Εργαλεία από Lidl - Aξιολόγηση, σχόλια, προσφορές

Ουτε εβδομαδα δεν κρατησε η δικια μου στο 18βολτο δραπανοκατσαβιδο.
Στο service στην Ν.Ιωνια,μου ειπαν ότι η μπαταρια δεν εχει ουτε μερα εγγυηση...και πληρωσα καινουργια στα 25 ευρω!!!

Στην κατσαβιδιερα(3,6v?) αντεξε λιγο παραπανω...
Του εβαλα άλλη απ τον Δησιο στα 18 ευρω...

Τωρα περιμενω να δω ποσο θα κανει στο 24βολτο...:bigcry:
 
Ορίστε?

Προτείνω να πας ξανά εκεί, να τους πεις πως αυτό δε στέκει, και να ζητήσεις αντικατάσταση της μπαταρίας με άλλη ή τα χρήματά σου πίσω. Πάρε και τηλέφωνο στο ινστιτούτο καταναλωτή μπροστά τους και ρώτα.

Βασικά έπρεπε να το πας ολόκληρο για αντικατάσταση. Ή επιστροφή. Άκου εκεί δεν έχει ούτε μέρα εγγύηση η μπαταρία...
 
Αν το πηγαινες σε κάποιο κατάστημα ολόκληρο θα το έπαιρναν πίσω λογικα. Βέβαια δε ξέρω πόσο εύκολο θα ήταν να βρεις άλλο ή αν θα μπορούσαν να σου φέρουν απο κάποιο κατάστημα που θα ειχε μείνει σε στοκ. Κρίμα όμως καινούριο εργαλείο να βγαίνει off και μεγαλη ξενερα.
 
Απάντηση: Re: Εργαλεία από Lidl - Aξιολόγηση, σχόλια, προσφορές

Ουτε εβδομαδα δεν κρατησε η δικια μου στο 18βολτο δραπανοκατσαβιδο.
Στο service στην Ν.Ιωνια,μου ειπαν ότι η μπαταρια δεν εχει ουτε μερα εγγυηση...και πληρωσα καινουργια στα 25 ευρω!!!

Στην κατσαβιδιερα(3,6v?) αντεξε λιγο παραπανω...
Του εβαλα άλλη απ τον Δησιο στα 18 ευρω...

Τωρα περιμενω να δω ποσο θα κανει στο 24βολτο...:bigcry:
Τελικά η μπαταρία εντάσσεται στα αναλώσιμα και είναι στην διακριτική ευχέρεια της εταιρίας να την αντικαταστήσει ή όχι, αυτά μου είπαν στην προστασία του καταναλωτή.
Τώρα σχετικά με τα δικά μας,
το lidl δεν καλύπτει καθόλου τις μπαταρίες σε οτιδήποτε πουλάει και περιέχει μπαταρία, ανεξαρτήτου τιμής, το μόνο που σου δίνει είναι μέσα σε 10-15 μέρες να το επιστρέψεις ολόκληρο πίσω και να σου δώσουν τα χρήματά σου, πάντα με την απόδειξη αγοράς, μετά το χρονικό αυτό διάστημα σε καλύπτει για 3 χρόνια συνολικά, για τα μηχανικά μέρη του εργαλείου εκτός και εάν αποδειχτεί μη σωστή χρήση αυτού, οπότε δεν σε καλύπτει καθόλου. Λέγοντας μη σωστή χρήση μου εξήγησαν ότι εννοούν ακραίες καταστάσεις για παράδειγμα να σου πέσει στην θάλασσα και να σου καεί, να λιώσει από μεγάλο ηλεκτρικό φορτίο και τέτοια.
το επίσημο σέρβις του lidl , η χιούστον, με δική της επιβάρυνση και προφανώς ως ανταπόδοση του τεραστίου πελατολογίου που απόκτησε από το lidl στα ξαφνικά, εγγυάται όλες τις μπαταρίες μέχρι 6 μήνες από την αγορά που αποδεικνύεται με την απόδειξη και μόνο.

