εαν σε βαθος χρονου (οπως οι ενισχυτες για παραδειγμα) δημιουργηθει καποιο προβλημα με καποιο εξαρτημα οπως ενας πυκνωτης.Αφου πρακτικα κ υπο φυσιολογικη μεταχειριση του ηχειου δεν γινεται τοτε ενταξει...Αλλα προφανως σε μεγαλυτερη ισχυ θα καταστραφουν κ τα μεγαφωνα!Μια διευκρινιση ακομα....τι σημαινει ''ΜΚΡ'' ''bipolar'' ?
 
Service Revox B77

Ενα ακομα Revox B77 Λιγα πραγματα μπορει να πει καποιος για αυτο το μηχανημα . Αποδεδειγμενα διαχρονικο ενα πραγματικο εργαλειο το οποιο παρολα τα χρονια που εχει στο κεφαλι του θα ελεγα οτι τα προβληματα που βρηκα μεσα του ηταν πραγματικα ελαχιστα .

Εκεινο που ""σωνει"" αυτο το μηχανημα ειναι η πανεξυπνη δομηση η modular κατασκευη αλλα και φυσικα η ποιοτητα σχεδιασης και η ποιοτητα των υλικων που εχουν τοποθετηθει . Φυσικα ειναι ολο direct drive δεν υπαρχουν ιμαντες που μπορει να φαγωθουν .

Τα προβληματα που εχουν συνηθως ειναι οτι ειναι ""σκαλισμενα "" Ο Ελληνας οπου βλεπει βιδα πρεπει να βαλει και κατσαβιδι οποτε tracking και αζιμουθια ηταν λιγακι αλλου αλλα και ολες οι λοιπες ρυθμισεις ειχαν αρκετες αποκλισεις απο τα δεδομενα του κατασκευαστη . Σαφως οι ρυθμισεις ακριβειας ειναι αρκετα επιπονη διαδικασια με δεκαδες αναλογικα τριμερακια και ρυθμιστικα αλλα με το εργοστασιακο μανουαλ στο χερι η διαδικασια γενικα αν την παρεις βημα βημα ειναι τελικα χρονοβορα με αλλα ευκολη δε .

Το συγκεκριμενο εκτος απο ψαλιδι για μονταζ εχει και pitch control οπου εκει ηταν τα περισσοτερα προβληματα αλλα και στην χαμηλη και υψηλη ταχυτητα οπου η μια """εκλαιγε "" και η αλλη ετρεχε .

Για να καραταμε και τον χαρακτηρα προσθεσε μια χουφτα πυκνωτες και ενα καλο καθαρισμα ...

Με ενα ζευγαρι καλα ακουστικα η ποιοτητα της πηγης η της εγγραφης οταν μετακινεις τον διακοπτη απο την πηγη στην ταινια δεν μπορεις να καταλαβεις διαφορα με τα αυτια .. ακομα και τα οργανα δειχνουν αποκλισεις σην γραμμικοτητα και στην σταθμη αλλα μεσα στα ορια του λογικου .

Τα ενδοτερα :

DSC01005.JPG



DSC01006.JPG



DSC01007.JPG



DSC01008.JPG
 
Service SLS Dragon 1500

....Ενα ακομα φαντασμα απο το παρελθον ...Η SLS ηταν μια εταιρια τυπου ηλεκτρον καπου μεσα μου πιστευω οτι μαλλον αντεγραφε ο ενας τον αλλον αλλα τα μηχανηματα της SLS ηταν παντα ενα σκαλι πιο κατω .

Το συγκεκριμενο πρεπει να ειναι κατασκευασμενο μεταξυ 1986-1989 και δεν ειμαι και πολυ σιγουρος αλλα πρεπει να ηταν μια κατασκευη τυπου 100 κομματια τα οποια πουληθηκαν Αθηνα και επαρχια αλλα λιγα απο αυτα τελικα κρατησαν χρονια

Σημασια θα ειχε καποιος να δει σημερα και με περισσοτερες γνωσεις ποια ειναι τα μικρα λαθη που εγιναν και εκαναν τα μηχανηματα αυτα μη διαχρονικα .

