Ευρωπαϊκό Σινεμά και όχι μόνο

Re: Απάντηση: Ευρωπαϊκό Σινεμά και όχι μόνο

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ με αριστα το 10
τελειως προσωπικο
οι σκηνοθετες που αναφερθησαν
για την συνολικη δουλεια τους

ΖΟΥΛΑΦΣΚΙ 7
ΜΠΟΡΟΒΤΣΙΚ 4
ΜΠΟΝΙΟΥΕΛ 10
φΕΡΕΡΙ 7
Ε ΡΟΜΕΡ 8
ΤΑΒΕΡΝΙΕ 8
ΜΠΕΡΤΟΛΟΥΤΣΙ 9
Μ.ΠΙΑΛΑ 8

Εγώ θα έβαζα:

ΖΟΥΛΑΦΣΚΙ 7
ΜΠΟΡΟΒΤΣΙΚ -4 (!!!!)
ΜΠΟΝΙΟΥΕΛ 10
ΦΕΡΕΡΙ 7
Ε ΡΟΜΕΡ 9
ΤΑΒΕΡΝΙΕ 9
ΜΠΕΡΤΟΛΟΥΤΣΙ 5
Μ.ΠΙΑΛΑ 7
 
Re: Απάντηση: Re: Ευρωπαϊκό Σινεμά και όχι μόνο

εννοώ χονδρέμπορας του σουρρεαλισμού. με μπόλικες δόσεις soft πορνό. για τους "ταλαίπωρους" ματάκηδες που στήνονταν την πρωτοχρονιά να δούν τα μπαλέτα του Μουλέν Ρουζ στο βλακοκούτι.

Με ανακαλυψες τελικα...
J'assume :BDGBDGB53:
 
...Paris...

Girondins-Bordeaux-illustration.jpeg


και τα μυαλά στα κάγκελα! :ernaehrung004:
 
Re: Απάντηση: Re: Ευρωπαϊκό Σινεμά και όχι μόνο

Με ανακαλυψες τελικα...
J'assume :BDGBDGB53:

γιαυτο αν εκανα λιστα (που δεν κανω) θα εμπεριειχε αυτο

18928535.jpg


Ειδαλλως το μεγαλο φαγοποτι δεν ξερω αν πρεπει να τα καταταξω στο Γαλλικο η στο Ιταλικο σινεμα.
Οπως και τον Μπουνουελ...για μενα παει στο λημα Ισπανικος Κινηματογραφος.
 
Girondins-Bordeaux-illustration.jpeg


και τα μυαλά στα κάγκελα! :ernaehrung004:

Εγώ υποστηρίζω Ολυμπιακό Μασσαλίας, εύρισκα ενδιαφέρουσα την κοινωνική διαστρωμάτωση που υπάρχει στις εξέδρες του Velodrome, η κάθε "κάστα" έχει και την θύρα - εξέδρα της.
 
Last edited:
Εγώ υποστηρίζω Ολυμπιακό Μασσαλίας, εύρισκα ενδιαφέρουσα την κοινωνική διαστρωμάτωση που υπάρχει στις εξέδρες του Velodrome, η κάθε "κάστα" έχει και την θύρα - εξέδρα της.

Εγώ Γιρονδίνους λόγω ονόματος. Και επειδή δεν έχουν ποδοσφαιρική αντιπροσώπευση οι Montagnards.
Και ο Αγγελος του Θανάτου.

893f0bf9d3f055b1288549bd8e9c4e2c.jpg
 
Στην Αμερική τον λέτε Χίτσκοκ
στη Γαλλία τον λέμε κύριο Χίτσκοκ.
Στην Αμερική τον σέβεστε επειδή γυρίζει τις ερωτικές σκηνές σαν να ειναι σκηνές φόνου.
Εμείς τον σεβόμαστε επειδή γυρίζει τις σκηνές φόνου σαν ειναι ερωτικές σκηνές

Φ.Τρυφω

γεννηθηκε σαν σημερα πριν 118 χρονια .....
 
Παντως εγω μεσα στα κορυφαια του Γαλλικου σινεμα θα εβαζα καποια απο τα πνευατικα τεκνα του "αθανατου"* Μαρσελ Πανιολ.
Ειτε αυτα που εκανε ο ιδιος απο τα δηιγηματα με τον ανεπαναληπτο Ρεμυ, του η αυτα που εφγιναν αργοτερα μεταξυ 89 και δεκαετια του ενενηντα με τον αξεχαστο Υβ Μονταντ και τον καταπληκτικο Ντανιελ Ωτεϊγ.