οπότε εσύ φίλε Πάνο, εάν σου χάλασε την πρώτη βδομάδα αγοράς (και όχι χρήσης) το επέστρεφες κανονικά πίσω στο lidl
εντύπωση μου κάνει ότι πλήρωσες 25 και όχι 20 που στοιχίζει η μπαταρία, εκτός και εάν το πάρε δώσε έγινε με courier που χρεώνεται ένα ποσό 2-3 για την αντικαταβολή η προμήθεια νέας μπαταρίας και η αποστολή της με κούριερ.
 
Ορίστε?

Προτείνω να πας ξανά εκεί, να τους πεις πως αυτό δε στέκει, και να ζητήσεις αντικατάσταση της μπαταρίας με άλλη ή τα χρήματά σου πίσω. Πάρε και τηλέφωνο στο ινστιτούτο καταναλωτή μπροστά τους και ρώτα.

Βασικά έπρεπε να το πας ολόκληρο για αντικατάσταση. Ή επιστροφή. Άκου εκεί δεν έχει ούτε μέρα εγγύηση η μπαταρία...

Το ίδιο ακριβώς μου είπαν και εμένα πριν λίγες μέρες που πήρα καινούργιο pack για ένα παλιό 10,8 δραπανοκατσάβιδο.

Σε ερώτησή μου (επειδή πήγα και παρέλαβα ο ίδιος) "και αν το βάλω επάνω και δεν δουλεύει τι κάνω;" Η απάντηση ήταν "εε αν το δοκιμάσετε σήμερα και είσαστε τόσο άτυχος πάρτε μας τηλέφωνο και θα σας την αλλάξουμε".
Μετά από αυτές τις απαντήσεις δεν είχα καμμία διάθεση να το συνεχίσω, πήρα μεν το καινούργιο pack (18 ευρώ-1,3 Ah) γιατί το είχα άμεση ανάγκη (κανονικά δεν θα έπρεπε να το πάρω) και πήγα και έφτιαξα τις επόμενες μέρες και το παλιό με καινούργια cell (αλλά κόστισε τα διπλά (41 ευρώ) από το μαμίσιο με την διπλή όμως χωρητικότητα, 2,5 Ah). Αυτά έγιναν στο Χιούστον Service.

Και μια και μιλάμε για εγγυήσεις και αντιμετώπιση υποστήριξης θα αναφέρω και άλλη μια περίπτωση:

Αμέσως μετά στις 03-11-2015 μου παρουσίασε βλάβη το κατσαβίδι PASS 3,6 A1 ,
http://www.lidl-service.com/cps/rde...title=ΚΑΤΣΑΒΙΔΙ+ΜΠΑΤΑΡΙΑΣ+PASS+3.6+A1&count=1

μόλις δούλευε λίγο σταματούσε να λειτουργεί ο διακόπτης αριστερής - δεξιάς κίνησης. Σε τηλεφωνική επικοινωνία με την Χιούστον Service και μετά από εξακρίβωση του μοντέλου και του αριθμού ΙΑΝ : 86735 μου είπαν ότι αυτό το μοντέλο δεν το υποστηρίζουν εκείνοι αλλά θα πρέπει να συμβουλευτώ την τελευταία σελίδα του ελληνικού manual για να δώ ποιός το υποστηρίζει. Η χιούστον service υποστηρίζει το μοντέλο PASS 3.6 B2 με ΙΑΝ: 96266

Πράγματι σύμφωνα με το ελληνικό manual το κατσαβίδι είναι κατασκευής EINHELL και το υποστηρίζει η EINHELL HELLAS. Τους τηλεφώνησα, το πήγα εγώ από εκεί (Ηράκλειο) και αφού το έλεγξε ο τεχνικός τους μου το αντικατέστησαν αμέσως με καινούργιο - σφραγισμένο ίδιο μοντέλο αλλά EINHELL μπλέ χρώματος. Να πώ εδώ πως η αρχική αγορά έγινε στις 23-06-2013 με τιμολόγιο και φυσικά ήταν εντός εγγύησης. Επίσης επειδή το καινούργιο δεν συνοδευόταν από πλαστική θήκη-βαλιτσάκι μου επέστεψαν το βαλιτσάκι και όλα τα bits της συσκευασίας του parkside. Τέλος με ενημέρωσαν πως το καινούργιο κατσαβίδι καλύπτεται με το υπόλοιπο της αρχικής τριετούς εγγύησης.

