Γατάκια!!!


Τροχός PWSAP 20 LI D4, παράδοση στο service 10ος 2023 και παραλαβή 4ος 2024.
Δηλαδή 6 μήνες.
Όταν υπάρχει πρόβλημα διαθεσιμότητας από τον προμηθευτή, το service το μόνο που μπορεί να κάνει είναι επιστροφή χρημάτων. Δεν δέχτηκα επιστροφή χρημάτων γιατί αρνήθηκαν να γίνει το ίδιο και με τις 2 μπαταρίες 4Α που είχα πάρει μαζί με τον τροχό.
Επειδή έχω και άλλους τροχούς, δεν το "κυνήγησα" και πολύ. Κάποια στιγμή αποφάσισα να ασχοληθώ πιό σοβαρά και λίγο πριν φτάσει ψηλά το θέμα, έγινε αντικατάσταση.
Σύμφωνα με το manual του τροχού, στο θέμα της εγγύησης αναφέρει:
Η αντικατάσταση του προϊόντος συνεπάγεται, σύμφωνα με τον ΝΟΜΟΣ 251/1987,5, ανανέωση του χρόνου εγγύησης.
Η αναφερόμενη ανανέωση, μπορεί να εκληφθεί είτε ως παράταση του χρόνου εγγύησης κατά χρονικό διάστημα ίσο με τον χρόνο που απαιτήθηκε για την επισκευή/αντικατάσταση του προϊόντος, είτε ως εγγύηση νέου προϊόντος, δηλαδή 5 χρόνια στην συγκεκριμένη περίπτωση (εντάξει, πολύ καλό για να είναι αληθινό

).
Επίσης στο ανωτέρω manual, για τις μπαταρίες αναφέρει:
Για τις συστοιχίες συσσωρευτών της σειράς X 20 V Team παρέχεται εγγύηση 3 ετών από την ημερομηνία αγοράς. Αυτό όμως, παρόλο που δεν αναφέρεται πουθενα εγγράφως, δεν ισχύει(?) αν η μπαταρία έχει αγοραστεί από το service. Εύκολα κάποιος θα μπορούσε να απευθύνει εύλογο ερώτημα στα κεντρικά του LIDL, αν οι μπαταρίες που αγοράζονται από το service, είναι ιδιαίτερα κακής ποιότητας και για αυτόν τον λόγο η εγγύηση περιορίζεται πχ στον 1 μήνα. Τώρα θα μου πείτε, ποιός θα ασχοληθεί.........