Ερωτήσεις για Εργαλεία και Αναλώσιμα.

Καλημέρα και καλή εβδομάδα.
Να σας κανω μια ερώτηση.
Για μπαταρίες που χρησιμοποιώ στο χωράφι (80 - 100Ah) για ελαιοραβδιστικα υπάρχει τρόπος με κάποιο Πολύμετρο να ελέγχω το επίπεδο της φόρτισης?
Ευχαριστώ προκαταβολικά

Στάλθηκε από το SM-S911B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Εγω τις ελεγχω με ενα τετοιο μοντουλακι.




1734337819694.jpeg
 
  • Like
Reactions: steve610
Ευχαριστώ, θα το ψάξω στο αμαζον γιατι με το ιμπει δεν εχω πάρε δώσε

Στάλθηκε από το SM-S911B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
δεν χφειαζεται να το αγορασεις....με τρωντας το βολταζ με το πολυμετρο βρισκεις την φορτιση...
υπαρχουν ποινακακια κ για τις λιθιου κ γιατις μολυβδου...(δεν μπορω να στα δωσω τωρα)
 
Έτσι. Υπάρχουν πινακάκια για όλους τους τύπους μπαταρίας και τα βρίσκεις γκουγκλάροντας.
Και τα παραπάνω μόνιτορ στην ουσία τάση μετράνε για να βγάλουν πόρισμα για το πόσο γεμάτη είναι η μπαταρία.
 
Έτσι. Υπάρχουν πινακάκια για όλους τους τύπους μπαταρίας και τα βρίσκεις γκουγκλάροντας.
Και τα παραπάνω μόνιτορ στην ουσία τάση μετράνε για να βγάλουν πόρισμα για το πόσο γεμάτη είναι η μπαταρία.

Ρώτησα σχετικά στο ChatGPT και να η ενδιαφέρουσα απάντηση :)

------------------------------------------------------------------

Μπορούμε με ένα βολτόμετρο να μετρήσουμε το πόσο φορτισμένη είναι μία μπαταρία αυτοκινήτου;

Ναι, με ένα βολτόμετρο μπορούμε να εκτιμήσουμε το πόσο φορτισμένη είναι μια μπαταρία αυτοκινήτου, μετρώντας την τάση στα άκρα της. Η μέτρηση της τάσης δίνει μια ένδειξη της κατάστασης φόρτισης, αλλά για πιο ακριβή αποτελέσματα, πρέπει να γίνει υπό συγκεκριμένες συνθήκες.

Βήματα μέτρησης:​

  1. Χωρίς φορτίο (ανοιχτό κύκλωμα):
    • Μετρήστε την τάση με το βολτόμετρο όταν η μπαταρία δεν είναι συνδεδεμένη σε καταναλωτές και ο κινητήρας είναι σβηστός.
    • Τιμές:
      • 12.6-12.8V: Πλήρως φορτισμένη.
      • 12.4V: Περίπου 75% φόρτιση.
      • 12.2V: Περίπου 50% φόρτιση.
      • 11.9V ή λιγότερο: Πρακτικά εκφορτισμένη.
  2. Υπό φορτίο:
    • Συνδέστε κάποιο φορτίο (π.χ. τα φώτα) και μετρήστε ξανά. Αν η τάση πέσει πολύ γρήγορα κάτω από 12V, πιθανότατα η μπαταρία χρειάζεται φόρτιση ή αντικατάσταση.
  3. Κατά τη φόρτιση:
    • Όταν ο κινητήρας λειτουργεί, η τάση πρέπει να είναι 13.8-14.4V λόγω της λειτουργίας του δυναμό. Αν είναι χαμηλότερη ή πολύ υψηλότερη, υπάρχει πρόβλημα στο σύστημα φόρτισης.

Συμβουλές:​

  • Μετρήστε την τάση μετά από 4-6 ώρες αδράνειας για πιο ακριβή αποτελέσματα (ώστε να μην υπάρχει επιφανειακή φόρτιση).
  • Αν η μπαταρία είναι παλιά, μπορεί να δείχνει κανονική τάση, αλλά να μην έχει επαρκή χωρητικότητα. Σε αυτή την περίπτωση, χρειάζεται επαγγελματικός έλεγχος με δοκιμαστικό φορτίο (load tester).

Με το βολτόμετρο μπορείτε να κάνετε μια γρήγορη εκτίμηση, αλλά για πλήρη διάγνωση μπορεί να χρειαστείτε επιπλέον εξοπλισμό.
 
Ευχαριστώ,
επειδή το κόστος και στις 2 περιπτώσεις δεν είναι μεγάλο, θα αγοράσω και το πολυμετρο και το άλλο το κόλπο απο το αμαζον.
Να είμαστε καλά να γεμίζουμε εργαλεία,


Στάλθηκε από το SM-S911B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Τώρα αυτό είναι super μαϊμού ή super ευκαιρία;

Στην Ελληνική αγορά έχει 200€

View attachment 244027


Χάχα, ούτε βίδες σωστού μήκους δεν μπήκε στον κόπο να βρει ο κινεζοκατασκευαστής μαϊμούδων και ... εξέχουν!

2024-12-21_19-56-57.jpg

🍌🍌🍌


:p
 
Καλή η μαϊμού αλλά δεν ήταν και τόσο καλή..!!!

