Επισκευές-Αναβαθμίσεις (Παρουσίαση)

Status
Not open for further replies.
Service Pioneer A117

Φτηνια Φτηνια Φτηνια εαν λειτουργουσα σαν ιδιοκτητης της Pioneer δεν θα επετρεπα ποτε να βγει ενα τετοιο μηχανημα στην αγορα ...Απο την μια δεν θα ηταν κακο μαρκετιστικα μια μεγαλη εταιρια να εχει και μια φτηνη σειρα αλλα το συγκεκριμενο ( παρολο οτι ειναι σε καλη χρονικα εποχη που πουλιοταν σοβαρα και ακριβα μηχανηματα ) παρα ειναι φτηνα φιαγμενο .

Η εικονα που εχει καποιος οταν το βλεπει ειναι οτι το μηχανημα σχεδιαστηκε με την Α η Β λογικη και μετα το επιασε καποιος και αρχισε να το κουτσουρευει απο καθε μα καθε πλευρα .

Γενικος καθαρισμος μιση χουφτα πυκνωτες και μια μαλλον Low budget επισκευη αλλα και απο την αλλη αμφιβαλω οτι αν καποιος διεθετε χρημα θα μπορουσε να κανει κατι ουσιωδες με αυτο το μηχανημα ...

Εαν καποιος ξεχασει τα θεματα ισχυος και ρευματων και τα πολυ φτωχα τροφοδοτικα παντου το καλο ειναι οτι το μηχανημα ειναι αρκετα πιο καθαρο σε σχεση μετα αντιστοιχα sansui της εποχης και ισως λιγο καλυτερα δομημενο . Αυτο απο μονο του του προσθετει μια σχετικη καθαροτητα το οποιο θα ελεγα οτι ειναι το μονο συν .


φωτο :

DSC01020.JPG


DSC01021.JPG
 
Last edited:
details ....

πολλες φορες η διαφορα εινα στα πολυ μικρα παραγματακια που βλεπουμε μεσα στα μηχανηματα ...Πολλα Luxman LV 105U εχουν περασει απο εδω ... ολα τους με ακριβως τα ιδια προβληματα ....ψυχρες κολλησεις στις ορθιες πλακετες , κοπανημενες οι γεφυρες του τροφοδοτικου των νηματων αλλα πισω απο αυτα ενα μαγευτικο υβριδικο μηχανημα ( θυμιζω διπολικα τρανσιτορ στην εισοδο διπολικα στις πηγες ρευματος αλλα με φετ καθρεφτες λυχνιες στα οδηγα και mosfet στην εξοδο ) μιλαμε για πολυ τεχνολογικο μηχανημα το οποιο σαφως και παιζει παπαδες ...

Ηταν αναγκη ομως να κανουν τετοια βλακεια στην καλωδιωση των ηχειων Α Β ??? ολο το σημα περναει μεσα απο δυο πενιχρους διακοπτες και μετα τα καλωδια που οδευουν προς την εξοδο ειναι μια χαζη κομπιουτερστικη σειριδα η οποια πριν φτασει στις μπορνες αγκαλιαζει και μια καλη τον μετασχηματιστη τροφοδοσιας .


Αν ηταν δικο μου θα το ξηλωνα χωρις δευετερη σκεψη ..τι ψυχη και το κοστος εχουν δυο ρελεδακια στην εξοδο ....τιποτα .... κριμα .

η φωτο με το detail .....

DSC01023.JPG


DSC01024.JPG
 
Service Luxaman A 331

Λεγεται αναμεσα στους ανθρωπους του audio οτι οταν βαλεις ενα μηχανημα να ακουσεις ( ειδικοτερα σε ενα συστημα ακροασεων που κατα τα αλλα γνωριζεις καλα ) οτι αν σου κανει κλικ κατι στο μηχανημα αυτο θα γινει στο πρωτα δευτερολεπτα ...εαν εχει το κατι αλλο θα πρεπει να κανει μπαμ και να το καταλαβεις αμεσως .Αν αφησεις καποιο χρονο να περασει το ο ανθρωπινος εγκεφαλος μπερδευει τις διαφορες που ακουει με αυτα που ηδη εχει στην μνημη και οποτε η συγκριση δεν ειναι πελον σωστη .

Καπως ετσι εγινε οταν στον παγκο μου αλλαξε ο Pioneer που ειδαμε πιο πανω με τον Luxman A331 ....διπλο φετακι σε ενα περιβλημα στην εισοδο γρηγορα οδηγα γρηγορα εξοδου οι δυο κεντρικοι πυκνωτες κολλητα σχεδον με τον τελικο , σταθεροποιημενα τροφοδοτικα στην προενισχυση ευκολη συνταγη με λιγα υλικα και κορυφαιο αποτελεσμα .Μετα απο απαιτηση του πελατη ειναι και πλεον με τα ρευματα ηρεμιας τσιμπημενα προς τα πανω .