Αρχικα ο σχεδιαστης δεν εχει κανει καναλι εξαερισμου σημαινει οτι οι πολυ καλης ποιοτητας ( και ικανης παροχης σε ποσοτητα αερα) απλα φυσανε αερα μεσα παντου και σε ολα και αρα στις πλακετες και στο τεραστιο σασσι .. Αυτο ειναι λαθος ( απο πολλες πλευρες ) αρχικα γιατι μεσα εκτος απο αερα ""βαζεις ""μεσα στο μηχανημα και βρωμα και σκονη και καπνα και μακα και υγρασια .

Ομως το κυριως προβλημα ειναι οτι οταν φυσας κρυο αερα στις πλακετες επιρρεαζεις την θερμοκρασια των σταδιων που ειναι εξαρτημενα απο την θερμοτητα ( διαφορικος εισοδου αλλα και ο vbe multiplier ) που στην ουσια ειναι ο ""θερμοστατης "" του μηχανηματος τον οποιο αν κρυωνεις με φρεσκο αερα ενω το μηχανημα στις ψυκτρες ειναι ζεστο ειναι η συνταγη που θα οδηγησει με σιγουρια σε θερμοκρασιακη ασταθεια και κατω απο ακραιες συνθηκες σε καψιμο χωρις προφανη αιτια .

Το επομενο προβλημα ειναι οτι σχεδιαστης παραποιησε την χρηστη της ψυκτρας ωστε να γινει πιο modular και πιο ευκολη η κατασκευη της πλακετας το οποιο ομως ειχε σαν αποτελεσμα την γενικα μειωμενη αποδοση της ψυκτρας παρολο το τεραστιο μεγεθος .

Τελος η ελλειψη τεκμηριωμενων μετρησεων με τα αναλογα οργανα και μεθοδους σε οτι αφορα την σταθεροτητα του μηχανηματος και την πιθανοτητα ταλαντωσης σε σχεση με το σημα και το φορτιο ηταν το επομενο προβλημα αλλα πληροφοριακα κανενας μας τοτε δεν ειχε τις γνωσεις για τετοια πραγματα ( παρολο οτι την εποχη εκεινη υπηρχε χρημα για κατι τετοιο ) ο στοχος τοτε ηταν το μηχανημα να ειναι γκαζια και τιποτα αλλο

Το συγκεκριμενο βρεθηκε παρατημενο στο υπογειο ενος club και συντηρηθηκε και ξαναμπηκε σε λειτουργια αλλα σε οικιακο χωρο με το σκοπο να κανει κανα παρτακι απο καιρο σε καιρο ...

( κανω μια μικρη αναφορα σε 4-5 ποστ πιο πισω οπου θα δει καποιος εκεινο το επαγγελματικο χρεπι που ειχα ανεβασει σε φωτο απο την ιδια χρονικη στιγμη αλλα ειναι σημαντικο να ξερουμε οτι και οι δυο επιχειρηματιες πηραν λεφτα απο αυτα που κατασκευζαν αλλα τελικα αυτος που εφιαχνε το χρεπι εβαλε τα λεφτα που πηρε ξανα στα μηχανηματα του και τα εκανε καλυτερα ...Αν καποιος θελει να ξερει τους λογους και την διαφορα στην πρωτη περιπτωση ο κατασκευαστης του ενισχυτη ειναι και ο επιχειρηματιας ενω στην περιπτωση της sls η επιχειρηματιας Πατρικιος αν θυμαμαι καλα απλα πληρωσε καποιον να τον φιαξει...το ρεζουμε ειναι οτι ο κατασκευαστης του πρωτου υπαρχει και λειτουργει μεχρι σημερα αλλα ο Πατρικιος νομιζω πως οχι .... )


enjoy pics !!!απο το κτηνος

DSC00977.JPG



DSC00980.JPG




DSC00983.JPG
 
Service Technics SE A5 MKII

Κατα την αποψη μου αυτος ειναι ο ορισμος του καλου ενισχυτη. Καλη κατασκευη εξαιρετη ποιοτητα υλικων , μεγαλη ανεση σε ρευματα , ευρυχωρο μεγαλο και ανετο σασσι αλλα και εξυπνα και σωστα δομημενο ...Τι αλλο να ζητησει κανεις ? αν προσθεσεις τα πανεμορφα φωτιζομενα τεραστια οργανα τοτε απλα εγω θα το εβαζα να παιζει και να το εβλεπα μονο ( με τετοια ομορφια θα ηταν μαλλον αδιαφορο το πως επαιζε )

