Re: Τι μαστορέψαμε σήμερα;
Σε συνεχεια αυτου του ποστ
http://avclub.gr/forum/showthread.p...-σας!!?p=1057575563&viewfull=1#post1057575563 απο το θεμα "Μαστορες τα φωτα σας", σημερα ασχοληθηκα εκτενως με το Πιτσος.
Αφου τσεκαρα την ηλεκτροβανα (παροχης νερου) οπως μου ειχε πει ο Θανασης και δεν ειδα προβλημα, ειπα να αλλαξω οτι υπηρχε σε "κολαρο" και ειχε εμφανη σημαδια γηρανσης, καθως και να βαλω μια ροδελα στην αντλια αποχετευσης που ειχα ξεχασει απο την προηγουμενη φορα που ελυσα για να αλλαξω μεβρανη.
ΕΕΕΕΕ δεν με ηθελε καθολου σημερα.
Ξεκιναω να βγαλω τα "κολαρα" και διαπιστωνω (Θαναση μαλλον απο εδω ηταν) ρηγμα στο κολλαρο που εφαρμοζει το σωληνακι του πρεσοστατη, καθως και πολλα καταλοιπα στο σημειο που ενωνει με τον καδο.
Λυνω ολα τα υπολοιπα κατω κολαρα (απο καδο σε φιλτρο και σωληνα πρεσοστατη, απο φιλτρο σε αντλια, απο αντλια σε σωληνα αποχετευσης) καθως και τα 2 αμορτισερ γιατι ψιλοκολαγε η αποσβεση τους.
Ανοιγω την αντλια και βλεπω οτι η μεμβρανη που ειχα αλλαξει πριν 1,5 χρονο (ειχα κανει σχετικο ποστ) εχει αρχισει να "δακρυζει". Ευτυχως που ειμαι προνοητικος σκεφτηκα και εχω μια καβα.
1η ηττα, η καινουργια ειχε ελαφρως παχυτερο λαστιχο περιμετρικα και πετσικαριζε το καπακι της αντλιας ($##).
Ξεκιναω να βαλω τα κολλαρα και συγκεκριμενα να ενωσω το σωληνακι που πηγαινει στο πρεσοστατη με το μεγαλο κολλαρο.
2η ηττα, το μικρο στομιο του κολλαρου ηταν επισης απο κατασκευαστικο λαθος πολυ μεγαλο, και το "ανταπτορακι" απο το σωληνακι ειχε ολλα κενα που δεν θα καλυπτε ο κολλιες. Πατεντα λοιπον ανταπτορακι απο χαλκοσωληνα 6mm "ντυμενη" η μιση με πολυ εφαρμοστο πλαστικο σωληνακι για να μεγαλωσει η διαμετρος στη μια πλευρα.
Τελευταια και αφου εχω συνδεσει ολα τα υπολοιπα γιατι ηξερα οτι θα εσπαγαν τα νευρα μου σε αυτη την "ριξε καντηλια μαστορα" φαση, ξεκιναω να τοποθετω το λαστιχο καδου-πορτας. Αφου το εχω βαλει και το εχω τσεκαρει, και εχω βαλει και την "κατσοδετα", ριχνω μια τελευταια ματια πριν βαλω την εξω συρματινη ασφαλεια, και βλεπω σε ενα σημειο την αποσταση τυμπανο - καδος πιο μεγαλη.
3η ηττα, το λαστιχο ειχε "καλουπια" σε ενα σημειο και το εκανε να "παταει" λαθος. Ξηλωμα, καντηλια, φαγωμα, καντηλια, ξανατοποθετηση, καντηλια.....
Επιτελους εχουν μπει ολα στη θεση τους (εκτος απο επανω και πισω καπακι ), και επειδη ημουν καχυποπτος για το κατα ποσο ο Θεος και ο Διαολος θα ειχαν συμφωνησει οτι το μαρτυριο μου θα επρεπε να τελειωσει, ειπα να τους ξεγελασω.
Βαζω το πλυντηριο σε λειτουργεια ανοιχτο, σε "πεδιο δοκιμης" (ευτυχως) για εναν οτικοακουστικο τελευταιο ελεγχο.
4η ηττα, τρεχουν νερα (#*^%$#), το καινουργιο κολλαρο φιλτρου - αντλιας ειχε ελλατωμα και "κατουραγε" απο μια τρυπα σαν τη μυτη της καρφιτσας.
Μετα απο αυτο πηρα τη "μεγαλη καστανια" No 153 (Baikal) και προσαρμοσα το "ειδικο καρυδακι" νουμερο 9 pellets (big game της Lampro) και ετοιμαστηκα να αρχισω την επισκευη, αλλα με σταματησε η συμβια θυμιζοντας μου οτι αν το κανω θα πρεπει να φαω χρονο να καθαρισω και να λιπανω την καστανια, οποτε και σταματησα.
Τι μαστορεψατε σημερα; Αποδομησα την βαπτιση μου ως χριστιανος ορθοδοξος πατερ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Υ.Γ δεν πιστευω να περιμενατε και φωτο μετα απο ολα αυτα Ε;