Eurovision τι μας άρεσε.....( έλα μην είστε ξινοί..πείτε κάτι θετικό )

Καταρχάς ο ΛΕΞ δεν θεωρείται Τράπερ. Προσωπικά δεν τον γουστάρω γιατί δεν έχει flow.
Δεύτερον η μουσική βιομηχανία από τα 80's και ύστερα έχει γεμίσει με λαϊκούς (και καλά) και λαϊκόποπ πουθενάδες του ενός χιτ οι οποίοι είχαν σαν μοναδικό σκοπό να γεμίσουν τα μαγαζιά της παραλιακής ώστε να βγάλουν εύκολο χρήμα.
Οι συγκεκριμένοι ευθύνονται (μαζί με τις εταιρείες που τους έστησαν) για την κατάντια της ελληνικής μουσικής.

Βασικά σε ρωτάω τι σου αρέσει γιατί το avclub έχει μια τεράστια μουσική κατηγορία με παρουσιάσεις απ' όλα τα είδη της μουσικής, όπου παρουσιάζονται δίσκοι με τεράστια βαρύτητα αλλά και πιο χαλαροί, από μέλη που αγαπούν τη μουσική και έχουν αφιερώσει "εργατοώρες" από τον χρόνο τους για να μας τις παρουσιάσουν.
Δεν σε έχω δει από εκεί μεριά, μπορεί να σε ενδιαφέρει, να περάσεις μια βόλτα και από εκεί.

Τώρα να λέμε σε νήμα για την Γιουροβίζιον ότι το ελληνικό κοινό δεν έχει μουσική παιδεία, μου φαντάζει κάπως αστείο.
Σχώρα με αν κάνω λάθος.
Κοιτα είμαστε σε λάθος νήμα, και προφανώς δεν τους τσουβαλιάζω όλους, αλλά και μόνος σου το είπες όταν η πλειοψηφία στην Ελλάδα άκουγε αυτά τα λαικοποπ που τώρα τα γυρίσανε σε τράπερ….τι γνώμη θελεις να έχω για το Ελληνικό κοινό;;; Τώρα επειδή ένα 5-10-15% έχει γούστο, άποψη, μουσική παιδεία κλπ. Δεν σώζει την κατάσταση…..

Έτσι και αλλιώς αυτό που έγραψα είναι ότι το Ελληνικό κοινό δεν μπορεί να ψηφίσει ένα κομμάτι που να πάει καλά στην Eurovision, για αυτό και για χρόνια γινόταν απευθείας ανάθεση…τώρα γιατί γίνεται αυτό είναι αρκετοί λόγοι που δεν είναι τις παρούσης.
 
Το ίδιο πράγμα λέμε.

Σχώρα με εμένα τώρα αλλά δεν λες το ίδιο πράγμα. Υπάρχει αντίφαση. Αν το μουσικό κοινό στην Ελλάδα είναι ώριμο να επιλέξει τραγούδι για τη Eurovision επειδή έχει μουσική παιδεία, τότε η Eurovision είναι για τραγούδια μουσικής παιδείας.

Άσε που μεταξύ μας... δεν το λες και πολύ μουσικής παιδείας την αστερομάτα. Ακούγεται κι όλας γιατί... :cool:
 
Σχώρα με εμένα τώρα αλλά δεν λες το ίδιο πράγμα. Υπάρχει αντίφαση. Αν το μουσικό κοινό στην Ελλάδα είναι ώριμο να επιλέξει τραγούδι για τη Eurovision επειδή έχει μουσική παιδεία, τότε η Eurovision είναι για τραγούδια μουσικής παιδείας.

Άσε που μεταξύ μας... δεν το λες και πολύ μουσικής παιδείας την αστερομάτα. Ακούγεται κι όλας γιατί... :cool:
Αυτό που λέω είναι ότι σε ένα διαγωνισμό που το κοινό του συνολικά δεν έχει καμία απολύτως μουσική παιδεία, είναι αστείο να ψάχνουμε για μουσική παιδεία στο ελληνικό κοινό.
Αν θυμάσαι πρώτος εγώ είχα πει εδώ μέσα όταν το άκουσα ότι είναι ένα αξιοπρεπέστατο κομμάτι και έπεσαν να με φάνε.
Ύστερα από λίγο καιρό βέβαια είδα ότι το κομμάτι δεν "γερνάει" καλά μέσα μου και ότι είναι flat , αλλά δεν είπα τίποτα για να μη σας στεναχωρήσω. :)
 
Σχώρα με εμένα τώρα αλλά δεν λες το ίδιο πράγμα. Υπάρχει αντίφαση. Αν το μουσικό κοινό στην Ελλάδα είναι ώριμο να επιλέξει τραγούδι για τη Eurovision επειδή έχει μουσική παιδεία, τότε η Eurovision είναι για τραγούδια μουσικής παιδείας.