Τα προβληματα ... εκτος απο καποια πραγματα τα οποια ηταν ξεκολλημενα λογικο να υπαρχουν ψυχρες και ταλαπωρημενες κολλησεις μετα απο τοσα χρονια , βαλε και μερικα πυκνωτακια που αρχισαν να δειχνουν σημαδια κοπωσης , βαλε και οτι ολα τα λαμπακια απο τα οργανα ηταν καμμενα ( εκτος απο καναδυο ) τα οποια ηταν ολα του πανευκολου Το κυριως προβλημα ηταν οτι ο κεντρικος μετασχηματιστης δεν εβγαζε ταση και επισης οτι ο κεντρικος μετασχηματιστης ηταν στα 110 γιατι εχει ερθει απο το εξωτερικο ...

Τελμα ....

Το κοστος για ενα τετοιο μετασχηματιστη ειναι περιπου 150 ευρω συν συν Οπως θα δει καποιος στις φωτο παρακατω προσπαθησα να σφαξω τον μετασχηματιστη παρολο οτι ηταν εμποτισμενος και θωρακισμενος και οι τροχοι πηραν φωτια να κοβουν μηπως τυχον και εμφανιστει η ασφαλεια καπου αλλα ματαια ...

Για καλη μου τυχη ειχα στο μαγαζι εναν ανταλλακτικο μετασχηματιστη στην ιδια ταση στην ιδια ισχυ και το κυριοτερο με τυλιγμα στα 110 βολτ μαλιστα ο μετασχηματιστης ηταν και θωρακισμενος αλλα και δυο κλικ πιο μεγαλος απο τον αυθεντικο σε ισχυ ....

4Βιδες στις ιδιες τρυπες PLug N Play and good to go ...

Θυμιζω οτι τα υπεροχα οργανα εχουν ειδικο κυκλωμα πισω τους ωστε η γραφικη απεικονιση να ειναι πιο ρεαλιστικη και πιο λογαριθμικη ωστε οταν τα οργανα παιζουν σε χαμηλη ενταση να κουνανε σωστα αλλα και σε μεγαλη ενταση να μην ""κοπανανε"" στο τελος του οργανου . Μαλιστα τα οργανα εχουν και κυκλωμα προστασιας με ρελε σαν να ειναι ενας κανονικος ενισχυτης

Απολαυστε φωτο απο το σφαξιμο και τα εσωτερικα του μηχανηματος και οσο για τηνπροσοψη αλλα και τα οργανα δεν αντεξα και τα τραβηξα βιντεο ...ερωτας με λιγα λογια !!!!


DSC00993.JPG



DSC00994.JPG



DSC00995.JPG




DSC00996.JPG



http://www.facebook.com/video/video.php?v=594509507241808&notif_t=video_processed
 
Last edited:
Απάντηση: Service Technics SE A5 MKII

Απολαυστε φωτο απο το σφαξιμο και τα εσωτερικα του μηχανηματος και οσο για τηνπροσοψη αλλα και τα οργανα δεν αντεξα και τα τραβηξα βιντεο ...ερωτας με λιγα λογια !!!!



http://www.facebook.com/video/video.php?v=594509507241808¬if_t=video_processed



Μοιάζει πολύ με τον δικό μου αλλά ο SE A5 MKII είναι καλύτερος.