Και μερικές φωτογραφίες από την παλιά συσκευασία και το καινούργιο κατσαβίδι με επιπλέον θήκη ζώνης.
IMG_1225.JPGIMG_1226.JPGIMG_1227.JPG
 
Last edited:
Ετσι είναι,δυστυχως,κυριοι η αντιμετωπιση στις μπαταριες.

Κρατησα την παλια μηπως και την φτιαξω.


5cd9db.jpg


Όταν ειδα όμως τις τιμες απ το μικρο,συν ότι υπαρχουν αρκετα ηλεκτρονικα πανω στην μπαταρια και η πιθανη ζημια τους θα ανεβαζε το κοστος,την αφησα στην ακρη.

Πιο κατω οι φωτο απ το μικρο,προς ενημερωση σας.

Η ασπρη είναι η παλια.
e6b6ca.jpg


94cff7.jpg


0df258.jpg
 
Απάντηση: Re: Εργαλεία από Lidl - Aξιολόγηση, σχόλια, προσφορές

Τελικά η μπαταρία εντάσσεται στα αναλώσιμα και είναι στην διακριτική ευχέρεια της εταιρίας να την αντικαταστήσει ή όχι, αυτά μου είπαν στην προστασία του καταναλωτή.
Τώρα σχετικά με τα δικά μας,
το lidl δεν καλύπτει καθόλου τις μπαταρίες σε οτιδήποτε πουλάει και περιέχει μπαταρία, ανεξαρτήτου τιμής, το μόνο που σου δίνει είναι μέσα σε 10-15 μέρες να το επιστρέψεις ολόκληρο πίσω και να σου δώσουν τα χρήματά σου, πάντα με την απόδειξη αγοράς, μετά το χρονικό αυτό διάστημα σε καλύπτει για 3 χρόνια συνολικά, για τα μηχανικά μέρη του εργαλείου εκτός και εάν αποδειχτεί μη σωστή χρήση αυτού, οπότε δεν σε καλύπτει καθόλου. Λέγοντας μη σωστή χρήση μου εξήγησαν ότι εννοούν ακραίες καταστάσεις για παράδειγμα να σου πέσει στην θάλασσα και να σου καεί, να λιώσει από μεγάλο ηλεκτρικό φορτίο και τέτοια.
το επίσημο σέρβις του lidl , η χιούστον, με δική της επιβάρυνση και προφανώς ως ανταπόδοση του τεραστίου πελατολογίου που απόκτησε από το lidl στα ξαφνικά, εγγυάται όλες τις μπαταρίες μέχρι 6 μήνες από την αγορά που αποδεικνύεται με την απόδειξη και μόνο.

οπότε εσύ φίλε Πάνο, εάν σου χάλασε την πρώτη βδομάδα αγοράς (και όχι χρήσης) το επέστρεφες κανονικά πίσω στο lidl
εντύπωση μου κάνει ότι πλήρωσες 25οŸ‚ και όχι 20οŸ‚ που στοιχίζει η μπαταρία, εκτός και εάν το πάρε δώσε έγινε με courier που χρεώνεται ένα ποσό 2-3οŸ‚ για την αντικαταβολή η προμήθεια νέας μπαταρίας και η αποστολή της με κούριερ.

Το ότι η μπαταρία είναι αναλώσιμο δεν χρειάζεται περεταίρω διερεύνηση όπως επίσης ότι η Parkside δεν καλύπτει την/ς μπαταρία/ες .. διαβάστε ένα εγχειρίδιο χρήσης ...

Parkside said:
The warranty covers only claims for material and
maufacturing defects, but not for transport damage,
for wearing parts or for damage to fragile components,
e.g. buttons or batteries. This product is for
private use only and is not intended for commercial
use.

Και αυτή ήταν μία από τις διαφωνίες με το Μιχάλη σε σχέση με τα Μπλε Bosch πριν δύο και χρόνια ...