Άσε που μεταξύ μας... δεν το λες και πολύ μουσικής παιδείας την αστερομάτα. Ακούγεται κι όλας γιατί... :cool:
Ο μέσος Έλληνας δεν ξέρει να ψηφίζει σε οποιαδήποτε τομέα, ας μην το αναλύσουμε παραπάνω…όσο χουντικό και αν ακούγεται προτιμώ την απευθείας ανάθεση τραγουδιού…σε βάθος χρόνου κάνουν και θα κάνουν καλύτερες επιλογές από της ψήφους του κοινού….αν είμαστε π.χ. Στην Σουηδία που ο κόσμος ξέρει πως και τι θα ψηφίσει αλλάζουν τα πράγματα..
 
Κοιτα είμαστε σε λάθος νήμα, και προφανώς δεν τους τσουβαλιάζω όλους, αλλά και μόνος σου το είπες όταν η πλειοψηφία στην Ελλάδα άκουγε αυτά τα λαικοποπ που τώρα τα γυρίσανε σε τράπερ….τι γνώμη θελεις να έχω για το Ελληνικό κοινό;;; Τώρα επειδή ένα 5-10-15% έχει γούστο, άποψη, μουσική παιδεία κλπ. Δεν σώζει την κατάσταση…..

Έτσι και αλλιώς αυτό που έγραψα είναι ότι το Ελληνικό κοινό δεν μπορεί να ψηφίσει ένα κομμάτι που να πάει καλά στην Eurovision, για αυτό και για χρόνια γινόταν απευθείας ανάθεση…τώρα γιατί γίνεται αυτό είναι αρκετοί λόγοι που δεν είναι τις παρούσης.
Δεν μου λες τι μουσική ακούς όμως και με στεναχωρείς. :)
Από περιέργεια ρωτάω.
 
Αυτό που λέω είναι ότι για σε ένα διαγωνισμό που το κοινό του συνολικά δεν έχει καμία απολύτως μουσική παιδεία, είναι αστείο να ψάχνουμε για μουσική παιδεία στο ελληνικό κοινό.
Αν θυμάσαι πρώτος εγώ είχα πει εδώ μέσα όταν το άκουσα ότι είναι ένα αξιοπρεπέστατο κομμάτι και έπεσαν να με φάνε.
Ύστερα από λίγο καιρό βέβαια είδα ότι το κομμάτι δεν "γερνάει" καλά μέσα μου και ότι είναι flat , αλλά δεν είπα τίποτα για να μη σας στεναχωρήσω. :)

Πρέπει όμως να αποφασίσεις τι είναι ο διαγωνισμός αυτός. Δεν έχει σχέση με την μουσική παιδεία όπως λαθεμένα παρεξήγησες αυτό που είπε ο Karamela.

Ξεκάθαρα το ότι δεν είναι ώριμο το Ελληνικό κοινό, είναι αναφορικά με το ότι δεν είναι ώριμο να αποφασίσει το κατάλληλο τραγούδι για την Eurovision. Καμία σχέση με μουσική παιδεία δηλαδή. Το πήρες στραβά.
 
Αυτό που λέω είναι ότι για σε ένα διαγωνισμό που το κοινό του συνολικά δεν έχει καμία απολύτως μουσική παιδεία, είναι αστείο να ψάχνουμε για μουσική παιδεία στο ελληνικό κοινό.
Αν θυμάσαι πρώτος εγώ είχα πει εδώ μέσα όταν το άκουσα ότι είναι ένα αξιοπρεπέστατο κομμάτι και έπεσαν να με φάνε.
Ύστερα από λίγο καιρό βέβαια είδα ότι το κομμάτι δεν "γερνάει" καλά μέσα μου και ότι είναι flat , αλλά δεν είπα τίποτα για να μη σας στεναχωρήσω. :)
Το παράδειγμα με τους τραπερ πριν το έθεσα για να δείξω ότι ο κόσμος στην Ελλάδα ακούει ότι είναι της μοδος και ότι προτείνουν ο περίγυρος, τα social media, είναι trendy κλπ. Δεν έχει άποψη με λίγα λόγια, για αυτό βλέπεις να έχει πάρει διαστάσεις πανούκλας το φαινόμενο με τους Τραπερ, ε αυτό το κοινό είναι που ψηφίζει και για την Eurovision και δεν μπορεί να ψηφίσει σωστά, δεν είναι θέμα παιδείας για να το πω αλλιώς και να μην παρεξηγείσαι..
 
