Λοιπόν, είδα επισταμένως και με τη βοήθεια μεγενθυτικου φακού το μοτέρ τώρα το απόγευμα. Δεν είχε καμία φθορά η πλεξούδα, παρά μόνο μια κάπνα-βρωμιά οι μαγνήτες. Τους καθάρισα πολύ καλά με πανί και χωρίς να αλλάξω φορά στα καλώδια με την πλακέτα, το έθεσα σε λειτουργία. Ο άξονας γύριζε κανονικά μέσα στο μοτέρ χωρις υπερθέρμανση. Έδεσα το δραπανοκατσαβιδο και το δούλεψα ανοίγοντας τρύπες και βιδονωντας ακόμα και μεγάλα στριφωνια. Δεν ξανακαπνισε ούτε μύριζε καμμένο.
Τι να πω; Ανεξήγητα πράγματα!
χρειαστηκε να χρησιμοποιησω το ανυψωτικο σκανδαλης της parkside.
μετα το πρωτο πατημα η σκανδαλη εμενε μετεωρη και το ανυψωτικο κολλουσε.
αφου το παλεψα καμποσο και για να μην τα πολυλογω, η λυση ηταν απλουστατη
σπρευ σιλικονης στο μπροστα μερος του αξονα στο σημειο που κολλουσε
Και εμενα σημερα το air assist του λεϊζερ σταματησε να βγαζει αερα, ενω ακουγεται να δουλευει κανονικα!!
Το πηρα χαμπαρι μονο οταν ειδα οτι αφ'ενος τα ξυλα ειχαν κιτρινιλες απο το καψιμο και αφ'ετερου και πιο σημαντικο, τα ξυλα ΔΕΝ κοβονταν με τις συνηθισμενες ρυθμισεις.
Οχι τιποτε αλλο, αλλα ειναι ακριβα εξαρτηματα αυτα! Το συγκεκριμενο ειναι της Sculpfan και κοστιζει πανω απο 50 ευρω. Το ιδιο και τα παρομοιας δυναμικοτητας air assists.
To ανοιξα λοιπον μηπως και το σωσω..
Απλα κουνησα πανω κατω το ασπρο κομματι το οποιο με την βοηθεια ηλεκτρομαγνητων παει πανω κατω και τρομπαρει αερα μεσα στα τυμπανα.
Το φυσηξα γιατι ειχε αρκετη σκονη και εβαλα σε ταξη τα καλωδια. Φαινεται να δουλευει, δεν ξερω τι εφταιγε.
Παντως εριξα λιγο σπρευ σιλικονης στα ασπρα πλαστικα εξαρτηματα και στα λαστιχενια τυμπανα εκατερωθεν. Θα δουμε στην πορεια...