Δεν ειναι καθολου παραξενο γιατι αυτα τα μηχανηματα μετα απο τοσα χρονια δεν ζητησαν παρα μοναχα μερικες κολλησεις και ενα καθαρισμα ..Καποιοι απο τους πυκνωτες που αλλαχτηκαν ισα που ειχαν αρχισει να δειχνουν σημαδια φθορας και θα χαρακτηριζα τις αλλαγες μαλλον προληπτικες .

Απο τα πολυ καλα και διαχρονικα μηχανηματα του Ιαπωνα κατασκευαστη και αν τα ιστορικα μου ειναι στην θεση της ειναι και μαλλον της τελευταιος σειρας που παραχθηκε στην Ιαπωνια και πριν μετακινηθει η παραγωγη σην ταιβαν τοτε ...

φωτο ....

DSC01028.JPG


DSC01029.JPG
 
Service Pioneer VSX 916

Τα μισω τα μισω τα μισω τα πολυ καναλα ....την στρουμφιζω πραγματικα ..... μυρια ευκολιες καταπληκτικη χρηστικοτητα και απο ηχο σχεδον μηδεν ...Ο Luxman που επαιζε πισω του ηχητικα ειναι 500 χρονια μπροστα ....

Μια και μιση ωρα στον παγκο, οι δεκαδες βιδες, καλωδια, καλωδιακια , φισες , φισακια, φλεξακια , κονεκτορακια και οτι αλλο φανταστεις για φτασεις κατω απο την πλακετα και να πατησεις καμμια τριανταρια απο τις κινεζικες βιομηχανοποιημενες κολλησεις και να μην κανει το μηχανημα διακοπες στο ενα καναλι .....Φυσικα ολα αυτα κατω απο τα τρια STK ( τουλαχιστοννεας γενιας )που παιζουν μεσα για να αναπαραξουν ( κατα καποιον τροπο ηχο )

Πραγματικα αισθανομαι λυπη για καποιους που ακουνε μουσικη με τετοια μηχανηματα ...Τι κριμα γιατι το μηχανημα μεσα εχει USB front με 24 bit /192khz επεξεργαστη το οποιο ειναι πολυ χρηστικο για μουσικη απο το λαπτοπ η το ιντερνετ μονο που αυτη ποτε δεν μπορει να ερθει στα αυτια του ακροατη με καποια αποδεκτη ποιοητα

mess :

DSC01031.JPG


DSC01032.JPG


DSC01033.JPG
 
Service Tangent 100

Αρχικα ενα μικρο review και μετα λιγα για την περιπτωση και την αντιπροσωπεια .

Το μηχανημα αυτο κατα καιρους εχει προταθει ως ευκολη λυση μια και εχει αξιαρετικα χαμηλο κοστος χοντρο face plate και αρα μπορει να παιζει στην κατηγορια του hi end απλο και ευκολο λειτουργικο εξαιρετικα χρηστικο χωρις να εχει τιποτα περιττο και αν μη τι αλλο παιζει και καπως καλα οπου αν η σκεψη ειναι ποσο καλα παιζει σε σχεση με την τιμη του τοτε μπορω να πω παιζει ακομα καλυτερα .

Ο κυριος λογος που παιζει καπως ανθρωπινα ειναι οτι ειναι σωστα δομημενο και ενω ο τελικος ενισχυτης ειναι copy paste ROTEL θα ελεγα οτι σε σχεση με τον ROTEL ειναι μαλλον πιο εξυπνα σχεδιασμενη και σε συνδυασμο με τον τηλεχειριζομενο επιλογεα εισοδου τελευταιας τεχνολογιας η εικονα που παρουσιαζει σαν σχεδιαση θα ελεγα οτι ειναι υποδειγματικη .

Υποφερει δυστυχως απο την ποιοτητα των ιδιων των υλικων αντιστασεις πυκνωτες ημιαγωγα ειναι ολα κινεζικα ουτε καν δευτερης ποιοτητας τριτης και πιο κατω θα ελεγα που σημαινει οτι στο μελλον θα μεινει απο χαζες βλαβες και οχι κατι ουσιαστικο ενω εχουν πεσει και γενικα κουτσουρεματα σε υλικα οπως μεγεθος μετασχηματιστη μεγεθος πυκνωτων γεφυρας κλπ κλπ .

