Λοιπον... για να καταλαβω... αν εχουμε ανοιχτη τη μηχανη χωρις φακο και χωρις να εχουμε σηκωσει τον καθρεφτη απο το μενου...
βλεπουμε τον καθρεφτη (1)... ο οποιος ειναι ενας κοινος καθρεφτης και μπορουμε να τον καθαρισουμε οπως εναν.... κοινο καθρεφτη (ας πουμε, δε θα μας μεινει και στα χερια)!!!
και
μπορουμε να δουμε το "θαμπογυαλο" (2) πανω απο τον ...κοινο καθρεφτη το οποιο επισης ειναι ενα.... γυαλι το οποιο μπορουμε να καθαρισουμε με τη δεουσα προσοχη, χωρις να κινδυνευουμε να μας μεινει επισης στα χερια.
Αν τωρα σηκωσουμε τον καθρεφτη με το χερι, φαινονται απο πισω κατι "κουρτινες" (3) τις οποιες δεν πειραζουμε πλεον, απλα αν θελουμε τις φυσαμε με το πουαρ να καθαρισουν.
Αν ομως εχουμε σηκωσει τον καθρεφτη απο το μενου της μηχανης, τοτε εχουν ανοιξει και οι παραπανω κουρτινες (3) και φαινεται ο αισθητηρας (4), τον οποιο και "δεν ακουμπαμε με τιποτε" αλλα μονο τον φυσαμε με το πουαρ.
Κανω καπου λαθος στα παραπανω?
Απο τα 1,2,3,4 τι μας ενοχλει περισσοτερο και πρεπει να το εχουμε καθαρο? Υπαρχει καποιο αλλο μερος της μηχανης που μου ξεφυγε και χρειαζεται καθαρισμο?