Μπλε Bosch said:
2 χρόνια Σέρβις Premium για μπαταρίες και φορτιστές. Αυτό ισχύει για όλες τις επαγγελματικές μπλε μπαταρίες ιόντων λιθίου Bosch συμπεριλαμβανομένων των φορτιστών. Σε περίπτωση που κατά τη διάρκεια του χρόνου λειτουργίας του Σέρβις Μπαταριών Premium παρουσιαστεί ένα ελάττωμα λόγω αστοχίας υλικού ή κατασκευαστικού σφάλματος ή λόγω φθοράς σε μια καταχωρημένη μπαταρία ή φορτιστή, η Bosch θα αντικαταστήσει το αντίστοιχο προϊόν (ενδεχομένως επίσης με ένα μεταγενέστερο μοντέλο). Οι μπαταρίες ή οι φορτιστές που αντικαθίστανται περνούν στην ιδιοκτησία της Bosch

όταν ανέφερε ότι τα Parkside είναι εφάμιλλα των Bosch ...
 
Τέλος με ενημέρωσαν πως το καινούργιο κατσαβίδι καλύπτεται με το υπόλοιπο της αρχικής τριετούς εγγύησης.

Αυτό είναι παράνομο. Ο νόμος ορίζει ότι έχεις 3 χρόνια από την μέρα αντικατάστασης. Κράτα τα παραστατικά.
 
Άσχετο αλλα τα περισσότερα ποστ του Ioannistsa δεν μπορω να τα διαβάσω...δεν φταίει ο ίδιος αλλα τα βγάζει ακαταλαβίστικα...
Μπορω να κανω κατι...
Βλέπω το φόρουμ μεςω tapatalk και χρησιμοποιώ να iPad...

Sorry για το off topic...
 
μα είναι δυνατόν να συγκρίνεται ένα εργαλείο επαγγελματικό της bosch με ένα ερασιτεχνικό του lidl?

δεν υπάρχει σύγκριση σε τίποτα.....και φυσικά ούτε και στην τιμή....
http://www.bosch-professional.com/gr/el/μπαταρίες-και-φορτιστές-212566-ocs-c/
ούτε και στην τεχνολογία, ποιότητα κλπ
http://www.bosch-professional.com/gr/el/wireless-charging-2499994-ocs-c/

για όλα υπάρχουν δύο όψεις, για μένα και για την χρήση που του κάνω, πιστεύω πως με συμφέρει να δίνω που και που 20 για μία μπαταρία (για ένα εργαλείο που στοίχισε 50 )...φυσικά εάν είχα τη δυνατότητα σήμερα όπως την είχα παλιότερα που δούλευα, θα προτιμούσα σαφώς τα καλύτερα (όπως και έκανα και έχω γεμίσει με εργαλεία facom τα οποία δεν έχουν πάθει τίποτα εδώ και 20 χρόνια)
 
Re: Απάντηση: Εργαλεία από Lidl - Aξιολόγηση, σχόλια, προσφορές

Στην σελίδα του Lidl με κάποια video από τα προιόντα που έχει δώσει, έχουν μπει κ κάποια που θα δωθούν στο μέλλον (πιθανότατα).
Αν και οι ημερομηνίες είναι λανθασμένες (πχ η σέγα δώθηκε 20κατι Οκτώβρη), παίρνουμε μια ιδέα για το τι πρόκειται να έρθει!

http://www.lidl-hellas.gr/el/arxeio-apo-video-proiontwn.htm
 
Νέα εργαλεία:

1) Δεύτερη γενιά του ρούτερ με ίδια χαρακτηριστικά αλλά πιο φτωχό εξοπλισμό και λίγο διαφορετικό design: http://www.lidl.de/de/parkside-oberfraese-pof-1200-b2/p206220

2) Σκούπα υγρών στερεών ίδια χαρακτηριστικά λίγο διαφορετικό design: http://www.lidl.de/de/parkside-nass-und-trockensauger-pnts-1400-e2/p207653