Η ποιοτητα παραγωγης ειναι περιπου μετρια και ειναι κλασσικη υλοποιηση κινεζικου μηχανηματος επιπεδου Tele αντε και λιγο πιο πανω .

Μην ξεχναμε οτι το μηχανημα πουλιεται τζαμπα μαν οποτε ολα αυτα που αγοραζεις σε αυτη την τιμη ειναι μαλλον αδυνατον !!!

Η ΒΛΑΒΗ
Tο μηχανημα αναβει κανονικα επιλεγει πηγες εκτελει τα παντα σοφτγουερικα και στην οθονη αλλα ηχος γιοκ .
Παει στην γνωστη εταιρια οπου το παραλαμβανουν για σερβις εκτος εγγυησης και το επιστρεφουν στον πελατη με την ενδειξη οτι δεν συμφερει να επισκευαστει λογο υψηλου κοστους για αλλαγη ολης της πλακετας εισοδου ...

Ερχεται σε μας αλλαζουμε μια αντισταση και μονον στην τροφοδοσια των 8 βολτ στην πλακετα εισοδου και ολα λειτουργουν του αψογου .

Απολαυστικες φωτο με τα πειστηρια αλλα το ονομα του τεχνικου σβυσμενο για ευνοητους λογους αλλα δεν θα χασω την ευκαιρια αυριο να τον παρω στο τηλεφωνο να του πω μια καλημερα ....

DSC01044.JPG


DSC01046.JPG


DSC01047.JPG


DSC01048.JPG
 
Μαλλον ο τεχνικος δεν ειχε την καταληλη εμπειρια η δεν μπορεσε (?) να βρει αυτο που εσεις βρηκατε,κ σου λεει αλαγη ολο!
 
Σάκη αυτοί οι "τεχνικοί" το μόνο που ξέρουν να κάνουν είναι να αλλάξουν ολόκληρη την πλακέτα με μία καινούργια. Το τι περιέχει όμως επάνω της η πλακέτα είναι "black box" γι αυτούς...
Αυτό μπορεί να το κάνει ο καθένας που μπορεί να χειρίζεται ένα κολλητήρι χωρίς να χρειάζεται να είναι τεχνικός.
 
service Sony TA N55ES

Τα μηχανηματα αυτα εχουν μια πιο audiοphile approach απο το Ιαπωνα κατασκευαστη απλη δομηση , μεγαλοι πυκνωτες , ταξη και σειρα ,ενισχυμενο τροφοδοτικο για τα πρωτα σταδια , οδηγηση με ολοκληρωμενο σειρας 3082 ( το οποιο παραδοξως το τρεχουν σωστα ) στιβαρη κατασκευη και μπορνες εξοδου και τους ρελεδες κολλητα απο πισω χωρις περιττες διαδρομες για τα συστηματα ΑΒ .

Οι συγκεκριμενοι αγορασμενοι και οι δυο απο τον Μπεη ομως ο ενας 110 και ο αλλος 220 οποτε για λογους συμμετριας αλλαχτηκαν και οι δυο με μετασχηματιστες στα 230 μια και ο σκοπος του πελατη ειναι να τους μπριτζαρει και να τους οδηγησει μονο ( δυνατοτητα η οποια εχει προβλευθει απο τον κατασκευαστη )

Απο βλαβες εκτος απο διαφορες ψυχρες κολλησεις και καποια ταλαιπωρια απο την μεταφορα αλλαχτηκαν ορισμενοι σημαντικοι πυκνωτες προστεθηκε bypass στα κεντρικα και επιμερους τροφοδοτικα και σαν στανταρ πρακτικη πλεον στο συγκεκριμενο μηχανημα προστεθηκε ενα μικρο ψυκτικο στο 3082 που ως γνωστον δεν αρεσκεται σε υψηλες θερμοκρασιες .

Προσωπικα ειμαι εναντια στην κατασταση bridge μια και θεωρω οτι μεσα σε ενα κατασκευασμα που περιεχει δυο ενισχυτες ειναι πρακτικα αδυνατον αν ειναι ιδιοι και οι δυο ωστε οταν μπριτζαριστουν να αποδοσουν ισια και τα μεγιστα ... Παρολο οτι οι διαφορες θα ειναι μαλλον μικρες περισσοτερο ψυχολογικα και λιγοτερο ουσιαστικα το θεωρω κακη πρακτικη . Η αποψη του ακροατη παντως θα μας δωσει και πληροφοριες για το τελικο αποτελεσμα .

enjoy photo εις διπλουν .....


