Re: Τι μαστορέψαμε σήμερα;
Μαστορα 2 κιτρινες.
Η πρωτη επειδη ο δισκος εχει "νυχι" οπως φαινεται στην προτελευταια φωτο, επρεπε να "σπασεις" τις γωνιες πανω κατω απο το τακακι με μια ρασπα, ετσι ωστε να πατησει και να "παντρευτει" το τακακι στο κεντρο πριν πατησει στο νυχι στα ακρα.
Η δευτερη γιατι πληρωσες Textar (TMD Friction Group) σε κουτι toyota κοροιδιστικα, γιατι το κουτι το πετας και σου μενει η σταμπα toyota και το κενο της διαφορας στην τσεπη, διαφορα που στο κατω-κατω ρισκαρες για να την κερδισεις, αλλαζοντας τακακια μονος σου (καλα εκανες αλλα θελει πολλη προσοχη το πραγμα καθως δεν ειναι παντα ολα οπως δειχνουν, και μιλαμε για φρενα).
Τωρα στη φωτο που πιεζεις με το τακακι και το εργαλειο για να μπει μεσα το εμβολο, δεξια και αριστερα υπαρχουν 2 τρυπες που λογικα θα μπαινουν οι πυροι της δαγκανας. Εκει αν υπαρχει πλαστικο ή λαστιχο μονο γρασσο σιλικονης.
Και προσοχη να εβαλες σωστα το μεσα-εξω του ζευγους. Πολλα σετ τακακια εχουν και δεξι αριστερο.
Τα φρενα σου τωρα θα επανελθουν στο κανονικο μετα απο περιπου 400 χλμ ΚΑΝΟΝΙΚΗΣ χρησης. Δεν πηγαινουμε με το φρενο ψιλοπατημενο, και για αρχη δεν τα ζοριζουμε με πατηματα διαρκειας, γιατι θα παρουμε ενα πολυ ωραιο αναμα.
Επισης καθως τα εμβολα πιεζονται πισω, τα υγρα στο δοχειο ανεβαζουν τη σταθμη τους, και εκτος οτι καλο θα ειναι να ειχες ανοιξει το καπακι, πρεπει να ελεγξεις αν μετα την αλλαγη η σταθμη ειναι στο προβλεπομενο υψος, και να παρεμβεις αντιστοιχα.
Μαστορα σε ευχαριστω για τις επισημανσεις.
Ο δισκος ειχε πολύ λιγο νυχι και το τακακι επεσε μεσα,γυαλοχαρτιστηκαν οι ακμες και κουμπωσε μια χαρα.
Κανω service μονος μου,πανω από 30 χρονια (και από μερακι) στα δικα μου αλλα και σε μερικων φιλων και εχω καταληξει ότι η καλυτερη επιλογή σε toyota,είναι τα γνησια τακακια και από φρεναρισμα και από αντοχή!Τα αλλα μου εχουν δημιουργησει περιπέτειες και διπλοπληρωμες...
Στις δαγκανες,οπου υπαρχει πλαστικο και μπαινουν οι βιδες στήριξης,βαζω παστα σιλικόνης της 3Μ,εκει που εδραζουν τα τακακια βαζω παστα χαλκου και στην πλατη απ τα τακακια βαζω αντιθορυβικη παστα της ligue moli.Στα πασα βεβαια ασφαλιστικο σπυρωματων,το μπλε.
Επειδή γυαλοχαρτιζω και τακακια και δισκους,δεν εχω χρονο προσαρμογης,πατανε απ την αρχη σωστα.
Τα τακακια,οχι μονο εχουν αριστερο δεξι,οπως σωστα ειπες,αλλα ειδικα τα μπροστινα και να θελεις δεν μπαινουν αναποδα επειδή το ένα εχει λαμακια που φωλιαζουν μεσα στο κυλινδρακι της δαγκανας.
Αν δεν ανοιχτει η ταπα απ το δοχειο των υγρων δεν μπορεις να σπρωξεις το εμβολο πισω και να βαλεις την πενσα στη θεση της...
Επισης αλλαζω τα υγρα,μαζι με τα τακακια,με χειροκινητη αντλια κενου και βαζω τα 5.1 της μανας του(φθηνα είναι)
Το πρόβλημα με τα πισω δισκόφρενα που χρησιμοποιουν την δαγκανα για χειροφρενο είναι ότι το κυλινδρακι δεν σπρώχνεται μεσα αλλα βιδωνεται για να οπισθοχωρησει.Αν πριν απ το βιδωμα δεν σηκωσεις το προστατευτικο λαστιχο και δεν ριξεις μεσα σπρευ σιλικόνης,τοτε κατά την επιστροφή του κυλινδρου θα εχεις κολληματα και ζημιες!
Ευελπιστώ ότι θα μου βγαλεις τις κιτρινες...

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---
Η δαγκανα γιατι εχει υγρα πανω της????
Τα γιαπωνεζικα δεν θελουν συχνα τακακια αλλα δισκοπλακες.
Χεχεχε
Σιλικονη στα λαστιχάκια είναι.
Οντως,τα εχουν ψευτισει όλα...
--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---
Το εχω καταλαβει και εγω. Στα τεσσερα χρονια αλλαγη δισκοπλακες και μετα απο 2.5 χρονια ο ενας δισκος στραβος (ελεγχος κτεο) . Μαζι με τον δισκο παντα βαζεις και φρεσκα τακακια.
Θα σου προτεινα(αυτό κανω και εγω),αν τα τακακια εχουν ψωμι ακομα,μετα από αλλαγη δισκου η τορνάρισμα του,να μην τα αλλαζεις αλλα να τα περνας κανα δυο νουμερα γυαλόχαρτα και θα εχεις ομοιομορφο πατημα στη συνεχεια.