Η μαλλον οχι η αυτα η εκεινα, ΟΛΑ. Αυθεντικα, με ψυχη, με συνεπεια και συνεχεια, τιποτα το faux-cul τιποτα για πεταμα.

Βεβαια κατανοω οτι για καποιον που δεν γνωριζει την Γαλλικη, και τους "τροπους" της, θα τα δει τα εργα αλλα δεν θα πιασει το 100%.

*
"Αθανατοι" ονομαζονται τα μελη της ακαδημιας τα οποια ειναι μετρημενα και καθε νεος ακαδημαϊκος παιρνει παντα και μονο την θεση του προκατοχου του που εφυγε απο την ζωη. Ο Πανιολ ηταν ενας τετοιος.

3240-affiche-film-marcel-pagnol-marius.jpg


trilogie-marseillaise-marius-fanny-cesar-affiche-fanny.jpg


ob_155e02_florette-aff.jpg


f4a7159cda7c1f33ef1055aee1696a29--manon-des-sources-bons-films.jpg
 
Πάρα πολύ και τα δύο!

:firstprize:

όπως επίσης κι αυτό εδώ:

174%2Fcinemovies%2Fb6c%2F78e%2Fe4f874a8b2becd10947430825a%2Fla-veuve-de-saint-pierre%7Cmovies-23426-1.jpg

Ναι πολυ καλο.

Με ειχε κολησει στην καρεκλα ο Κουστοριτσα. Πρωτη φορα που τον ειχα δει σαν ηθοποιο. Βρωμικος, τραχυς, μονοχνωτος ταυτοχρονα με καποια ευαισθησια και ανθρωπια. Πολυ πειστικος και σαν ηθοποιος.

Και μια που μιλησαμε για την Ζουλιετ Μπινοςς...

Ενα εξαιρετικο κατ εμε "μετα-αυτοκρατορικο".

Ο Ουσαρος στην σκεπη.
Απο το εργο του Ζαν Ζιονό.

4791_le-hussard-sur-le-toit_DjKn.jpg


hqdefault.jpg
 
Kαι επειδη αρχισαμε να πιανουμε τους γιγαντες....ενα δωρακι.
Ετυχε ( ναι ειμαι ευ-τυχης) να το ακουσω τη μερα εκεινη...
Μετα χαθηκε... αλλα... τελικα δεν χαθηκε. Παντως σπανιο γιατι δεν το γνωριζει ο πολυς κοσμος.

Ο Ντεπαρντιε "απαγγειλει" τον Φιλοσοφο Αγιο Αυγουστινο απο το τεραστειο κειμενο Εξομολογησεις, στην Παναγια των Παρισιων.
Σε μια πολυ δυσκολη περιοδο της ζωης του.

Αφιερωμενο

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Kαι παλι απο τον Ζεραρ.
Ενα μικρο διαμαντι απο το αριστουργημα τοου Ροσταν.
O Συρανο ερχεται στην σχολη των δοκιμων της Γασκωνης για να δηιγηθει τα νεα του κατορθωματα.
Ειναι η πρωτη μερα του Κριστιαν στην σχολη, οι παιλιοι τον συμβουλευουν για το ποιος ειναι "αυτος".
Μην τολμησεις και προφερεις την λεξη "μυτη" του λενε γιατι θα εχεις να καθαρισεις μ'αυτον..."οχι λεξη ουτε μια χειρονομια
να βγαλεις το μαντηλι σου ειναι σαν να τραβας το σαβανο σου..."
Ο νεος ειναι περηφανος φουγκατος και προκλητικος...
Εκει ειναι που μεσα στο δηιγημα-ποιημα του Ροσταν προν τελειωσει καποιο στιχο ο Συρανο ο Κριστιαν πεταγεται και τον ληγει με μια εκφραση που εχει τη λεξη "μυτη".

Απο αυτα τα λογοπαιγνια μιας γλωσσας που απολαμβανονται σαν ενα νοητικο παιγνιδι.

Εξαιρετικος και ο Περε(ζ) στον ρολο.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
.

αναρωτιεμαι ,τωρα που το ξαναειδα
μηπως αυτη ειναι η καλυτερη μουσικη ταινια ..ever !

Stop-Making-Sense-6-1024x567.jpg


χρειαζεται να βαλω τιτλο ?
ποιος θα ασχοληθει ..