PS ..Παραδοξως ειναι η πρωτη φορα που χρησιμοποιησα μετασχηματιστη ΕΙ με εσωτερικη θωρακιση ...Θα ελεγα οτι οι μετρησεις και η συμπεριφορα του σε ρευματα κορυφης ειναι απλα υποδειγματικη !!!


DSC01049.JPG



DSC01050.JPG




DSC01051.JPG
 
Service NIKKO NA 850

Δεν εχω ποτε ανοιξει μηχανηματης ΝΙΚΚΟ το οποιο να μην ηταν υποδειγματικα κατασκλευασμενο , να εχει σχεδιαστει να μπορει να επικσυαστει ευκολα , να εχει τουλαχιστον μια η δυο πρωτοποριακες ιδεες μεσα και τελικα να παιζει μια χαρα .

Ειναι αποριας αξιον και ενω λιγα ειναι γνωστα για αυτον τον κατασκευαστη ενω τα μηχανηματα του ηταν τελεια τελικα γιατι δεν εγινε pioneer ποτε Η εντυπωση μου ειναι οτι η NIKKO πρεπει μαλλον να ηταν "μονταδορος " στην Ιαπωνια για καποιους κατασκευαστες και σε καποια φαση αποφασισαν να κανουν κατι δικο τους εχωντας στο τσεπακι την γνωση απο τους αλλους .


Λιγα για την ιστορια βρηκα εδω :
Nikko Audio
A division of the Japanese company Nikko Electric Works that specialises in manufacturing electric and communications equipment, company established in December 1948 and the audio division was closed in the early 1990's. Their line of hi-fi was noted for excellent value for money and in particular their electronics (i.e. amps and tuners) were considered extremely impressive on a value basis, however the company never got the hang of the glittery marketing tactics that other Japanese brands used and only gained limited distribution, mostly confined to North America and Australasia. There is an highly unusual twist to the company's history, so unusual that I am going to include it here even it happened after the company left the audio business, when the Asian markets started to slump due to the "Asian Flu" of the mid 90's Nikko's chairman and principal shareholder Goto Tsunemoto was one of the first Japanese CEO's to try western methods to in responding to the slowing sales, he initiated a series of layoffs that were done without consulting employees and unions in stark contradiction to local tradition. This backfired spectacularly when the employees used a novel method of revolting, as collectively they owned just over 10% percent of the company due to bonuses and such, and under Japanese commercial law a shareholder with 10% or more of ownership can request a liquidation of the company the employees forced the company into bankruptcy protection even though the finances of the company were basically sound, so in 1998 Taunemoto-San was forced to resign from the company's board and it was taken over by a investment company controlled by the Rotchilds later that year. Please note that the company never made televisions or suchlike, the sets and video recorders that appeared with this name in North America were sold by someone that appropriated the trademark.

Τελος το μηχανημα μετα απο ενα καθαρισμα και μερικους ηλεκτρολυτικους πραγματικα παρα πολυ ωραια και στα highlights εκτος απο διαφορα μικρα καλουδια οπως τοπικες σταθροποιησεις με τοπολογια bypass +decoupling επαναλαμβανομενο παντου υπηρχε και η τοπολογια μικροτερων αλλα περισσοτερων πυκνωτων τροφοδοσιας αλλα με πραγματικα τελεια δομηση στην πλακετα το οποιο ειναι απιστευτα πιο σημαντικο σε σχεση με την εσωτερικη αντισταση που πεφτει με τους πολλους πυκνωτες .

ΤΑ εσω ...

DSC01040.JPG


DSC01041.JPG


DSC01042.JPG
 
:flipout:Καπταιν .... αυτο ειναι προσβολη !!! θα λαβω τα μετρα μου !!!!:flipout:

Μακαρι τα σημαδια αυτα να μπορουσαν να βγουν απο το πατωμα ....Ευτυχως η δυστυχως δεν ειναι βρωμια αλλα σημαδια που αφησε η βεζινοκολα πανω στο μωσαικο απο τον προηγουμενο που ειχε μοκετα στο καταστημα ...

Ισως καποια στιγμη το καλοκαιρι να φερουμε να τριψουν το μωσαικο η να βαλουμε πλακακια ( δυσκολα και τα δυο )
 
...Ευτυχως η δυστυχως δεν ειναι βρωμια αλλα σημαδια που αφησε η βεζινοκολα πανω στο μωσαικο απο τον προηγουμενο που ειχε μοκετα στο καταστημα ...

Εμ, έτσι εξηγείται η μαυρίλα!

:ernaehrung004:


Τέλος του :offtopic:
 
Πάντως το θέμα των άπειρων τεχνικών στα σέρβις είναι πρόβλημα. Αλλά το επιδιώκουν και οι ίδιοι οι κατασκευαστές. Θέλουν changeneers όχι engineers, ώστε να πουλάνε πλακέτες και ανταλλακτικά. Μου χάλασε το display στο πλυντήριο εντός εγγύσης και μου το άλλαξαν όλο!

