Επισκευές, Μερεμέτια, Ανακαινίσεις κλπ.

Re: Τι μαστορέψαμε σήμερα;

Χθες έφτιαξα μια βαριοπουλα του παππού που έφερα μαζί από Χιο η οποία κακοποιηθηκε βαναυσα για να βάλουμε τους στυλους στο αμπέλι τόσο που έσπασε και το χερουλι της.
Επειδή είναι εργαλείο του παππού 50 ετών έπρεπε να αποκατασταθει.
Από τα κλαδεματα του Δήμου κράτησα ένα κορμουδακι το οποίο έγινε στυλιαρι.
Το σίδερο τριφτηκε και περαστηκε Rustabil και έγινε μαύρο, τις επόμενες μέρες θα τριφτει το στυλιαρι και θα βερνικωθει και το μέταλλο θα βαφτει με σφυριλατης υφης μπογια.

Τα σκαρπελα της Silverline εξαιρετικά με αθερα που κόβει χωρίς πίεση!
DSC_2381.jpg
 
Απάντηση: Τι μαστορέψαμε σήμερα;

Ωραίος!!!! Tο θεματάκι μπορούσε να μπει και λόγο ηλικίας της βαριοπούλας στο return from the dead. :music-smiley-005:
 
Re: Τι μαστορέψαμε σήμερα;

Ωραίος ο Κυρ.

Πέρασε και ένα βερνικάκι την λάβη να αστράψει!
 
Re: Τι μαστορέψαμε σήμερα;

Όχι βερνικια σε λαβές, αν δεν δουλειές με γάντια κάνεις φουσκαλες πολύ εύκολα
 
Απάντηση: Τι μαστορέψαμε σήμερα;

Σημερα ολοκληρωσα την ανακαινηση της diy βασης σεγας που ειχα φτιαξει πριν λιγες μερες.

Περιλαμβανει πανωσηκωμα πλευρων για να εσωκλειστει ολη η σεγα και να γυρισει 180°. Επαναπροσδιορισμο της θεσης της ντιζας κλειδωματος σε συνεργασια με το μοχλο/ σφικτηρα που παιρνει τα μποσικα.
Ανοιγμα οπης για στερεωση απλα με ενα σφικτηρα στο παγκο.
Λειανση και βαψιμο με βερνικη.
Αντικατασταση λεπιδας με τη Τ144DP οπου η κινηση της εχει οριο 3,5cm με 5cm το μεγιστο. Το ωφελιμο υψος κοπης προσδιοριζεται απο το ελαχιστο ή το μεγιστο μηκος αν παραβλεψουμε τον τυπο ξυλου και την ισχυ της σεγας? δεν την εχω δοκιμασει ακομη.










img host
 
Re: Τι μαστορέψαμε σήμερα;

Μπράβο φίλε Κυριάκο έκανες πολύ καλή δουλειά όπως πάντα,τέτοια εργαλεία έχουν ανεκτίμητη συναισθηματική αξία

Νεκτάριε καλοδούλευτη η επιτραπέζια σέγα,τό πρός κοπή ξύλο ανασηκώνεται πάνω -κάτω κατά τήν διάρκεια τής κοπής ?
Γιαυτόν τό λόγο οι επιτραπέζιες σέγες έχουν μια πατούρα πού κρατάει σταθερά κάτω το ξύλο.
 
Απάντηση: Τι μαστορέψαμε σήμερα;

Δεν τη δοκιμασα μετα την ανακαινηση, αλλα πριν δεν σηκωνοταν αν κραταγες με μια σχετικα λιγη δυναμη σταθερα το προς κολη ξυλο.
 
Re: Τι μαστορέψαμε σήμερα;

Η απαντηση?

Η μείωση της πίεσης στο υδραυλικό κύκλωμα σε συνδυασμό με την δύναμη που ασκούν τα o-rings που στεγανοποιούν το έμβολο στη διαδρομή του?

