Καλησπέρα σε όλους,
παραθέτω την εμπειρία μου για την εγγύηση μηχανήματος του LIDL και συγκεκριμένα του συρόμενου φαλτσοπρίονου PKS 1700 B2.
Eδώ και ένα 8μηνο εμφάνισε πρόβλημα το λέιζερ. Μία άνοιγε και μία όχι. Όταν άνοιγε μπορεί να έκλεινε μόνο του. Κατά τα άλλα το φαλτσοπρίονο σκυλί. Η 3ετία έκλεισε πριν μερικές ημέρες ωστόσο τους τηλεφώνησα ένα μήνα πριν λήξει η εγγύηση. Η κοπέλα από το servive με παρέπεμψε στο service της EINHELL. Όταν τους τηλ μου είπαν ότι για το λέιζερ η εγγύηση είναι ένα έτος και αν θέλω καινούργιο κοστίζει 25 παραγγελία από Γερμανία!!! Προσέξτε ότι όλο το φαλτσοπρίονο κοστίζει 100 !
Κλείνω το τηλ και διαβάζω αναλυτικά το εγχειρίδιο. Παντού η εγγύηση είναι 3 έτη και δεν αναφέρεται καμία εξαίρεση. Κατευθείαν γράφω email στην εξυπηρέτηση πελατών του LIDL με το θέμα μου. Μου τηλ μετά από 1 ή 2 ημέρες ότι θα το ψάξουν. Περνά 1 μήνας (μεσολάβησε Πάσχα). Ξαναστέλνω email στο LIDL ότι ακόμη δεν έγινε τίποτε και την επόμενη μου τηλ τα παλικάρια από την EINHELL να τους στείλω με δικά τους έξοδα ή όλο το πριόνι ή μόνο το λέιζερ για να το φτιάξουν ή να το αντικαταστήσουν.
Οπότε, διαβάστε καλά τα εγχειρίδια των μηχανημάτων σας και χρησιμοποιήστε τα δικαιώματά σας.
Αν εξαιρέσω την καθυστέρηση στη διεκπεραίωση της υπόθεσης (που μάλλον ήταν θέμα της EINHELL) η εξυπηρέτηση του LIDL ήταν άψογη.