- Γιατι πολυ δυσκολα θα παει 10 φορες πανω συνεχες ρευμα πανω απο το ρευμα φορτισης. Οταν θελει 5 ωρες να φορτισει ποσο γρηγορα πιστευεις οτι μπορεις να την ξεφορτισεις? Oι συγχρονες λιθιου για να δωσουν πανω απο 2C δεν φορτιζουν σε 0.2C αλλα σε 1C και 2C σε ταχυφορτιση. Εκτος και αν η δεκαετιας NICD εχει καλυτερα χαρακτηριστικα απο τις καινουριες λιθιου.
- Θελει να του βαλει λιθιου και ψαχνει ποσα Α τραβαει.
Και η απαντηση ειναι ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΙ ΡΟΛΟ γιατι η μπαταρια αυτη ειναι παλια και μικρων δυνατοτητων.
Η λογικη τι λεει?
Μια ΝΙCD που εχει ονομαστικη φορτιση 0.2C γιατι προφανως δεν αντεχει περισσοτερο αποδιδει Αμπερ πολυ κατω απο μια συγχρονη λιθιου ιδιων ΜAh που φορτιζει σε 0.5C ή 1C.
Η φορτιση και η αποφορτιση εχουν σχεση μεταξυ τους και κυριως με το ποση θερμοκρασια αντεχει η μπαταρια καθως δεχεται ή αποδιδει υψηλοτερα ρευματα.
Αν ψυχεις μια μπαταρια οταν την φορτιζεις μπορεις να ανεβασεις τα Α φροτισης και να μειωσεις τους χρονους. Στην αποφορτιση ομως δεν γινεται.
Και μια ΝΙCD 1.2 με φορτιση 0.2C ειναι οτι πιο αδυναμο μπορεις να βαλεις σε δραπανο.
--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---
Απο wiki
the maximum continuous current drain of NiCd battery is commonly around 15C. Compared to NiMH battery where usable maximum continuous current drain is not more than 5C.
Και εδω με διορθωνω. Αρα θεωρητικα η πιο πανω μπαταρια μπορει να δωσει και 15A.
Jks,
Έχεις δίκιο ότι η μπαταρία είναι παλιά και περιορισμένων δυνατοτήτων αλλά η παραδοχή πως είδη φορτίζει με 0,2Α άρα έχει μικρή εκφορτιση, είναι λάθος.
Όλες τις ΝΙΜΗ και NICD τις φορτίζουμε στα 0,2-0,5Α για να επιμήκυνουμε τον χρόνο ζωής.
Οι NICD έχουν μεγαλύτερη απόφόρτιση από τις Nimh και δεν έχουν το φαινόμενο μνήμης.
Στο θέμα μας,
Κοσπαπ μπορείς να χρησιμοποιήσεις 4 lion, 20 με 25Α ρεύμα από φόρτισης.
Να δεις τα specs να μην είναι το στιγμιαιο αλλά το συνεχόμενο.
Θα πρέπει να τις κολλήσεις εν σειρά και να τις φορτίζεις με ειδικό φορτιστή για μπαταρίες λιθίου.
Η άποψη μου είναι ότι δεν αξίζει η μετατροπή αλλά είναι και επικίνδυνη.
Και αναλύω.
Δεν αξίζει, γιατί θέλεις περίπου 40 για τις μπαταρίες και 30 για έναν φορτιστή. Ακόμη και να έχεις τον φορτιστή, με 40 παίρνεις ένα κατσαβίδι φτηνό.
Ο δεύτερος λόγος είναι πως είναι επικίνδυνο. Όταν ένα μοτέρ κομπλαρει τραβάει πολυυυυυυυυ παραπάνω από ότι πρέπει με κίνδυνο να σου σκάσουν οι μπαταρίες στα μούτρα.
Τώρα εσύ είσαι υπεύθυνος για τις πράξεις σου, οπότε πράξεις αναλόγως
Ότι χρειαστείς και οτι αποφασισεις, εδώ ειμαστε