Ευρωπαϊκά ή Γιαπωνέζικα

toliskot

Supreme Member
20 February 2012
4,462
Ραφήνα
Η ερώτηση είναι απλή. Τι μηχανήματα προτιμάτε για την αγαπημένη σας μουσική ?
Προσωπικά μετά από αρκετές ακροάσης και διάφορες αγορές όλα αυτά τα χρόνια, προτιμώ τα Ευρωπαϊκά ακόμα και τα Ελληνικά. Οι λόγοι είναι δύο. Πρώτον ο ήχος τους. Στα δικά μου αυτιά έχουν μια χροιά που σε κανένα ανατολίτικο δεν έχω ακούσει (από αυτά που έχω ακούσει πάντα, γιατί σίγουρα θα υπάρχουν και κάποια που δεν έχω ακούσει ακόμα). Δεύτερον το Service. Αν για παράδειγμα σου γρατζουνιστεί η πρόσοψη από τον αγαπημένο σου Ελληνικό τελικό, πηγαίνεις κατευθείαν στον κατασκευαστή και σε μία ώρα έχεις καινούρια πρόσοψη. Άντε να φέρεις πρόσοψη από την Ιαπωνία ! Δεν έχουμε, δεν ξέρουμε πότε θα έρθει, δεν ήταν μέσα στην τελευταία παραγγελία κ.τ.λ.

Απλά και κατανοητά.
 
Δεν νομιζω να υπαρχει αντικειμενικη απαντηση,οτι ακουγεται-στα αυτια μας-καλλιτερα.
Περι της τεχνικης υποστηριξης ,δυστυχως υπαρχουν και απο τις δυο πλευρες εταιριες με κακη υποστηριξη και εταιριες με πολυ καλη,δεν νομιζω να υπαρχει κανονας
 
Να δεις πώς το έλεγε ο Ρώσος στο Armageddon
‛They are all made in Taiwan‛
Σήμερα τουλάχιστο, θα έλεγα ότι δεν υπάρχουν σχολές το ξεπεράσαμε και αυτό, ούτε καν κανόνες για τα ανταλλακτικά …
 
Βάλε και την Αμερικάνικη σχολή. :ernaehrung004:

Από θεωρητικής άποψης τουλάχιστον, όλες οι σχολές έχουν τα υπέρ και τα κατά τους και τα παντρέματα που
μπορούν να προκύψουν αναμεταξύ τους, άπειρά, άρα είναι περισσότερο υποκειμενικό το ζήτημα όσων αφορά
τον ήχο, όσο γιά την κατασκευή, πλέον όλοι είναι σε θέση να παράγουν καλές κατασκευές (αρκεί να είναι στα
σχεδιά τους και στη φιλοσοφία τους).
 
Θιασώτες ευρωπαικής, αμερικάνικης, ιαπωνέζικης, κινέζικης ή ελληνικής σχολής (Είδες εε? Την Ελλάδα δεν την έβαλα στην Ευρώπη...) είμαστε όλοι μας.
Ο καθένας με την εμπειρία του αλλά και με τα βιώματά του κρίνει και αποφασίζει. Σϊγουρα πάντως υπάρχουν αρνητικά αλλά και θετικά.

Για κάποιον κάτι που θεωρεί θετικό σε μια "σχολή", αμέσως κάποιος άλλος ίσως να το θεωρεί "αρνητικό". Πχ δε θεωρώ τους Έλληνες κατασκευαστές διαχρονικούς, αν και είμαι ένθερμος υποστηριχτής των προσπαθιών τους. Εαν μια ελληνική εταιρία κάνει προσπάθειες "επιβίωσης" στη σημερινή εποχή, είναι βέβαιο οτι ούτε πλακέτα ούτε πρόσοψη αγρατζούνιστη θα βρίσκεις για επισκευή μετά από 10-15 χρόνια! Κρίμα γιατί τις ελληνικές προσπάθειες πρέπει να τις στηρίζουμε αλλά με τέτοιο κράτος... ας μην ανοίξω το στόμα μου σήμερης!:fahne90:

Θεωρώ εν κατακλείδη πως οποιαδήποτε "σχολή" ακολουθεί ο χομπίστας, τον οδηγεί στο ζητούμενο: Τον ήχο που του ταιριάζει στο χώρο του αλλά και στα γούστα του!:drummer:
 
Last edited by a moderator:
Προσωπικά κλίνω περισσότερο προς τα ευρωπαϊκής κατασκευής και προέλευσης μηχανήματα. Δεν απορρίπτω τα γιαπωνέζικα ή τα Ηπα-νικά αλλά θα πήγαινα σε κάποιο από αυτά μόνο αν δεν εύρισκα αντιστοιχο ευρωπαϊκό που να με ικανοποιεί.
 
και από μένα η προτίμηση πάει στα ευρωπαϊκά, έχουν περισσότερο χαρακτήρα συνήθως, ότι σημαίνει αυτό με συν και πλην.
Αυτό δε σημαίνει λοτι υπό συνθήκες δεν κοιτάμαι και αλλού.

Μακάρι να είχαμε και μεγάλα ελληνικά ονόματα.

Όσο για τις σχολές, πιστεύω ότι κάποια στοιχεία παραμένουν, αν και οι διαφορές έχουν αμβλυνθεί σε μεγάλο βαθμό.
 
