Απάντηση: Τι μαστορέψαμε σήμερα;
Τη συνδεσμολογία την έκανα.
Στην αρχή σκέφτηκα να χρησιμοποιήσω δύο πυκνωτές, έναν για τις αργές κι έναν για τις γρήγορες στροφές.
Τελικά χρησιμοποίησα μόνο τον ένα αλλά έχω ένα πρόβλημα, στις αργές στροφές (390 περίπου) δεν έχει δύναμη, με λίγο πίεση μπλοκάρει εύκολα.
Δεν ξέρω αν φταίνε τα μόλις 100 Watt του κινητήρα ή εγώ έχω κάνει κάτι λάθος.
Το δικό σου τριβείο πόσα Watt είναι;
Στην αργή ταχύτητα εξακολουθεί να έχει δύναμη;
Τριπλό διακόπτη χρησιμοποιώ κι εγώ, Low-Off-High. Μετά από απαίτηση του κοινού :silly: αφαίρεσα την επιλογή δεξιόστροφα-αριστερόστροφα, κι άφησα μόνο τη μία κατεύθυνση, την αριστερόστροφη.
Η αργή ταχύτητα, απ´ το λίγο που πειραματίστηκα, μπορεί να μην έχει δύναμη αλλά είναι ιδανική για λεπτομέρειες και φινιρίσματα.
Μπάμπη εγώ το δουλεύω με διακόπτη τριπλό. Δηλ. Νεκρό - αργές στροφές - γρήγορες στροφές. Δεν θυμάμαι όμως την συνδεσμολογία να σου πω, και δεν είμαι στο χωριό τώρα.
Τη συνδεσμολογία την έκανα.
Στην αρχή σκέφτηκα να χρησιμοποιήσω δύο πυκνωτές, έναν για τις αργές κι έναν για τις γρήγορες στροφές.
Τελικά χρησιμοποίησα μόνο τον ένα αλλά έχω ένα πρόβλημα, στις αργές στροφές (390 περίπου) δεν έχει δύναμη, με λίγο πίεση μπλοκάρει εύκολα.
Δεν ξέρω αν φταίνε τα μόλις 100 Watt του κινητήρα ή εγώ έχω κάνει κάτι λάθος.
Το δικό σου τριβείο πόσα Watt είναι;
Στην αργή ταχύτητα εξακολουθεί να έχει δύναμη;
Τριπλό διακόπτη χρησιμοποιώ κι εγώ, Low-Off-High. Μετά από απαίτηση του κοινού :silly: αφαίρεσα την επιλογή δεξιόστροφα-αριστερόστροφα, κι άφησα μόνο τη μία κατεύθυνση, την αριστερόστροφη.
Η αργή ταχύτητα, απ´ το λίγο που πειραματίστηκα, μπορεί να μην έχει δύναμη αλλά είναι ιδανική για λεπτομέρειες και φινιρίσματα.







