Εργαλεία από Lidl - Aξιολόγηση, σχόλια, προσφορές

Εάν δεν έχεις χέρι υπάρχει και άλλο κόλπο...
Βάζεις μια φαρδια σπατουλα καθετα ακριβώς στην άκρη που κόβεις και κατεβαίνεις σιγα-σιγα..!!
Στο τέλος καθαρίζεις την σπατουλα από το χρώμα...
τι λες τωρα.... thanks!
 
Aρκετα και ενδιαφεροντα εργαλειακια απο Πεμπτη στο Λιντλ!

Εχει και δυο ανεμιστηρες χωρις πτερυγια!! Εναν μικρο 24w και ενα μεγαλο 35w στα 45 και 79 ευρω αντιστοιχα!
5EFU5qWm.jpg


Καταλωνουν λιγα watt αλλα κανουν δουλεια αραγε αυτοι οι bladeless ανεμιστηρες?
 
  • Like
Reactions: lazarefa
Καλημέρα. Την έχει κάποιος αγοράσει (εννοείται από τις προηγ. εκδόσεις):

Με ενδιαφέρει όχι επαγγελματικά, για ερασιτεχνική χρήση, σε λεπτού πάχους μέταλλα και λαμαρίνες. Έχω μια TELWIN μετασχηματιστή καμιά 40αριά χρόνια αλλά το ελάχιστο που κατεβαίνει είναι 55Α με 2άρι ηλεκτρόδιο. Πόλος έλξης στη συγκεκριμένη και η 3ετής εγγύηση του LIDL.

Κάθε απάντηση ευπρόσδεκτη.
 
Καλημέρα. Την έχει κάποιος αγοράσει (εννοείται από τις προηγ. εκδόσεις):

Με ενδιαφέρει όχι επαγγελματικά, για ερασιτεχνική χρήση, σε λεπτού πάχους μέταλλα και λαμαρίνες. Έχω μια TELWIN μετασχηματιστή καμιά 40αριά χρόνια αλλά το ελάχιστο που κατεβαίνει είναι 55Α με 2άρι ηλεκτρόδιο. Πόλος έλξης στη συγκεκριμένη και η 3ετής εγγύηση του LIDL.

Κάθε απάντηση ευπρόσδεκτη.
Καλημέρα, δεν έχω την συγκεκριμένη αλλά έχω του συρματος και ειλικρινά όχι μόνο εγώ,αλλά και σε όποιον την έδωσα έχει πάθει πλάκα...Γτ δεν κοιτάς αν έχει σε κανένα κατάστημα καμία Καρατζά?
 
Ελπίζω να κάνεις μόνο ορθογραφικά λάθη και όχι από τα άλλα, ξέρεις.
Εδώ που οδηγαω μόνο εγώ δεν έχει κάτι άλλο...έναν δρόμο για εμένα 😁😁
 
Άσχετο, αλλά στο site τους έχουν μπερδέψει στις ημερομηνίες που αναγράφουν για τις προσφορές, τον αριθμό 6 (Ιούνιος) με το 9 (Σεπτέμβριος), στο άνω μέρος της σελίδας στο παράθυρο που εμφανίζονται συνοπτικά οι κατηγορίες προσφορών:
Χάλασαν και οι Γερμανοί...
 
  • Haha
Reactions: cyclades
Άσχετο, αλλά στο site τους έχουν μπερδέψει στις ημερομηνίες που αναγράφουν για τις προσφορές, τον αριθμό 6 (Ιούνιος) με το 9 (Σεπτέμβριος), στο άνω μέρος της σελίδας στο παράθυρο που εμφανίζονται συνοπτικά οι κατηγορίες προσφορών:
Χάλασαν και οι Γερμανοί...
Ααα τι ωραια..θα προγραμματισω τις αγορες μου απο τωρα για το Σεπτεμβρη....!!!:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
 
40 μερες μετα απο το αιτηαμ αντικαταστασης τροχου που καηκε, μου ηρθε το μηνυμα...
Ξανα αναμονη.

Lidl-Message.jpg

ενταξει η εγγυηση. Αλλα απο καποιο σημειο γινεται δωρο-αδωρο....40 μερες εχω σταματημενες τις δουλειες που ηθελα να κανω.
1 ευρω να κοστολογουσε κανεις την καθε ημερα καθυστερησης, θα αξιζε να αγορασω αλλον (αλλης μαρκας)
 
40 μερες μετα απο το αιτηαμ αντικαταστασης τροχου που καηκε, μου ηρθε το μηνυμα...
Ξανα αναμονη.

View attachment 234743

ενταξει η εγγυηση. Αλλα απο καποιο σημειο γινεται δωρο-αδωρο....40 μερες εχω σταματημενες τις δουλειες που ηθελα να κανω.
1 ευρω να κοστολογουσε κανεις την καθε ημερα καθυστερησης, θα αξιζε να αγορασω αλλον (αλλης μαρκας)
Αυτό είναι λίγο.. σε εμένα έκαναν και 3 μήνες την αντικασταση!
 
  • Like
Reactions: karajim80
Και αυτό το θεωρείτε νορμάλ για εγγύηση προϊόντος;

Αυτή είναι η διάσημη "εγγύηση" του Lidl?

