Εργαλεία από Lidl - Aξιολόγηση, σχόλια, προσφορές

  • Like
Reactions: mourling
πρεπει να του χακαραν το σαιτ...κανε copy paste το κειμενο και οχι το λινκ, για να δειτε τις φωτο

το δευτερο εχει σχολιαστει παλιοτερα στο νημα με τα εργαλεια του λιντλ...
 
Καλησπέρα παιδια τι γνωμες εχετε μεταξυ αυτων των δυο κολονατων ? ΑΠο κατι λιγα που διαβασα το ενα εχει την ρυθμιση στροφων ηλεκτρονικα και το αλλο με ιμαντα..

1682707720342.jpeg



parkside_kolonato_SE__5_v1.jpg
 
Με τον ιμάντα (θα) ήταν η επιλογή μου.
Σαν το πρώτο κυκλοφορούν αρκετά
 
αν σε ενδιαφερουν περισσοτερο τα τρυπηματα σε ξυλα παιρνεις το ηλεκτρονικο
αν τα σιδερα και διαφορα σκληρα υλικα, τοτε με ιμαντα.
το κλασικο με ιμαντα καλυπτει ολο το συνολο των τρυπηματων αλλά εχει μια βαβουριτσα η ρυθμιση στροφων
εγω θα επαρνα με ιμαντα

η διαφορα τους ειναι οτι το ηλεκτρονικο ρυθμιζει τις στροφες κοβοντας ρευματα ,στεροντας δηλαδη δυναμη απο το μοτερ
ενω αυτο με τον ιμαντα μπορει να σου δινει φουλ δυναμη σε μειωμενες στροφες, παιζοντας με μηχανικες ταχυτητες
 
Έχω 2 PARKSIDE με ιμάντα. Το 1ο μετά από υπερβολικό ζόρι σε λαμαρίνα 10mm «κούρεψε» τον άξονα του choke. Εκτός εγγύησης, απευθύνθηκα στο service αλλά δεν είχαν ανταλλακτικό και μου πρότειναν αγορά του επόμενου μοντέλου στην απίστευτη τιμή των 30€. Η μόνη διαφορά ήταν στην συσκευασία γιατί αφορούσε μοντέλο αντικατάστασης.
 
Εγώ έχω το "ηλεκτρονικό" τρία χρόνια τώρα και όσα τρυπήματα έχω κάνει δεν είχα κανένα πρόβλημα.
Όσον αφορά την δύναμη και τις στροφές η λειτουργία του είναι λίγο περίπλοκη. Ρυθμίζεις "χ" στροφές ...ξεκινάει μετά ρίχνει πάλι στροφές και ανάλογα με την αντίσταση που αντιμετωπίζει προχωρώντας το τρύπημα αυξάνει τις στροφές και την δύναμη του όσο χρειάζεται.
Κάτι τέτοιο έχω καταλάβει από την λειτουργία του. Εμένα πάντως άσχετα με την θεωρία με βολεύει ο τρόπος λειτουργίας του.
Επίσης άλλη μία διαφορά είναι ότι έχει βολική βάση με ενσωματωμένα T-track που μπορείς να φτιάξεις εύκολα πατέντες στερέωσης και στο εργαλείο κατεβαίνει όλη η κεφαλή προς την βάση για το επιθυμητό ύψος. :cool:
 
Εγώ έχω το "ηλεκτρονικό" τρία χρόνια τώρα και όσα τρυπήματα έχω κάνει δεν είχα κανένα πρόβλημα.
Όσον αφορά την δύναμη και τις στροφές η λειτουργία του είναι λίγο περίπλοκη. Ρυθμίζεις "χ" στροφές ...ξεκινάει μετά ρίχνει πάλι στροφές και ανάλογα με την αντίσταση που αντιμετωπίζει προχωρώντας το τρύπημα αυξάνει τις στροφές και την δύναμη του όσο χρειάζεται.
Κάτι τέτοιο έχω καταλάβει από την λειτουργία του. Εμένα πάντως άσχετα με την θεωρία με βολεύει ο τρόπος λειτουργίας του.
Επίσης άλλη μία διαφορά είναι ότι έχει βολική βάση με ενσωματωμένα T-track που μπορείς να φτιάξεις εύκολα πατέντες στερέωσης και στο εργαλείο κατεβαίνει όλη η κεφαλή προς την βάση για το επιθυμητό ύψος. :cool:

νικολα εχεις αντμετωπισει κανα προβλημα οταν τρυπας τα σιδερα?
γιατι αν καταλαβαινω καλα, δεν εχει εναν απλο ροοστατη και δινει δυναμη εκει που χρειαζεται οπότε μπορει λογικα να δινει και φουλ δυναμη σε χαμηλες στροφες?
 
Κάτι σαν αυτό που λες έχω καταλάβει. Πάντως σημασία έχει ότι δεν κόμπιασε και ξεκινώντας με λίγες στροφές κάνει το ξεκίνημα ποιο εύκολο.
 
  • Like
Reactions: kospap
κατι σαν soft start δηλαδη.
οταν ζοριζεται το τρυπανι και στην περιπτωση που παει να σπασει, πως συμπεριφερεται?
 
Όταν ζορίζεται δίνει περισσότερες στροφές, αν το πιέσεις δυνατά κάτω και ζοριστεί πολύ το σταματάει το ασφαλιστικό του τώρα για την περίπτωση σπασίματος τρυπανιού δεν ξέρω δεν μου έχει τύχει.
 