DSCF0679.jpg
 
Re: Service Hafler DH 200

Οπως πολλοι γνωριζουν ετοιμαζουμε υποκαταστημα στην Αθηνα και αρα εχει αρχισει να ειναι μαλλον δυσκολο να κραταμε Κεντρικο καταστημα , υποκαταστημα , και αποθηκη οποτε η αποθηκη οδευει μαλλον προς ξεσκαρταρισμα και μεσα απο αυτην θα διατεθουν και καποια μηχανηματα vintage προς πωληση σε σχετικο νημα που υπαρχει εδω http://www.avclub.gr/forum/showthread.php/103847-Προσφορες-vintage-μηχανηματων

σακη μου βγαζει invali thread to link...
 
Καλησπερα παιδια ...ειπαμε το λινκ δεν παιζει γιατι εγιναν αλλαγες στον τροπο λειτουργειας του συγκεκριμενου χωρου των αγγελιων απο επαγγελματιες ..Λιγο υπομονη και θα ανεβει αυτο και ορισμενα αλλα καλουδια που σας ετοιμαζω .

Φιλικα
Σακης Πετροπουλος
 
Επισκευη Pioneer SX440

Ολοι εχουμε παθη !!! ενας απο εμας εβγαλε το παθος του σε αυτον το Pioneer . Το μηχανημα στην ουσια μας ηρθε με λιστα των πραγματων που ηθελε ο πελατης να γινουν . Οσο και να δειχνει παραξενο η απαιτησεις ηταν στοχευμενες αν και κατα την αποψη μου ενω ο τροπος σκεψης ηταν σωστος τελικα δεν ειναι 100% εφαρμοσιμος σε ολα τα μηχανηματα μια και ενα πολυ σοβαρο προβλημα το οποιο δεν μπορει να λυθει ειναι η ιδια η δομηση του μηχανηματος και το χαοτικο της τοτε κατασκευης .

Απο πλευρας επισκευων

--Αντικατασταση σε ολους τους πυκνωτες
--Γενικος καθαρισμος
--αντικατασταση μερους του zobel
--Επανασυντονισμος ραδιοφωνου
--Ελεγχος για ψυχρες κολλησεις ,συνδεσεις , καλωδιωσεις


Απο πλευρας αναβαθμισεων

--Αντικατασταση πυκνωτων τροφοδοσιας και εξοδου με οτι μεγαλυτερο μπορουσε να μπει
--Προσθηκη bypass decoupling
--Τοποθετηση βυσματος τροφοδοσιας IEC
--Αντικατασταση βυσματων εξοδου με μπορνες
--καταργηση διακοπτη ηχειων ΑΒ
--Αναδρομολογηση καλωδιων
--Καταργηση διακοπτη loudness
--καταργηση διακοπτη stereo / mono

Θελω να πιστευω οτι κατω απο τις καταληλες συνθηκες που ειναι μια νορμαλ πηγη και ενα ζευγαρι μικρα και ευαισθητα ηχεια τα μηχανηματα αυτα αναπαραγουν απιστευτα ηχοχρωματα με γλυκιες μυρουδιες απο το παρελθον ....Η τονικοτητα δεν ειναι και απολυτα σωστη η ισχυς ειναι λιγη αλλα παρολα αυτα παραμενουν να ειναι κατι μοναδικο ..Αν γυρισεις τα ματια σου στην αλλη πλευρα του Ειρηνικου ... ενα τσικ μετα την Αμερικη θα βρεις την Αγγλια που παρηγαγε και αυτη καποια ανιστοιχα πραγματα τα οποια επισης και αυτα δεν επαιζαν σωστα με τα σημερινα δεδομενα αλλα και εκεινα παρηγαγαν μια συγκεκριμενη χροια και δημιουργησαν την δικια τους σχολη οσο λαθος και να ηταν ...τα Quad .....

Ο ακροατης που ειναι τοποθετημενος στην μια η την αλλη σχολη για μενα ειναι ενα σεβαστο προσωπο απλα ομως δεν ειναι απαραιτητο να συμφωνω με την αποψη του ...Σημαινει οτι κατα καποιον τροπο θα πρεπει να ειμαστε απολυτα ευχαριστημενοι που ακομα και σημερα ενα θεμα ηχου μπορει να τελειωσει με την φραση ""Εμενα ετσι μου αρεσει "" !!!


magic history photos !!!!


DSC00990.JPG


DSC00991.JPG


DSC00992.JPG
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.