Πρέπει όμως να αποφασίσεις τι είναι ο διαγωνισμός αυτός. Δεν έχει σχέση με την μουσική παιδεία όπως λαθεμένα παρεξήγησες αυτό που είπε ο Karamela.

Ξεκάθαρα το ότι δεν είναι ώριμο το Ελληνικό κοινό, είναι αναφορικά με το ότι δεν είναι ώριμο να αποφασίσει το κατάλληλο τραγούδι για την Eurovision. Καμία σχέση με μουσική παιδεία δηλαδή. Το πήρες στραβά.
Το ελληνικό ( trendy ) κοινό, συμβαδίζει με το διεθνές.
Δεν είναι εποχές που έτρεχαν στη βάση του ελληνικού να αγοράσουν δίσκους, όλα είναι εκτεθειμένα στις διάφορες πλατφόρμες και στο youtube.
Υπάρχουν εξειδικευμένα σάιτ για τζαζ για ροκ για μεινστριμ κ.ο.κ.
Εγώ που δεν τη βρίσκω με τον συγκεκριμένο διαγωνισμό δεν σήκωσα το τηλέφωνο να στείλω μήνυμα για να βγάλω τραγούδι.
Η "ωριμότητα" του ελληνικού λοιπόν μια χαρά συμβαδίζει με την "ωριμότητα" του ξενου, γι' αυτό και βλέπουμε διάφορους τσαλαπετεινούς να χορεύουν πάνω σε ανέμπνευστα μπιτάκια.
 
Εγώ πάντως στεναχωρήθηκα που έμεινε έξω η Ιρλανδία. θέλω να είμαι δίκαιος. Κι ας σήμαινε αυτό ότι πέρασε η Ελλάδα στη θέση της.

Με το που έφτασε η τελευταία ανακοίνωση, έλεγα κοίτα να δεις.... θα περάσει η Ιρλανδία που ήταν και πιο σίγουρη στα poll αντί εμείς. Διάφορα εγκεφαλικά επεισόδια έπαιξαν εκείνη την ώρα... . Δίπλα μου η σύντροφος πετάχτηκε από τη θέση της με το που είπε η παρουσιάστρια Greece!

Φαντάζομαι σε χιλιάδες σαλόνια το ίδιο έγινε απόψε.

Υ.Γ. ο ήχος ήταν καλύτερος σήμερα.
 
Το παράδειγμα με τους τραπερ πριν το έθεσα για να δείξω ότι ο κόσμος στην Ελλάδα ακούει ότι είναι της μοδος και ότι προτείνουν ο περίγυρος, τα social media, είναι trendy κλπ. Δεν έχει άποψη με λίγα λόγια, για αυτό βλέπεις να έχει πάρει διαστάσεις πανούκλας το φαινόμενο με τους Τραπερ, ε αυτό το κοινό είναι που ψηφίζει και για την Eurovision και δεν μπορεί να ψηφίσει σωστά, δεν είναι θέμα παιδείας για να το πω αλλιώς και να μην παρεξηγείσαι..
Γιατί, μόνο στην Ελλάδα έχει Τράπερ;
Εδώ έχει βουήξει ο τόπος στην Αμερική γλεντοκοπάνε δέκα χρόνια πριν. (Μην το μπερδεύουμε με το χιπ χοπ)
 
Το ελληνικό ( trendy ) κοινό, συμβαδίζει με το διεθνές.
Δεν είναι εποχές που έτρεχαν στη βάση του ελληνικού να αγοράσουν δίσκους, όλα είναι εκτεθειμένα στις διάφορες πλατφόρμες και στο youtube.
Υπάρχουν εξειδικευμένα σάιτ για τζαζ για ροκ για μεινστριμ κ.ο.κ.
Εγώ που δεν τη βρίσκω με τον συγκεκριμένο διαγωνισμό δεν σήκωσα το τηλέφωνο να στείλω μήνυμα για να βγάλω τραγούδι.
Η "ωριμότητα" του ελληνικού λοιπόν μια χαρά συμβαδίζει με την "ωριμότητα" του ξενου, γι' αυτό και βλέπουμε διάφορους τσαλαπετεινούς να χορεύουν πάνω σε ανέμπνευστα μπιτάκια.

Ούτε καν. Θες απόδειξη για το ότι το Ελληνικό κοινό είναι στην κοσμάρα του; Δες το Σάββατο τη θέση που θα πάρουμε.
 
