Ένα Τ θέλεις.
Μάνομετρό στην μια πλευρα και μετά βανακι και Ταχυσυνδεσμο που θα συνδέεις για να γεμίσεις και για να δώσεις παροχη.
Πήγαινε σ’αυτούς που πουλάνε μπουκάλες αερίου και πάρε μια μεταχειρισμένη από πετρογκάζ.μα δεν ζητω κομπρεσερ...ζητω ιδεες για αεροφυλακιο...την δεξαμενη μονο.
Με βαλβίδα αυτοκινήτου επάνω πιστευω θα είναι καλυτερο.και εγω το εχω στα υποψιν...
υπαρχει ακι η πατεντα με την βαλβιδα αυτοκινητου που πρεσσαρεις αερα αναστροφα απο πανω
απο τον ταχυσυνδεσμο μετα παμε σε λαστιχο για εξοδο, αλλα για εισοδο τι βαζω για να καταληξω σε βαλδιδα αυτοκινητου?
καποιο λινκ για μαγαζι με εξαρτηματα για να παρω μια γενικη ιδεα? πχ ενα ταυ με αρσενικο στο παλι για να καθεται το μανομετρο ορθιο
και εγω το εχω στα υποψιν...
υπαρχει ακι η πατεντα με την βαλβιδα αυτοκινητου που πρεσσαρεις αερα αναστροφα απο πανω
απο τον ταχυσυνδεσμο μετα παμε σε λαστιχο για εξοδο, αλλα για εισοδο τι βαζω για να καταληξω σε βαλδιδα αυτοκινητου?
καποιο λινκ για μαγαζι με εξαρτηματα για να παρω μια γενικη ιδεα? πχ ενα ταυ με αρσενικο στο παλι για να καθεται το μανομετρο ορθιο
Εισαι και μαρτυριαρηςςςςςςΝα πω -να πω ...για να βγαίνει το νερό !!!!![]()
Εμ δεν έχει και άδικο....Καλύτερα να μην αναφέρω μάρκα γιατί μπορεί να θεωρηθεί διαφήμιση
Άσε που μπορεί να ξαναβγεί ο από πάνω και να μου πει ότι είναι πολύ άσχημο να είσαι υποστηριχτής μιας μάρκαςείπε ο γάιδαρος τον πετεινό κεφάλα...
Πέρα από την πλάκα το εργαλείο το έχω και αυτό με τις στροφές το διαχειρίζεται επιστημονικά ....
Του βάζεις π.χ 500 στροφές ...αυτό ξεκινάει ...ρίχνει λίγο τις στροφές και μόλις βρει λίγο ζόρι γκαζώνει μόνο του ... άμα δε φτάσει στο πολύ ζόρι σε σημείο να σπάσει τρυπάνι σταματάει μόνο του.
Ο Μπάμπης είπε "κατηγορία σκουπίδια" ...Θα αποβληθεί !!!![]()
Να σου πω τι θα έκανα αν ήθελα κάτι ανάλογο: πας σε μια μάντρα με παλιά ανταλλακτικά φορτηγών και παίρνεις ένα καζανάκι αέρα 20-25 λίτρων (υπάρχουν και μικρότερα). Αυτά τα καζανάκια έχουν πάνω τους πάσα για βαλβίδα αναμονής και διάφορες συνδέσεις και βαλβίδα για άδειασμα του νερού και θα το πάρεις τζαμπαντάν. Στα πάσα της βαλβίδας αναμονής βάζεις ένα ρακόρ (έχουν όλα τα εργαλειάδικα) το οποίο από τη μια μεριά θα βιδώνει στο καζανάκι (αεροφυλάκιο) και στην άλλη θα βιδώσεις ένα ρυθμιστή αέρα για να μη σου έρχεται όλη η πίεση στο πιστολάκι αέρος. Τέλος, στην άκρη του ρυθμιστή αέρος θα βιδώσεις έναν ταχυσύνδεσμο και τελείωσες. Για να γεμίσεις αέρα θα έχεις φτιάξει ένα κομμάτι λάστιχο αέρος (μισό μέτρο και 8άρι πχ), στου οποίου την μια άκρη θα έχεις βάλει ένα ρουξούνι για τον ταχυσύνδεσμο ενώ στην άλλη μια βαλβίδα αυτοκινήτου (στερεωμένα και τα δύο με κολιέδες) την οποία βαλβίδα θα στη δώσουν τσάμπα σε όποιο βουλκανιζατέρ και να ζητήσεις. Βάζεις λοιπόν το λάστιχο αυτό στον ταχυσύνδεσμο και το γεμίζεις αέρα είτε από κάποιο βενζινάδικο , είτε από κάποια ηλεκτρική τρόμπα αυτοκινήτου. Υπολογίζω το συνολικό κόστος γύρω στα 30-35€, το ακριβό της υπόθεσης είναι ο ρυθμιστής πίεσης που έχει γύρω στα 15€.και εγω το εχω στα υποψιν...
υπαρχει ακι η πατεντα με την βαλβιδα αυτοκινητου που πρεσσαρεις αερα αναστροφα απο πανω
απο τον ταχυσυνδεσμο μετα παμε σε λαστιχο για εξοδο, αλλα για εισοδο τι βαζω για να καταληξω σε βαλδιδα αυτοκινητου?
καποιο λινκ για μαγαζι με εξαρτηματα για να παρω μια γενικη ιδεα? πχ ενα ταυ με αρσενικο στο παλι για να καθεται το μανομετρο ορθιο
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.