Πολυ σωστα Θαναση.
Αν εχετε αλαξει ποτε λαστιχα στο εμβολο (μονοπιστονη δαγκανα) θα εχετε παρατηρησει οτι το στεγανοποιητικο λαστιχο (οχι το προστατευτικο "φουσκακι" για τις βρωμιες) ειναι τετραγωνου προφιλ και οχι oring. Η παραμορφωση και η επαναφορα αυτου του ελαστικου ειναι ο κυριος λογος που επιστρεφει το εμβολο σε συναρτηση με την μειωση της πιεσης (και οχι παντελους εξαλειψης της) πισω απο το εμβολο. Μαλιστα για να γινει κατανοητο, ο γερμανος πηρε μια γομα ως ενα τμημα αυτου του ελαστικου και προσομοιωσε την κινηση που κανει κατα τη διαρκεια του φρεναρισματος.
Αλλοι βοηθητικοι αλλα οχι απαραιτητοι λογοι ειναι ο αερας που παγιδευεται μεταξυ των επιφανειων τριβης και μεταβαλει των ογκο του απο την θερμοκρασια, καθως και η μεσα-εξω κινηση του δισκου καθως μεσα στα ορια του αποδεκτου κανει ενα "στραβογυρισμα" μπορουμε να πουμε χονδρικα.

P*V=n*R*T

ο όγκος του λαδιού είναι σταθερός

Νοοπ, δεν ειναι σταθερος γιατι δεν εχουμε ενα κλειστο κυκλωμα, πχ συριγγα ενωμενη με σωληνακι με συριγγα και στανταρ ποσοτητα υγρου.
Υπαρχει και το δοχειο υγρων φρενων που επικοινωνει με το κυκλωμα μεσω 2 οπων (παροχη και αντισταθμιση πιεσης, καθως και βαλβιδες-λαστιχακια των εμβολων της αντλιας που ανοιγοκλεινουν.

Σημερινο αποτελεσμα συνδυασμου βαρεμαρας με ελευθερο χρονο...
2a5975091c4513f8d5c27d7243ea3a81.jpg

17be1a5c3080bef5298d9a04487410b2.jpg
Sent from my iPhone using Tapatalk

Respect, the kind of art I like a lot, ακομα και αν βανδαλισες τα κακομοιρα τα γερμανικουλια !!!!

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Χθες έφτιαξα μια βαριοπουλα του παππού που έφερα μαζί από Χιο η οποία κακοποιηθηκε βαναυσα για να βάλουμε τους στυλους στο αμπέλι τόσο που έσπασε και το χερουλι της.
Επειδή είναι εργαλείο του παππού 50 ετών έπρεπε να αποκατασταθει.
Από τα κλαδεματα του Δήμου κράτησα ένα κορμουδακι το οποίο έγινε στυλιαρι.

Κυριακο ή αν ξερει καποιος αλλος, το καραγατσι κανει για αυτη τη δουλεια; Γιατι κατα καιρους κοβω κανα κορμουδακι αλλα τα καιω στο τζακι. Αν ειναι να φυλαξω κανενα.
 
Re: Τι μαστορέψαμε σήμερα;

Νοοπ, δεν ειναι σταθερος γιατι δεν εχουμε ενα κλειστο κυκλωμα, πχ συριγγα ενωμενη με σωληνακι με συριγγα και στανταρ ποσοτητα υγρου.
Υπαρχει και το δοχειο υγρων φρενων που επικοινωνει με το κυκλωμα μεσω 2 οπων (παροχη και αντισταθμιση πιεσης, καθως και βαλβιδες-λαστιχακια των εμβολων της αντλιας που ανοιγοκλεινουν.

Έχω στο μυαλό μου το δισκόφρενο σε παπάκι (δε ξέρω πώς είναι στο αυτοκινήτου) στο οποίο απο τη στιγμή που πατάς το φρένο ο όγκος είναι σταθερός. Απομονώνετε η δεξαμενούλα του τιμονιού.
 