Ή είναι σπάνιες τέτοιες περιπτώσεις;
Δεν θα το έλεγα...πιστεύω είναι ανάλογα το προϊόν...ότι φεύγει πολύ =αργεί και πολύ!γιατί δεν έχουν απόθεμα!
 
Περιμένω κοντά 3μήνες για το μικρό κατσαβιδακι που είχε βγάλει(ένα μωβ).Μου είπαν από την πρώτη στιγμή ότι θα έχει καθυστέρηση η παράδοση γιατί δεν υπάρχει πουθενά.
Εντωμεταξύ ζήτημα να το είχα χρησιμοποιήσει 4-5 φορές για μονταρισμα επίπλων( ΙΚΕΑ-ζισκ).

Same Sh1t...Different Day..
 
Γατάκια!!!:ROFLMAO::LOL:
Τροχός PWSAP 20 LI D4, παράδοση στο service 10ος 2023 και παραλαβή 4ος 2024. Δηλαδή 6 μήνες.
Όταν υπάρχει πρόβλημα διαθεσιμότητας από τον προμηθευτή, το service το μόνο που μπορεί να κάνει είναι επιστροφή χρημάτων. Δεν δέχτηκα επιστροφή χρημάτων γιατί αρνήθηκαν να γίνει το ίδιο και με τις 2 μπαταρίες 4Α που είχα πάρει μαζί με τον τροχό.
Επειδή έχω και άλλους τροχούς, δεν το "κυνήγησα" και πολύ. Κάποια στιγμή αποφάσισα να ασχοληθώ πιό σοβαρά και λίγο πριν φτάσει ψηλά το θέμα, έγινε αντικατάσταση.
Σύμφωνα με το manual του τροχού, στο θέμα της εγγύησης αναφέρει: Η αντικατάσταση του προϊόντος συνεπάγεται, σύμφωνα με τον ΝΟΜΟΣ 251/1987,5, ανανέωση του χρόνου εγγύησης.
Η αναφερόμενη ανανέωση, μπορεί να εκληφθεί είτε ως παράταση του χρόνου εγγύησης κατά χρονικό διάστημα ίσο με τον χρόνο που απαιτήθηκε για την επισκευή/αντικατάσταση του προϊόντος, είτε ως εγγύηση νέου προϊόντος, δηλαδή 5 χρόνια στην συγκεκριμένη περίπτωση (εντάξει, πολύ καλό για να είναι αληθινό:().


Επίσης στο ανωτέρω manual, για τις μπαταρίες αναφέρει: Για τις συστοιχίες συσσωρευτών της σειράς X 20 V Team παρέχεται εγγύηση 3 ετών από την ημερομηνία αγοράς. Αυτό όμως, παρόλο που δεν αναφέρεται πουθενα εγγράφως, δεν ισχύει(?) αν η μπαταρία έχει αγοραστεί από το service. Εύκολα κάποιος θα μπορούσε να απευθύνει εύλογο ερώτημα στα κεντρικά του LIDL, αν οι μπαταρίες που αγοράζονται από το service, είναι ιδιαίτερα κακής ποιότητας και για αυτόν τον λόγο η εγγύηση περιορίζεται πχ στον 1 μήνα. Τώρα θα μου πείτε, ποιός θα ασχοληθεί.........
 
Και αυτό το θεωρείτε νορμάλ για εγγύηση προϊόντος;

Αυτή είναι η διάσημη "εγγύηση" του Lidl?

Ή είναι σπάνιες τέτοιες περιπτώσεις;
Δυστυχώς αυτή είναι η διάσημη εγγύηση των Lidl..
Aναλογα την διαθεσιμότητα ο χρόνος μπορεί να ξεφύγει τρελλα.
Προφανώς σε ένα προϊόν που δουλεύει πολύ και ξεπουλάνε δεν υπάρχει backup stok για οποιοδήποτε λόγω. οπότε ο αγοραστης περιμένει:
Α) ποτε θα κανει ξανά παραλλαβη..εφόσον υπάρχει στοκ στο εργοστάσιο του εξωτερικου..
Β) αν δεν υπαρχει στοκ περιμένει νέα παραγωγη(3,4 η 6 μηνες καθυστερηση)
Γ)..ακομη ενδεχομενος και να πάρει και ανακατασκευασμενο προϊόν που δυστυχώς η ευρωπαϊκή νομοθεσία της το επιτρέπει..
Εάν υπάρχει διαθέσιμο μπορεί να το πάρεις και σε μια εβδομάδα..
Με λίγα λόγια παίζεις Τζόκερ εάν υπάρχει το εργαλείο..

Προσωπικά, πιστεύω πλέον οτι η 3 μηνη επιστροφή η 3ετης η 5ετης εγγύηση μάλλον συμφέρει όπως έχουν γίνει τα πράγματα περισσότερο την Lidl παρα το καταναλωτή αφού σε περίπτωση ενός προβλήματος αναγκάστηκα η μη υποχρεώνεσαι να περιμένεις εξαιτίας της χαμηλής τιμής..
Η εταιρία τον σκοπός της το έχει πετύχει...πουλαει με αυτην την τακτικη και σε κρατάει "ομηρο" σε περίπτωση προβλήματος.. και συνεχιζεις εκεί...!!