Απάντηση: Re: Ευρωπαϊκά ή Γιαπωνέζικα

και από μένα η προτίμηση πάει στα ευρωπαϊκά, έχουν περισσότερο χαρακτήρα συνήθως, ότι σημαίνει αυτό με συν και πλην.
Αυτό δε σημαίνει λοτι υπό συνθήκες δεν κοιτάμαι και αλλού.

Μακάρι να είχαμε και μεγάλα ελληνικά ονόματα.

Όσο για τις σχολές, πιστεύω ότι κάποια στοιχεία παραμένουν, αν και οι διαφορές έχουν αμβλυνθεί σε μεγάλο βαθμό.

Έχουμε, Audio spectrum, Analysis, Audio design, Audio technologies κ.α. Μπορεί να μην είναι του μεγέθους κάποιων πολύ γνωστών
εισαγόμενων να ούμε, χαχαχαχαχα, αλλά έχουν κατά καιρούς παρουσιάσει μερικά φοβερά προιόντα και έχουν πάρει και εξαιρετικά
κολακευτικά σχόλια στο εξωτερικό.
 
Κρίμα γιατί τις ελληνικές προσπάθειες πρέπει να τις στηρίζουμε αλλά με τέτοιο κράτος...


Συμφωνώ, δυστυχώς οι Έλληνες πολιτικοί στήριξαν γενικά την κατασκευή για κάποιο διάστημα πριν αρκετά χρόνια. Τώρα η φιλοσοφία είναι εισαγωγές και πάλι εισαγωγές.
 
ευρωπαικα αλλα για τα ελληνικα θα πως το εξης

ενω βγηκαν και νγαινουν καποια εξαιρετικα μηχανηματα ειδικα ηχεια η τιμη προς την ποπιοτητα κατασκευης δεν ταιριαζει δεν γινεται γνωστη εταιρεια να κατασκευη ενα ηχειο τις ταξης των 5,500 εως 6000 ευρω και και να εχει ποιοτητα κατασκευης του 500 η και χειροτερη

αυτο ειναι ενα απο τα θεματα που με κανει να μην θελω να τα παρω οπως επισης απο τη στιγμη που κατασκευαζωνται εδω θα επρεπε να εχουν ποιο λογικες τιμες ειδικα αυτο τον καιρο
 
Δεν νομίζω να εννοείς πραγματικά ποιότητα κατασκευής. Φινίρισμα, ναι, υστερούν πολύ οι ελληνικές εταιρείες ηχείων.
 
Δεν πιστεύω οτι τετοιου είδους διαχωρισμοί έχουν νόημα, όσον αφορά τουλάχιστον την φιλοσοφία του ήχου (πιστότητα vs ευφωνία), τα τελευταία χρόνια νομίζω οτι και το θέμα της ποιότητας κατασκευής έχει αρχίσει να συγκλίνει. Η παγκοσμιοποίηση εξαλείφει τις όποιες διαφορές και πλέον μιλάμε για εταιρειες όχι για γεωγραφίες.
 
Τα Ιαπωνικα μηχανακια φημιζονται οτι δεν χαλανε,μιλαω για τα υψηλης κατηγοριας.
Επισης οι Σκανδιναβοι ειναι πολυ δυνατοι σε ηχεια και ενισχυτες οπως και οι Γερμανοι.
Και απο την αλλη πλευρα του Ατλαντικου ειναι και η αλλη αντιπαθητικη χωρα που εχει τεχνολογια με το τσουβαλι.
Ολοι εχουν τα καλα τους και τα κακα τους νομιζω στο θεμα του νηματος μπορει να προσθεσει οτι θελει ο καθενας και να ειναι και σωστο.
 
Εδώ και πολλά χρόνια έχουν περάσει από τα χέρια μου πολλά μηχανάκια
και Ευρωπαικά,και Αμερικάνικα και Ιαπωνικά..

Ο ήχος και των τριών σχολών, αν θέλετε, αναπόκειται στα προσωπικά γούστα
του καθενός μας...

Η κατασκευή όμως των Ιαπωνικών μηχανών στην υψηλή-υπερυψηλή κατηγορία
είναι πραγματικά εκτός συναγωνισμού.

Αυτός ήταν ένας από τους λόγους που το σύστημα μου αποτελείται
κατά στην πλειονότητα του από μηχανές Made In Japan.
 
Αν το δούμε μόνο από θέμα κόστους πιστεύω ότι τα Ελληνικά μηχανάκια συμφέρουν περισσότερο. Για παράδειγμα σκεφτείτε ένα ηχείο Martin Logan με καθαρό ύψος 140 εκ. Μαζί με τη συσκευασία του θα φτάνει 160 εκ. ίσως και παραπάνω, και δεν είναι ένα είναι δύο. Ξέρει κάποιος πόσο στοιχίζουν τα μεταφορικά για να διασχίσουν τον Ατλαντικό ?
 
ναι αυτο λεω φινιρισμα και τα σχετικα το θεωρω απαραδεκτο να πωλουνται ηχεια ατης τις τιμης με τετοιο φινιρισμα

ναι δεν εχει καμια σχεση με τον ηχο τους ο οπιος ειναι πολυ καλος αλλα οταν αγοραζεις σε αυτα τα χρηματα τα κοιτας ολα
 
Japs do it better , βλέπε kondo, shindo, 47 labs, esoteric , tad , sony denon yamaha κ.λ.π το μόνο μεγάλο μειονέκτημα πολυ ακριβά εκτός απο τα consumer