Επισκευές Εργαλείων

Ψάχνοντας λοιπόν για φορτιστές στο AliExpress, έπεσα πάνω σε αυτό το converter καλώδιο το οποίο δείχνει να συνδέεται σε φορτιστή 5v (που όλοι σίγουρα έχουν πάρα πολλούς σπίτι από κινητά και ταμπλετ) και να βγάζει στην απόληξη του αρσενικού φις 12,6v. Δηλαδή τα volts που απαιτούνται για την φόρτιση των 12v μπαταριών των δραπανοκατσαβιδων. Γνωρίζει ή έχει δοκιμάσει κανένας εδώ στο φόρουμ κάτι τέτοιο; Λέτε να φορτίζει; Να γίνεται δουλειά με αυτό;
;)
εχω 2 τετοια γιοα να τροφοδοτω τους φορτιστες των ασυρματων μου απο powerbank.
οπως ειπε και καποιος αλλος εχει εναν stepup converter μεσα.
Μια που δεν μπορει κανεις να τραβηξει πολλα αμπερ απο ενα USB, τοτε αναγκαστικα η ισχυς που δινει ειναι μικρη.
(μετρησα αλλα δεν θυμαμαι ποσο δινει το δικο μου)
 
  • Like
Reactions: xxaris
Δε χωράνε στο δικό μου μηχάνημα, ο άξονας Ζ κυρίως.
Αν όμως, παρ’όλα αυτά, μου βρείς ένα στο 80-άρι εγώ θα πάρω 2-3… 😂

μπαμπη σου βρηκα :)





και βρηκα κι αυτα που πρεπει να κανουν για το πλασμα σου

 
Last edited by a moderator:
  • Like
Reactions: nikfor and Babis K.
Με το DRO κάτι δεν μου βγαίνει σωστά, δεν μου δίνει επιλογές.
Τα αναλώσιμα για την plasma είναι σωστά (PT31) και σε τιμή λιγότερο απ’ το 1/3 απ’όσο τα πήρα εδώ.
 
  • Like
Reactions: nickolas
τωρα στο πρωτο επειδη εμεινε ενα κομματι δεν στελνειε ελλαδα, χτες εστελνε αλλά βρηκα ετουτο μονο που βλεπω ενα αξον α μονο. κατι παγιδα παιζει
3 αξονες απο κινα στα 900 χιλ


το εχω ξαναδει αυτο, οταν μενουν λιγα κομματια, πολλες φορες δεν στελνουν ελλαδα. δεν ξερω γιατι
παλια την ειχα πατησει ετσι με ενα μπρασλες δραπανοκατσαβιδο της μενσελα τρελη ευκαρια μεδυο μπαταριες και τρελη προικα, που ενω παρηγγειλα κανονικα, μετα απο ωρα μου ηρθε μηνυμα οτι ακυρωθηκε για ελλαδα

κανε λιγο καιρο υπομονη και ξαναδες τα , θα ξανα βγαλουν



πηγαινε στο αλιεξπρες και βαλε αναζητηση dro
θα σου βγαλει πολλα!

παραδειγμα για τον ενα αξονα που θελεις εσυ δες αυτο

https://www.aliexpress.com/item/328...1f-feba-4a4c-864c-28ec59ad5e37-13&pdp_ext_f={"sku_id"%3A"12000027074363868"%7D&pdp_npi=2%40dis%21EUR%2146.32%2126.87%21%21%214.79%21%21%402101e9d216720532249588050e8dff%2112000027074363868%21sea&curPageLogUid=XFKNkCSy258y
 
Last edited by a moderator:
Έχω εδώ ένα παράδοξο.
Αυτή η 88Vf ενώ έχει τάση 20βολτ και κάθε στοιχείο είναι ακριβώς στα 4 βολτ φορτισμένη αδυνατεί να τροφοδοτήσει σωστά τα αλυσοπρίονακια και σταματάει μόλις βρει ζόρι.
Έλεγα να αλλάξω τα στοιχεία αλλά μάλλον φταίει το BMS.
Τι λέτε?
 