Έχω ακούσει μια ωραία ιστορία για τον αναλογικό υπολογιστή του Α7 Corsair. Το σύστημα έβγαζε ένδειξη σφάλματος στην πλακέτα, πχ αρ.3, και έπρεπε να σταλεί όλο το κουτί στην Αμερική για επισκευή. Ό,τι πρόβλημα και να είχε η εταιρία έκοβε κουστουμάκι. Έρχεται λοιπόν ένα με βλάβη, και λένε οι έλληνες: τι μπορεί να έχει μέσα; Ξεσφραγίζουν το κουτί και όντως είχε μέσα πολλές-πολλές πλακέτες πάνω σε ένα bus. Ε, η 3 θα ήταν ή από την μία άκρη ή από την άλλη. Ανοίγουν ένα δεύτερο κουτί από αεροπλάνο που είχε σοβαρή βλάβη, βρίσκουν ποια είναι η 3 την αλλάζουν και ξαναβάζουν το κουτί στο πρώτο αεροπλάνο. Η πατέντα δούλεψε και ξαναέγινε πολλές φορές. Και στο τέλος σφραγίζουν ένα κουτί με σχεδόν όλες τις πλακέτες χαλασμένες και το στέλνους στους αμερικάνους. Που απορούν πώς και το αεροπλάνο δεν είχε πέσει στα θάλασσα, αλλά από κει και πέρα δεχόντουσαν για επισκευή καθε πλακέτα χωριστά με διαβάθμιση κόστους.
 
Θα ηθελα να ενημερωσω ολους οσους ειναι εδω και μας διαβαζουν οτι για τις επομενες ημερες αναμενουμε καποια μικρα προβληματα στα email και στο web page μια και με το ανοιγμα του υποκαταστηματος Αθηνας την Δευτερα οπου μαζι με αυτο παιζει και μια πολυ καλη αναβαθμιση στο web μας

Θα βγει και ενα δελτιο τυπου με ολα τα καινουργια στοιχεια .

Σας ευχαριστουμε πολυ
Φιλικα
Σακης Πετροπουλος
 
Οχι αυτη την στιγμη αλλα σε καποια φαση μολις ανοξει ο καιρος εχουμε ετοιμασει κατι καλο και για αυτο !!!

Φιλικα
Σακης Πετροπουλος
 
Service Carver TFM 15

Παλιος γνωριμος ο BOB μιλαγαμε ηλεκτρονικα απο καιρο σε καιρο ησυχος πραος και διορατικος με μυλαο και ορεξη πλην ομως με τα γνωστα προβληματα που εχουν να κανουν με τα οικονομικα του και τις οσες εταιριες διαλυσε στην μακρυα πορεια του .

Ο TFM 15 ειναι ενα μηχανημα φιαγμενο στην ταιβαν με μαλλον μετρια ποιοτητα υλικων και απλη κατασκευη ...παρολα αυτα απιζει παρα πολυ ομορφα ( σαφως δειχνει και παρα πολυ ομορφα ) και ενω οπως ειπα τα εξαρτηματα ειναι ταιβαν και η κατασκευη επισης το τελικο αποτελεσμα δικαιωνει τον σχεδιαστη και ευκολα μπορει να συγκριθει με μηχανηματα τριπλασιας αξιας ..ΤΑ οπλα του δυο και παρα πολυ απλα ...Τελεια δομηση και σημασια σε λεπτομεριες .

Αν το μηχανημα αυτο ειχε σχεδιαστει με καλυτερα υλικα , λιγο πιο πλουσιο design ( σε οτι αφορε σε τροφοδοσιες μετασχηματιστες και πυκνωτες ) δεν νομιζω οτι θα υπηρχε μηχανημα να το χτυπησει στην κατηγορια του .

Το συγκεκριμενο εκτος απο ενα τρακο που εφαγε σε μια μετακομιση και αρα επρεπε να επισκεφτει το φανοποιο μας ...χρειαστηκε μολις κανα δυο τρεις πυκνωτες ενα καθαρισμα και εναν ελεγχο στις ρυθμισεις του

Τα ενδοτερα ....
 

Attachments

  • DSC01052.jpg
    DSC01052.jpg
    94.9 KB · Views: 303
  • DSC01053.jpg
    DSC01053.jpg
    96.6 KB · Views: 301
  • DSC01054.jpg
    DSC01054.jpg
    39.3 KB · Views: 301
Status
Not open for further replies.