Πέρα της πλάκας..
Αυτού του είδους οι κατσανιες που πιστεύεται ότι έχουν εφαρμογή...;
Ένα μπουλονοκλειδο δεν καλύπτει αυτό το φασμα..;

Το μόνο που μπορώ να σκεφτώ είναι στο χώρο του αυτοκινήτου ή σε δυσπροσυτα σημεία οπού δεν μπαίνει ένα μπουλονοκλειδο..
 
Χάχα, ούτε βίδες σωστού μήκους δεν μπήκε στον κόπο να βρει ο κινεζοκατασκευαστής μαϊμούδων και ... εξέχουν!

View attachment 244031

🍌🍌🍌


:p

Νίκο, κάνεις λάθος. Αυτό που βλέπεις λέγεται επεμβατική καινοτομία με σκοπό την βελτίωση αρχικών σχεδιαστικών ή κατασκευαστικών ατελειών.
:unsure::unsure: 😅😂🤣😂🤣
 
  • Haha
Reactions: nikfor
Καλή η μαϊμού αλλά δεν ήταν και τόσο καλή..!!!

Πέρα της πλάκας..
Αυτού του είδους οι κατσανιες που πιστεύεται ότι έχουν εφαρμογή...;
Ένα μπουλονοκλειδο δεν καλύπτει αυτό το φασμα..;

Το μόνο που μπορώ να σκεφτώ είναι στο χώρο του αυτοκινήτου ή σε δυσπροσυτα σημεία οπού δεν μπαίνει ένα μπουλονοκλειδο..

Κωστή είναι για εργασίες που απαιτούν σχετική ακρίβεια σε Ν και πολύωρη απασχόληση σε βιδώματα. Λόγω διαφορετικού "πιασίματος" (το βάρος είναι ίδιο με το μπουνόκλειδο) είναι πιο ξεκούραστο στην χρήση όταν έχεις να βιδώσεις χιλιάδες βίδες. Βέβαια μέχρι 95Ν φτάνει, οπότε είναι για συγκεκριμένες εργασίες. Στην δική μου δουλειά, το χρησιμοποιούν στην εγκατάσταση παλετόραφων. Σε συνεργεία αυτοκινήτων, θα το δεις συχνά σε αερόκλειδο.
 
Όπως είπε και ο Στέλιος πιο πάνω, το συγκεκριμένο εργαλείο "παίζει" αρκετά στα συνεργεία οχημάτων ως αερόκλειδο/αεροκαστάνια, ειδικά σε σημεία που εξυπηρετεί (λόγω σχήματος και περιορισμένου χώρου) αυτό το εργαλείο που είναι γωνιακό (σε αντίθεση με τα ηλεκτρικά/πνευματικά μπουλονόκλειδα).
Να προσθέσω ότι πολύ συχνά βλέπω σε αρκετά συνεργεία να χρησιμοποιούν παλμικό (κυρίως για να λύνουν εξαρτήματα), αλλά προσωπικά δεν είμαι εντελώς πεπεισμένος ότι πρόκειται για ενδεδειγμένη χρήση του συγκεκριμένου εργαλείου (παλμικού) σε αυτές τις εφαρμογές.
 
  • Like
Reactions: newbie
και εγω βλεπω πολλους μηχανουργους να το χρησιμοποιουν στις μορσες των CNC
 
Η πριονοκορδέλα Scheppach "έμεινε" από ιμάντα. Που μπορώ να βρώ Ελλάδα; Βασικά ψάχνω για εταιρεία στην Ελλάδα που κατασκευάζει ιμάντες, γιατί για έτοιμους δεν νομίζω ότι θα βρώ, εκτός και αν υπάρχει συμβατότητα. Θυμάμαι καποιες εταιρείες πίσω από το χρηματιστήριο, αλλά μέχρι εκεί.......
View attachment 243635 View attachment 243636

Κάθε βοήθεια πολύτιμη.
Από αυτά που έχουν γραφτεί κατά καιρούς στο φόρουμ:
Τσιρίκος
Μάλλιαρης
Αλεξανδρής
Κοντοπούλου
Εγώ πάω εδώ… βρίσκω τα πάντα και σε πολύ καλές τιμές.
Κοντοπούλου

Σε συνέχεια των παραπάνω, αξιώθηκα σήμερα να πάω.
Στον ΤΣΙΡΙΚΟ δεν είχαν (ευγενικότατα τα παιδιά), αλλά με παρέπεμψαν δίπλα στην Κ. ΚΟΝΤΟΠΟΥΛΟΥ, όπου και βρήκα.
Στην Κ. ΚΟΝΤΟΠΟΥΛΟΥ, άλλη μία θετική εμπειρία. Όλοι με χαμόγελο και πρόθυμοι να εξυπηρετήσουν. Αφού βρήκαμε τον ιμάντα, τους είπα ότι θέλω 3, αλλά μου είπαν να πάρω τον έναν να τον δοκιμάσω και εφόσον είναι εντάξει να παραγγείλω τους άλλους με courier. Ο λόγος της διστακτικότητας ....είναι ειδικός ιμάντας και απαιτεί ακρίβεια χιλιοστού, για αυτό θέλουμε να τον δοκιμάσεις πρώτα.....
Τελικά, ο ιμάντας είναι μια χαρά και η πριονοκορδέλα δουλεύει και πάλι :)

20241223_131148.jpg 20241223_122013.jpg


Ο κωδικός του ιμάντα είναι 130J4 ή 330J4 (όπως και να τον ζητήσεις, είναι το ίδιο).