Aπο αυτα που λες, εμενα μου φαινεται oτι φταινε οι αδυναμες μπαταριες και οχι το BMS.
Εαν ειχες εναν ειδικο φορτιστη θα εβλεπες οτι μπορει το βολταζ του στοιχειου να ειναι οκ αλλα η εσωτερικη αντισταση (ΙR) ειναι πολυ μεγαλη.

Πρεπει να εισαι πολυυυυ τυχερος για να σου κατσει φτηνο battery pack με αποδεκτα επι μερους στοιχεια.
 
Δεν προτεινω καποιο φορτιστη, δεν ειναι απαραιτητος, απλα εαν ειχες θα εβλεπες καποιες παραπανω λεπτομερειες για τα στοιχεια.
Σε αυτες -και στις περισσοτερες- τις περιπτωσεις τα συμπτωματα ειναι αρκετα για να σου υποδειξουν οτι τα στοιχεια ειναι προβληματικα.

Σιγουρα θελουν αλλαγη τα στοιχεια, η οποια αλλαγη σε ενα battery pack δεν ειναι και τοσο απλη υποθεση για να γινει απολυτως σωστα.
Eχω κανει αυτη τη δουλεια οταν προκειται για ενα μονο στοιχειο, δηλαδη για 4βολτο εργαλειο. Στα 12/18βολτα θα προτιμουσα να αγορασω νεα μπαταρια.
 
Η μπαταρια που εχω δουλεψει σε αλλαγες μπαταριων και την βρισκεις και σε εργαλεια της Bosch ειναι η samsung 18650 INR των 18Αh.

Για το αλυσοπριονο χρειαζεσαι Αμπερ, oποτε θα πρεπει να επιλεξεις μια επωνυμη λιθιου -σαν την παραπανω- με ενταση >12Α και οποια χωρητικοτητα θελεις απο 1500μΑω και πανω. Υπαρχουν και καλες τιμες στην Ελλαδα απο οτι ειδα. Απλα στο NKON σου κολλανε και ελασματα με 50 λεπτα την μπαταρια, πραγμα το οποιο το προτιμω, ας εχω πλεον και δικια μου ηλεκτροποντα καθως το κοστος των 50 λεπτων ειναι ελαχιστο.
 
  • Like
Reactions: enduras1
Πάντως, από την πρόσφατη εμπειρία μου αντικατάστασης των στοιχείων μιας τέτοιας μπαταρίας, θα έλεγα πως το πρόβλημα είναι ο συνδυασμός κακών στοιχείων με κακό BMS

Κατέληξα σε αυτό το συμπέρασμα γιατί όταν αντικατέστησα τα στοιχεία στη μαϊμού Makita μπαταρίας, ο τροχός δούλεψε μεν καλύτερα, αλλά τελικά και πάλι κόλλαγε όταν τον ζόριζες.

Όταν αγόρασα την αυθεντική Makita ο τροχός συμπεριφέρθηκε πολύ πολύ καλύτερα. Ε, δε νομίζω η αυθεντική Makita να έχει καλύτερα στοιχεία από τα (μετρημένα) Samsung που έβαλα εγώ. Η διαφορά πρέπει να είναι στο BMS.

Έχω παραγγείλει δυο είδη BMS. Μόλις έρθουν θα κάνω πειράματα και θα γράψω εντυπώσεις.
 
Η μπαταρια που εχω δουλεψει σε αλλαγες μπαταριων και την βρισκεις και σε εργαλεια της Bosch ειναι η samsung 18650 INR των 18Αh.

Για το αλυσοπριονο χρειαζεσαι Αμπερ, oποτε θα πρεπει να επιλεξεις μια επωνυμη λιθιου -σαν την παραπανω- με ενταση >12Α και οποια χωρητικοτητα θελεις απο 1500μΑω και πανω. Υπαρχουν και καλες τιμες στην Ελλαδα απο οτι ειδα. Απλα στο NKON σου κολλανε και ελασματα με 50 λεπτα την μπαταρια, πραγμα το οποιο το προτιμω, ας εχω πλεον και δικια μου ηλεκτροποντα καθως το κοστος των 50 λεπτων ειναι ελαχιστο.
Εχω παρει μια 5αδα Samsung INR 25R με 20Α ικανοτητα οποτε ειναι οκ.