Απάντηση: Re: Τι μαστορέψαμε σήμερα;

Μπράβο φίλε Κυριάκο έκανες πολύ καλή δουλειά όπως πάντα,τέτοια εργαλεία έχουν ανεκτίμητη συναισθηματική αξία

Νεκτάριε καλοδούλευτη η επιτραπέζια σέγα,τό πρός κοπή ξύλο ανασηκώνεται πάνω -κάτω κατά τήν διάρκεια τής κοπής ?
Γιαυτόν τό λόγο οι επιτραπέζιες σέγες έχουν μια πατούρα πού κρατάει σταθερά κάτω το ξύλο.
Σημερα εβαλα τη μικρη λαμα που ειναι για κυκλικες κοπες και μου το σηκωνε το ξυλο. Αντιθετα στο ιδιο ξυλο η 144dp οχι. Απλα το ολο συστημα λαμας και στηριξης με το σμπρωξιμο παει προς τα πισω και φανταζομαι ζοριζεται η στηριξη στη σεγα. Οποτε μια στηριξη λαμας τουλαχιστον κατα το μηκος κινηση, πρεπει να γινει πριν παρω τη σεγα στο χερι... Επισης με δυσκολευει η αντικατασταση λαμας, αυτο το sds που εχει δεν ειναι πολυ ευχρηστο. Θελει δυο χερια, αν και το λαδωσα λιγακι, κατι που οσο ειναι στη βαση δεν γινετε.
 
Re: Τι μαστορέψαμε σήμερα;

Έχω στο μυαλό μου το δισκόφρενο σε παπάκι (δε ξέρω πώς είναι στο αυτοκινήτου) στο οποίο απο τη στιγμή που πατάς το φρένο ο όγκος είναι σταθερός. Απομονώνετε η δεξαμενούλα του τιμονιού.
Το ειπες μονος σου, "οταν πατας". Εγω μιλαω για το σημειο που αφηνεις και μετα.
Τωρα ειτε μονης ενεργειας αντλια, ειτε διπλης, οι βασικη αρχη ειναι ιδια. Πολλα παλια αυτοκινητα (πχ Σκαραβαιος πριν απο 70) ειχαν επισης αντλια φρενων μονης ενεργειας, οπως το παπι.
Τωρα αν εχει αλλαξει κατι στα καινουργια παπια με κατανεμητες πιεσης μπρος - πισω κτλ δεν το γνωριζω.
 
Re: Τι μαστορέψαμε σήμερα;

έχει ένα ελάχιστο χρόνο που στην επιστροφή δεν έχει γίνει ακόμα η σύνδεση με τη δεξαμενή
αλλά αφού δεν είναι αυτό ας πώ την επόμενη ιδέα :idea:

με την περιστροφή του δίσκου δημιουργείται ρεύμα αέρα και σπρώχνει το τακάκι πίσω?
 
Απάντηση: Τι μαστορέψαμε σήμερα;

Σημερα ασχοληθηκα με αυτο, προετοιμασια τεμαχιων για κατι αλλο που θα σας δειξω σε λιγες μερες.

Απλα για τη τεχνικη, σχεδιασα με το μολυβι στο ξυλο αυτο που ηθελα και εκοψα δυο αντιγραφα στη σεγα.



Τριψιμο στο τριβειο, αφου τα κολλησα με διπλης οψεως ταινια, για να ερθουν στο επιθυμυτο σχημα.


Αποκολληση και τελικη διαμορφωση, με το ματι. Περαιτερω ακριβεια δεν ζητω.



Εδω η κατασκευη της βασης λειαντηρα με την εξοδο της σκουπας. Δεν αφηνει σκονη καθολου καθως επισης βοηθαει αισθητα στο βεντουζαριςμα του ξυλου υπο επεξεργασια.





picture upload sites
 
Re: Τι μαστορέψαμε σήμερα;

Κουτάκι με φαλτσοκοπες και συρόμενο πρόσοψη για να φιλοξενήσει ένα δραπανο για έναν φίλο που θα εκτελεί χρέη αναβοκατεβασματος τεντας!!!!
DSC_2391.jpg

Ευχαριστήθηκα το φαλτσοπριονο και το δισκοπριονο πάγκου στις κοπες σήμερα.