  • Like
Reactions: nickolas
Με τον ιμάντα ότι χάνεις σε ταχύτητα το κερδίζεις σε ροπή και την ροπή/χαμηλές στροφές την χρειάζεσαι για μέταλλα και για μεγάλης διαμέτρου τρύπες σε ξύλα. Έχω ένα παρόμοιο με το πρώτο που δείχνεις και το έχω φτάσει μέχρι ποτηροτρύπανο Φ50 + λαμαραρίνα 2mm και τρυπάνι μεντεσέ (forstner) Φ50 σε ξύλο - ζορίστηκε πολύ και στα δύο αλλά τα κατάφερε.
Από ηλεκτρονική ρύθμιση στροφών δεν έχω καθόλου εμπειρία να σου πω.
Το 1ο μετά από υπερβολικό ζόρι σε λαμαρίνα 10mm «κούρεψε» τον άξονα του choke.
Θυμάσαι τι τρυπάνι είχες βάλει πάνω;

Εγώ έχω το "ηλεκτρονικό" τρία χρόνια τώρα και όσα τρυπήματα έχω κάνει δεν είχα κανένα πρόβλημα.
Νίκο, είχες ποτέ κλασσικό με ιμάντα πριν το ηλεκτρονικό; Επίσης, μέχρι τι διάμετρο τρυπάνι έχεις δοκιμάσει σε ξύλο;
 
  • Like
Reactions: nikfor
Δημήτρη είχα δουλέψει ένα θηρίο που είχε παλιά ο πατέρας μου που είχε βιοτεχνία και το οποίο με τη πάροδο των ετών δυστυχώς χάθηκε.
Πριν πάρω αυτό είχα βάση με δράπανο επάνω και ήμουν έτοιμος να χτυπήσω αυτό https://www.skroutz.gr/s/9304037/Fox-Κολωνάτο-Δράπανο-F12-941A-με-Ισχύ-460Watt.html
Έβγαλε όμως το ηλεκτρονικό το Lidl και ώς μαζόχας που είμαι είπα να το δοκιμάσω.
Σε συνήθεις ερασιτεχνικές δουλειές με έχει εξυπηρετήσει.... σίγουρα δεν μπορεί να συγκριθεί με τα κλασικά γιατί η συμπεριφορά του είναι διαφορετική.
Κάποια πράγματα εξηγεί ο συνήθης ύποπτος Ιταλός εδώ:
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
:cool:
 
Είδα μέχρι και την δοκιμή που κάνει με το φόρστνερ 35 χιλιοστών, και όπως είπες ανεβάζει στροφές όταν ζορίζεται. Αλλά τα σίδερα και τα ξύλα με μεγάλα τρυπάνια θέλουν χαμηλές στροφές αλλιώς ανεβάζουν πολύ θερμοκρασία.
Ακόμα και αν έχεις υπόψη μικροδουλειές καλό είναι να υπάρχει η δυνατότητα για πιο βαριές εργασίες, αν φυσικά τα δύο εργαλεία είναι στα ίδια λεφτά. Αυτό με τους ιμάντες που έχω (παρόμοιο με αυτό) με το 35άρι φόρστνερ τρυπάει το ξύλο με άνεση. Όταν έφτιαχνα την βάση για το ρούτερ είχα τρυπήσει λαμαρίνα 2mm με ποτηροτρύπανο 50άρι: το κατάφερε αλλά με πολύ ζόρι και πολλά διαλείμματα. Θεωρώ ότι αν επιχειρήσεις κάτι παρόμοιο με το ηλεκτρονικό, και ανεβάζει στροφές στα ζόρια, απλά θα σταματάει (ή θα κάνει μπαμ :LOL: )
Επίσης, να πω ότι αν κάποιος σκοπεύει να ασχοληθεί με σίδερα, θεωρώ ότι πρέπει να πάει σε μεγαλύτερο εργαλείο 600-700watt. Αλλά από τα ~100ευρώ ανεβαίνεις στα ~300.
 
Θυμάσαι τι τρυπάνι είχες βάλει πάνω;
Δημήτρη, με προτρύπημα 3 – 8 – 10mm και στροφές 500, χάλασε στο 8mm ανοξείδωτο Co της WERKO. Έιχα κάνει περισσότερες από 20 τρύπες πριν χαλάσει. Πλέον, πάω με 3 - 5 - 8 -10mm.
 
  • Like
Reactions: dk31
Ακομα καλυτερα και απο ιμαντα ειναι τα μοντελα με Σασμαν οπου αλλαζεις ταχυτητες τρυπηματος χωρις ποτέ να κινδυνευει το μοτερ. Αν βρειτε κανα παλιο μεταχειρισμένο μην το λυπηθείτε!

αυτα ειναι λιγο επικινδυνα. γιατι δεν εχουν ιμαντα να γλιστρυσει αν φρακαρει το τρυπανι.
πρεπει να ειναι εμπειρος κανεις για να το χειριστει για αυτο θα τα βρεις μονο σε μηχανουργεια
και φυσικα δεν τρυπας ποτε κρατωντας το αντικειμενο με το χερι , γιατι αν φρακαρει το τρυπανι θα σου σπασει το χερι το σιδερο οπως θα περιστρεφεται ακαριαια...