Για να δουμε.
 
  • Wow
Reactions: Χιωτης
Ίσως το πρόβλημα να οφείλεται στα σκάρτα στοιχεία που έχει η μπαταρία, ίσως να είναι συνδιασμός σκαρτων στοιχείων με, όχι κακό υπό την έννοια του ελαττωματικού, αλλά ανεπαρκές BMS το οποίο να δίνει λιγότερα ampere από αυτά που ζητάει το εργαλείο.

Εγώ τι θα έκανα σε αυτήν την περίπτωση: Αρχικά θα άλλαζα τα στοιχεία με τα samsung που αγόρασες και θα δοκίμαζα στην πράξη το εργαλείο. Αν είναι από τα στοιχεία το πρόβλημα τότε αυτό θα διορθωθεί. Η αλλαγή των στοιχείων σε έτοιμο 20βολτο battery pack είναι πανευκολη και δεν απαιτεί χρήση κολλητηριου παρά μόνο spot welder.

Αν όμως συνεχίσει να υφίσταται, τότε θα προχωρούσα σε παραγγελία ενος BMS 5S 100A και θα το τοποθετούσα πάνω στο battery pack. Σίγουρα τότε θα είχες λύση στο πρόβλημα! Το ζόρι όμως με αυτό το BMS είναι ότι η σύνδεση των επί μέρους καλωδίων γίνεται από την μια μόνο πλευρά (εν αντιθέσει με το υπάρχον), και ότι πρέπει να αφαιρέσεις τους ακροδέκτες σύνδεσης της μπαταρίας με το εργαλείο οι οποίες είναι κολλημένες με καλάι πάνω στο υπάρχον bms καθώς και τη θύρα φόρτισης και να τα κολλήσεις στο νέο. Ειναι λίγο μανίκι η εργασία (αν χρειαστεί να γίνει γιατί μπορεί να διορθωθεί μόνο με την αλλαγή των στοιχείων) αλλά νομίζω ότι αξίζει να πειραματιστεις και με 20€ θα έχεις πλέον μια πολύ καλή μπαταρία!
 
Μόλις παραγγειλα 3 ΤΜΧ να υπάρχουν καθώς θέλω ακόμα να φτιάξω 2 3 battery packs.
Ευχαριστώ για το λινκ!
Από τον συγκεκριμένο πωλητή είχα αγοράσει τα bms 3s και 4s που χρησιμοποίησα στις μπαταρίες των δραπανοκατσαβιδων που έφτιαξα πριν 2 εβδομάδες. Και θα παραγγείλω ξανά μερικά ακόμα, κυρίως 3s αλλά και 5s αυτή τη φορά, γιατί έχω ήδη 2 μπαταρίες από παλιά δραπανοκατσαβιδα (ένα Parkside και ένα black & decker) που μου έφεραν να φτιάξω......και πιθανόν να έρθουν και άλλες.
 
Έχω εδώ ένα παράδοξο.
Αυτή η 88Vf ενώ έχει τάση 20βολτ και κάθε στοιχείο είναι ακριβώς στα 4 βολτ φορτισμένη αδυνατεί να τροφοδοτήσει σωστά τα αλυσοπρίονακια και σταματάει μόλις βρει ζόρι.
εχεις δικιο, το παρατηρησα και εγω και αππφασισα να κανω το εξης: (μονο μην μου κανετε βουντού οι parksidόφιλοι )
e4564e08badf711dc847a1c70eb1155b.jpg
971025c324c8547b82480a9f8cd000d7.jpg

οκ, δεν ταίριαζαν οι 3 απο τις 4 βιδες... γιαυτο επιστρατευτικε το πιστολι θερμου αερα (το παρακανα λιγο)
Στάλθηκε από το SM-A528B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
- Είπαμε ....κινέζικη από κινέζικη μπαταρία διαφέρουν... :cool:

Πολύ καλή λύση αν δεν μπορείς να βρεις κάποιον (που τώρα πλέον έχουν γίνει πάρα πολλοί) να σου τυπώσει ανταπτοράκι Παρκσαϊντ σε Μακίτα και έτσι να έχεις πολλές καλές και φτηνές μπαταρίες για το αλυσοπριονάκι.