Το ελληνικό ( trendy ) κοινό, συμβαδίζει με το διεθνές.
Δεν είναι εποχές που έτρεχαν στη βάση του ελληνικού να αγοράσουν δίσκους, όλα είναι εκτεθειμένα στις διάφορες πλατφόρμες και στο youtube.
Υπάρχουν εξειδικευμένα σάιτ για τζαζ για ροκ για μεινστριμ κ.ο.κ.
Εγώ που δεν τη βρίσκω με τον συγκεκριμένο διαγωνισμό δεν σήκωσα το τηλέφωνο να στείλω μήνυμα για να βγάλω τραγούδι.
Η "ωριμότητα" του ελληνικού λοιπόν μια χαρά συμβαδίζει με την "ωριμότητα" του ξενου, γι' αυτό και βλέπουμε διάφορους τσαλαπετεινούς να χορεύουν πάνω σε ανέμπνευστα μπιτάκια.
Να με συμπαθάς αλλά δεν συμβαδίζει, ούτε καν θα έλεγα, θα έβγαζε ποτέ μια Σουηδία την Αστεροματα να πάει στον διαγωνισμό;;
 
Γιατί, μόνο στην Ελλάδα έχει Τράπερ;
Εδώ έχει βουήξει ο τόπος στην Αμερική γλεντοκοπάνε δέκα χρόνια πριν. (Μην το μπερδεύουμε με το χιπ χοπ)
Προφανώς και όχι αλλά σε καμία χώρα δεν έχει γίνει αυτό που γίνεται στην Ελλάδα, μόνο στο Spotify να μπεις και να δεις τα τοπ κομμάτια στην Ελλάδα είναι όλα από τράπερς.
 
  • Like
Reactions: ΓΡΥΠΑΣ
Να με συμπαθάς αλλά δεν συμβαδίζει, ούτε καν θα έλεγα, θα έβγαζε ποτέ μια Σουηδία την Αστεροματα να πάει στον διαγωνισμό;;
Τώρα σοβαρά..Νομίζεις ότι οι Σουηδοί ασχολούνται με τη Γιουροβίζιον;
Οι Σουηδοί γεννούνται με μια κιθάρα στο χέρι έχεις δει σκηνή που έχουν στο ροκ και στο μέταλ;
Μπορώ να σου γράφω μπάντες μέχρι το πρωί.
 
Παλι θα μας φανε οι συντεχνιες και τα συμφεροντα.

Δικαιολογίες. Όσο καλύτερα συνδεθεί το τραγούδι που στέλνεις με το ευρωπαικό κοινό, τόσο πιο ψηλά θα πάει.
 
  • Haha
Reactions: Haagenti
Δικαιολογίες. Όσο καλύτερα συνδεθεί το τραγούδι που στέλνεις με το ευρωπαικό κοινό, τόσο πιο ψηλά θα πάει.
Στείλαμε ολόκληρη Καλομοίρα και ήρθε τρίτη βρε, που είχε και εμπειρία από Γούσα.
Μας φθονούν αρχηγέ.
 
θα έβγαζε ποτέ μια Σουηδία την Αστεροματα να πάει στον διαγωνισμό;;

Ούτε για αστείο! Ειδικά φέτος που ψάχνονται να γίνουν οι πολυνίκεις του διαγωνισμού με 8 νίκες, ξεπερνώντας τους ιρλανδούς που έχουν 7.
 
Τώρα σοβαρά..Νομίζεις ότι οι Σουηδοί ασχολούνται με τη Γιουροβίζιον;
Οι Σουηδοί γεννούνται με μια κιθάρα στο χέρι έχεις δει σκηνή που έχουν στο ροκ και στο μέταλ;
Μπορώ να σου γράφω μπάντες μέχρι το πρωί.
Οι Σουηδοί είναι φανατικοί με την Eurovision, δεν ασχολούνται μόνο αλλά έχουν εντρυφήσει, δες μόνο το διαγωνισμό ανάθεσης τραγουδιού τι παραγωγές κάνουν, πόσος κόσμος πάει κλπ.

Το ένα δεν αναιρεί το άλλο, μπορεί να σου χαλάει την εικόνα που έχεις για την Σουηδία αλλά οι άνθρωποι τρελένονται για Eurovision..
 
  • Like
Reactions: ΓΡΥΠΑΣ
Οι Σουηδοί είναι φανατικοί με την Eurovision, δεν ασχολούνται μόνο αλλά έχουν εντρυφήσει, δες μόνο το διαγωνισμό ανάθεσης τραγουδιού τι παραγωγές κάνουν, πόσος κόσμος πάει κλπ.

Το ένα δεν αναιρεί το άλλο, μπορεί να σου χαλάει την εικόνα που έχεις για την Σουηδία αλλά οι άνθρωποι τρελένονται για Eurovision..
Θα μας πει ο @Tzimisce σαν ειδικός Γιουροβιζιονολόγος.
 
  • Haha
Reactions: Tzimisce