3) Πολυτριβείο: http://www.lidl.de/de/parkside-3-in-1-multifunktionsschleifer-pmfs-200-a1/p207650
 
Πριν 2 βδομάδες μου άλλαξαν την μπαταρία και εμένα στο 18αρι παλμικό (βραχυκύκλωμα) χωρίς να χρειαστει απόδειξη λόγο καινούργιου μοντέλου . Διαδικασία 3 λεπτών μαζι με τα χαρτιά χωρίς μα μου σου του . Εξυπηρετικοτατοι , πολυ ευχαριστημένος με την αντιμετώπιση . Πήρα αλλη μια μεγαλύτερη μπαταρία 24 . Πολυ ευχαριστημένος και απο το 18αρι παλμικο , το έχω σκισει στην δουλεια καθημερινά .

Η δικη μου προσωπική εμπειρία ...
 
Και εγω περιμένω την δικιά μου μπαταρία μιας και είχα το ίδιο πρόβλημα με πολλούς συνφορουμίτες...
 
το νεο φυλλαδιο απο 28-11-2015 ειναι διαθεσιμο, με 0 εργαλεια, αλλα πολλα σπιτικα προιοντα περιποιησης κ για κατοικιδια κ παιδια
 
Eπειδή είχα τις προάλλες ανάλογη εμπειρία με επιστροφή προιόντος, η διαδικασία είναι η εξής.
Αγοράζεις, κρατάς την απόδειξη και την συσκευασία σε όσο γίνεται καλύτερη κατάσταση (προφανώς φθορές συσκευασίας θα υπάρχουν αλλά μιλάμε για λογική κατάσταση), κι αν το μετανοιώσεις γιατί στραβοξύπνησες το επιστρέφεις στο lidl εντός 10 ημερών στην αρχική του συσκευασία και σου δίνουν τα χρήματα πίσω χωρίς να σε ρωτήσουν πως και γιατί (όχι πιστωτικό, όχι συμψηφισμός κλπ. - καλό αυτό). Είχα πάρει κάτι αξίας 40 Ε και το επέστρεψα έτσι, γιατί είχε βλάβη. Ξεκίνησα να πω το ποίημά μου για να δικαιολογήσω την επιστροφή, αλλά η κοπέλα με σταμάτησε "δεν χρειάζεται να μου εξηγήσετε κύριε, είναι επιστροφή, θα πάρετε τα χρήματά σας πίσω ή αν θέλετε να σας δώσουμε άλλο σφραγισμένο"... Την κουρτίνα 1 της είπα. :)
Αν κάτι είναι κάποιας μεγαλύτερης αξίας, κάποιος απο το προσωπικό θα του κάνει μια πρόχειρη επιθεώρηση μήπως ξέχασες να επιστρέψεις κάποιο συνοδευτικό κομμάτι κλπ.
Αν έχουν περάσει οι 10 μέρες, σου δίνουν το τηλ. του προμηθευτή (το γράφει μέσα και η εγγύηση). Τον παίρνεις τηλ. και σου ζητάνε να περιγράψεις το πρόβλημα και κρατάνε κάποια προσωπικά στοιχεία σου όπως διεύθυνση κλπ. Στην περίπτωσή μου, εντος 2 εβδομάδων αφού κράτησαν τα στοιχεία μου, μου ήρθε ταχ.φάκελλος απο το lidl (όχι απο τον προμηθευτή) που με ειδοποιούσε οτι με το προιόν + την απόδειξη + αυτό το γράμμα, να πάω σε ένα οποιοδήποτε κατάστημα lidl να πάρω τα χρήματά μου. Οταν πήγα, νόμισα οτι το δίνω μαζί με τα πράγματα που ψώνισα, αλλά η κοπέλλα στο ταμείο, πήρε το επιστρεφόμενο, έλεγξε το γράμμα που μου έστειλαν, μου έδωσε τα χρήματα στο χέρι, και μετά άρχισε να χτυπάει τα ψώνια μου... Αψογοι.

Κάτι μου λέει οτι όλοι οι προμηθευτές ανήκουν με τον έναν ή τον άλλο τρόπο στην αλυσίδα του Lidl...
 
Last edited: